SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

z naciskiem na klatkę

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 476

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 164
witam, w ankiecie na dole wszystko o sobie napisalem i chciałbym zasięgnąć rady od bardziej doświadczonych osób... na klatkę maksimum mam 82 co wydaje mi się mało jak na moje warunki jak robię klatkę szybko się męcze i nie mam siły na kolejne serie. Cwiczę systemem pon, śr, pt chociaż mam czas i możliwości na więcej dni w tyg jeśli trzeba oprócz weekendów.
to mój plan A. pon, B. śr, A. pt, B pon itd.
A. klatka:
-płaska- 4x8 ( chociaż czasami nie daję rady 8 jak zaczynam nawet od 52 kg o czym już pisałem)
-skos głową w dół 3x8
-hantle na skosie głową w górę 3x8
-rozpiętki 3x8
plecy
-podciąganie na drążku 3x8
-wiosłowanie sztangą podchwytem 3x8
-ściąganie wyciągu do karku 3x8
-podciąganie hantla do klatki na ławce 2x8
tric
prostowanie na wyciągu 3x8
-wyciskanie na ławce wąskim chwytem 3x8
-prostowanie ręki z głową hantlem 1x10
przedramiona
B. nogi
-przysiady 3x8
-wyciskanie na maszynie 3x8
-uginanie podudzi 3x8
barki
-wyciskanie zza pleców 4x8
-unoszenie hantli bokiem 2x8
-unoszenie do przodu 2x8
-podnoszenie wzdłuż tłowia 3x8
bic
-sztanga łamana szeroko na modlitewniku 3x8
-hantle 3x8
-hantle młotkowo 3x8
kaptury sztuksy

zastanawiam sie czy mięsnie za bardzo sie nei przeciązaja i czy maja czas na regenaracje...
prosze o porade i pozdrawiam :)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 80

Wzrost: 186

Cel treningowy: masa i siła

Staż treningowy na słowni: rok z 3 miesięczna przerwą

Uprawiane inne sporty: amatorsko piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full

Dieta: raczej brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: kreatyna z dekstroza
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 203 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2979
Fatalny plan...
Fatalne przede wszystkim połączenia partii...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 164
dzięki za opinie
ale czy moglibyście mi napisać co zmienić i czy naprzykład robić kazdą partie raz w tygodniu i klatke np 2 razy żeby bardziej szła mi na nią siła i masa???
np. pon. -klatka triceps przedramię
-śr. plecy biceps
-pt. nogi KLATKA barki kaptury...
z góry dzięki
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2638 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12276
jesli 2razy chcesz to poczytaj:
http://www.sfd.pl/[art]_Split_-_partia_2x/tydzien._Dla_początkujących_i_nie_tylko...-t414311.html 

I come back...
Prawdziwi rzeźnicy wychodzą z piwnicy..

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na mase do oceny

Następny temat

trening masa

Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi? Jaki budyń wybrać? Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Czy kobiety powinny trenować ramiona? Wywiad z Moniką Biedką Lee Priest w szpitalu! Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis