Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: za duzo soku marchwiowego

Strona 21 z 3750

  • PoGROMcy zbrodniarzy

    myśle że warto przeczytać... specjalny zespół komandosów z jednostki grom od ponad dziesięciu tygodni przebywa z supertajną misją na bałkanach ustalił tygodnik wprost . polscy żołnierze mają odszukać i zatrzymać kilkunastu zbrodniarzy

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 5573| Data: 2003-01-09 16:15:44| Liczba SOGów: 1
  • DT- OLA/PODSUMOWANIE str. 49

    witam, forum śledzę od października i muszę przyznać, że zmieniło ono moje myślenie i postrzeganie zdrowego trybu życia o 180 stopni. zastosowałam się do wszystkich wytycznych odnośnie jedzenia. śledzę dzienniki dziewczyn, staram się znaleźć

    Odpowiedzi: 495| Ilość wyświetleń: 30048| Data: 2013-01-29 09:50:57| Liczba SOGów: 12
  • Rozciaganie według mnie :D

    cwiczenia silowe , jakies przysiady , cwiczenia izomeryczne przed rozciaganiem , mysle ze to bład jesli robi sie ich za duzo . sa wazne ale wedlug mnie im miesnie bardziej zmeczone tym lepiej sie rozciagaja statycznie ale gorzej dynamicznie .

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2734| Data: 2009-05-16 11:44:40| Liczba SOGów: 0
  • SOS podczas redukcji < Dodatek do obiadu

    ale stwierdziłem że skroje go do mojego mixa. żeby było śmieszniej dodałem kawałek zielonego ogórka xd, trochę soku z cytryny, iii porządną garstkę kapusty kiszonej xd żeby było łatwiej zmiksować to dolałem pół szklanki rosołu z dzisiejszego

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 8582| Data: 2009-04-19 20:27:04| Liczba SOGów: 0
  • Plato - "Zegar bije..."/ akcja 40stka podsumowanie str12

    witajcie dziewczyny! co tu dużo mówić. muszę się ogarnąć wreszcie. nie czuję się dobrze w swoim ciele. nie chcę być otyła, nie chcę mieć cukrzycy, nie chcę się zestarzeć fizycznie. ale zegar bije, jak to było w takiej jednej piosence.! zaczynam

    Odpowiedzi: 191| Ilość wyświetleń: 8838| Data: 2012-04-02 13:50:22| Liczba SOGów: 3
  • 25 kilo do stracenia - pomóżcie

    witam. jeszcze niedawno, bo 3 lata temu ważyłam 66kg. dziś waga osiągneła apogeum, bo wynosi 90kg! jestem w soku staram się analizować, co się stało, że tak przytyłam jadłam tak samo, fakt, niezdrowo, nie wiem więc czy metabolizm

    Odpowiedzi: 82| Ilość wyświetleń: 3731| Data: 2011-05-03 14:29:15| Liczba SOGów: 4
  • Być Grubym Zawodnikiem!

    5 22.00 500g lekkiego serka wiejskiego, troche musli, nooo czasem banan tez wpadnie ;p jestem ograniczony zeby duzo tu zmienic, ale radźcie to bede patrzyl co da sie z tym zrobić ;p jedziemy dalej: suplementacja: tak więc, rano 1 tabl.

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 1747| Data: 2013-08-26 15:45:23| Liczba SOGów: 0
  • Relacja z cyklu: Susta, Meta, X-tren

    zawsze bylem duzy, zanim zaczalem koksowac 1,5 roku temu w wieku 24 lat bylem posadzany o branie sterydow juz duzo wczesniej w wieku 18 lat waga 97kg, lapa 44cm, wyciskanie 130kg, efekty diety, treningu i 2 cyklow na kreatynie, na inne suple

    Odpowiedzi: 140| Ilość wyświetleń: 13114| Data: 2011-06-03 14:56:07| Liczba SOGów: 11
  • Na MASĘ -- trening i dieta ( proszę o konsultacje)

    rodzynek + 2 łyzki oliwy z oliwek ok 18g + 50g sera bialego chudego trening 4 posilek potreningowy 2 szklanki soku jablkowego 100g ryzu brazowego + 100g piersi z kurczaka ew. jakas cielecina, chude mieso, rybka + 1 pomidor + 2 lyzki

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1879| Data: 2005-03-21 02:28:50| Liczba SOGów: 0
  • Rozmowa z GG,przestroga

    raz 3117862 22:39 moi koledzy doradzali mi jak to sie bierze itp itd ale wydaje mi sie ze jak na mnie to bedzie za duzo ja 22:39 to jeszcze nawet sztangi nie dotkles a juz chcesz siegnac po koks ja 22:40 niezly z ciebie gigus 3117862

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 2747| Data: 2002-11-25 00:16:21| Liczba SOGów: 1
  • [BLOG] 2pac01 i trudne początki w drodze do lepszego ja

    witajcie! to mój pierwszy post na tym forum i zarazem początek drogi po lepsze samopoczucie, zdrowie i sylwetkę tak więc chciałbym się ze wszystkimi przywitać i już na wstępie pogratulować tak bogatego w wiedzę teoretyczną i praktyczne porady

    Odpowiedzi: 149| Ilość wyświetleń: 11598| Data: 2013-07-31 23:28:19| Liczba SOGów: 1
  • Redukcja pod lupę

    2010/20100429144422 witam, od wczoraj siedzę nad dietą i wreszcie udało mi się ją skończyć i proszę o jej poprawienie i wszelkie uwagi. zaczęłam nad sobą pracować dokładnie miesiąc temu, kiedy nie dało się juz dłużej ignorować faktu, że po raz

    Odpowiedzi: 68| Ilość wyświetleń: 4624| Data: 2010-04-29 14:44:23| Liczba SOGów: 4
  • Dysproporcje wynikające ze złego podejści do ćwiczeń...

    cze wszystki postanowiłem coś poskrobać... często sie mówi o dysproporcjach rąk barków pleców , no i klatki... jednym z głównych przyczyn dyspropocji oprócz genetycznego daru są ćwiczenia a co za tym idzie ich technika i sposób w jaki do nich

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 11477| Data: 2005-06-23 09:50:08| Liczba SOGów: 12
  • mmooonia/BLOG/ bo masa to klasa s.45

    witam. tak się nie mogłam zdecydować, napisać czy nie napisać ale w końcu musze się za siebie porządnie wziąć a to że tu będę pisać myślę że mnie bardziej zmotywuje i zabiorę się za konkrety 3 czytam wasze dzienniki i podoba mi się to jak to

    Odpowiedzi: 494| Ilość wyświetleń: 16038| Data: 2009-03-27 11:46:51| Liczba SOGów: 2
  • pitbuyll / nareszcie coś wychodzi

    data: 30.06.2011r. w tym dzienniku mam zamiar pisać prawdę.. link do poprzednich dzienników: http://www.sfd.pl/mazi_93_%2f_nic_nie_przychodzi_%c5%82atwo t725244.html http://www.sfd.pl/pitbuyll_%2f_dziennik_biegowy t754161.html

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 2346| Data: 2011-06-30 19:04:54| Liczba SOGów: 0
  • Za wcześnie na suple i ciężki trening

    bardzo często pojawiające sie pyatnia dlaczego za wsześnie na odrzywki czy też trening cykliczy na mnie nie dzała skłoniły mnie do napisania tego artykółu zawara on podstawoe informacje które wiedzieć powienien kazdy kto zaczyna przygode z

    Odpowiedzi: 86| Ilość wyświetleń: 6650| Data: 2003-11-12 02:13:20| Liczba SOGów: 3
  • 7 Grzechów Głównych Naszej Diety !

    7 grzechów głównych naszej diety. czego należy się wystrzegać, gdy chce się schudnąć nie tak dawno bogdanowi szczotce, andrzejowi maszewskiemu, radosławowi słodkiewiczowi i kamilowi majkowi zadałem pytanie, co według nich jest najważniejsze

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1695| Data: 2009-06-30 12:01:22| Liczba SOGów: 0
  • Redukcja tłuszczu, budowanie czystej masy mięśniowej

    pieczywo, do picia herbata godz 12 gotowana pierś, gotowany ciemny ryż lub makaron oraz mieszanka warzywna, szklanka soku do popicia godz 15 podobnie jak wyżej godz 18 serek wiejski, jedna kanapka plus jakis owoc. raz w tygodniu strzele

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1807| Data: 2010-11-23 11:37:06| Liczba SOGów: 0
  • TRENING NA WYSKOK

    witam wszystkich ktorzy zajrzeli..ponizej podczepiam moj wlasny program na trening w zasadzie dla siatkarz ale koszykarze i ci chcacy skakac wyzej tez skorzystaja: program oparty jest w duzej mierze na treningu silowym,plyometrycznym i

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 5283| Data: 2004-09-11 16:48:57| Liczba SOGów: 2
  • Test: Body recomposition z canecorso

    38,8 ogólnie: b 198 t 117 w 303 kcal 3062 dostarczone b 174 t 119 w 356 kcal 3184 zapotrzebowanie troche duzo białka ale odjąlem ok 10% na starty no i troche tez jest rozlinnego wegle chyba ok bo jestem ekto wiec nei chce za duzo

    Odpowiedzi: 92| Ilość wyświetleń: 10323| Data: 2009-02-25 19:59:57| Liczba SOGów: 4

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}