Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: zasilek za opieke nad starsza osoba

Strona 1 z 1947

  • bol miesni nad kolanem

    witam, 3 od jakiś 2 miesięcy bolą mnie mięśnie nad kolanami, które uniemożliwiają mi jakie kolwiek zginanie sie, kucanie, podnoszenie sie z pozycji siedzącej. jak juz

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 6606 | Data: 2010-05-06 09:34:26 | Liczba SOGów: 0
  • starsza osoba a silownia

    mnie o pomoc. chciałby schudnąć. jeszcze nie przeprowadziłem z nim wstępnego wywiadu. stąd moje pytanie. czy osoba w takim wieku powinna zająć się raczej rekreacją typu basen,nordic walking. nie wiem czy jakikolwiek trening o bardzo małej

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 737 | Data: 2013-10-30 13:42:52 | Liczba SOGów: 0
  • Praca nad sylwetka, tluszczykiem i poprawienie kondycji fizycznej/podsumowanie str. 39

    postanowilam sie przylaczyc. prosze wszystkich o wybaczenie mi, jezeli tresci postow beda wydawac sie chaotyczne bede nad tym pracowac. wiec na poczatek ankieta: wiek : 26 waga : 58 wzrost : 164 obwód w biuście 1 : 81 obwód pod biustem :

    Odpowiedzi: 525 | Ilość wyświetleń: 26122 | Data: 2012-02-20 10:37:11 | Liczba SOGów: 6
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA

    /20020808191854.pak mam prosbe jak mógłby ktos mi tą fotke przerobić na te rozmiary zeby była nad moim nickiem bede bardzo wdzieczny i dam soga 1 lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znależć

    Odpowiedzi: 10102 | Ilość wyświetleń: 191243 | Data: 2002-08-08 19:18:54 | Liczba SOGów: 684
  • Przerabiamy zdjęcia nad NiCkA (avatary) - Reaktywacja

    inny zawierający1000 postów zostać zamknięty tutaj umieszczajcie zdjecia do przerobienia na avatarki czyli obrazka nad nicka który musi miec ograniczone rozmiary: 80x80, max 5kb zmieniony przez banan14_88 w dniu 2006 02 25 09:31:17

    Odpowiedzi: 2994 | Ilość wyświetleń: 99746 | Data: 2006-02-25 09:30:40 | Liczba SOGów: 316
  • [FIT]veronia_p/str.100/ praca nad sylwetką 139.

    moja przyjaciółka jest wśród was i od dawna podziwiam jej samozaparcie i wyniki. ja osiągnęłam już stan, w którym wiszę nad jakąś depresją i wolałabym tego uniknąć. moje okoliczności życiowe poniżej ; wiek : 35 waga : 67,2 wzrost : 176 cm

    Odpowiedzi: 1549 | Ilość wyświetleń: 68612 | Data: 2012-05-20 13:57:26 | Liczba SOGów: 14
  • Dziwna narośl nad jądrem.

    uwypukla się tylko na siędząco na stojąco wszystko ok... oczywiście probowałem to wyczuć i to coś znajduje się nad prawym jądrem, jest bardziej miękkie i ma nierówne krztałty średnicy ok 1.5cm podłużne . nie jest to narośl na jądrze ... nie

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 12060 | Data: 2008-01-10 23:52:48 | Liczba SOGów: 0
  • !!! NABÓR - KAIZEN - MAX MASS-GROW UP !!!

    odżywek i całą serią nowych produktów z serii xtreme ] http://www.sfd.pl/kaizen_%2d_xtreme_series t364651.html opieke nad testem będzie sprawował, jak to miało miejsce przy wcześniejszych, bardzo udanych testach kaizena, sam rafał borysiuk

    Odpowiedzi: 68 | Ilość wyświetleń: 5151 | Data: 2007-11-23 23:54:24 | Liczba SOGów: 3
  • Prośba !

    mala prosbe.. za chwile jade do zakopanego wycieczka szkolna zostane tam do piatku soboty... dlatego przekazuje opieke nad moim dzialem panu plackowi i salvationowi,oraz innym moderatorom... maja oni pelne prawo do zarzadzania tym dzialem...

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 2279 | Data: 2002-09-16 21:33:03 | Liczba SOGów: 0
  • Ember / Dziennik

    zobaczymy, czego ciekawego sie dowiem, licze, ze bedzie to dobry specjalista. dziekuje bardzo obliques za opieke nad moim dziennikiem i od jutra ruszam pelna para : d

    Odpowiedzi: 162 | Ilość wyświetleń: 4135 | Data: 2013-04-06 21:52:28 | Liczba SOGów: 0
  • Mimi- sylwetka-pracujemy nad soba i nad nowymi nawykami:)

    jeszcze lepszą motywację i wyeliminować błędy. no to trochę o sobie: wiek:19lat wzrost: 173cm waga: około 61kg obwód nadgarstka: zależy, której ręki 14cm i 14,4cm 7 obwód talii: 71cm obwód bioder: 92cm obwód uda:54cm obwód łydki:37cm jak

    Odpowiedzi: 139 | Ilość wyświetleń: 5136 | Data: 2008-09-12 14:09:36 | Liczba SOGów: 1
  • Grupa starsza klubu Gladiator Krakow zaprasza Plac Centralny

    grupa starsza [rekreacyjna] klubu gladiator krakow zaprasza. treningi w szkole podstawowej nr 80 os. na skarpie 8 kolo placu

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 688 | Data: 2011-11-08 23:58:10 | Liczba SOGów: 0
  • Rozmyślania nad białkiem...

    nie wiem czy już było coś podobnego ale nie widziałem, więc postanowiłem napisać. naszło mnie na rozmyślania nad tematem ilości spożywanego białka. im dłużej nad tym myślę tym mniej się to kupy trzyma. chodzi mi o to, że przeważnie

    Odpowiedzi: 50 | Ilość wyświetleń: 4304 | Data: 2006-09-21 09:12:23 | Liczba SOGów: 8
  • Nowa siłownia Koszalin, nad intermarche

    wie ktoś, kiedy planowane jest otwarcie nowej siłowni w koszalinie. tej nad intermarche bo są już jej reklamy ale jak przechodzę obok to przez okna za bardzo nic nie widać. słyszałem o dacie 2.11.2010 ale jak widać nie wypaliła.

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 7421 | Data: 2010-11-04 21:04:03 | Liczba SOGów: 0
  • bolace kolano

    witam, mam pytanko do p. ambroziaka. otoz starsza osoba 75 lat sie pyta, coz mozna kupic bez recepty na bolace kolana. nie pytam tylko o serie olimpa, lecz o

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1053 | Data: 2009-12-23 15:56:17 | Liczba SOGów: 0
  • dziwna sprawa -osoba wrozki ?straszenie banem

    bacznie sledzi dzial doping i straszy dozytownimi banami niewiedzac nawet czy to o niego chodzi jest to normalne osoba jest wrozka bo ja nie rozumiembo conajmniej dziwne http://www.sfd.pl/twoja_chwila_prawdy_iii t346227 s19.html domis:jeszcze

    Odpowiedzi: 64 | Ilość wyświetleń: 4449 | Data: 2007-08-14 01:43:33 | Liczba SOGów: 1
  • Zbiór zdjęć nad NiCkA !

    gdyby komuś znudził się jego avatar czyli zdjęcie nad nickiem, to może znaleźć tutaj setki nowych!!! http://www.avatarpage.de/ pozdrawiam

    Odpowiedzi: 59 | Ilość wyświetleń: 7168 | Data: 2002-10-27 14:00:49 | Liczba SOGów: 37
  • arimidex-lek

    chemii,amputacja piersi.markery nowotworowe takie same jak w chwili stwierdzenia nowotworu 14 17.stale bierze lek.czy nadal ma go stosować jakie są kryteria odstawienia obawia się,że po odstawieniu może być wznowa w drugiej piersi.bolą ją

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 793 | Data: 2011-01-28 19:51:36 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta na mase pod REŻIMEM terminatorki

    o sprawdzenie oraz ewentualne uwagi co do diety. niestety mieszkam w domu w którym żywieniowe warunki dyktuje pewna starsza osoba zwana potocznie babcią ale ja ją nazywa antymasowym terminatorem. ok to do rzeczy, mam 20 lat, jestem

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 732 | Data: 2009-03-24 01:59:00 | Liczba SOGów: 1
  • straszne tycie. starsza osoba.

    witam mam problem. moja babcia jakieś 2 lata temu rzuciła palenie. paliła gdzieś 30 lat. wszystko by było dobrze, ale cały czas tyje, widuje ją gdzieś co 3 miesiące, ale tak tyje, że nie mogę własnym oczom uwierzyć. z tego powodu zakupiony został

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 673 | Data: 2008-11-16 12:43:28 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}