Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: za pobicie co moze grozic

Strona 1 z 5000

  • zupki chińskie- co za a co przeciw

    tak jak w temacie ...co za a co przeciz

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2136| Data: 2009-11-05 22:31:24| Liczba SOGów: 0
  • Co Moze Byc w fake Superce?

    ze mam wy***ke naklejki sa jakos tak nierowno ponaklejane i data oraz numer seri sa drukowane a nie wybite. pytanie co moze byc w srodku test plyn jest przeźroczysty i lekko oleisty po otwarciu dziwnie pachnie ma lekki zapach. bic to czy lepiej

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1232| Data: 2005-08-31 02:30:10| Liczba SOGów: 0
  • Co moze zmniejszyc cisnienie ??

    2007/20070702234652 witajcie.co moze zmniejszyc cisnienie !!noo nie ukrywajmy; odzywki podnosza mi cisnienie,a ja musze przejsc pozytywnie przez badania,aby dostac sie do szkoly....wiec co mi radzicie ps moja focia sprzed miesiaca:d pzdr

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1128| Data: 2007-07-02 23:46:52| Liczba SOGów: 0
  • pytanie o pobicie

    witam wszystkich mam kilka pytan odnosnie sprawy w sadzie za pobicie itp. przestudiowalem iles dziesat str odnosnie tego, co moze mi za to grozic itp, czytalem innych posty odnosnie

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 13175| Data: 2009-02-22 14:36:51| Liczba SOGów: 0
  • Czym grozi za niskie cisnienie?? i kiedy ono jest - ??

    witam ostatnio mierzylem sobie cisnienie i mialem 105/70 nie czulem sie zbyt fajnie czym moze grozic za niskie cisnienie

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 126676| Data: 2005-02-15 20:59:55| Liczba SOGów: 1
  • bójka, pobicie, sprawa w sądzie

    jednemu złamał nogę i jednemu 2 rzebra. myślał że ma spokój a tu do niego przyszło wezwanie do sądu i sprawę za pobicie i kradzież komórki 4 . pobici panowie postanowili nie dać za wygraną, poszli na obdukję i do tego dorzucili kradzież co by

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 16719| Data: 2006-02-04 00:17:27| Liczba SOGów: 0
  • Glikogen - co z czym i kiedy -> czyli najlepsze sposoby uzupełniania glikogenu

    prze nastepne kilka godzin 5h jesli to spozycie weglowodanow sie opozni do kilku godzin to synteza glikogenu moze byc nawet o 50% mniejsza! dietary strategies to promote glycogen synthesis after exercise. muscle glycogen is an

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 43637| Data: 2011-03-13 04:01:23| Liczba SOGów: 23
  • Panga - co to jest ?

    a nie powinny , a więc ich ceny rosną. już wietnamczyków w tym głowa, abyśmy pangi mieli pod dostatkiem. ma ktos moze jakies inne info o tym paskudztwie 7 btw... mi bardzo smakuje i poki co to jem ze 2 3 razy w tygodniu. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 162591| Data: 2007-03-02 12:23:15| Liczba SOGów: 10
  • Za wysokie ciśnienie skurczowe, za niskie rozkurczowe ...

    siemanko, w sumie temat mówi sam za siebie. oto pomiary z kilku ostatnich dni: 141/71 127/64 129/60 142/67 144/70 jak widać w niektórych przypadkach ciśnienie skurczowe przekracza normy nadciśnienia, a rozkurczowe wskazuje na stan

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 42354| Data: 2008-12-29 14:26:10| Liczba SOGów: 1
  • Olimp - Tribusteron 90®

    olimp tribusteron 90 [img]http://www.sfd.pl/sklep/produkt_img/tribusteron_90_i871_d380x380[/img] opis: olimp tribusteron 90 to suplement diety zawierający wysoko stężony, wodny ekstrakt z buzdyganka ziemnego tribulus terrestris ,

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 34426| Data: 2006-10-17 03:46:04| Liczba SOGów: 2
  • [FIT]amadi -"W pogoni za zdrową sylwetką"podsum/str.36,54

    dzień dobry ladies ; na forum z przerwami jestem od 5 lat. na samym wstępie chciałabym zaznaczyć, że zalecenia co do obecnej diety otrzymałam od obli, za co jej bardzo, bardzo dziękuję. no to lecimy z koksem: wiek : 42 waga : 75,8kg wzrost

    Odpowiedzi: 953| Ilość wyświetleń: 45754| Data: 2013-03-24 23:36:21| Liczba SOGów: 15
  • O to co może 16 latek...

    2004/20040330201101. jesli jest ktos zainteresowany to prosze o cierpliwość moje zdjecia juz wkrutce sie ukaża. obecnie mam 16lat i 3 miesiące. mam 180cm wzrostyu i waże 70kg. moje wymary to: klatka 110cm biceps 40,5cm przedramie 34,5cm uda

    Odpowiedzi: 185| Ilość wyświetleń: 20956| Data: 2004-03-30 20:11:01| Liczba SOGów: 5
  • co zatrzymuje wode w organizmie

    witam ,mam pytanie do fachowców działu; koleżanka mnie spytała co moze zatrzymywac wode w organiżmie i jak mozna temu zapobiec ,wiem że sól zatrzymuje ,szukałem na forum i nic nie znalazłem

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 20942| Data: 2006-11-09 09:42:25| Liczba SOGów: 4
  • O Muay Thai . Kto ,Jak ,Gdzie Może Trenowac.Wszystko i na Temat

    ponieważ ciekawi mnie ten sport walki tak że aby uniknąc zbędnych pytań postaram się przybliżyc ciekawym coś o nim oraz podac miejsca gdzie takową sztukę można trenowac w większych miastach 3 . samo pojęcie boks tajski/muay thai boks

    Odpowiedzi: 51| Ilość wyświetleń: 15653| Data: 2009-03-12 22:36:16| Liczba SOGów: 2
  • Skurcze mięśni. Co może pomóc?

    co pomaga z suplementów na skórcze mieśni, żeby nie łapały

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 18206| Data: 2007-05-19 22:08:17| Liczba SOGów: 0
  • Co może Policjant zrobić "zwykłemu przechodniowi"

    post powstał w celu odpowiedzi na pytania czy policjant nie przesadził i czy mial prawo zrobić to co zrobił.zaznaczam jednak że to opis jedynie sytuacji niemalże powszechnych,czyli takich jakie mogą spotkac każdego przechodnia ,nie opisane sa w nim

    Odpowiedzi: 52| Ilość wyświetleń: 15317| Data: 2007-09-17 10:58:59| Liczba SOGów: 23
  • Śmierdzę!! Co zrobić??

    witam!! moim problemem jest to że strasznie śmierdzę. nie pomaga mi nic ani dezodoranty ani antyperspiranty ani mycie wszystkiego już próbowałem. proszę powiedzcie co moze być moim problemem!!

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 17364| Data: 2009-12-27 12:31:42| Liczba SOGów: 1
  • Kupno/sprzedaż sterydów w świetle prawa!!!

    witam. mam pytanie do znawców prawa karnego w polsce. co moze grozic za handel sterydami jesli zostanie udowodniony oraz czy kupno sterydow na wlasny uzytek jest tez przestepstwem

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 10157| Data: 2004-03-17 11:03:14| Liczba SOGów: 1
  • Jaka kara za pobicie ?

    witam. mój brat 15lat pobił kolesia 20lat za wyzywiska itp... dzień przed tym ten typ groził mu, że go pobije. a więc spotkaliśmy go i zaczął kozaczyć. mój brat pchnął go, ten go odepchnął i zaczęła się bójka. brat pobił go i złamał mu nos. ten

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 9234| Data: 2010-03-12 13:51:06| Liczba SOGów: 0
  • "Hardkorowy Koksu" może wrócić do MMA

    mirosław okniński: są konkretne propozycje na moją walkę z hardkorowym koksem nie milkną echa medialnej wojny jaka stała się udziałem roberta burneiki czyli słynnego hardkorowego koksa i mirosława oknińskiego, który trenował jego

    Odpowiedzi: 235| Ilość wyświetleń: 12642| Data: 2012-05-18 23:55:10| Liczba SOGów: 5

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}