SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

zapotrzebowania kaloryczne

  • Zapotrzebowania kaloryczne ??

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    am zamiar nie długo zacząć robić masę i obliczałęm swoje zapotrzebowanie kaloryczne i wynik końcowy ze wzoru http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne%2C_sk%C5%82%2E_prod%2E_%C5%BCywno%C5%9Bciowych%2C_%25_bf-t276436.html wyszedł coś ok 3200 kcal. Czy do tej ilości kalori dodaje sie jeszcze te standardowe 500kcal na masę?? Bo już sam sie w tym z

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 5556 Data: 2006-12-17 11:18:53 Liczba szacunów: 0
  • PaniC/dziennik/sylwetka gibkosc szybkosc sila i technika KB

    Post
    Trening dla początkujących

    worzone Jeżeli chodzi o mięso to wyklucz (wędliny, parówki szynki itp) za to: -pierś kurczaka/indyka, wołowina, ryby mrożone/świeże tuńczyk jak najbardziej Co do Obliczenia zapotrzebowania: ------------------------------------------------------------ Zapotrzebowanie kaloryczne: Właściwa kontrola kaloryczności diety pozwala nam na podejmowanie wł

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 5934 Data: 2008-04-06 10:55:09 Liczba szacunów: 0
  • tempo cardio

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zakładając że dieta jest dobra i zacząłeś od zerowego zapotrzebowania - zapotrzebowanie kaloryczne ucinasz na końcu, wtedy kiedy nic innego już nie działa. Tętno na rowerku stacjonarnym bardzo łatwo sprawdzić bez pulsometru: przykładasz paluch do miejsca gdzie dobrze czujesz puls, zliczasz uderzenia przez 20 sekund i mnożysz wynik x3. Co do samego

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 558 Data: 2013-12-01 23:56:26 Liczba szacunów: 0
  • Dieta odchudzająca - komponowanie posiłków, znaczenie odpoczynku

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    zy w tygodniu stąd też : 2304x1.2 = 2808 kcal Po szybkiej matematyce wyszło nam że nasz "ja" musi zjeść minimum 2808 kcal na dobry początek Po obliczeniu naszego zapotrzebowania kcal czas przejść do kolejnego etapu ****Etap II **** - wyliczanie makroskładników pokarmowych Rozkład naszych makroskładników zaczniemy od białka. Jest ono

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-24 20:04:58 Liczba szacunów: 0
  • Dieta w kulturystyce - prawie wszystko.... :-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    planowania posiłków, który pomoże Ci osiągnąć ten ulotny cel, jakim jest zbudowanie beztłuszczowej masy ciała. Pierwsze dwa kroki polegają na oszacowaniu Twojego podstawowego zapotrzebowania energetycznego: całkowitej liczby kalorii potrzebnych do utrzymania stałej masy ciała w spoczynku. Im więcej się waży, tym większe jest to zapotrzebowanie. Kro

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-02-15 13:42:14 Liczba szacunów: 0
  • Podstawy układania diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    zczowej odjąć nie więcej niż 10-20% kaloryczności diety. JAK OBLICZYĆ SWOJE ZAPOTRZEBOWANIE KALORYCZNE? Istnieje wiele kalkulatorów i wzorów służących do obliczania swojego zapotrzebowania kalorycznego. Jednym z nich jest Kalkulator podstawowej przemiany materii według wzoru Mifflina. Wzór do obliczenia zapotrzebowania kalorycznego wygląda nast

    Odpowiedzi: 485 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-25 15:36:08 Liczba szacunów: 7
  • Zbilansowana dieta redukcyjna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    uszczowej odjąć nie więcej niż 10-20% kaloryczności diety. JAK OBLICZYĆ SWOJE ZAPOTRZEBOWANIE KALORYCZNE? Istnieje wiele kalkulatorów i wzorów służących do obliczania swojego zapotrzebowania kalorycznego. Jednym z nich jest Kalkulator podstawowej przemiany materii według wzoru Mifflina. Wzór do obliczenia zapotrzebowania kalorycznego wygląda nast

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-15 19:45:21 Liczba szacunów: 2
  • Dieta - ułóż sam(a)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    zczowej odjąć nie więcej niż 10-20% kaloryczności diety. JAK OBLICZYĆ SWOJE ZAPOTRZEBOWANIE KALORYCZNE? Istnieje wiele kalkulatorów i wzorów służących do obliczania swojego zapotrzebowania kalorycznego. Jednym z nich jest Kalkulator podstawowej przemiany materii według wzoru Mifflina. Wzór do obliczenia zapotrzebowania kalorycznego wygląda nast

    Odpowiedzi: 301 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-25 15:46:15 Liczba szacunów: 3
  • PODSTAWY UKŁADANIA DIETY.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Witam. Zamierzam ułożyć sobie dietę redukcyjną, ale do tego jest mi potrzebne moje zapotrzebowanie kaloryczne, do obliczenia zapotrzebowania znalazłem wzór w jednym z tematów SFD. Podstawiłem moje dane do wzoru i wyszło mi ok. 2340 kcal. Moje pytanie brzmi: Czy dobrze obliczyłem swoje zapotrzebowanie kaloryczne, czy 2340 kcal to nie jest za mało?

    Odpowiedzi: 614 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-28 15:28:53 Liczba szacunów: 0
  • Dieta w kulturystyce - prawie wszystko.... :-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    ści mięśnie. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj: http://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mi%C4%99%C5%9Bniowej-t1132868.html Pierwszy krok to wyliczenie zapotrzebowania kalorycznego. Możemy dokonać tego z dokładnego wzoru: http://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych- Następnie w zależności od c

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-11 14:22:36 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie-dla kobiet

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    pimy sie na ulubionej przez nasze drogie panie diecie zbilansowanej Pierwsze Kroki Pierwszym i podstawowym krokie w walce z niechcianym tluszczykiem jest obliczenie naszego zapotrzebowania na kcal ,mozna to doknonac specialistyczn a maszyna do mierzenia nasze tepa metabolizmu albo posluzyc sie wzorami ,podaje tu mile panie moj osobistym zdaniem n

    Odpowiedzi: 779 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-11-26 21:21:14 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja od A do Z - artykuł

    Post
    Trec
    PRO

    geruję dodać interwały: http://potreningu.pl/articles/1677/hiit-dla-utraty-tluszczu Równie ważna, jak treningi, będzie nasza dieta. Aby ją ułożyć, należy zacząć od wyliczenia zapotrzebowania kalorycznego: http://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych- Mając wyliczone zapotrzebowanie, odejmujemy od niego około 300 kcal

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-12 11:50:25 Liczba szacunów: 0
  • -> Gotowe diety <-

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    na być ułożona pod dany organizm, cel, aktywność fizyczną, czy inne czynniki odpowiadające za to ile będzie w niej kcal i makroskładników. Pierwszym krokiem będzie wyliczenie zapotrzebowania kalorycznego. Dokonać tego możemy tutaj: http://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych- Mając wyliczenia CPM w zależności od cel

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-17 19:06:07 Liczba szacunów: 0
  • PODSTAWY UKŁADANIA DIETY.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Morales dzieki za odpowiedz.Co do zapotrzebowania wyliczylam go z tego wzoru: M: 1. mnożymy wagę x 24 godziny = podstawę zapotrzebowanie kaloryczne (BMR) 2. BMR x współczynnik aktywności = dzienne zapotrzebowanie kaloryczne 1. mnożymy wagę x 24 godziny = podstawę zapotrzebowanie kaloryczne (BMR) 2. BMR x 0,9 = poprawią BMR dla kobiet 3. poprawiony

    Odpowiedzi: 614 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-22 01:47:03 Liczba szacunów: 0
  • Rozpisana dieta na masę waga 80 kg.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    iej podejść z pewną rozwagą, aby uniknąć nieprzyjemnej sytuacji jaką z pewnością jest zwiększenie ilości tkanki tłuszczowej. Na początek rozsądnie jest dodać 10-15% dziennego zapotrzebowania i obserwując postępy - zwiększać podaż energetyczną w następnych tygodniach. Po trzecie: ile białka, węglowodanów, tłuszczu? Białko - przyjmuje się, że spożywa

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-05 20:09:58 Liczba szacunów: 0
  • Trądzik - przyczyna mleko i przetwory mleczne?

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    % Polaków nie toleruje laktozy. Mało się mówi natomiast o tym, iż wiele owoców i warzyw także zawiera znaczne ilości wapnia, przykładowo: 100g brokuł pokrywa aż 50% dziennego zapotrzebowania na wapń dorosłego człowieka. Poza tym zawarta w mleku kazeina jest znaną ludową odtrutką zalecaną przy zatruciach pokarmowych ponieważ świetnie blokuje wchłani

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-25 15:57:28 Liczba szacunów: 0
  • Wyliczanie ilości białka, węgli i tłuszczu przy redukcji.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    ą jednak nasze preferencje żywieniowe. Układając dietę musimy wziąć pod uwagę nasze zapotrzebowanie kaloryczne, a następnie na podaż makroskładników w diecie. Do określenia zapotrzebowania kalorycznego pomocne mogą być kalkulatory dostępne w internecie. Swoją podstawową przemianę materii oraz całkowitą przemianę materii, która uwzględnia aktywno

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-09 14:28:09 Liczba szacunów: 0
  • Zbilansowana dieta redukcyjna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Obecnie w planach bieg + aeroby 5 razy w tygodniu siłownia x3. Poniżej dieta i sposób w jaki ją ułożyłem. Rodzaj treningu: siłowy lub areobowy (wysoka aktywność) Współczynnik zapotrzebowania kaloryczneg: 26 Waga: 93kg Zapotrzebowanie kaloryczne: 2418 kcal Z tego zdjąłem 10% i wyszlo 2176 kcal Białko 2g/kg masy ciała: zapotrzebowanie 186g/dzień Tłus

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-22 11:45:37 Liczba szacunów: 0
  • Czynniki warunkujące sukces w kulturystyce.Artykuł dla każdego!

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    cal i składników odżywczych spożywamy oraz jaka jest jakość ich źródeł, ma istotne znaczenie dla wyglądu naszej sylwetki i zdrowia. Dlatego też podstawą jej będzie wyliczenie zapotrzebowania kalorycznego: https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-, ustalenie poprawnych ilości makroskładników, oraz ułożenie posiłk

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-08 14:11:20 Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa dla "opornych"

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    minut(właściwa dla tego typu budowy ilość), trening areobowy ograniczony do 5-10 minut przed i po treningu, interwały(brak)." Ektomorfik powinien robić takie krótkie aeroby przed i po treningu?? Bo nie wiem czy to uwzględniać przy liczeniu dziennego zapotrzebowania na kalorie... //Cholerka te diety to nie taka prosta sprawa... Ale damy rade

    Odpowiedzi: 234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-21 14:24:09 Liczba szacunów: 0