logo
zamknij zamknij

zapalenie biodra?

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 13920

0 5 0
napisał(a)
daro_85
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 353 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2573
Witam,
dawno mnie nie bylo i jak trwoga to do Boga...
od jakiegos czasu podczas jezdzenia na desce pobolewało mnie prawe biodro ale ignorowałem bo wystarczylo ze dogrzałem biodra i bylo ok.
od dzis boli non stop. Z tego co wyczytałem w literaturze i w necie moze to byc zapalenie kaletki maziowej. Zgadzaja sie objawy czyli bol zewnetrznej czesci biodra, nabawiłem sie tego prawdopodobnie od lazenia po górach z ciezkim plecakiem...
czy moje mysle moze byc trafne ? jesli tak czy mrozenie + jakas masc moze mi skutecznie pomoc ?

pozdrawiam
1

najważniejsza jest determinacja!

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
el nino
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 2326 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 78549
Miałem problem z biodrem jak po kontuzji wróciłem do sportu.
Ogólnie nie chciałem przerywać treningów tylko lekko je ograniczyłem.
Ale dość długo z tym walczyłem, sporo ponad miesiąc. Ból był taki że czasami musiałem przerwać. Jako maści to Naproxen i Fastum. Przeszło samo po ponad miesiącu.

Jedyną rzeczą której powinniśmy się bać jest sam strach

napisał(a)
kradam
Ekspert
Szacuny 306 Napisanych postów 3172 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21170
Taki ból może mieć kilkanaście, a może kilkadziesiąt różnych przyczyn. A czasem rzeczywiście przechodzi sam. Tyle, że niekiedy w ból kręgosłupa.
napisał(a)
buzibuzi
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 0
MOJ SYN MA ZAPALENIE BIODRA .OBJAWILO SIE TO BOLEM W PACHWINIE MIMO TEGO ZE ODRAZU ZAREAGOWALISMY SYN LEZY JUZ 3 TYDZIEN W SZPITALU NA WYCIAGU.NA DZIEN DZISIEJSZY BOL JUZ USTAPIL WYNIKI SIE POPRAWIłY(CRP z 25 na 11,A OB z 82 na60) MIMO TO DALEJ LEZY UNIERUCHOMIONY NA WYCIAGU I DIAGNOZA JEST TAKA,ZE JESZCZE POLEZY OKOłO 2 TYGODNI.WIEC PROPONUJE NIE ODKLADAC WIZYTY U LEKARZA GDYZ LECZENIE JEST DLUGIE I MOZOLNE....POZDRAWIAM
napisał(a)
asia91
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8
ja rowniez 'cierpie' na zapalenie kaletki maziowej głownie w lewym biodrze... minus tego jest,ze to dosc czesto wraca, wystarcza jakies ostrzejsze cwiczenia i juz czuje ostry ból, ktory w jakimś tam stopniu uniemozliwia mi chodzenie... a co do leków: masc Naproxen i do picia Odnowit
napisał(a)
ulakom
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11
czy ktoś mógłby powiedzieć jakie ćwiczenia możńa przy tym wykonywać? Czy orbitrek może być? rower? Męczęs ie z tym od roku, dopiero wizyta u kolejnego specjalisty pokazała zę to zapalenie kaletki maziowej, kazał oszczędzać nogę, ale.... przecież trzeba jakieś ćwiczenia wykonywać! Będe wdzięczna za każdą podpowiedź.
napisał(a)
kradam
Ekspert
Szacuny 306 Napisanych postów 3172 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21170
Przy czym? Bo zapalenie to ma zwykle jakąś przyczynę. Czy ten spec był uprzejmy ją sprecyzować? Może powiedział, że przyczyną jest brak oszczędzania nogi przez pół roku?
Możesz wykonywać każdy ruch, który nie powoduje dolegliwości.
napisał(a)
ulakom
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11
pytasz przy czym - przy zapaleniu kaletki maziowej biodra. Hm...każdy ruch kóry nie powoduje bólu mówisz - dziękuję bardzo za odpowiedź. To w sumie powinnam tylko leżeć ) bo przy chodzeniu też boli, przy podnoszeniu nogi z pozycji leżacej też boli, skurczach nóg też. A tak poważnie to boję się, żę jakimś ćwiczeniem - np orbitrek, ktorego uwielbiałam, nie doprowadzę do jakiegoś innego uszkodzenia.
1
napisał(a)
ulakom
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11
ojejku, przepraszam, ale ten obrazek i słowka to jakoś mi wyszły przez pomyłke - ja tu początkująca jestem
napisał(a)
kradam
Ekspert
Szacuny 306 Napisanych postów 3172 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21170
Spróbuj np na rowerze stacjonarnym. Ruch będzie miał trochę inny charakter niż przy swobodnym unoszeniu kolana. Jeszcze raz przeczytaj, co napisałem o przyczynach zapaleń.
Nie ma czegoś takiego jak "kaletka biodrowa", jeśli już to biodrowo-łonowa.
Jeśli masz dolegliwości od roku, a ktoś wiedząc o tym zalecił Ci oszczędzania kolana to rzeczywiście niezły z niego specjalista!


Zmieniony przez - kradam w dniu 2008-11-10 18:46:39
napisał(a)
ulakom
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11
Dziękuję CI bardzo. Czekam na wizytę - rechabilitacjia, wiec pewnie mi pokażą jakie ćwiczenia wykonywać (wiem że stretching, ale dokładnie co to się dowiem). Nie pisałam nic o kolanie! Być może to zapalenie kaletki biodrowo łonowej jak piszesz - ja to przetłumaczyłam z angielskiego - więc może popełniłam błąd (trochanteric bursitis).
Jeszcze raz wielkie dzięki.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cienie pod oczami

Następny temat

problem z kolanem, bol przy uginaniu

Leksykon suplementacji: l-tyrozyna

Jak dbać o stawy?

Cholesterol i jego frakcje

Wapń w diecie bezmlecznej

Niesportowe wyznania Kamili Rutkowskiej

Suszona serwatka a białko serwatkowe - nie daj się nabrać!

Prohormony - sterydy w kolorowych opakowaniach

Leksykon suplementacji: l-cytrulina