w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "zimne dreszcze"

Strona spośród 32  stron dla zapytania: zimne dreszcze

Zimne dreszcze po wysiłku.

witam mam problem z dreszczami po wysiłku nieraz w trakcie . mam 16 lat. dreszcze są bardzo odczuwalne, swędzące, przeszywające. mam je na całym ciele, lecz głównie na twarzy, karku i klatce

Data: 2011-03-28 01:13:32 | Dział: Zdrowie | Autor: system95 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 3665 |

Zimne rece, zimne stopy..

dosc dlugo juz czas ciagle mam zimne rece i stopy, nie zimne l o d o w a t e ,mowia ze to krazenie , ale w takim razie co mam robic rozgrzewajace kapiele

Data: 2007-04-25 19:35:45 | Dział: Zdrowie | Autor: Malinowa | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2703 |

zimne i sine rece

mam zrobic bo mam juz dosc tego ze nie moge dotykac mojej dziewczyny po brzuchu czy pleckach bo ona mi mowi ze mam za zimne rece, albo gdy sie z kims witam, ten od razu mi mowi ze mam lod na rekach. poza tym po np 4 godzinach od ostatniego mycia

Data: 2004-05-23 21:19:53 | Dział: Uroda | Autor: esefde | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2683 |

zimne dlonie

ostatnip mam straszny problem, bez wzgledu na to gdzie jestem i co robie mam zimne dlonie...nie jestem w stanie nic z ty, zrobic...ostatnio zakonczylam swoja diete odchudzajaca czy to moze miec cos

Data: 2004-12-12 16:53:28 | Dział: Zdrowie | Autor: moniqaa | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2646 |

Niedożywienie, dreszcze, problemy z jelitami.

35 stopni celcjusza. mam 188 cm wzrostu, waze 65kg. nie ukrywam, ze cierpie na dosyc czeste problemy gastryczne. mam zimne rece, stopy i sine paznokcie. moze ktos cos wzlednie bezpiecznego polecic

Data: 2008-11-04 08:46:35 | Dział: Odżywianie | Autor: mikemyers | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2642 |

Zimne dłonie

elo, mam pewien problem. zawsze mam strasznie zimne dłonie i stopy. rszta ciala jest ciepla . w zime nie wychodze za czesto na dwor bo wiem ze po 30 min mi przemarzna tak ze nie bede mogl zginac palcy. czy to cos z krazeniem co z tym zrobic

Data: 2008-09-17 16:50:06 | Dział: Zdrowie | Autor: maciekx | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2632 |

dreszcze/odrętwienie głowy

witam, mam specyficzny problem. nie wiem czy sie niepokoic. ostatnio ze 3 4 razy zdarzylo mi sie miec dreszcze przechodzace i trzymajace sie w głowie jakby pod skórą , troche takie mrowienie, odrętwienie. nie wiem jak to

Data: 2011-01-13 01:22:26 | Dział: Zdrowie | Autor: q34q34 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2625 |

Zimne dłonie

zdrowie czy uroda ale mam problem jak w temacie otóż czy to ciepło czy zimno , mówię o otoczeniu ja bardzo często mam zimne dłonie ;tak jakby złe krążenie było :/ kurde no nie wiem jak to nazwać chodzi o to że jest to kłopotliwe w przypadku gdy mam

Data: 2007-09-19 19:34:43 | Dział: Uroda | Autor: RM1984 | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2624 |

nudności ,brak apetytu,dreszcze

co to są za ogjawy :nudności,brak apetytu dreszcze ogólnie żle sie czuje od rana.byłam w pomieszczeniu gdzie było gorąco, a mi było zimno i miałam dreszcze proszę o

Data: 2011-01-19 14:39:13 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2618 |

Dreszcze i kucia w Kolanie(srodkowa cześc kolana-Rzepka)

na meczu,prawdopodobnie nabawilem sie kontuzji,a mianowicie przy napinaniu miesnia czworoglowego czuje lekkie dreszcze i kucia w kolanie a dokladnie w srodkowej cześci rzepki,kolono jest troszeczke podpuchniete.w poniedziałek mam zamiar jechac do

Data: 2007-02-03 19:17:50 | Dział: Zdrowie | Autor: Iniesta | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2611 |

Zimne dlonie itp. - co na to? (wino - 1 z lekarst)

witam. czesto mam zimne dlonie, stopy i czubek nosa dosc rzadko ale nie sine. ostanio popijalem sobie slodkie czerwone winno prosto z

Data: 2006-05-12 21:20:14 | Dział: Zdrowie | Autor: vairus | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2608 |

ciepłe i zimne posiłki

zastanawia mnie czemu powinno sie jest kilka ciepłych i kilka zimnych posiłkow czy jezeli kto np. je prawie zawsze zimne posiłki to żle i dlaczego a jak jest z osoba, która je bardzo duzo ciepych posiłkow pozdrawiam

Data: 2008-09-23 20:14:45 | Dział: Odchudzanie | Autor: mimi-mimi | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2608 |

Zimne stopy

były też ciepłe, myślałem że przeszło, ale dzisiaj znowu, schłodziło się lekko i znowu czuje to wnerwiające uczucie.. zimne stopy, trenuję muay thai znaczy trenowałem, na treningu z dobrą rozgrzewką cały czas były zimne dlatego że bez skarpet, jak

Data: 2010-08-29 13:57:05 | Dział: Zdrowie | Autor: blackebjj | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2608 |

Mam dreszcze po Thermo Fat Burner

mam dreszcze po tym środku i cierpną mi nogi... zimno mi w palce

Data: 2005-04-25 12:25:58 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: Misiu86 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2605 |

Siakieś dreszcze podczas treningu. Normalne to ?

obojętnie czego, gdy już jestem porządnie rozgrzany, muszę zamknąć okno, bo mi się zimno robi. tzn. tak jakby dreszcze zimna. normalny objaw kiedyś tego nie miewałem...

Data: 2007-02-16 11:24:55 | Dział: Zdrowie | Autor: Sąsiadwroc | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2604 |

Dreszcze po treningu?

witam, już 2 dzień wykonuje trening ogólnorozwojowy i za każdym razem po treningu mam dreszcze dziwnie się czuje . mój trening razem z rozgrzewką trwa około 35 minut. wykonuje go w domu przy otworzonym oknie w

Data: 2008-08-13 13:04:27 | Dział: Zdrowie | Autor: drk | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2603 |

czy zimne prysznice upiekszaja cialo?

czy krotkie zimne prysznice brane codziennie upieksza wyglad skory czy sa zdrowe itp czytalem kiedys o 60 latku ktory mial skore jak 20 latek dzieki zimnym prysznicom branym cale zycie

Data: 2006-02-25 12:34:40 | Dział: Uroda | Autor: t.bomb | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2602 |

Scorch, dreszcze ?

mi niedobrze po nim tzn jakos dziwnie sie czułem a dzisiaj ok 40min po zażyciu dostalem 37,4 stopni c i mialem dreszcze i wogole bylo mi mega zimno tak ze lezalem pod kołdrą w podkoszulku, skarpetkach, bluzie, spodniach dresowych i kurtce zimowej

Data: 2009-04-26 09:21:53 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: Eltoro_KrK | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2601 |

Zimne posiłki

art. który szczerze mówiąc mnie zaskoczył i do końca nie wierzę w to co było tam ujęte. a więc chodziło o to że zimne posiłki nie powodują przybierania na masie, np lody a zimne napoje wręcz wspomagają odchudzanie. napisałem ten temat bo chciałbym

Data: 2009-08-14 09:47:08 | Dział: Odchudzanie | Autor: luqe23 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2599 |

zimne ciało po treningu

nie wiem co sie dzieje ale po trenigu moje ciało jest strasznie zimne choc jestem spocony. trwa to gdzies ok. 15 minut, wy tez tak macie

Data: 2005-05-06 15:25:50 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: kowalMasta | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2595 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ostatnio wyszukiwane: body transformation 100 dni | czerwone krosty na nogach | zimne dreszcze | chodzi o to | body spac e | kurza klatka | klucie w lewym boku pod piersia | niesprzedane czasopisma | ROZMIAR SPODNI 42 ILE TO JEST W PASIE | kozieradka a testosteron | maka kukurydziana weglowodany | urynoterapia zewnętrzna a antykoncepcja | jakie badania lekarskie s potrzebne do wojska | natural sterol complex universal na mse | ile cm w miesionc | reka niesamowity | bratek tabletki | doping i oczy | smieszne swiateczne zyczenia | 75kg masy 185 cm