Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: zaparcia i wzdecia

Strona 1 z 26

  • czy blonnik powoduje wzdecia i opuchniecie?

    wzdecia zaoparcia, obrzeki itp, , jak to jest sa 2 rodzaje blonnika ktory jest zdrowszy a ktory poowoduje zaparcia i w czym sa rozpuszczalne mikie i nierozpuszczalne twarde blonniki bo ja mam chyba zaparcia i wzdecia od migdalow jem na kolacjie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 5520 | Data: 2007-10-31 12:45:29 | Liczba SOGów: 0
  • Wzdecia brzucha

    co polecasz na wzdecia brzucha oczywiscie mniejsze posilki i mniej wody, ale chce sie dodatkowo wspomoc. moze jakis bobotic, disflatyl,

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 20984 | Data: 2002-04-29 19:20:45 | Liczba SOGów: 1
  • Nadwrażliwość jelita grubego - IBS, zaparcia, jelita, pasożyty

    witam wszystkich którzy mają problemy z jelitami. miałem nadwrażliwość jelita grubego ibs, zaparcia problemy z jelitami, pasożyty, grzyby, wirusy, bakterie. wszystko to było spowodowane bardzo złym jedzeniem dietą

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 12641 | Data: 2009-08-16 17:21:03 | Liczba SOGów: 0
  • Zaparcia, wzdęcia, gazy

    cześć wszystkim, niezły problem męczy mnie od jakiegoś tygodnia. mam ciągłe zaparcia straszne gazy o niesamowitym fetorze, ciągłe wzdęcia brzucha. wszystko zaczęło się już dłuższy czas temu, moje

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 9457 | Data: 2012-02-11 12:41:29 | Liczba SOGów: 0
  • Wzdecia i gazy po posilku, co jest???

    siemka! nie wiem czyw dobry dział wrzucam tego posta ale sprobuje. chodzi o to ze mam straszne gazy i wzdecia po posilku potreningowym. rano do momentu treningu wszystko jest wporzo, ale pozniej sie zaczyna. nie wiem dlaczego

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 4540 | Data: 2005-06-25 00:21:27 | Liczba SOGów: 1
  • Enzymy trawienne a wzdecia

    witam! od jakiegos czasu mecza mnie wzdecia zrobilem juz wiele badan morfologia, mocz, ob, usg jamy brzusznej, badania watrobowe, badanie na obecnosc

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2909 | Data: 2010-02-11 18:08:17 | Liczba SOGów: 0
  • pierdzenie + wzdecia

    czy pierdzenie + wzdecia sa naturalne przy diecie szczegolnie na mase spozywam duze ilosci blonnika wzdecia tak wyczytalem + jem codziennie 3 4 jaja przez 2 miesiace pierdzenie dzieki i sory za nietypowe pytanie ;

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 3995 | Data: 2011-06-08 13:51:45 | Liczba SOGów: 0
  • Coś silnego na ZAPARCIA !

    witam. potrzebuje cos silnego na zaparcia ;]

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 8170 | Data: 2007-08-18 19:04:14 | Liczba SOGów: 0
  • Wzdecia przy odchudzaniu??

    na tym, ze moj brzuch po kazdym nawet niewielkim posilku robi sie okragly jak pilka: czasami twardy. byc moze sa to wzdecia ale ta dolegliwosc pojawia sie u osob ktore prowadza dietke na mase i jedza duzo. obecnie probuje zgubic z 5 kg i naprawde

    Odpowiedzi: 28 | Ilość wyświetleń: 5816 | Data: 2004-11-21 23:37:42 | Liczba SOGów: 2
  • Zaparcia , gazy

    nikt mi nie odpowiedział w pojedyńczych pytaniach... jakieś skuteczne sposoby na zaparcia .pasowało by mi wypróżniać się codziennie rano , niestety nie zawsze mi się ta sztuka udaje i po 10 min walce w

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 4528 | Data: 2007-10-04 20:45:33 | Liczba SOGów: 0
  • Wzdecia

    piers na noc tunczyk, twarog chudy, szczypio, pomidor, oliwa i od jakichs dwoch tygodniu mam dzien w dzien wzdecia 43 czy to mozliwe, ze przyczyna sa brokuly przypomne, ze wzdecia sie zaczely jakos wtedy, gdy zastapilem kalafior

    Odpowiedzi: 28 | Ilość wyświetleń: 2019 | Data: 2010-01-25 15:23:48 | Liczba SOGów: 1
  • wzdecia i stolec bardzo cienki

    co jest powodem silnych wzdec i cienkiego stolca.moj stolec jest ja u niemowlak ksztalt dlugi cienki no i te gazy mimo ze wzielam 3 tabletki na wzdecia usg wykazalo ogromna ilosc gazu w zolądku ****a ile chcesz tych slow ciagle ci malo

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 3211 | Data: 2011-01-11 21:41:41 | Liczba SOGów: 0
  • Wzdecia i gazy

    mam maly problem odkat przeszedlem na diete mam zarabizte wzdecia a co za tym idzie gazy. zauwarzylem ze najczescie sa one po weglach po bialku i tluszczu jest oki ma moze ktos jakas rade bo to straszne uciążliwe

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 3181 | Data: 2008-10-07 19:57:17 | Liczba SOGów: 1
  • Bóle brzucha , zaparcia , gazy , dziwne stolce.

    ojca. otóż od jakiegoś czasu ma on bóle brzucha różnego stopnia nasilenia , ale nie jakieś mega silne , ma również zaparcia , a stolce to zazwyczaj twarde kulki. często też występują gazy. ojciec ma 38 lat , raczej nie ma żadnych diet , je

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 4533 | Data: 2009-12-03 19:43:53 | Liczba SOGów: 0
  • bole brzucha, wzdecia

    witajcie, od jakiegos czasu zdarzaja mi sie w ciagu dnia bole brzucha, a po wypiciu bialka mam wzdecia i niestety strasznie cuchnace gazy smierdza jakby mi cos w brzuchu gnilo ...bialko jest dobrej jakosci

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 2860 | Data: 2006-03-24 19:23:58 | Liczba SOGów: 0
  • Zaparcia a Trądzik??

    siema. wiecie czy zaparcia maja jakiś wpływ na trądzik/łojotok 14

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 3490 | Data: 2007-06-09 21:02:21 | Liczba SOGów: 2
  • guzek/zaparcia/gazy

    pory nic nie zmienilo sie na lepiej a jest nawet jeszcze gorzej. co prawda guzek sie nie powieksza ale mam straszna zaparcia wczesniej mialem regularne pelne wyproznienia a teraz dopiero jak sie zmusze a i tak sie czuje jak by cos tam jeszcze

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 3347 | Data: 2004-12-22 17:26:52 | Liczba SOGów: 0
  • Domowe sposoby na zaparcia

    woda wymieszana z miodem, napar z mniszka lekarskiego oraz napar ze śliwek. po posiłku osoby zmagające się z zaparciami mogą napić się zaparzonej mieszanki ziołowej susz z kory wierzby, melisa, dziurawiec, kłącze rzewienia, kwiat ślazu, korzeń

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 593 | Data: 2015-02-13 09:55:20 | Liczba SOGów: 0
  • Zaparcia przy odżywce

    szybko zaczal dawac efekty, w polaczeniu z diuretykiem to juz w ogole bajka. jest jednak jedno ale a mianowicie zaparcia .. i to takie, ze nie dzialaja wteyd nawet enzymy trawienne biore ze wzgledu na zbyt mala ilsoc kwaus solnego w zoaldku ,

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 285 | Data: 2016-03-06 10:45:54 | Liczba SOGów: 0
  • wzdecia %)

    witam czesto przy diecie wysoko bialkowej mamy wzdecia a wiec co poleacie zeby temu zapobiec :p wiem ze espumisan jest dobry,ale czy cos jeszcze polecicie :]

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1125 | Data: 2009-10-20 10:55:33 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}