SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

zastosowanie serii z 10s przerwa

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 484

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 605 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 12771



ma to rece i nogi,warte zastosowania w celu hipetrofii?
raczej jestem zwolennikiem ciezkiego dzwiagania, a to wrecz w wytrzymalosciowke sie przeksztalca
sily to raczej nie polepszy, rozumiem ze jedynie pod cel ruszenia stagnacji miesni gdzie zalezy nam na rozmiarze ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Szacuny 1537 Napisanych postów 22806 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 296902
To po prostu jedna z bardzo, bardzo wielu metod intensyfikacyjnych. Dla zaawansowanej osoby nawet najbardziej szalone opcje można pod to podciągnąć. To co na filmiku pokazują wcale nie jest jakimś ekstremum. Ot po prostu szukanie nowego bodźca i tyle.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Hubert81 Personal Trainer Moderator
Ekspert
Szacuny 386 Napisanych postów 72228 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 298295
Należy zawsze brać pod uwagę stosowanie dopingu i to w dużych dawkach przez kulturystów prezentujących swoje metody.

Trener personalny.
Zapraszam na treningi personalne we Wrocławiu oraz na konsultacje online - adres e-mail hubert.sfd@gmail.com

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 191 Napisanych postów 471 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 7978
Na dłuższą metę raczej ten trening nie będzie dobry. Ale dla szukania innego bodźca pewnie tak. Trzeba zauważyć jak kolega wyżej, że oni trochę pakują w siebie towaru więc ich metody treningowe nie sprawdzą się tak dla naturalnie trenującego.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 100 Napisanych postów 1420 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 10667
Na na taki trening można wskoczyć na tydzień-dwa dla odmiany i odpoczynku od kg, ale jako główny plan na tygodnie czy miesiące to odpada. Suma przewalonych kilogramów znacznie by się zmniejszyła, co dało by spadek masy nie wzrost. Moim skromnym zdaniem



Zmieniony przez - justtraning w dniu 2017-01-17 11:07:36
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2093 Napisanych postów 36166 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260835
To tzw. cluster reps, stara metoda, której na pewno nie wymyślił Pan z filmu.


Oczywiście działa, ale stosowana w uzasadnionych przypadkach na drodze periodyzacji.
Nikt nie trenuje w ten sposób cały czas, tylko w ramach krótkiego bloku.
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 590 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 36286
ronie220
To tzw. cluster reps, stara metoda, której na pewno nie wymyślił Pan z filmu.


Oczywiście działa, ale stosowana w uzasadnionych przypadkach na drodze periodyzacji.
Nikt nie trenuje w ten sposób cały czas, tylko w ramach krótkiego bloku.


Raczej zwykł Rest Pause (10-15sek )stososwany ze stałym ciężarem więc o periodyzacji nie mozna tu mówić....
Rest pause jest staosowany jako ostatnia seria i tylko jedna seria w danym ćwiczeniu gdyz stosując RP do upadku w kazdej serii ćwiczenia nie zdążymy sie w pełni zregenerować ....

Cluster set to ciężkie (80-90%CM) pojedyńcze powtórzenie z wolnym 3-5s negatywem z przerwą 10 sek pomiędzy powtórzeniami..
np. 5 x5x1 cluster
to 5 serii po 5 pojedyńczych powtórzeń (rep/10s/rep/10s/rep/10s/rep/10s/rep) i 3m przerwy pomiędzy seriami
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2093 Napisanych postów 36166 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260835
Ale clustry maja multum odmian , w których możemy manipulować takimi zmiennymi jak % CM czy objętośćia



Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2017-03-03 20:56:53
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 590 Wiek 34 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 36286
ronie220
Ale clustry maja multum odmian , w których możemy manipulować takimi zmiennymi jak % CM czy objętośćia




Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2017-03-03 20:56:53

zgadza sie że mozemy manipulować CM nawet musimy bo jedni zrobią poprwanie clustera prz 80% swojego CM a inni będą w stanie zrobic przy 90% CM.... ale cluster to nie objętość a intensywność i jest to tylko pojedyńcze powtórzenie a nie 10 jak w przypadku Małeckiego ...On ewidentnie robi tam rest pouse..

jak mnie pamięć nie myli to jest chyba tylko 5 odmian clusterów
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2093 Napisanych postów 36166 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260835
Masz racje, w clustrach używamy większych cieżarów i najczęsciej wykonujemy pojedyncze powtórzenia.

Zwracam honor szefie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa

Następny temat

Mam problem z leym barkiem

Marta Banasik i Łukasz Sosiński na wczasach Jak robić pompki? Ile powinien trwać trening na siłowni? Brak postępów na siłowni - 10 najczęstszych powodów Insulinooporność - czym jest i jak ją rozpoznać? Uwaga kontrola! Bo biceps to podstawa… Julia Fusiecka otwiera nowe studio treningowe!