SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

zestaw

  • Prosze o pomoc .

    Post
    Odżywki i suplementy

    proponuje Ci zestaw saw + mono jak na ten staz http://www.sfd.pl/sklep/Trec_S.A.W.-opis606.html http://www.sfd.pl/sklep/Vitalmax_Creatin_Monohydrate-opis223.html bcaa ok odzywki ok

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 405 Data: 2012-10-10 13:12:05 Liczba szacunów: 0
  • SCHEMATY WSPOMAGANIA

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    nie wiem akurat o który zestaw dokładnie chodzi, ale generalnie jeżeli nie przyjmujemy innych suplementów bezposrednio po treningu, można carbo i białko spożyc w tym samym czasie

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 8874 Data: 2004-02-10 19:35:44 Liczba szacunów: 0
  • 5x5 FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Moze ktos mi pomoc z ulozeniem planu jesli bylo by mozliwe jeden zestaw, dotyczy 2 postow wyzej. Chodzi o FBW 5x5. Dzieki z gory ;)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1183 Data: 2009-07-31 21:25:00 Liczba szacunów: 0
  • !4 lat - Jak podrasować Biceps [ + Foto ]

    Post
    Trening w domu

    kuva skad sie takie pomysly biora zeby bica cwiczcy tylko Zapomniałeś jeszcze o klacie . U mnie główny zestaw na siłowni wśród sezonowców - bic + klata .

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 9376 Data: 2010-06-01 17:19:20 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocene mojego planu>>>>cel masa!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzi zastosuje jednak ćwiczenia które RynkowskiD ułożył zobaczę jakie beda efekty w miarę odpowiada mi ten zestaw, i myślę, że jest ciekawy zresztą efekty będzie widać albo i nie wtedy się okazę :)

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1699 Data: 2006-08-02 14:47:50 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczę miesiąc. Co dalej?

    Post
    Trening dla początkujących

    3x w tygodniu FBW. Staly zestaw lub dwa . Podstawowe cwiczenia i do roboty.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 984 Data: 2010-10-30 14:46:35 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie odnosnie supli!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Aaaa, spoko po to tu jestem żeby poprawiać doradców i modów hrrrhrrr swoją drogą fajny zestaw, który (mam nadzieję) troche wzbogacę i sam niedługo potestuję pzdr. Zmieniony przez - Ripper14 w dniu 2006-01-28 20:36:14

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 713 Data: 2006-01-28 20:34:46 Liczba szacunów: 0
  • Co teraz?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Można na tym zrobić pare ładnych kg... na tym kg sie nie robi, taki zestaw moze jedynie nie co pomuc mase ciala zwiekszasz jesli masz dodatni bilans kaloryczny a ze tacy "pakerzy z bialowierzy" jak ty jedza wiecej na cyklu to mowia ze przytyli od brania w\w suplementow Zmieniony przez - biernol w dniu 2008-08-02 13:16:38

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 629 Data: 2008-08-02 13:15:57 Liczba szacunów: 0
  • Jaki atlas polecacie

    Post
    Trening dla początkujących

    Ale jak np. cos mi strzyknie w lokciu albo cos?? A jak laweczka i gryf itp to jaki zestaw polecacie, chociaz wolalbym atlas

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2018 Data: 2009-09-11 18:41:29 Liczba szacunów: 0
  • Odżywki na mase

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zestaw jest ok. Proponuje również ZMA zamiast TT narazie. Kreatynę możesz już brać. Jeśli jesteś szczupły to przydałby się jeszcze jakiś gainer - odżywka węglowodanowo-białkowa.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1902 Data: 2004-08-21 18:06:41 Liczba szacunów: 0
  • Podstawowy zestaw supli-pytanie do starych wyjadaczy i tych mlodszych tez:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    podstawą dla mnie jest gainer... z racji trybu życia i częstym braku możliwosći przygotowania posiłku... dobry zestaw witamin... mieszanina białek... i oczywiście mix kofeiny z tauryną... to podstawa... reszta czyli kreatyny, tribulusy i inne wynalazki dowolnie zależnie od mojego widzi-mi-się...

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1867 Data: 2006-12-30 07:41:34 Liczba szacunów: 0
  • Ocena zastawu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zestaw git jak najbardziej

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 472 Data: 2012-09-24 17:42:47 Liczba szacunów: 0
  • Ocena zastawu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zestaw bardzo fajny. Zmieniony przez - Xavier1985 w dniu 2012-09-24 17:58:47

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 472 Data: 2012-09-24 17:58:06 Liczba szacunów: 0
  • Sporo supli po dacie Duzoo!!! odziez na silownie Vitalmax, mordex! Obciazenia i gryfy

    Post
    Targowisko

    http://allegro.pl/spory-zestaw-odzywek-po-dacie-okazja-i1751769503.html zapraszam!!! szybka aukcja!!! nie przegap okazji!!! Pozdro

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1821 Data: 2011-08-03 22:52:09 Liczba szacunów: 0
  • pierrwszy cykl na mase, ph czy steryd?

    Post
    Doping

    pierw pokazac fotki tego na forum zebyscie rzucili okiem czy to nie jakas lipa) Prosze o opinie czy po 4 tyg na prolo zapodac 5 czy tez 10 strzalow tego enana (zapewniali ze taki zestaw to juz cos:) http://img7.imageshack.us/img7/5563/1000030yd.th.jpg http://img84.imageshack.us/img84/222/1000031.jpg Zmieniony przez - t84 w dniu 2009-09-22 22:05:24

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2483 Data: 2009-09-22 22:02:04 Liczba szacunów: 0
  • 3 cykl

    Post
    Odżywki i suplementy

    mógłby ktoś ocenić czy zestaw cm3 + aakg mega hardcore + sfd pure 100% będzie dobry?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 868 Data: 2011-06-12 00:05:12 Liczba szacunów: 0
  • 3 rózne zestawy FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    radosuaf uzasadnij, skoro twierdzisz ze lepiej 2. Bo ja bym obstaial w zaleznosci o celtu treningowego, 1 zestaw lub dla roznorodnosci maga byc 3. Lub zmienic calkowicie plan najlepiej.

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4201 Data: 2008-09-09 17:58:26 Liczba szacunów: 0
  • Wybór sprzętu do domowej siłowni.

    Post
    Trening w domu

    sam sprzęt też wygląda w porządku. Jednak jak dla mnie ma spory minus, mianowicie nie ma możliwości rozbudowy o prasę/modlitewnik, prasa fajna sprawa. No a wyciąg pierwsza klasa, nic dodać nic ując. Może warto pomyśleć nad tym, cena podobna. Ja mam i jest w porządku. http://www.marbo-sport.pl/zestaw-1-lawka-mh-l008-stojaki-regulowane-mh-s001.html.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 628 Data: 2012-11-03 18:24:40 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna Creax3 gratis

    Post
    Odżywki i suplementy

    potrzebuje dobrej jakosci weglowodanow. Nie wiem czy gainer taki dobry bo duzo osob mowilo kiedys ze nie, ale ten sklad aktualnie chyba naprawde jest niezly. Jesli mowisz ze zestaw ok to go biore:D tylko takie pytanko jak to z ta kreatyna? Bo tu jest tylko 50% monohydratu, w dodatku jest jakis chlorowodorek, nigdy z takim czyms sie nie spotkalem,

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 476 Data: 2018-01-01 19:55:35 Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie - KROTKI plan

    Post
    Sztuki Walki

    żeby nie śmiecić %-) Czy te ćwiczenia wykonane po 4 powtórzenia każde wystarczą do rozciągania żeby dostatecznie dobrze się rozciągnąć? Jeśli tak to czy 3 razy tygodniowo ten zestaw wystarczy czy codziennie go powtarzać? 1. Siedząc na podłodze rozwieramy jak najszerzej nogi w bok, tułów wyprostowany i lekko odchylony do tyłu, ramionami podpieramy s

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1421 Data: 2012-05-29 21:41:12 Liczba szacunów: 0