SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

zabawne lub pojedyncze linki - TYLKO TU lub BAN

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 269712

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 12202 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 152582
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 251 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11514








rosyjskie jedi

Zmieniony przez - Kover w dniu 2010-04-28 19:06:12
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 776 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17726


...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2484 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23923
http://www.sfd.pl/Pomocy!!!!!_Co_mam_zrobic_!_!_!-t590162-s3.html#post7
można usunąc, myslem ze sciema, ale skoro to taki problem to nie co sie smiac.

Zmieniony przez - Rafalsky89 w dniu 2010-04-29 14:00:28

Im trudniej
Tym łatwiej.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 552 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8600
Nie mogLem wam tego nie pokazac moze juz bylo w koncu to sLawny samochod o nazwie the JASZCZOMB

http://moto.allegro.pl/item1012729639_nexia_the_jaszczomb.html

opis:

Witam.

Wystawiam jeszcze raz Jaszczombia gdyz poprzednia aukcja zostala skasowana przez dzielnych i czujnych pracownikow serwisu allego. Ci, jakze wspaniali i bezstronni ludzie dopatrzyli sie haniebnego i nieetycznego zapisu w mojej ofercie... Tak musze to wyznac – zachwalem sie jak ostatni lajdak i zaproponowalem gratis opony zimowe... Brzydze sie samym soba! Na szczecie administrator zareagowal z cala surowoscia i aukcje zamknal. Badzcie blogoslawieni o doskonali i przecudni pracownicy allegro. Badz blogoslawiony i Ty bezinteresowny allegrowiczu ktory zwrociles uwage naszych dobrych pasterzy na poczynania zblakanej owieczki. Oby do konca zycia oczy twoje cieszyly sie widokiem samochodu rownie wytrawnego i szlachetnego jak Jaszczomb!

A teraz ogloszenie:

Sprzedam w calosci lub na czesci (ale tez w calosci) ;).
Super auto, cena, przebieg i stan do uzgodnienia :)
Po profesjonalnym agro-tuningu w stodole szwagra. Nie daj sie zwiesc pozorom - to nie zwykla nexia!!!! To Jaszczomb! Postach szos, sultan autostrad, ksiaze drog exspresowych, wezyr dziurawcych ulic, super bryka do wyrywania lachonow, na jego widok laski sciagaja stringi przez glowe. (Fetyszysci - niestety nie moge dodac gratisu w postaci starych stringow – to nieregulaminowe).
Teraz i ty mozesz go miec! Nie czekaj! Zenon z Grudziadza tez czekal i przejechala go ciezarowka z kapusta, Marlena z Kielc tez czekala i wyrósł jej czyrak na zadku. Czy chcesz ryzykowac. Twoje szczescie zalezy od ciebie!! Jeszcze dzis zalicytuj.
Odbior osobisty. Poczta nie wysylam z uwagi na uprzedzenia pracownikow poczty do produktow ekologicznych. Tak, to nie pomylka! Ten produkt jest nie tylko piekny ale i ekologiczny - podlega Biodegradacji (wyraznie widoczna w okolicach blotnikow i progow). Na wiosne Jaszcomb zmienia okrycie i pokrywa sie piekna zielenia.

Uwaga - jak przystalo na szlachetnego ptaka , Jaszczomb unika wody! Tzn jezdzi tylko jak jest sucho - odrobina wody w powietrzu wywoluje niezadowlenie ptaszyny i ucieczke pradu przez stara cewke. Samochod odpalony w zeszly weekend jak bylo cieplo i sucho –jezdzi choc cewka strzela!
Czy chcesz jeszcze czekac???? Licytuj!!
Poprzedno chcialem dodac gratis w postaci lewego blotnik w kolorze czerwonym (planowalem wymiane porysowanej blach). Teraz , gdy juz wiem ze takie gratisy to zlo wcielone musze sie wycofac – teraz blotnik bedzie wliczony w cene. O!
Jednoczesnie informuje ze mam komplet kol z opnami zimowymi. Oczywiscie zadnych gratisow (A fuj!). Jesli ktos wyrazi zainteresowanie to wystawie je na dodatkowej aukcji. OCZYWISCIE nie zamierzam sprzedawac tychze kol poza aukcja. Och nie! Toz bylby to grzech ciezki.

W odpowiedzi na pojawiajace sie pytania.
1. samochod sprzedam osobie ktora na zakonczenie aukcji bedzie oferowac najwyzsza cene (nie zaleznie czy bedzie 2PLN czy 1 000 000 ),
2. samochod ma wazne OC do polowy sierpnia 2010.
3. samochod nie ma waznego przegladu (ostatni minal w sierpniu 2009). Nie mam mozliwosci zrobienia przegladu bo w dowodzie skonczyly sie rubryki na stepelek (tak tak auto to mam juz 8 lat). Sama mysl ze musze jechac do urzedu komunikacji na drugi koniec Warszawy (rejestracja z Bielan) jest dla mnie wyjatkowo przykra - juz szybciej zawioze moja ptaszyne na zlom. Samochod przechodzil do tej pory przeglady bezproblemowo.
4. Samochod byl regulanie serwiowany w zakresie wplywajacym na stan techniczny czesci istotnych (silnik, zawieszenie, itp). Stad sporo w miare nowych czesci (pompa i zbiornik paliwa ok 2 lat, troche elementow zawiszenia, przednia szyba, akumulator, itp). Jednoczesnie nie ukrywam ze czesci nieistotne dla bezpieczenstaw badz niezawodnosci nie byly przedmiotem mojego zaiteresowania. :)
5. Samochod ma centralny zamek ale nie mam do niego pilota, kluczyk zaciana sie zamku wiec od 3 lat samochod nie byl zamykany.... Moze jakby nasmarowac.... :)
6 .Do momentu awarii cewki samochod jezdzil bez proboblemowo na gazie... Z przebita cewka wiadomo ze sie nieda...

edit autora aukcji:

Dodano 2010-04-26 19:31
UWAGA!!!!

The Jaszczomb jest juz slawny (do wczoraj byl tyko piekny).
Dzis jest juz znany na wielu forach np:
http://www.sierrafan.pl/viewtopic.php?f=9&t=9703
http://www.forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=73237&highlight=jaszczomb
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?p=271650
oraz na ekskluzywnym S:/..../Wojtas.....

To oczywiscie tylko kilka miejsc na ktorym milosnicy Jaszczombia (ups THE Jaszczombia) opisuja jego zalety, wymieniaja mysli, publikuja poezje...

Przez weekend dostalem wiele listow, propozycji, slow otuchy i wsparcia. - niestety nie jestem wstanie odpowiedziec na wszystkie wiec zrobie to teraz hurtowo. Zamieszczam odpowiedzi w tej samej kolejnosci jak naplywaly pytania:

1. Tak.
2. Nie.
3. 7.
4. Silnik 8 zaworowy.
5. Nie pisze sie „spszedac”
6. Czas smazenia steków waha się od 4 do 14 minut, i zależy między innymi od grubości mięsa, jego jakości i rodzaju. Prosze przyslac miesa to napisze ile smazylem...
7. Sprzedam za 1 000 000$, niech bedzie moja krzywda.
8. Sam jestes Habeta.
9. Nie zamienie Jaszczombia na swinie polska zwisloucha
10. Tak, hak pomaga lowic lachony ale najwazniejszy jest powiew luksusu (choinka zapachowa z napisem BMI wliczona w cene – mialo byc BMW ale tusz sie skonczyl....).
11. Nie, wczoraj, niebieski.
12. 60-90-60.
13. Prosze przyslac zdjecie.
14. Prosze nie przysylac wiecej zdjec, blagam!!!!
15. Pawle, to milo z Twojej strony ale mam juz zone.
16. .....


Dodano 2010-04-26 19:32
UWAGA!!!!

The Jaszczomb jest juz slawny (do wczoraj byl tyko piekny).
Dzis jest juz znany na wielu forach np:
http://www.sierrafan.pl/viewtopic.php?f=9&t=9703
http://www.forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=73237&highlight=jaszczomb
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?p=271650
oraz na ekskluzywnym S:/..../Wojtas.....

To oczywiscie tylko kilka miejsc na ktorym milosnicy Jaszczombia (ups THE Jaszczombia) opisuja jego zalety, wymieniaja mysli, publikuja poezje...





Dodano 2010-04-27 09:15
Dziekujemy serwisowi Allegro za mozliwosc potrojnego wydrukowania odpowiedzi na Wasze pytanie. Myslie ze dzieki temu beda one bardziej czytelne...

Dodatek specjalny:
The Jaszczomb zostal doglebnie przetestowany przez wybitnych specjalistow z klubu nexia.pl. Relacja z testu na stronie klubu pod dobitnym tytulem "Ratujmy Jaszczomba!"
http://www.nexia.pl/index.php?site=news_comments&newsID=30

Przylaczamy sie oczywiscie do tego apelu.


Dodano 2010-04-28 06:38
Pozdrawiam milosnikow marki AUDI z forum

http://www.audi-tech-team.eu/ 

i dziekuje za slowa uznania. Rozumiem tez nutke zazdrosci przebijajaca z Waszych listow ;)

Dodano 2010-04-30 07:42
Witam i pozdrawiam kolejne rzesze milosnikow Jaszczomba (w tym wypadku jezdzacych Hondami) z:
www.civicklub.pl oraz www.honda-crx.info

Aukcja zostala tez uhonorowana wpisem na joemonster:
http://www.joemonster.org/art/14002/Nexia_Jaszczomb_do_kupienia_Ostatnia_szansa_ 
Jak rozumiem Redakcja Joe Monstera w ostatniej chwili wlaczy sie w licytacje i przebije wszystkich.. Moze to byc trudne gdyz FanClubJaszczomb SLASK rowniez szykuje sie do zacieklej walki o to cudo. Pozwle sobie zacytowac list otrzymany ze Slaska:

"Witam,

razem z kolegami z pracy jestesmy zachwyceni Jaszczombem i jestesmy zainteresowani kupnem go jako maskotki firmowej w tygodniu a w weekend jako wetki na loachony w jakims lokalnym lachonarium. Jedyny problem to transport, pytanie nasze brzmi czy istnieje mozliwosc bezpiecznego wyslania Jaszczomba jakims kurierem, ewentualnie zamienimy go za 3 menagerow sredniej inteligencji i malo atrakcyjnych ale moga nosic kamienie na budowie.

pozdro
FanClubJaszczomb SLASK "

Z uwagi na trudnosci z REALNA wycena wartosci managera negocjacje ciagle trwaja.... :)



Dodano 2010-04-30 08:00
Na prosbe fanow publikujemy zdjecia Jaszczomba w lepszej rozdzielczosci:
Zapraszam na strone:

http://www.legatowka.pl/Jaszczomb.html

UWAGA! ZGADZAM SIE NA INSPEKCJE!!!! :)


Odpowiadam na wszelkie pytania. Prosze pisac.

i zdiecia








Zmieniony przez - zaldiar w dniu 2010-05-01 21:25:25

Zmieniony przez - zaldiar w dniu 2010-05-01 21:26:00

Zmieniony przez - zaldiar w dniu 2010-05-01 21:30:43
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1121 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27982





od 0:52, padłem

"Gdy masz zakwasy to znak nadejścia masy ... "

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 542




Członek Shottas Team

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1966 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 20324
http://www.sfd.pl/Nasze_klaty-t409821-s67.html#post1

do tego nick i komentarze gości :D

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2803 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18927
prowokacja imo, chociaż nick "kamilkoks" przewijał mi sie przed oczami i to w całkiem normalnych tematach. Jestem na tym forum dwa lata i pierwszy raz widze taką mode na "prowokacje".. :P

"Gniew przebywa w piersi głupców" (Koh 7:9 )

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ASNF Moderator
Ekspert
Szacuny 2947 Napisanych postów 37910 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 443975
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POMOCY !! Ełk silownia...SW Ełk

Następny temat

gainer3 jesień-zima atak na mase 2007