Temat został odczytany 370 razy

zastosowanie serii z 10s przerwa

zgłoś naruszenie
  • tanieodzywianie
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 587
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 11594



ma to rece i nogi,warte zastosowania w celu hipetrofii?
raczej jestem zwolennikiem ciezkiego dzwiagania, a to wrecz w wytrzymalosciowke sie przeksztalca
sily to raczej nie polepszy, rozumiem ze jedynie pod cel ruszenia stagnacji miesni gdzie zalezy nam na rozmiarze ?

1484584539000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • nightingal
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 20510
  • Wiek: 38 lat
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 176731
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: aktualnie biegnie 19. rok
To po prostu jedna z bardzo, bardzo wielu metod intensyfikacyjnych. Dla zaawansowanej osoby nawet najbardziej szalone opcje można pod to podciągnąć. To co na filmiku pokazują wcale nie jest jakimś ekstremum. Ot po prostu szukanie nowego bodźca i tyle.
BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!
1484606637000
zgłoś naruszenie
  • Hubert81 Personal Trainer
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 72152
  • Wiek: 36 lat
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 288041
  • Status: Specjalista
  • Trenuje: od 1998 r. praktycznie bez przerwy
Należy zawsze brać pod uwagę stosowanie dopingu i to w dużych dawkach przez kulturystów prezentujących swoje metody.
Trener personalny.
Zapraszam na treningi personalne we Wrocławiu oraz na konsultacje online - adres e-mail hubert.sfd@gmail.com
1484608920000
zgłoś naruszenie
  • Niegocin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 207
  • Wiek: 21 lat
  • Na forum: 191 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 2748
Na dłuższą metę raczej ten trening nie będzie dobry. Ale dla szukania innego bodźca pewnie tak. Trzeba zauważyć jak kolega wyżej, że oni trochę pakują w siebie towaru więc ich metody treningowe nie sprawdzą się tak dla naturalnie trenującego.
1484637473000
zgłoś naruszenie
  • justtraning
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1420
  • Wiek: 25 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 10667
  • Trenuje: 4
Na na taki trening można wskoczyć na tydzień-dwa dla odmiany i odpoczynku od kg, ale jako główny plan na tygodnie czy miesiące to odpada. Suma przewalonych kilogramów znacznie by się zmniejszyła, co dało by spadek masy nie wzrost. Moim skromnym zdaniem



Zmieniony przez - justtraning w dniu 2017-01-17 11:07:36
1484647639000
zgłoś naruszenie
  • ronie220
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32932
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228691
  • Status: Ekspert
To tzw. cluster reps, stara metoda, której na pewno nie wymyślił Pan z filmu.


Oczywiście działa, ale stosowana w uzasadnionych przypadkach na drodze periodyzacji.
Nikt nie trenuje w ten sposób cały czas, tylko w ramach krótkiego bloku.
Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw).

Konsultacje treningowe i dietetyczne.

Dziennik:

[http://www.sfd.pl/Sprawność,_estetyka_i_harmonia/Ronie220_,_pods._69-t1075096.html]



1484681719000
zgłoś naruszenie
  • kuba1110
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 560
  • Wiek: 34 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 31043
ronie220 napisał(a):

To tzw. cluster reps, stara metoda, której na pewno nie wymyślił Pan z filmu.


Oczywiście działa, ale stosowana w uzasadnionych przypadkach na drodze periodyzacji.
Nikt nie trenuje w ten sposób cały czas, tylko w ramach krótkiego bloku.



Raczej zwykł Rest Pause (10-15sek )stososwany ze stałym ciężarem więc o periodyzacji nie mozna tu mówić....
Rest pause jest staosowany jako ostatnia seria i tylko jedna seria w danym ćwiczeniu gdyz stosując RP do upadku w kazdej serii ćwiczenia nie zdążymy sie w pełni zregenerować ....

Cluster set to ciężkie (80-90%CM) pojedyńcze powtórzenie z wolnym 3-5s negatywem z przerwą 10 sek pomiędzy powtórzeniami..
np. 5 x5x1 cluster
to 5 serii po 5 pojedyńczych powtórzeń (rep/10s/rep/10s/rep/10s/rep/10s/rep) i 3m przerwy pomiędzy seriami
1488567063000
zgłoś naruszenie
  • ronie220
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32932
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228691
  • Status: Ekspert
Ale clustry maja multum odmian , w których możemy manipulować takimi zmiennymi jak % CM czy objętośćia



Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2017-03-03 20:56:53
Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw).

Konsultacje treningowe i dietetyczne.

Dziennik:

[http://www.sfd.pl/Sprawność,_estetyka_i_harmonia/Ronie220_,_pods._69-t1075096.html]



1488570972000
zgłoś naruszenie
  • kuba1110
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 560
  • Wiek: 34 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 31043
ronie220 napisał(a):

Ale clustry maja multum odmian , w których możemy manipulować takimi zmiennymi jak % CM czy objętośćia




Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2017-03-03 20:56:53


zgadza sie że mozemy manipulować CM nawet musimy bo jedni zrobią poprwanie clustera prz 80% swojego CM a inni będą w stanie zrobic przy 90% CM.... ale cluster to nie objętość a intensywność i jest to tylko pojedyńcze powtórzenie a nie 10 jak w przypadku Małeckiego ...On ewidentnie robi tam rest pouse..

jak mnie pamięć nie myli to jest chyba tylko 5 odmian clusterów
1488575331000
zgłoś naruszenie
  • ronie220
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32932
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228691
  • Status: Ekspert
Masz racje, w clustrach używamy większych cieżarów i najczęsciej wykonujemy pojedyncze powtórzenia.

Zwracam honor szefie
Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw).

Konsultacje treningowe i dietetyczne.

Dziennik:

[http://www.sfd.pl/Sprawność,_estetyka_i_harmonia/Ronie220_,_pods._69-t1075096.html]



1488638321000