SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

zapotrzebowania kaloryczne

  • Zapotrzebowania kaloryczne ??

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    am zamiar nie długo zacząć robić masę i obliczałęm swoje zapotrzebowanie kaloryczne i wynik końcowy ze wzoru http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne%2C_sk%C5%82%2E_prod%2E_%C5%BCywno%C5%9Bciowych%2C_%25_bf-t276436.html wyszedł coś ok 3200 kcal. Czy do tej ilości kalori dodaje sie jeszcze te standardowe 500kcal na masę?? Bo już sam sie w tym z

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 5571 Data: 2006-12-17 11:18:53 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK POSIŁKÓW VITALMAX !!!

    Post
    ATLETA
    PRO

    Dzięki za nową wersje! SOG się należy. Zgłaszam błąd. W nowym kalkulatorze, gdy wybierze się cel Redukcja, to wpisana tam wartość zwiększa zapotrzebowania kaloryczne, zamiast zmniejszać. Trzeba wpisać ujemną cyfre np -300 by zapotrzebowanie było zmniejszone. Zmieniony przez - Adramel w dniu 2009-10-07 20:02:40

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-07 09:58:22 Liczba szacunów: 0
  • chcialabym zamienic tluszczyk w miesnie :-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    : 2,2 x 55kg x 4 kcl = 484 kcl dziennie pochodzacych z bialka Tluszcze: 0.8 x 55 kg x 9 kcl = 396 kcl dziennie pochodzacych z tuszczy razem : 880 kcl wegle - reszta do limitu zapotrzebowania dziennego, czyli gdyby to bylo 1600 to wychodzi 3,2/kg (176g/dziennie) mam problem: zupelnie sie pogubilam jesli chodzi o zapotrzebowanie dzienne. Napisalas:

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 6503 Data: 2008-03-26 08:43:22 Liczba szacunów: 0
  • jak liczyc!!??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Góra-forte wprowadzilem twoje zmieny i wsyzlo mi cos tkaiego : POSIŁEK 1 : (6:30) 1. Płatki owsiane 100g B: 11,9 / T: 7,2 / W: 62,4 /Kcal: 366 2. Mleko 300g B: 10,5 / T: 1,5 / W: 15,3 /Kcal: 117 3. Orzechy włoskie 30 g B: 4,8 / T:18,09 / W: 3,45 /Kcal: 193.5 4. Rodzynki 20g B: 0,46 / T: 0,

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2078 Data: 2008-02-23 14:11:16 Liczba szacunów: 0
  • Masowanko do oceny!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    erw. Postanowiłem na poważnie "amatorsko" zajać się siłką bez opier...ania . 94 * 24 = 2256 (BMR)- podst. zapotrzebowanie kaloryczne 2256 * 1,3 = 2932,8 - dzienne zapotrzebowania kaloryczne 2932,8 + 500 = 3432,8 kcal (dieta masowa) Białko = 188g = 2,0g/kg Tłuszcze = 122,2g = 1,3g/kg Węglowodany = 395g = 4,2g/kg OK. Są to 2 diety kt

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1359 Data: 2008-02-22 17:51:59 Liczba szacunów: 0
  • Dieta + Trening do korekty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nsumuje 2200-2500 kcal i nagle momentalnie traci tkankę tłuszczową. Jeśli dietetyczka ułożyła dietę na 800 kcal to zmień gabinet. Dodatkowo, żeli trenujesz jak napisałaś, to zapotrzebowania kaloryczne powinno być jeszcze większe. krótko mówiąc im mniej jesz, tym organizm na skutek reakcji obronnej przed stara się oszczędzać i magazynuje pokarm w p

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1087 Data: 2010-07-18 19:16:46 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    erw. Postanowiłem na poważnie "amatorsko" zajać się siłką bez opier...ania . 94 * 24 = 2256 (BMR)- podst. zapotrzebowanie kaloryczne 2256 * 1,3 = 2932,8 - dzienne zapotrzebowania kaloryczne 2932,8 + 500 = 3432,8 kcal (dieta masowa) Białko = 188g = 2,0g/kg Tłuszcze = 122,2g = 1,3g/kg Węglowodany = 395g = 4,2g/kg Są to 2 diety które

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-22 17:33:29 Liczba szacunów: 0
  • trening/ sucha masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dieta, a nie trening, bedzie odgrywala najwazniejsza role. Rozumiem, ze jestes po redukcji i Twoj bilans jest w tej chwili na zero. Proponowalbym dodac okolo 10% z aktualnego zapotrzebowania. Oczywiscie nie z dnia na dzien, tylko stopniowo. Na przyklad 50 kcal do sniadania lub do potreningowego i w ciagu tygodnia wejdziesz na lekki plus. Teraz musi

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1263 Data: 2010-06-28 20:01:19 Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    WSZYSTKO: Białko: 218,04 Tłuszcze: 103,2 Węglowodany: 410,24 Kalorie: 3452,3 Zapotrzebowania : BIALKO - 143g TLUSZCZE - 65g WEGLOWODANY - 325g Zapotrzebowania kaloryczne : 2600 Kcal troche przekoczyles limit, chyba ze jest to zapotrzebowanie na bilans 0, ale imo i tak dodales za duzo kalorii, ponad 800kcal na +, nawet jak jestes ekto to

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 725 Data: 2008-09-04 10:05:31 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Redukcyjna poraz 3 :P

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "Proszę przeczytac moj pierwszy post i obrakzi ktore sie tam znajduja, sa wszelkie zapotrzebowania kaloryczne i B/W/T. Diete układałem około 4 godzinek i korzystałem z tego forum... Wiec jak mam jesc ta piers? Nie wyobrazam sobie jesc jej surowej ... Prosze o pomoc" Właśnie tu jest Twój błąd. Bo zapotrzebowania kalorycznego nie ustala się

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1689 Data: 2006-01-23 12:29:50 Liczba szacunów: 0
  • Rozpoczęcie treningu siłowego + dieta

    Post
    Ladies SFD

    ę 6 dni w tygodniu, a dzisiaj przerzuciłam się już w 100% na rozłożone BTW przez Martę. Dziennik żywieniowy na tym forum traktuję jako brudnopis raczej i nie warto patrzeć na zapotrzebowania kaloryczne, bo wybieram sobie wybiórczo posiłki, na które mam ochotę, co na koniec dnia i tak daje prawidłowy bilans. Jednakże dzięki za odpowiedzi co do odżyw

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 3519 Data: 2013-08-01 20:19:39 Liczba szacunów: 0
  • dita na mase !!!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zapotrzebowania : BIALKO – 110g TLUSZCZE – 80g WEGLOWODANY - 300g Zapotrzebowania kaloryczne : 2500 Kcal POSILEK 1 : ( 6:30 ) .Platki owsiane 100g B: 11,9 // Tł: 7,2 // WW: 62,4 .Mleko 400g B: 14 // Tł: 2,0 // WW: 20,4 .Orzechy wloskie 20g B: 3,2 /

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4503 Data: 2007-09-28 17:13:30 Liczba szacunów: 0
  • Dieta + problem z redukcją

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wszystko robisz źle. W ten sposób doprowadzisz jedynie do problemów zdrowotnych. Aby zmienić sylwetkę należy ciężko trenować ba siłowni i dużo jeść, a nie spacerować i się głodzić. Zacznij od prawidłowego obliczenia zapotrzebowania kaloryczne go.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1522 Data: 2018-06-27 13:28:40 Liczba szacunów: 0
  • JEM / NIE JEM by Biniu - oficjalny watek Q&A - Patrz str 54 !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    danowe źródła trawia się szybciej, wiec organizm musi uszczuplać swoje zasoby energetyczne, które odbudowuje z rezerw, czyli z fatu. Ale jeżeli zjesz wiecej niż wynosi twoje zapotrzebowania kaloryczne to nadwyżka pójdzie w fat i budowę mięcha, jak jesz mniej, fat sie nie odłoży. A że największa ilość węgli i aminokwasów leci po treningu wiec jest

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-18 13:35:14 Liczba szacunów: 0
  • ~ Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja ~

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ż o niebo lepsze. Ciężko dać ci odp. bo jak napisałem to kwestia ogólnej diety. Posiłek potreningowy powinien być dostosowany do treningu i aktywności. Musisz wyliczyć sobie zapotrzebowania kaloryczne i mikro, makro elementowe patrząc na ogólną twoją aktywność- siłownia + bieganie. Wtedy jest punkt wyjścia:) Na chwilę obecną- a) przed bieganiem M

    Odpowiedzi: 3014 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-21 16:39:18 Liczba szacunów: 0
  • Kobiecy dziennik treningowy - ssandra19

    Post
    Ladies SFD

    Czy mógł by ktoś mi powiedzieć czy ja dobrze obliczyłam sobie to zapotrzebowania kaloryczne bo po kolejnej analizie tego nie jestem już taka pewna ;p Przejrzałam różne treningi i ze względu na to że ćwiczę w domu to wybrałam ćwiczenia z tej strony http://www.sfd.pl/-t438773.html Przez pierwsze 6 tygodni Trening dla średnio zaawansowanych Trening w

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2570 Data: 2012-08-31 14:46:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening na redukcję wagi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nformacje jakie bedziesz potrzebowal do ulozenia diety CKD, a takze przykladowe rozpiski. Samemu nikt Ci diety nie ulozy, sam musisz podstawic swoje dane pod wzory i obliczyc zapotrzebowania kaloryczne i odzywcze. Poczytaj te tematy, a bedzie OK. Jesli bedziesz mial jakies watpliwosci, to chociaz specem nie jestem to mozesz pytac, bo CKD na redukcj

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 14407 Data: 2007-09-22 11:57:28 Liczba szacunów: 0
  • Prawda Objawiona: "Masa niezbędna do Trenowania"

    Post
    Trening dla początkujących

    czowej, co powoduje uwidocznienie się mięśni. Wiąże się też to w jakimś stopniu z utratą mięśni z powodu ujemnego bilansu kalorycznego. Moim zdaniem powinieneś obliczyć swoje zapotrzebowania kaloryczne i do tego wyniku, który Ci wyjdzie dodać 300-500kcal i obserwować. Jeśli nadal nie będziesz przybierał na masie to dodaj więcej kalorii. Przede wszy

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 405 Data: 2016-07-04 18:19:53 Liczba szacunów: 0
  • Prawda Objawiona: "Masa niezbędna do Trenowania"

    Post
    Trening dla początkujących

    związaną z programem "Przytyj". Jak już na początku pisałem, wszystko idzie do przodu, na plus. Cały czas uzupełniam swoją wiedzę i dzisiaj udało mi się nawet obliczyć swoje zapotrzebowania kaloryczne i dowiedzieć się co nieco więcej na temat swojego ciała i jego funkcjonowania co podkreślam, że robienie takich rzeczy i przejmowanie się nimi jeszc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 405 Data: 2016-07-05 23:43:03 Liczba szacunów: 0
  • Przemyślana i spora redukcja.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ie: 10:50-Jogurt 100gram - 200 KCAL Posiłek przed treningiem: 15:30 500 KCAL??? Posiłek po treningu: 17:30 Kurczak + jakaś surówka + ziemniaki/ryż 1000 KCAL Kolacja: 19:00 Tuńczyk w puszcze/Makrela/Twaróg 500 KCAL ZIELONA HERBATA! Wychodzi coś pod 3000 KCAL bo nie będę przecież wszystkiego dokładnie ważył. Moje zapotrzebowania kaloryczne: ~3700

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 4139 Data: 2009-10-26 22:02:31 Liczba szacunów: 0