SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

zly humor

  • Miewasz zły humor? Już nie!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Męskim okiem Złość i agresja mogą być rezultatem niewłaściwej diety - ustaliła międzynarodowa grupa naukowców, w tym Włochów. Według nich dobry humor mogą zapewnić na przykład surowy szpinak i twardy włoski ser owczy, pecorino. Wyniki badań ekspertów z uniwersytetu w Cambridge, opublikowane w specjalistycznym piśmie "Biological Psychiatry", przean

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 622 Data: 2011-10-21 07:47:41 Liczba szacunów: 0
  • zły humor na redukcji

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, jestem na redukcji już/dopiero 64dni, moje samopoczucie z każdym tygodniem a nwet i dniem jest coraz gorsze. Wiem ze przy spalaniu tluszczyku spada energia ale ja juz sam ze soba nie moge wytrzymac. Zly humor, zmeczenie nasila sie. Wedlug tego co wyczytalem pomaga cheat day/meal, w ciagu calego okresu redukcji mialem cheat'a 3 razy, ostatni

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 942 Data: 2013-09-19 16:08:32 Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Szanowna Tyko! Albo może lepiej: Szanowny Tyko. Nie ważne. Chciałam tylko Ci powiedzieć, że to jest dieta PRZYSPIESZAJĄCA PRZEMIANĘ MATERII!!! Jeszcze raz? D I E T A P R Z Y S P I E S Z A J Ą C A P R Z E M I A N Ę M A T E R I I. Liczę, że zrozumiałeś. Tu chudnięcie jest zsunięte na drugi plan. Podkręca się tarczyca, żeby później uchronić się

    Odpowiedzi: 4819 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-02-19 04:49:02 Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    hejka! dzis 5 dzień na kopenhaskiej i 2,5kg w dół. niby mało, ale dobre i to Póki co dobrze się czuję, nawet mi minął zły humor tylko... nie mogę już patrzeć (a co dopiero jeść) na sałatę i brokuły... błee jak ja tęsknię za owsianką, owocami (nie w takich skąpych ilościach) i mlekiem... oj... ale wytrzymam!! :)

    Odpowiedzi: 4819 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-07-02 15:53:11 Liczba szacunów: 0
  • Przepisy kulinarne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    KANAPKA Elvisa Presleya na zly humor ;p kilka dojrzalych bananów maslo orzechowe kilka kromek bialego tostowego chleba Banany obrac ;p pokroic i ugniesc na gladka mase z dowolna iloscia masla orzechowego.Posmarowac chleb przykryc kromka i zapiec w opiekaczu...;]

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-13 16:13:49 Liczba szacunów: 0
  • prolaktyna a B6 jednak obniża

    Post
    Doping
    PRO

    Witam Prolaktyna jest wydzielana przez przysadke mózgową i w pewnym stopniu jej budowa przypomina GH (growth hormon), choć ma odmienne działanie. Prolaktyna wpływa na procesy obejmujące wzrost, niestety nie koniecznie masy mięsniowej, tylko chociażby gruczołów piersiowych. Może ona również stymulować tzw. laktacje. Większy poziom prolaktyny obserw

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 14302 Data: 2017-12-21 10:12:18 Liczba szacunów: 0
  • Zamkłem spam.otwieram temat, Dex do nauki taki poemat

    Post
    ActivLab

    z babami sie ugadywać.2 dni dzwonisz.nic.wieczór.nie odbierałam bo zły humor rano zadzwonie(dobra ale chce wiedziec czy jedziemy)no ale jak co terefere.rano telefon no ale jak jedziemy.skołuj kogos do fury jak mozesz.dobra skołowałem.jutro zadzwonie bo musze to przemysleć%-) załamac sie mozna%-)

    Odpowiedzi: 110697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-15 10:50:52 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    czesc tyka.. a kto mówi że ja mam zły humor? Nie zdałem teraz, to zdam wszystko ustnie Gdybyście mnie lepiej znali (nie-wirtualnie) wiedzielibyście że mnie naprawde bardzo ciężko zdołować/zasmucić/zdenerwować/wyprowadzić-z-równowagi.. A że czasem pisałem smuciarskie rzeczy w 'kawie' .. No cóz.. miałem niski poziom serotoniny hehe ide sie pośmiać

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-12-17 19:59:34 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "Zazdrośniki" buhahaah panowie i panie nie wiedziałem że my tutaj na sfd jesteśmy "Zazdrośniki" Miałem zły humor ale po tych logach z IRCA od TJM mam już dobry humorek heeh TEXT ROKU "czy jak jem te metki to sie wiecej czeba jesc? bo ja to wogole niejem duzo , bo łeee , ale brat mi mowil ze jak bede jadl metki to musze do

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-04 19:51:23 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A tak ogólnie to mam zły humor bo mnie piekielnie boli głowa ...Thermogenics investigator... ...Jesus Christ forgave the bastards. But I can't. I hate them....

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-23 19:55:58 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Astra jest idealna na moją nieszczęsną zgage A wogole to mam zły humor bo nie wiem jak u Was ale u mnie "zwalił" się znów śnieg ..a było już tak milutko na dworze ...Thermogenics investigator... ...Jesus Christ forgave the bastards. But I can't. I hate them....

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-03-03 10:00:22 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Grasiu - Ty zawsze jesteś taka wspaniał, pogodna, jak mogę mieć zły humor Kruszek - Grasia odpowiedziała dobrze - nietety Seewy ma rację forum schodzi na psy, samowolka moderatorów - masz bana:)))))))) członek-mafia.suple.hardcor.pl Moderator Działu Suplementacja

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-03-21 23:47:56 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hihihihih no nie moge z Wami..... i jak tu miec zly humor przy Was?? "Garasia" znow dostanie zaraz maila.... Ptasiek - to sie ciesz, i dbaj o ta polowke Jurij - i co ciekawego zobaczyles??? ------------------------------ "When you exercise, your goal isn't to burn fat, it's to become a fat burning machine" ---------------------

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-05-11 16:59:06 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witajcie ktos ma zly humor ? zapraszam do wypowiedzi DonPako 2 od gory hehehe http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=93287&whichpage=3&crc=13135821#post33 dobry jest skromny mily i wogole ma dobre podejscie Jak jesz - tak zyjesz Wiedza to podstawa Doradca w dziale Alternatywna Droga HighCarbGainDietLyleApproved

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-08-13 14:03:43 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    heh tyka, fajne masz te opisy.. ten o wykładach znajomy moje ciekawsze: jelfa bodybuilding team trzeci dzien bez chemii :( pale zielone topale ;=p roll another joint karpiki w wannie - trzeba je bedzie utopic :)) kupie 5 gram zielska... blagam, umieram ten opis nie dla ciebie ciulu parszywy wyp*****laj, mam zły humor czyli ogolnie mam niezłych z

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-12-18 15:36:20 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiesz jem to poniewaz te tabletki sa wyjatkowo smaczne Tak wogole to mam zly humor, poniewaz bede musial przerwac reningi na okres 7 miesiecy Mam teraz taki natlok pracy, ze nie wiem kiedy znajde czas na cokolwiek innego Mam takze dobra wiadomosc dla ciebie, lub niedobra... zalezy jak patrzec w czerwcu przeprowadzam sie do Warszawy, bo do Krakowa r

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-01-27 19:27:42 Liczba szacunów: 0
  • TEST: wElcOmE tO mY wOrld ......thE wOrld of ''LOW CARB''

    Post
    Odżywki i suplementy

    hehehe .....ale tez grzyba na scianach,wieczny zly humor i ~depreche. Ale masz racje - batony sa warte tego

    Odpowiedzi: 1356 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-03 18:08:28 Liczba szacunów: 0
  • [ART]Największe mity suplementacji by faftaq

    Post
    Odżywki i suplementy

    ) w pewnym momencie moze sie okazac ze kupujemy suple tonami by tylko podtrzymywac forme, a ilez przy tym radosci hehe ja np nie widze swojego zycia bez suplementow, jak mam zly humor to kupuje sobie jakies i od razu jest lepiej ad. mit 5 - jest to jedyny mit w Twoim artykule z ktorym sie nie zgadzam. wymienione substancje dzialaja, inną sprawą j

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-02 20:45:16 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Wojtek ale thorin ma rację. Ja czasami oglądam jego filmy jak mam zły humor.zawsze pomaga. Nie wiem skąd on bierze takie teorie ale są jego i są niepowtarzalne. Ma swoj świat ale najgorsze ze ma pelno młodych lebkow którzy wierzą w każde słowo. On wiele rzeczy mówił że się nie da zrobić na sucho. Po roku - na "sucho" - sam zrobił to wszytsko o cz

    Odpowiedzi: 16703 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-20 11:03:31 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    że nie masz połowy zębów ? dalej zły humor , życie mnie w****ia , dalej mam cohote komuś urwac łeb high kickiem 2 godizny wf`u nie pomogły dzisiaj siłka jutro znowu mam 2 godizny wf`u wiexczorem mozę worek bede miał , moze w koncu sie rozładuje , jak nei to komuśna***ie Zawódka , nei chce mi sie , ******le to juz zacznij czytać/interesowac sie t

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-09-06 13:53:27 Liczba szacunów: 0