Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: zatkane bolące uszy

Strona 1 z 27

  • Zatkane ucho :(

    że słabo słyszę. wieczorkiem starannie umyłem uszy i czysciłem wacikami. wszytsko było ok. dzisiaj po basenie czuję zatkane lewe ucho. prubowałem czyscić je, ale nie wiele dało. czy można temu zaradzić domowym sposobem , czy trzeba udac się do

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 94352| Data: 2005-04-21 15:17:09| Liczba SOGów: 0
  • Zatkane ucho

    woskowiną ucho: / probowalem czyscic pałeczkami głęboko, kropli zeby tylko jakos wyplukac i nic... caly czas zatkane nieziemsko mnie to denerwuje. dopiero jutro rano mam mozliwosc isc do lekarza a do tego czasu dostane swira chyba. jest jakis

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 94186| Data: 2006-10-16 14:39:12| Liczba SOGów: 0
  • odstające uszy

    mam taki problemik jakw temacie. otoz mam troche nawet wiecej niz troche odstajace uszy i moje pytanie brzmi czy moje uszy sa wstanie uformowac sie same bez zabiegow lekarskich zeby nie byly odstajace

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 37265| Data: 2005-03-26 22:07:27| Liczba SOGów: 0
  • Spuchnięte i bolące usta oraz język... co to jest?

    witam dzisiaj wstalem i mam tak jak w temacie spuchnięte usta i bolące usta oraz język. co to jest jaka moze byc przyczyna i prosze bez glupich odpowiedzi bo to naprawde mnie niepokoji...

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 20631| Data: 2005-01-15 19:42:47| Liczba SOGów: 1
  • "Kalafior" - chrońcie uszy

    czemu profilaktycznie nie chcecie unikac kalafiorów czemu nie idąc na trening nie weźmiecie ze sobą ochraniaczy na uszy ze sobą przecierz to w 100% uchroni was przed tym nie miłym urazem wstydem jest noszenie ochraniaczy na trenig pytam

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 21407| Data: 2004-06-07 20:55:12| Liczba SOGów: 0
  • odstajace uszy :(

    mam strasznie odstajace uszy czy sa jakies domowe sposobyt zeby chociaz troche je ,,odprowstwac wiem ze istnieje rozwiazanie operacja ale mnie nie stac na wydatek 2000 zl czy komus udalo sie pokonac ten problem. z gory dzieki za odpowiedzi

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 48035| Data: 2005-12-30 00:03:26| Liczba SOGów: 1
  • Zatykające się uszy :/

    kiedy naprawdę się nie zmęczę. kiedy to sie stanie poprostu szlag mnie trafia :/. uszy są cały czas tak jak by zatkane nic nie pomaga ziewanie i inne czynności. zatykanie uspokaja się wraz ze spadkiem ćiśnienia. byłem z tym u lekarza, powiedział

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5099| Data: 2005-06-11 15:27:13| Liczba SOGów: 0
  • Zatkane ucho

    witam, mam zatkane lewe ucho, co polecacie zrobić słyszałem też że nie można myć uszu patyczkami, w takim razie jak można myć uszy

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3066| Data: 2012-04-01 10:34:45| Liczba SOGów: 0
  • Bieganie a bolące kostki

    wróciłem do biegania, przebiegłem się kilka razy po kilkanaście kilometrów i powrócił mój największy problem bolące kostki. są one moją piętą ahillesa. : nic nie daje mi się tak we znaki płuca, uda, łydki jak kostki, jak coś sprawiało mi

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 10174| Data: 2009-07-05 12:30:24| Liczba SOGów: 0
  • zatkane ucho ;/

    jak odetkać ucho zatkało się i trzyma już 2 dzień fakt byłem chory ale już przechodzi ale ucho dalej zatkane help nie da się tak normalnie funkcjonować

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 6800| Data: 2009-01-21 09:26:40| Liczba SOGów: 0
  • Dziwnie zatkane ucho :/

    witajcie od 2 dni meczy mnie problem zatkanego ucha, nie wiem do konca czy jest zatkane poniewaz nigdy w ten sposob mi sie nie zatykalo, gdy cos mowie,

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 6771| Data: 2008-09-17 13:40:47| Liczba SOGów: 0
  • uszy jak sakuraba !!

    chciałem się zapytać w jaki sposób powstają takie uszy jakie ma sakuraba i inni fajterzy. jak można takie sobie zrobić nie myślcie że ja takie chce : i czy takie uszy w

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 7555| Data: 2003-02-15 11:39:39| Liczba SOGów: 1
  • BOLĄCE ŁOKCIE

    czy zna ktos jakies cwiczenia na bolace lokcie szczegolnie przy francuzach swego czasu kolega mr.kz opisal switne cwiczenia na bolace barki czy sa jakies na bolace lokcie pozdr

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 4298| Data: 2008-12-22 15:58:30| Liczba SOGów: 1
  • Zatkane zatoki

    mialem przez 6 dni katar, teraz mam tylko zatkane zatoki. jest jeszcze gorzej bo dmuchanie nosa nic nie daje...acatar nie pomaga. co u was skutkuje musze cos z tym zrobic bo sie udusze chyba...

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1871| Data: 2012-03-07 01:19:22| Liczba SOGów: 0
  • odstajace uszy......

    by sie wiec cos jeszcze..... dlatego chce sie zapisac na bjj ale boje sie ze bede mial przez to odstajce uszy 7 czy to prawda prosilbym zeby mnie nie banowac 7 ani nie kasowac topicu bo bardzo mnie to interesuje 7

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 5096| Data: 2005-11-27 14:27:28| Liczba SOGów: 2
  • uszy

    mam zamiar przekłuć sobie ucho najlepiej w domu i chciałbym się dowiedzieć czym panowie sobie przekłuwali uszy jeżeli to robili i w jakim wieku to było, a może dziewczyny czymś se przekłuwali oprócz oczywista chodzeniem

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 4451| Data: 2004-06-09 23:53:20| Liczba SOGów: 1
  • co na bolace stawy i łydki????

    interesyje mnie jakis preparat na bolace stawy kolanowe dla mojej mamy jest po 50 i przy okazji cos dla ojca ma czeste skurcze łydek i przez cały czas go bola

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 3737| Data: 2004-07-20 10:53:59| Liczba SOGów: 0
  • pytanie o uszy........

    witam mam odstające uszy tak że musze je przykrowac moimi włosami, a co gorsza mam dziwne włosy które zamiast opadac idą w gór!. dlatego też

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 2485| Data: 2008-10-25 18:59:54| Liczba SOGów: 2
  • Bolące stawy (NUTREND FLEXIT GELACOLL czy Glukozamina?)

    co mógłbyście polecić na bolące stawy kolana obciążone ciężkimi treningami taekwon do muszę je trochę zregenerować bo w lutym/marcu mam zawody.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3302| Data: 2012-12-16 18:03:19| Liczba SOGów: 0
  • Bolące stawy

    jaka jest minimalna dająca efekty dawka deki na bolące stawy

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 3291| Data: 2007-01-10 11:22:16| Liczba SOGów: 4

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}