Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: zlamanie trzonu kosci łodeczkowatej

Strona 33 z 98

  • martwica piszczeli

    po zabiegu zespolenia kosci podudzia szyna rane zeszyto i wlozono do gipsu. po zdjeciu gipsu okazalo sie ze szwy puscily i powstala dziura okolo

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 914 | Data: 2010-07-03 11:58:44 | Liczba SOGów: 0
  • wyskrobiny z trzonu macicy

    fragmenta polypi endometrialis, fragmenta endometrii in stadio proliferationis

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 706 | Data: 2012-09-24 19:15:10 | Liczba SOGów: 0
  • chuda dlon i nadgarstek:/

    mam takie chude ze masakra: nawet to smiesznie wyglada bo ogolnie lape mam duza, przedramie tez ok. na dloni to nawet kosci tak wystaja ze to bez problemu widac,a w nadgarstku mam 17 cm obwod:/ kazdy zegarek mi z reki leci; sa jakies cwiczenia

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 2894 | Data: 2008-04-10 10:59:45 | Liczba SOGów: 2
  • Wanad<insulina>-artykuł

    malych stezeniach u wiekszosci zwierzat.naukowcy szacuja,iz w organizmie czlowieka mozna znalezc okolo 30 mg wanadu w kosciach,tluszczu,zebach oraz plucach. mimo,ze zaskakujaco malo jest wiadopmo na temat poboru,funkcji i metabolizmu

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 2878 | Data: 2006-08-08 18:12:19 | Liczba SOGów: 7
  • Poważne Stłuczenie Piszczela

    witam mam dosyc konkretne stluczony piszczel a raczej lydke obok kosci po mocnym kopnieciu w lokiec: zna ktos jakies konkretne zele na to procz altacetu.powstal dosyc duzy krwiak podskorny i obrzek. czy lod jest wskazny w tym przypadku.

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2892 | Data: 2005-03-20 12:10:11 | Liczba SOGów: 0
  • Kciuk once again

    ruchach, opuchlizny brak, jutro pewnie i tak pojde do lekarza ale moze mi powiecie wykluczyce ze to nie jest zlamanie 2

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1676 | Data: 2008-02-12 08:33:27 | Liczba SOGów: 0
  • nieporządane działanie suplementów na wrodzone zmiany kostne

    bezsensowne i bezpodstawne ale obiło mi sie o uszy ze suplementacja nie ma zandych nieporzadanych efektów na kosci u zdrowego normalnego człowieka lecz jezeli rodzimy sie z jakas smiana np. w obrębie kregosłupa pólkrązki itp bądz innych kosci

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 895 | Data: 2004-04-21 17:39:34 | Liczba SOGów: 0
  • MUAY THAI. czy kickboxing co wybrac i dlaczego????

    nie mam zadnego doswiadczenia z tymi sportami mmm w sumie jestem szczuply no i na pewnoe nie mam utwardzonych kosci a no i praktycznie nie mam rozciagnietych nog wiec co byscie mi radzili czy muay thai jest dla mnie za trudne dlatego ze

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 2873 | Data: 2004-04-21 14:57:22 | Liczba SOGów: 0
  • Bark

    ból ustal. nie pojawila sie zadna opuchlizna ani siniak, ale czasami jak gwaltownie rusze reka do tylu to mi strzelaja kosci w drugiej tak sie nie dzieje . co to moze byc z czasem ustanie smaruje fastumem wczesniej mialem cos podobnego po

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 853 | Data: 2007-04-24 11:18:38 | Liczba SOGów: 0
  • Ból kolana :( POMOCYco mam robić

    i zapalnych. niewielka lateralizacja rzepki w badaniu czynnościowym . łąkotka przyśrodkowa echostruktura trzonu i rogu przedniego prawidłowa , w rogu tylnym rozwarstwienie . łąkotka boczna niejednorodna , nie udało się uwidocznić

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 620 | Data: 2013-11-28 14:26:04 | Liczba SOGów: 0
  • Poczatek na silowni,wybor masa czy rzezba?

    37cm kark: 39cm biodra: 97 cm co do budowy ciala to mimo tej wagi jestem szczuply,musze miec cholernie grube kosci bo tluszczyk mam lekki na brzuchu,a i tak zarysowane mam gorne partie miesnia brzusznego... jak juz wspomnialem cwiczylem pare

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 2775 | Data: 2009-11-10 17:39:14 | Liczba SOGów: 0
  • pzu odszkodowanie za uszczerbek na zdrowiu

    3miesiace temu w drodze z pracy potracil mnie samochod w wyniku ktorego stwierdzono skrecenie i naderwanie stawu skokowego z lekkim przemieszczeniem sie kosci czy to mozna uznac za trwały uszczerbek zdrowia

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2802 | Data: 2010-06-15 22:03:59 | Liczba SOGów: 0
  • >MOJA HISTORIA Z SIŁOWNIĄ<

    w sumie 80 90% osób, które zaczynają życie z siłownią, to takie, które nienawidzą swojej postury postura przy kosci albo sucharek ważyłem 70kg, wzrost 185. jednym słowem, strach patrzeć, przecież go lekki wiaterek wywroci. biceps 31 2cm

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 2763 | Data: 2008-03-24 22:43:19 | Liczba SOGów: 0
  • Suplementy na Satawy- kolagen glutozamina omega3

    od zawsze strzelaly mi kosci kolana przy klekaniu itp. ostatnio jednak zwichnalem bark i chcialbym jakos zregenerowac ten staw. zastanawiam sie

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 2775 | Data: 2006-03-04 22:59:22 | Liczba SOGów: 0
  • złamanie śródręcza

    zdarzenie zlałem jednego ziomka dość konkretnie troche mnie posioslo dorobiłem sie przez to złamania 4 i 5 kosci srodręcza. teraz juz jestem po zabiegu bylem w szpitalu 2 dni, mam wlożone w te miejsce płytki metalowe i za tydzien ide

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2772 | Data: 2007-12-04 11:20:26 | Liczba SOGów: 0
  • maść na krwiaka i problem z barkiem

    2. od okolo dwoch tygodni boli mnie bark w takim dosc dziwnym miejscu. jest to tak jakby zakonczenie kosci obojczykowej. boli mnie tak jakby na wierzchu a nie w srodku i to tez tylko przy niektorych ruchach. nie wiem za bardzo co z tym w ogole

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2765 | Data: 2006-06-12 00:08:26 | Liczba SOGów: 0
  • Regeneracja po urazach (kości)

    mozliwe sposoby leki, hormony, kriokomory itp. o ile da sie przyspieszyc powrot do zdrowia i pelnego zrosniecia kosci czy przykladowo jezeli zalozono gips na 4 tyg to poprzez stosowanie wszelkich metod uda sie zejsc z czasem do 1 tyg czy

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 2746 | Data: 2006-01-27 19:04:01 | Liczba SOGów: 0
  • Złamana ręka prosze o pomoc

    2 miesiące temu siłowałem się z kolegą w wyniku czego pękła mi kość dokładnie złamanie spiralne trzonu kości ramiennej 1/3. miałem mieć operacje ale jakoś obeszło się bez. gips miałem 6 tygodni. cała ręka w gipsie. po 6

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 547 | Data: 2011-09-13 12:27:50 | Liczba SOGów: 0
  • ból barków

    mam problem z wyciskaniem na barki siedzac. mianowicie nie moge wyciskac zza glowy bo sztanga uciska mi wtedy na kosci wystajace z karku, a gdy wyciskam z przodu to nie moge wiecej niz 30 kg bo potem bola mnie kosci w barkach np gdy cos

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 753 | Data: 2006-10-05 20:10:06 | Liczba SOGów: 2
  • Opona/ brzuch

    temat i jest to zdjecie z tamtego tem ale nie było konkretnej odp więc mam taka talie jak na rys, szeroki rozstaw tych kosci wokół których jest tłuszcz, jakie mieśnie brzucha cwiczyc zeby to wcięcie znikneło skośne

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2725 | Data: 2006-04-26 22:13:53 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}