w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów   / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania

Szukana fraza to: "zgrubienie na gornej powiece"

Strona spośród 35  stron dla zapytania: zgrubienie na gornej powiece

problem z stopą. paluch sztywny?

mma doszło do uderzenia/wykrzywienia palca przez co od tamtej pory ciągle mnie boli. na palcu występowało zgrubienie kości sadzilem ze byl on wybity lecz nie było zadnej opuchlizny co mnie zdziwilo. gdy zginam go w dół to czuje ból oraz nie moge

Data: 2012-04-16 22:08:36 | Dział: Zdrowie | Autor: BeerBoops | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2618 |

jaka masc na limo rozciety luk brwiowy

rozciety luk brwiowy limo na gornej powiece jaka masc stosowac

Data: 2012-09-25 14:41:30 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2601 |

Mam jęczmień na powiece,co mam zrobić,pomocy!

pojawił mi sie jęczmień na powiece górnej.znacie moze jakies srodki albo metody,ktore pomoglyby mi pozbyc sie tego dziadostwa,bo cholernie spuchła mi powieka i boli.bede wdzieczny za kazda porade.

Data: 2004-06-25 22:58:20 | Dział: Zdrowie | Autor: Strongmen | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2678 |

mam coś na powiece

mam prośbe co to moze być od jakiegoś czasu mam cos na powiece i raczej to nie jest jęczmień ponieważ próbowałem zlikwidować złotem ale sie niedało :/ robiłem jeszcze ziołami i tez nic : poradźcie mi prosze dziękuje :

Data: 2006-10-27 21:48:47 | Dział: Zdrowie | Autor: Płetwal Bł | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2587 |

zgrubienie koło ucha

po przeziebieniu i grypie ,jeszcze calkiem nie przeszla,pojawilo mi sie kolo ucha zgrubienie wielkosci malego jajka.co z tym zrobic jak leczyc .moze nagrzewac przy dotykaniu boli.zgrubienie jest twarde jakby cos bylo pod skora

Data: 2010-10-28 21:11:30 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2575 |

Ból sutków i zgrubienie-test i deca

, test cypionat co 4 dni 250 ml i deka 300 ml co 7 dni . cykl już trwa niecałe 3 tygodnie, niestety zauważyłem zgrubienie pod sutkami i ból przy dotyku. poczytałem o tym na forum i mam do was pytanie. czy 20 mg tamoxifenu przez około tydzień

Data: 2012-11-16 03:12:34 | Dział: Doping | Autor: Snake_Doc | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2572 |

zgrubienie!

tego az tak bardzo:p jak dotkne to bolace miejsce ponizej lydki to zarabiscie boli i jest wyczuwalne jakies zgrubienie co to moze byc : smaruje to jakimis zelami przeciwbolowymi , ale chcialabym bieegac dzisiaj:

Data: 2006-05-16 13:03:43 | Dział: Zdrowie | Autor: anytram111 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2565 |

zgrubienie pod pachą

od kilku dni mam zaczerwienione i strasznie bolące zgrubienie pod prawą pachą,które się powiększa.przestraszyłam się i poszałam do lekarza rodzinnego.okazało się że to

Data: 2010-12-01 11:47:32 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2571 |

zgrubienie w okolicy podbrzusza

mam zgrubienie jakby opuchliznę w okolicy podbrzusza, po prawej stronie w okolicy biodra. określiłabym , iż jest to na

Data: 2011-02-15 19:21:32 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2565 |

zgrubienie na sutku

mam jakieś małe zgrubienie n lewym sutku jak zauważyłem to kolegom wyskakiwało tylko po cyklach na ssa ja brałem najmocniejszy suplement to

Data: 2011-11-05 09:17:05 | Dział: Zdrowie | Autor: kosno | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2564 |

zgrubienie na dolnej wardze ust

jak usunac to zgrubienie i gdzie

Data: 2014-04-05 22:15:22 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2562 |

Najlepsza kreatyna na rynku z gornej polki

witam jaka jest najlepsza kreatyna na rynku nie chodzi mi o krajowe produkty potrzebuje najlepszej kreatyny z gornej polki

Data: 2006-09-14 13:16:37 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: kitesurf | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2586 |

bol w lewej- gornej czesci pachwiny

kolega skarzy mi sie na bol w lewiej gornej pachwinie, mowi ze nie jest to bol mocny cos w rodzaju ucisku poradzilem mu zeby poszedl do lekarza nie chce isc ! co to moze byc pozdro.

Data: 2007-12-10 13:04:17 | Dział: Zdrowie | Autor: serge1000 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2597 |

trening gornej czesci ciala

jesli moge prosic o nie ruganie mnie bylo by milo 3 sprawa ma sie tak,ze chcialbym troche bardziej sie zbudowac w gornej czesci ciala,bo akurat nogi wydaja sie ok pol zycia gralem w kosza i siatke wiec pewnie dlatego nie bardzo mam czas na silownie

Data: 2009-10-02 10:08:25 | Dział: Trening w domowych warunkach | Autor: ctulu1 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2564 |

pare porad

nosimy okulary. najlepiej jednak nanieść bardzo jasny cień na całą powiekę a następnie narysować cienką kreskę na powiece dolnej i nieco grubszą na powiece górnej. kreski powinny poszerzać się przy zewnętrznych kącikach oczu. malowanie kreski

Data: 2004-04-08 08:46:33 | Dział: Uroda | Autor: zakrześ | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1662 |

oklady z szalwi na oczy

czy oklady z szalwi robia dobrze na oczy krosta na powiece czy dobrze zrobi oklad z szalwi mam kroste na lewej powiece prawdopodobnie to tak zwany jeczmien, czy oklad z szalwi wplynie na to dobrze, czy moze zaszkodzic/

Data: 2011-09-21 23:31:44 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1583 |

Niedobór magnezu...

po 2 miesiącach tików w powiece i po czasie kłócia w klatce zebrałem się aby iść do lekarza... lekarz stwierdził niedobór magnezu , przepisał

Data: 2012-11-01 21:12:58 | Dział: Zdrowie | Autor: Cortezjusz | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1580 |

BRODAWKA na Worku Mosznowym POMOCY

tym do lekarza , ta brodawka ma taki białawy kolor cośw podobie do takiej jak sięnie raz u niektórych ludzi robi na powiece : prosze bardzo o pomoc: coś w podobie do tej tylko że u mnie w innym miejscu: http://s

Data: 2013-01-20 17:56:40 | Dział: Zdrowie | Autor: BYQQ | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1579 |

artroskopia lewego barku

09 robiona artroskopie lewego barku. rozpoznanie: nawykowe zwichniecie , uszkodzenie obrabka w czesci przedniej oraz gornej slap typ ii , ubytek chrzastki w czesci tylno gornej glowy kosci ramiennej. leczenie : artroskopia, szew obrabka stawowego

Data: 2009-10-30 11:10:06 | Dział: Zdrowie | Autor: mordulec56 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1575 |

Kurza Klatka... to moze byc to?

witam. niedawno na samej górze mostku u siebie zauważylem male zgrubienie kosci ale naprawde milimetrowe sprawy, nie widac wogole tylko jak sie dotkne to czuc troszeczkee, malutko! cwicze

Data: 2007-09-03 09:12:27 | Dział: Zdrowie | Autor: Fafinek | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1565 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ostatnio wyszukiwane: wczesne siwienie | adamek klitschko gdzie obejrzec | zgrubienie na gornej powiece | najlepszy dowcip jaki slyszalem w zyciu | abs poziom 2 | czarna pasta | ryż na obiad | ból w okolicy nerek przy oddychaniu | srodki uboczne magnezu | cwiczenia dla penisa | co jeść żeby nabrać masy mięśniowej | soczewica przy redukcji | jak dieta do biegania | dieta redukcyjna 2200 kcal | jak opalac sie na solarium | jak przyprawić udziec wołowy | jak pomóc komuś rzucić palenie | ile kosztuje usunięcie migdałków | ubrania lata 70 i 80 | jak ćwiczyć na wioślarzu film