Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: zabawa na wf ciekawa na ocene

Strona 1 z 500

  • Do tych co prosza o ocene planu HST

    przestancie prosic o ocene waszego planu bo i tak dostaniecie ta sama odpowiedz. czy to tak trudno zauwazyc, ze proponowane plany praktycznie

    Odpowiedzi: 238 | Ilość wyświetleń: 46711 | Data: 2006-11-09 15:34:42 | Liczba SOGów: 27
  • zibo87!!pierwsza sesja!prosze o ocene!!

    w dni treningowe ale od wrzesnie sie biore za diete tez bo masa juz nie chce rosnac!!chyba juz wszystko! prosze o ocene !tylko nie najezdzajcie mnie za bardzo!! 1 zaraz wysle jeszcze reszte fotek!! trening czyni mistrza!!!trenuj az

    Odpowiedzi: 173 | Ilość wyświetleń: 27811 | Data: 2003-05-24 22:39:12 | Liczba SOGów: 11
  • Prosze o ocene mam 15 lat

    /20031023165835 mam 15 lat i ćwicze od ponad pół roku mam obecnie 41 w bicepsie i 115 w kalcie prosze o ocene paszol

    Odpowiedzi: 191 | Ilość wyświetleń: 34084 | Data: 2003-10-23 16:58:36 | Liczba SOGów: 9
  • 20 lat...5 lat treningu Prosze o Ocene

    witam : panowie chcialbym prosic o ocene sylwetki i skorygowanie co do poprawki ; ciezko mi jest zbudowac biceps,triceps i przedramie :/ płeć mężczyzna

    Odpowiedzi: 133 | Ilość wyświetleń: 19700 | Data: 2013-03-28 19:40:27 | Liczba SOGów: 3
  • 15 lat :] prosze o ocene i pomoc :))

    2007/20070911140739 witam wszystkich :] mam 15 lat intensywnie cwicze od niecalych 4 miesiecy. wczesniej to byla zabawa 4 kg ciezarkami prawie nic :p cwicze bez zadnych suplementow : glownie na mase ale przy mojej wadze [70 kg] wyglada

    Odpowiedzi: 39 | Ilość wyświetleń: 10830 | Data: 2007-09-11 14:07:39 | Liczba SOGów: 2
  • ROzpiska cwiczen na mase prosze o ocene

    znalazlem rozspiske i troszke ja pozmienialem aby odpowiadala moim mozliwoscia sprzetowym, prosze o ocene poniedzialek klata, biceps , przedramie klata 1. wyciskanie sztangi chwyt szeroki na ławce poziomej 4x 12 8

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 18006 | Data: 2007-02-17 21:35:30 | Liczba SOGów: 0
  • Pojedyki do których nie dojdzie a szkoda-zabawa :)

    przyszłam mi do głowy ciekawa zabawa napiszcie proszę jakie pojedynki między znanymi mistrzami chcielibyście zobaczyć a d jakich niestety z różnych

    Odpowiedzi: 146 | Ilość wyświetleń: 4164 | Data: 2011-02-19 10:48:27 | Liczba SOGów: 7
  • przygotowania do testow - trening do oceny

    trucht 20 min + rozgrzewka skipy a,b,c,półskip 2x50m każdy bieg 4x50m na 80%możliwości szybkościowych. zabawa z pilka brzuszki 30 proste i 2x30 skosne trucht ok 30 min + rozciaganie przysiady 2x30 4 x 80m sprint , po czym

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1056 | Data: 2009-07-02 16:32:42 | Liczba SOGów: 0
  • wyniki badania krwi - prosze o ocene

    mmol/l; glukoaza w sur. krwi : 5,32 mmol/l. przepisalem wszystko tak jak z karty leczenia. prosze specjalistow o ocene wynikow 14 pzdr

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 10238 | Data: 2007-06-18 20:11:14 | Liczba SOGów: 3
  • Prosze o ocene...

    /20030114204130 jest to moja aktualna fotka ze stycznia prosze o ocene . pakerzy trzymac sie:

    Odpowiedzi: 114 | Ilość wyświetleń: 10101 | Data: 2003-01-14 20:41:31 | Liczba SOGów: 11
  • ZABAWA OBRAZKOWA...!!

    kto odnajdzie to co sobie zazyczylem to wkleja to w temacie i sam ma wtedy prawo prosic o cos innego 1 na poczatek zabawa dotyczy jedynie tematyki armwrestlingowej.

    Odpowiedzi: 57 | Ilość wyświetleń: 6244 | Data: 2006-05-18 00:31:41 | Liczba SOGów: 3
  • prosze o ocene planu

    podciaganie na drazku mozliwosc 3 chwytow: wasko,srednio i szeroko ,a w razie czego gdybym juz nie mial sily, sama zabawa dobrze jest po treningu troche sie pobujac i rozluznic miesnie.rowniez codziennie trening z metalowa rura metoda dr.ruffiera.

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 538 | Data: 2008-10-05 17:32:58 | Liczba SOGów: 0
  • Prosze o ocene planu i Pomoc

    ani drgnie. ponizej zamieszczam fotke i sami ocencie czy po 1 roku pierwszy rok byl bardziej sprawdzeniem co i jak i zabawa tak powinienem wygladac : pomozcie tak bylo zanim zaczalem [url=http://imageshack.us/photo/my

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 184 | Data: 2012-08-05 00:02:22 | Liczba SOGów: 0
  • CIEKAWA NOWOSC Z ACTIVITY - ZASKOCZENIE

    kreatyna, n acetyl glutamina, lecytyna. w sumie mozna napisac kolejny gainer, wiec po co to pisze 1 produkt ma ciekawa innowacje na naszym rodzimym rynku odzywkowym chodzi o dodanie kawalkow owocow. dzieki temu produkt nie zawiera zadnych nie

    Odpowiedzi: 48 | Ilość wyświetleń: 4030 | Data: 2006-02-15 22:13:53 | Liczba SOGów: 3
  • Ciekawa broń

    /20031218224615 nie wiem czy to widzieliscie ale ciekawa sprawa.

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 3477 | Data: 2003-12-18 22:46:15 | Liczba SOGów: 0
  • Proszę o ocene;D

    lekki posilek bialkowy glownie chudy twaróg i rano cwicze godzine na czczo przed sniadaniem. to sa aeroby. jestem ciekawa czy wszystko prawidlowo robie i czy czasami nie przedobrzam bo tak chce osiagnac cel bo orientujac sie na forum tez tak

    Odpowiedzi: 30 | Ilość wyświetleń: 1024 | Data: 2009-04-04 16:36:46 | Liczba SOGów: 0
  • Specyficzny trening - Prosba o ocene DOSWIADCZONYCH.

    to trening na rowerze stacjonarnym/jazda w plenerze okolo 40 km i zwiekszajac dystans systematycznie. piatek to zabawa z pilka. sobota/niedziela mecz ew. nic jezeli bedzie przerwa. do tego dieta masowa jak juz wspomnialem dopracowana przez

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 657 | Data: 2008-04-09 11:00:29 | Liczba SOGów: 0
  • Prosze o ocene

    dobry trening masowy ale nie wiem do jakiej budowy sie zaliczam lub do ktorej jestem zblizony. prosze tez o ogolna ocene czy nadaje sie do tego sporu ... nowe foty beda po masowie... moge wrzucic wczesniej jesli ktos chcialby obejrzec moja obecna

    Odpowiedzi: 48 | Ilość wyświetleń: 5421 | Data: 2008-06-27 20:38:39 | Liczba SOGów: 8
  • prosze o ocene

    2005/20050104003613 to moje zdjecie sprzed miesiaca ale nie mam aparatu chwilowo dzieki za ocene

    Odpowiedzi: 56 | Ilość wyświetleń: 6310 | Data: 2005-01-04 00:36:13 | Liczba SOGów: 12
  • Każdy Da Rade ! :) Moja Walka. Prosze o prawdziwą ocene. :)

    witam przedstawię trochę zdjęć z mojej walki z nadwagą : bardzo proszę o surową ocene : to jeszcze nie jest koniec redukcji. nadal trwa. wstawie foty po wakacjach :

    Odpowiedzi: 44 | Ilość wyświetleń: 6101 | Data: 2010-07-06 14:11:25 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}