Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: zgrubienie na palcu

Strona 12 z 24

  • Test Reaktora 3 Pro

    12 = 12 = 12 niestety już od miesiąca nie mogę robić niektórych z tych ćwiczeń ze względu na zerwanie prostownika w palcu i szynę. zastępuje te ćwiczenia jednak czymś innym np nogami. jeszcze z tydzień tej szyny co do sylwetki to chciałbym

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 1338| Data: 2012-08-07 14:32:55| Liczba SOGów: 3
  • wlokniaczek?

    i zastanawiam sie czy to sie moze w cos przerodzic 37 jesli tego nie usune przed wyjazdem.. a druga sprawa to na palcu u prawej reki mam tez babel 1 bialy i troche spuchlo mi to miejsce, mama mowi ze moze mam drzazge itd. zastanawiam sie

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 1331| Data: 2005-07-28 11:51:42| Liczba SOGów: 0
  • Ból małego palca ręki

    mawashiego z treningu domatora i gram na akordeonie. dziś poczułem podczas grania na instrumencie ból w piątym palcu prawej ręki. pisać na klawiaturze nim mogę, ale jeśli jest wyprostowany i nim naciskam, czuję ból podobny do tego jakby był on

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1329| Data: 2012-08-11 18:40:53| Liczba SOGów: 0
  • Ponowne zapalenie okostnej?

    jakiś dwóch tygodni robię treningi i czuję, że zapalenie okostnej powraca, ale... przy kostce. co robić jest tam zgrubienie trochę szeroki, ale niedużo. biegam głównie po lesie, ale hala też jest 2 razy w tygodniu . pomóżcie, póki jeszcze mi to

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1527| Data: 2010-11-29 19:04:09| Liczba SOGów: 0
  • Bolące sutki. ARIMIDEX dawkowanie

    przy dotykaniu, żadnego swędzenia itp; jeden boli mniej, drugi bardziej i pod tym wyczuwalne jest lekkie zgrubienie grudka . przez 2,5 tygodnia bralem arimidex 1mg/tydzień 0,5mg w pn i czw potem przez ok 10 dni 0,25mg/dziennie aktualnie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1514| Data: 2013-01-13 23:52:32| Liczba SOGów: 0
  • kontuzja :-(

    12 dni do roczpoczęcia sezonu a ja złapałem glupią kontuzję: zlamał mi sie paznokiec w duzym palcu u nogi 37 pół paznokcia niema i sie chodzic nieda 37 zdązzy odrosnac

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1309| Data: 2004-03-17 22:00:03| Liczba SOGów: 4
  • Gino ?

    juz ponad 3 tygi i nie wiem czy siegac po nolve czy to psycha i sobie wkrecam otoz pod prawym sutem mam malutkie zgrubienie ale nic nie boli jak dotykam poza tym nic nie widac co o tym sadzicie, mam opakowanie nolvy. pozdro

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 1494| Data: 2009-01-30 10:58:48| Liczba SOGów: 3
  • zadra na paznokciu

    obciełam paznokieć w dużym palcu w nodze i w tym miejscu ropieje /przykładam maścia czarną ale ropa schodzi /bardzo boli/ co jeszcze zrobiobic paznokcia niedało się wyciac calego i końcówke szarpnelam

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1294| Data: 2011-08-09 09:45:52| Liczba SOGów: 0
  • Kontuzja kolana, chyba więzadło

    zaznaczone czerwoną strzałką na zdjęciu. kiedyś na kick boxingu przy kopnięciu pękła mi torebka stawowa w dużym palcu u nogi. gdy się mi wszystko zagoiło to okazało się że nie mogłem palca wyginać . byłem z tą sama kontuzja palca 3 razy u lekarzy w

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1284| Data: 2012-12-08 16:42:17| Liczba SOGów: 1
  • wrastający paznokieć

    mam problem z wrastającym paznokciem w dużym palcu u nogi, czytałem o różnych sposobach, klamrach etc. ale każdy z nich wymaga potem długiego czasu dochodzenia do siebie

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1255| Data: 2013-06-19 15:05:22| Liczba SOGów: 0
  • załamana...pomocy!!!

    do środka i wtedy pracujązbyt mocno mięśnie achillesa.ortopeda kazał mi chodzić na zew.krawędzi stopy,pięcie i duzym palcu bo jeżeli nie będę tego robic to zrobia mi sie...halluksy!!!co ja mam teraz zrobic z tymi wielkimi łydami bo chyba od

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1243| Data: 2006-06-20 19:36:24| Liczba SOGów: 0
  • ziarniniak naczyniowy

    czy jest to forma nowotworowa iczy po dwukrotnym zabiegu chirurgicznym został całkowicie usunięty czy to jest może coś co może wracać moja córka miała to na palcu a zrobiło sięto odzadartej skórki przy paznokciu

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1196| Data: 2011-02-17 17:20:27| Liczba SOGów: 0
  • złe igły!

    elo!mam problem kupiłem za krotkie igły i biłem nimi po wbiciu w udo wyskakuje mi takie zgrubienie jak by tam sok był czy czasem nie wydostał sie z miesnia pod skore jest wogule takie coś mozliwe i czy koks bedzie dobrze działał

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1394| Data: 2006-10-20 15:03:32| Liczba SOGów: 2
  • Tamoxifen 20mg

    , przerwałem cykl po 3 zastrzykach ponieważ zacząłem odczuwać swędzenie w okolicy sutków i zauważyłem pod nimi zgrubienie grubości fasolki. przez ten cały okres czasu nie brałem nic na odblokowanie a ten ostatni cykl przerwałem 10 dni temu.

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1370| Data: 2011-01-16 12:57:04| Liczba SOGów: 0
  • Paznokieć - co robić ?

    2008/20080121185908 witam. opiszę może najpierw co i jak było z palcem. graliśmy w hokeja w szkole i dostałem w palec u ręki z kija z całej siły. trochę bolał może z 2tyg. potem przestał i takie coś mi się teraz zrobiło na tym palcu

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1168| Data: 2008-01-21 18:59:09| Liczba SOGów: 0
  • co tam panie u Fedora:)

    fedor ma mieć operację dużego palca prawej ręki,jak się okazuje z mirkiem walczył mając 3 cząsteczki kości luzem w palcu i one mają być właśnie usuniete.z jednej strony czapki z głów że nie unikał już walki mimo dokuczliwej kontuzji a z drugiej

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1166| Data: 2005-09-10 14:08:02| Liczba SOGów: 0
  • "Guz" w miesniu. (po iniejcji?) Opis USG

    witam. mamy pewien problem. od maja/czerwca na udzie pojawilo mi się zgrubienie jakby w mieśniu . czasmi delikatnie boli gdy kucam i mocno naciąga się to miejsce. pamietam ze w danich kiedy

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1354| Data: 2010-11-24 09:55:33| Liczba SOGów: 0
  • brodawka

    witam.mam taki problem.ostatnio wyczułem w okolicy lewej brodawki takie zgrubienie nie widoczne gołem okiem jest tylko wyczuwalne znajduje sie powyżej sutka towarzysza temu takie objawy jak

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1324| Data: 2003-12-13 00:08:34| Liczba SOGów: 0
  • Opuchlizna po dece

    rady znawcow. otoz stosuje decaject i mam pewien problem. strasznie puchnie mi tylek, powstaje podskorne zgrubienie ktore nie znika nawet po 2 tyg. mialem wczesnmiej doswiadczenie z saa iniekcyjnymi prolo,oma i nie zauwazylme podobnego problemu.

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1305| Data: 2007-12-23 23:33:16| Liczba SOGów: 0
  • helppp !!

    siema. kuzwa dzis sie budze po baletach. wszystko elegancko i o 14 patrze ****a sut mnie lewy bolu i lekkie zgrubienie ja ******le na 100% gino. powiedzcie teraz ile nolvy napierać. moj cykl to teśc prolongatum 1ml c5d. ja

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1292| Data: 2004-08-01 15:21:19| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}