Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: zatwardzenie

Strona 1 z 2

  • Zatwardzenie i wzdęcia

    od ok 2 lat mam zaprcia, zatwardzenie twardy ,bobkowaty stolec, musze podczas wyprozniana pomagac sobie palcami, serio ale nie wiem czemu , diete

    Odpowiedzi: 63 | Ilość wyświetleń: 31542 | Data: 2005-12-07 03:29:44 | Liczba SOGów: 1
  • co zrobić na zatwardzenie

    mam od dwuch dni zatwardzenie strasznie sie mecze pije herbaty kefir maslanke jem jablka kiwi i nic nawet mydla troche wlozylam do odbytu i dalej nic pije wode wogule niejem slodyczy prosze o pomoc strasznie sie czuje

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1642 | Data: 2011-03-28 13:28:26 | Liczba SOGów: 0
  • Zatwardzenie

    witam. mam taki problem,że jak jestem pół kubka płatkow owsianych i siemia lnianego dodam se tez rodzynek to mam zatwardzenie :/ 1 porcje od 2 dni jem kiedys 1 porcja starczylo zebym sie wyproznil a tera 4 porcje i nic :/ co mam robić

    Odpowiedzi: 24 | Ilość wyświetleń: 1547 | Data: 2009-08-23 17:07:03 | Liczba SOGów: 0
  • zatwardzenie

    cierpie na zatwardzenie od 4 miesiecy!bardzo ciezko jest mi sie wyproznic!,stlolec to male, twarde kuleczki. moja dieta jest urozmaicona i poddaje uwadze to co jem. co jeszcze oge zrobic aby zaczac normalnie sie wyprozniac

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 456 | Data: 2011-07-26 22:43:35 | Liczba SOGów: 0
  • Jasno brązowy stolec, gazy itd..

    nie miałem a to nęka mnie od kilku tygodni już.. z początku myślałem że ustąpi ale nic z tego.. mam jeszcze zatwardzenie no i sram maxymalnie 1 raz dziennie ;p gdy zawsze potrafiłem iść z 2 3 razy bo miałem bardzo szybką przemianę materii.. no i

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 4225 | Data: 2012-03-27 18:09:45 | Liczba SOGów: 0
  • Źródło węglowodanów- w moim wypadku?

    ale nie wiem za bardzo jakiego żródła węglowodanów wybrac...wcześniej jadłem ryż ale po dłuższym czasie miałem zatwardzenie później banany i też zatwardzenie 2 wybrałem grachamki ale z tego co czytałem to bułki nie sa za dobre przy redukcji. co

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 3840 | Data: 2008-12-23 15:26:15 | Liczba SOGów: 3
  • Zatwardzenie

    dziś rano męczyłem się przez 40 minut z super twardą kupą. właściwie to urodziłem cegłówkę. teraz mam odbyt jak aktor filmów porno dla geji z 20 letnim stażem. ta kupa to chyba efekt spożywania 19 nor. co zrobić żeby kupa była miękka

    Odpowiedzi: 42 | Ilość wyświetleń: 12389 | Data: 2003-03-05 08:47:36 | Liczba SOGów: 1
  • Zatwardzenie

    pomocy,jak ma ktos jakies propozycje to chetnie wyslucham. mam problem z wypróżnianiem. wiadomo: owoce, maslanka... tylko chcialbym wiedziec czy istnieje jakis srodek ktory mozna stosowac regularnie, ktory ulatwia wyproznainie, albo jaka s

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 11019 | Data: 2005-07-31 23:06:57 | Liczba SOGów: 0
  • Deka - po jakim czasie odczuwlne fizyczne efekty?

    po jakim czasie deca durabolin 200mg tyg , po 3 4 tygodniach jakie sa widoczne efekty wzrost sily zwiekszenie laknienia, zablokowanie, czy moze zatwardzenie :

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 5627 | Data: 2005-02-07 19:04:30 | Liczba SOGów: 1
  • Kilka słów Arnolda o treningu

    uzyskuje więcej związków odżywczych. poprawia się wypróżnianie. nie można trenować z dużą intensywnością mając zatwardzenie a trening brzucha to likwiduje. inną korzyścią, wypływającą z regularnego treningu brzucha, jest zapobieganie sytuacji tzw.

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 3674 | Data: 2007-08-05 15:13:52 | Liczba SOGów: 2
  • Na bąki po OVOPOLU...

    kulturystycznej po przebytej chorobie antybiotyki trudności w trawieniu i przyswajaniu odżywek gazy, zatwardzenie regeneracja poimprezowa przywraca naturalne bakterie zniszczone przez alkohol kapsułki trilacu zawierają trzy szczepy

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 3005 | Data: 2003-04-26 17:42:14 | Liczba SOGów: 0
  • TEST z kukurydza -jak naprawde funkcjonuja nasze organy !!!

    pelen toksyn moze byc za duzo zelaza jezeli sraczka powiazane problemy trawienno wydalajace + toxyn zatwardzenie toksyny + brak blonnika zmieniony przez vegas michael w dniu 2011 11 11 06:29:57 zmieniony przez vegas

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 2636 | Data: 2011-11-11 06:22:02 | Liczba SOGów: 1
  • . WODA .

    ciala i jesli pozostawisz je w tym stanie,moga pojawic sie nastepujace problemy; nagla utrata wagi zatwardzenie problemy z przelykaniem,wysuszenie i marszczenie sie skory,przyspieszone tetno zatrzymanie potliwoscii niezdrowe

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2151 | Data: 2009-07-13 09:28:06 | Liczba SOGów: 7
  • Krótko o hormonach

    prostata, nacisk w rejonie dolnych mięśni brzucha podczas oddawania moczu, , cienki strumień moczu często , zatwardzenie niskie e 2 : sucha skóra przeważnie , rano suche usta, odwodnienie, utrata libido, wzwód podczas wstawania rano z łóżka

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1971 | Data: 2015-07-23 19:51:42 | Liczba SOGów: 12
  • Zatwardzenie po odżywce białkowej jajecznej

    od czasu kiedy serwuję sobie dwa razy dziennie proteinową odżywkę z albuminy jaj mam problemy z wypróżnianiem. zanim zacząłem suplementację odżywką mogłem zasiadać na kiblu 4 razy na dobę a obecnie z trudem 2. czy wy też tak macie. dostarczam w

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1872 | Data: 2003-10-10 14:38:23 | Liczba SOGów: 0
  • ankieta dotycząca boosterow azotowych

    słabsza koncentracja obniżona odporność ospałość bóle wątroby bóle stawów duszności biegunka zatwardzenie pogorszenie wzroku reakcja alergiczna 1.pozytywne objawy pompa mięśniowa przyrost siły przyrost masy

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1810 | Data: 2009-09-21 20:41:47 | Liczba SOGów: 0
  • biegunki po wysiłku fizycznym

    zaczyna mnie boleć w lewej stronie podbrzusza jakby coś było naciągnięte po wypiciu alkocholu odziwo mam zatwardzenie ale następnym razem jak juz ide do toalety zaczyna się znowu biegunka po zmianie nawyków żywieniowych troche sie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1695 | Data: 2012-10-05 16:30:08 | Liczba SOGów: 1
  • nie dobrze mi i boli mnie żołądek

    i jest mi trochę nie dobrze i odbija mi się tym czoskiem i larwami, i nawet jak robiłem kupe coś nawet lekkie zatwardzenie mam chyba to widziałem skorupki takie brązowe tych larw wiadomo że larwy są białe ale one powoli zaczeły się przekstałcać w

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 1368 | Data: 2012-04-30 11:30:38 | Liczba SOGów: 0
  • Zatwardzenie

    witam. otóż ponownie mam problem z zatwardzeniem.przez całe wakacje nie zmieniłem jadłospisu i codziennie po śniadaniu,którym był omlet z owsianymi i

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 1357 | Data: 2010-09-03 18:23:46 | Liczba SOGów: 0
  • czy jelita sa przyczyna refluka

    mala przepukline wslizgowa rozw.przelykowego ale to nie tlumaczy refluksu zolciowego, mam tez czesto zaparcia i zatwardzenie mimo dobrej diety duzo blonnika i wody,dodajcie do tego dodatkowe petle jelita grubego i jest tragedia juz,caly czas mam

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1232 | Data: 2008-09-08 07:01:13 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}