Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: zimne jadra

Strona 1 z 39

  • Zimne rece, zimne stopy..

    dosc dlugo juz czas ciagle mam zimne rece i stopy, nie zimne l o d o w a t e ,mowia ze to krazenie , ale w takim razie co mam robic rozgrzewajace kapiele

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 47714 | Data: 2007-04-25 19:35:45 | Liczba SOGów: 0
  • zimne i sine rece

    mam zrobic bo mam juz dosc tego ze nie moge dotykac mojej dziewczyny po brzuchu czy pleckach bo ona mi mowi ze mam za zimne rece, albo gdy sie z kims witam, ten od razu mi mowi ze mam lod na rekach. poza tym po np 4 godzinach od ostatniego mycia

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 23885 | Data: 2004-05-23 21:19:53 | Liczba SOGów: 0
  • wstydliwy rak (jadra)

    mężczyzni, badajcie regularnie własne jądra i jesli cos was zaniepokoi, pędzcie do lekarza apeluja onkolodzy. rak jadra atakuje ok 900 polakow rocznie, w wiekszosci mlodych mezczyzn w wieku 20 30 lat. ale co wazne, w porownaniu z innymi

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 10535 | Data: 2006-11-08 20:42:07 | Liczba SOGów: 4
  • zimne dlonie

    ostatnip mam straszny problem, bez wzgledu na to gdzie jestem i co robie mam zimne dlonie...nie jestem w stanie nic z ty, zrobic...ostatnio zakonczylam swoja diete odchudzajaca czy to moze miec cos

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 12768 | Data: 2004-12-12 16:53:28 | Liczba SOGów: 0
  • ból jadra

    od 2 tygodni mam ból prawego jadra dzisiaj ten ból nasilił się i zaczął promieniować w oklichach pachwiny. nie mam bólów brzucha, ani wymiotów, nie

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 8920 | Data: 2005-02-17 22:15:36 | Liczba SOGów: 0
  • Zimne dłonie

    elo, mam pewien problem. zawsze mam strasznie zimne dłonie i stopy. rszta ciala jest ciepla . w zime nie wychodze za czesto na dwor bo wiem ze po 30 min mi przemarzna tak ze nie bede mogl zginac palcy. czy to cos z krazeniem co z tym zrobic

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 10023 | Data: 2008-09-17 16:50:06 | Liczba SOGów: 0
  • Cykl na propie ,a bol lewego jadra

    od 10 dni jestem na cyklu z propra. 50 mg e2d. jestem dopiero po 5 strzalach ,ale od 2 3 dni odczuwam bol lewego jadra jadra sie troszke skurczyly ,ale na cyklu to normalne. jednak czy bol jadra moze byc spowodowany przez podawanie tescia

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 2594 | Data: 2007-02-24 08:52:39 | Liczba SOGów: 0
  • Zimne dłonie

    zdrowie czy uroda ale mam problem jak w temacie otóż czy to ciepło czy zimno , mówię o otoczeniu ja bardzo często mam zimne dłonie ;tak jakby złe krążenie było :/ kurde no nie wiem jak to nazwać chodzi o to że jest to kłopotliwe w przypadku gdy mam

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 8484 | Data: 2007-09-19 19:34:43 | Liczba SOGów: 2
  • uwaga jadra :/

    byl ale cialem jako tako odswierzyc i postanowilem wwalic nowy temat otoz do ludzi ktorzy mieli torbiela albo guzy na jadrach interesoje mnie mniejwiecej w ktorym miejscu one sie znajduja jak wygladaja jakie sa w dotyku jesli chdozi o mnie

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 5239 | Data: 2008-02-26 00:10:31 | Liczba SOGów: 0
  • bol prawego jadra i prawej pachwin y

    bol prawego jadra pachwiny prawej nogi i powiekszone jadro bol przy chodzeniu nasila sie czym to jest spowodowane czy to cos powaznego czy poprostu przesilenie lub od norek ...stwardnienie prawej polowy jadra zaczerwienienie i silny bol

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1966 | Data: 2011-10-03 00:29:05 | Liczba SOGów: 0
  • opuchlizna jadra

    jak długo trwa opuchlizna jadra po operacaji torbiela jadra jak długo schodzi opuchlizna po operacji torbiela jadra

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 146 | Data: 2013-11-15 06:26:49 | Liczba SOGów: 0
  • bolace jadra

    bolą mnie jadra jak je dotykam obok lewego jadra mam jakąś kulkę i nie wiem co to jest proszę o jakąś odpowiedz

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1740 | Data: 2010-10-01 19:23:21 | Liczba SOGów: 0
  • ciepłe i zimne posiłki

    zastanawia mnie czemu powinno sie jest kilka ciepłych i kilka zimnych posiłkow czy jezeli kto np. je prawie zawsze zimne posiłki to żle i dlaczego a jak jest z osoba, która je bardzo duzo ciepych posiłkow pozdrawiam

    Odpowiedzi: 26 | Ilość wyświetleń: 5689 | Data: 2008-09-23 20:14:45 | Liczba SOGów: 0
  • Zimne dlonie itp. - co na to? (wino - 1 z lekarst)

    witam. czesto mam zimne dlonie, stopy i czubek nosa dosc rzadko ale nie sine. ostanio popijalem sobie slodkie czerwone winno prosto z

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 2813 | Data: 2006-05-12 21:20:14 | Liczba SOGów: 0
  • Zimne stopy

    były też ciepłe, myślałem że przeszło, ale dzisiaj znowu, schłodziło się lekko i znowu czuje to wnerwiające uczucie.. zimne stopy, trenuję muay thai znaczy trenowałem, na treningu z dobrą rozgrzewką cały czas były zimne dlatego że bez skarpet, jak

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1229 | Data: 2010-08-29 13:57:05 | Liczba SOGów: 0
  • mniejsze jadra?=/

    mam takie pytania bo jzu po wczesniejszym cyklu zauwazylem ze zmniejszyly mi sie jadra .. a teraz jeszcze biore omke + bionabol. jest cos na to zeby sie nie zmniejszaly albo zeby wrocily do normalnych rozmiarow

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 3073 | Data: 2005-05-16 22:53:59 | Liczba SOGów: 3
  • mozna metke po operacji wodniaka jadra?

    na poczatku lipca mialem operacje wodniaka jadra a w pazdzierniku chcem zrobic cykl metki z ok. 70 80 tabletek metka bulgarska . mam juz wszystko kupione oprocz

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 2935 | Data: 2004-08-17 00:15:19 | Liczba SOGów: 2
  • ból w okolicach jadra/pachwiny

    prawej strony pachwiny, ktory promienuje w dol. mam problem z identyfikacja zrodla czy pochodzi ona z prawego jadra czy okolicach wyrostka, dodam iz od pewnego czasu odczuwam co jakis czas b.lekki jakby wlasnie nacisk na prawe jadro, jest to

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 2931 | Data: 2010-11-07 23:09:47 | Liczba SOGów: 1
  • czy zimne prysznice upiekszaja cialo?

    czy krotkie zimne prysznice brane codziennie upieksza wyglad skory czy sa zdrowe itp czytalem kiedys o 60 latku ktory mial skore jak 20 latek dzieki zimnym prysznicom branym cale zycie

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 4192 | Data: 2006-02-25 12:34:40 | Liczba SOGów: 1
  • Jadra ...

    witam! mam 16 lat. ostatnio wyczulem macajac moszne cos niepokojacego, wiec wole sie upewnic... kolo lewego jadra miedzy nim a lewa sciana moszny wyczulem cos obecego jakby malutki wezyk przewodzik jest naprawde malutki, nie

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 1991 | Data: 2008-02-07 09:19:40 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}