SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

zastosowanie serii z 10s przerwa

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 509

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 605 Wiek 28 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12771



ma to rece i nogi,warte zastosowania w celu hipetrofii?
raczej jestem zwolennikiem ciezkiego dzwiagania, a to wrecz w wytrzymalosciowke sie przeksztalca
sily to raczej nie polepszy, rozumiem ze jedynie pod cel ruszenia stagnacji miesni gdzie zalezy nam na rozmiarze ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1743 Napisanych postów 23989 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 378216
To po prostu jedna z bardzo, bardzo wielu metod intensyfikacyjnych. Dla zaawansowanej osoby nawet najbardziej szalone opcje można pod to podciągnąć. To co na filmiku pokazują wcale nie jest jakimś ekstremum. Ot po prostu szukanie nowego bodźca i tyle.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Hubert81 Doradca
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 72255 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 300823
Należy zawsze brać pod uwagę stosowanie dopingu i to w dużych dawkach przez kulturystów prezentujących swoje metody.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 286 Napisanych postów 527 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9288
Na dłuższą metę raczej ten trening nie będzie dobry. Ale dla szukania innego bodźca pewnie tak. Trzeba zauważyć jak kolega wyżej, że oni trochę pakują w siebie towaru więc ich metody treningowe nie sprawdzą się tak dla naturalnie trenującego.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 100 Napisanych postów 1420 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10667
Na na taki trening można wskoczyć na tydzień-dwa dla odmiany i odpoczynku od kg, ale jako główny plan na tygodnie czy miesiące to odpada. Suma przewalonych kilogramów znacznie by się zmniejszyła, co dało by spadek masy nie wzrost. Moim skromnym zdaniem



Zmieniony przez - justtraning w dniu 2017-01-17 11:07:36
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2420 Napisanych postów 37734 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 282737
To tzw. cluster reps, stara metoda, której na pewno nie wymyślił Pan z filmu.


Oczywiście działa, ale stosowana w uzasadnionych przypadkach na drodze periodyzacji.
Nikt nie trenuje w ten sposób cały czas, tylko w ramach krótkiego bloku.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 593 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 41445
ronie220
To tzw. cluster reps, stara metoda, której na pewno nie wymyślił Pan z filmu.


Oczywiście działa, ale stosowana w uzasadnionych przypadkach na drodze periodyzacji.
Nikt nie trenuje w ten sposób cały czas, tylko w ramach krótkiego bloku.


Raczej zwykł Rest Pause (10-15sek )stososwany ze stałym ciężarem więc o periodyzacji nie mozna tu mówić....
Rest pause jest staosowany jako ostatnia seria i tylko jedna seria w danym ćwiczeniu gdyz stosując RP do upadku w kazdej serii ćwiczenia nie zdążymy sie w pełni zregenerować ....

Cluster set to ciężkie (80-90%CM) pojedyńcze powtórzenie z wolnym 3-5s negatywem z przerwą 10 sek pomiędzy powtórzeniami..
np. 5 x5x1 cluster
to 5 serii po 5 pojedyńczych powtórzeń (rep/10s/rep/10s/rep/10s/rep/10s/rep) i 3m przerwy pomiędzy seriami
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2420 Napisanych postów 37734 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 282737
Ale clustry maja multum odmian , w których możemy manipulować takimi zmiennymi jak % CM czy objętośćia



Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2017-03-03 20:56:53

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 593 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 41445
ronie220
Ale clustry maja multum odmian , w których możemy manipulować takimi zmiennymi jak % CM czy objętośćia




Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2017-03-03 20:56:53

zgadza sie że mozemy manipulować CM nawet musimy bo jedni zrobią poprwanie clustera prz 80% swojego CM a inni będą w stanie zrobic przy 90% CM.... ale cluster to nie objętość a intensywność i jest to tylko pojedyńcze powtórzenie a nie 10 jak w przypadku Małeckiego ...On ewidentnie robi tam rest pouse..

jak mnie pamięć nie myli to jest chyba tylko 5 odmian clusterów
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2420 Napisanych postów 37734 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 282737
Masz racje, w clustrach używamy większych cieżarów i najczęsciej wykonujemy pojedyncze powtórzenia.

Zwracam honor szefie

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa

Następny temat

Mam problem z leym barkiem

17 wskazówek jak zmienić swoje fit-życie w koszmar 17 wskazówek jak zmienić swoje fit-życie w koszmar Trenujesz, trzymasz dietę? Seks też jest ważny! Trenujesz, trzymasz dietę? Seks też jest ważny! Sprawdź czy masz cukrzycę? Poznaj objawy cukrzycy Sprawdź czy masz cukrzycę? Poznaj objawy cukrzycy Alain Ngalani wojownik, któremu nie przeszkadzają duże mięśnie Alain Ngalani wojownik, któremu nie przeszkadzają duże mięśnie Phil Heath zdradza ile kosztuje jego dieta Phil Heath zdradza ile kosztuje jego dieta BCAA + Green Tea Shot - wygodna forma aminokwasów w płynie BCAA + Green Tea Shot - wygodna forma aminokwasów w płynie 8 rzeczy, których nie powinno się robić po treningu na siłowni 8 rzeczy, których nie powinno się robić po treningu na siłowni Kontuzja, grzać czy chłodzić miejsce bólu? Kiedy robić okłady Kontuzja, grzać czy chłodzić miejsce bólu? Kiedy robić okłady