SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

zbudowanie masy mięśniowej

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 386

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2
Witam, jestem nowy, wiec niezbyt rozgarniety w tym serwisie. Mianowicie chodzi o porady dotyczonce diety i treningów na polepszenie masy mieśniowej. Mam 18 lat i waże 55 kg przy 173cm wzrostu. Około 3-4 msc używam ekspandera do ćwiczeń ale efektów zbytnich brak. Byłbym wdzięczny za pomoc związaną z budowaniem masy mięśniowej. ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 410 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 14268
Chcesz trenować w domu czy masz zamiar zacząć chodzić na siłownię?


sfd.pl/%5BART%5D_Pierwszy_rok_trening%C3%B3w_-t906985.html
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 37 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 999
Internet aż roi się od takich artykulow. Jak wpiszesz w goglach to co tutaj wyskoczy Ci milion odpowiedzi na pytanie. Co do diety musisz wyliczyć sobie zapotrzebowanie kaloryczne i do niego dodać trochę kalorii na poczatek radzę nie duzo. Potem wyliczasz sobie rozkład wegli węglowodanów białka i tłuszczu (taki standard to 50%W 25%B 25%T) w zależności od osoby wartości te mogą być rozne. Nie bede się więcej rozpisywał bo naprawdę wszystko masz w podczepionych tematach

Don't stop when you get enough! Stop when you have too much!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 37 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 999
Przez przypadek wstawiłem drugi taki sam post. Efekt pisania z tel.. Prosze o usunięcie tego.


Zmieniony przez - SZ4KAL w dniu 2016-05-09 08:48:06

Don't stop when you get enough! Stop when you have too much!

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2965 Napisanych postów 40484 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 310888
SZ4KAL
Internet aż roi się od takich artykulow. Jak wpiszesz w goglach to co tutaj wyskoczy Ci milion odpowiedzi na pytanie. Co do diety musisz wyliczyć sobie zapotrzebowanie kaloryczne i do niego dodać trochę kalorii na poczatek radzę nie duzo. Potem wyliczasz sobie rozkład wegli węglowodanów białka i tłuszczu (taki standard to 50%W 25%B 25%T) w zależności od osoby wartości te mogą być rozne. Nie bede się więcej rozpisywał bo naprawdę wszystko masz w podczepionych tematach


Faktycznie w internecie jest mnóstwo artykułów, ale połowa z nich to bzdury.
Także źródła wiedzy trzeba weryfikować.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1707 Napisanych postów 26986 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 494544
J/W

Ronie ma racje w tym przypadku. Wiele bzdur można dowiedzieć się online.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening FBW ektomorfik

Następny temat

rowerek spiningowy

Ciasto z rabarbarem - wersja light Ciasto z rabarbarem - wersja light 7 przykazań stosowania węglowodanów 7 przykazań stosowania węglowodanów Ranking IFBB 2018 - Fitness plażowe Ranking IFBB 2018 - Fitness plażowe Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Proteinowa pianka truskawkowa Proteinowa pianka truskawkowa Agnieszka Sobczyk - ocena sylwetki Agnieszka Sobczyk - ocena sylwetki Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas