Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: za duzo potasu w organizmie

Strona 1 z 3752

  • CZY MOZNA PIC ZA DUZO WODY?

    robi mi si esucha i łuszczaca i mam podwyzszonecisnienuie, zaznaczam ze nerki mam zdrowe i inne organ tez, czy to za duzo wody wszedzie niby pisza im wiecej wody tym lepiej, pij ewode zywiec zdroj niegazowana

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 21431| Data: 2005-05-05 13:57:31| Liczba SOGów: 0
  • Magnez - nie za dużo?

    wiem, że magnez jest niezwykle ważnym pierwiastkiem w organizmie ale... otóż przymierzam się do cyklu z green magnitude. w jednej porcji jest 350mg mg 116% rda dziennego

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 3859| Data: 2008-02-11 19:45:14| Liczba SOGów: 1
  • Za dużo błonnika....

    witam ! niestety mam za dużo błonnika i straszne wzedęcia..brzuch puchnie jelita zapchane i pierdze nie jest to przez laktoze bo nigdy z tym problemów nie miałem...więc moje dieta wygląda tak 1. płatki owsiane twaróg chudy mleko 0,5%

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 8208| Data: 2005-04-24 18:39:26| Liczba SOGów: 1
  • do Marka C. - Jakie są negatywne skutki nadmiaru bialka w diecie? i ile to za dużo?

    i ile tzn. za dużo, jakie negatywne skutki występuja, czy nawet u cięzko trenujących,, zawodowców mogą wystąpić niekorzystne skutki nadmiaru białka czym się to objawia czy 2 gramy na kg wagi, w zupelnosci wystarcza nawet na low carb diecie

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 7701| Data: 2008-02-08 15:04:39| Liczba SOGów: 2
  • Czy 2g bialka na kg masy ciala to nie za duzo?

    swoja diete i jak zobaczyla ze zjadam 2 g bialka na kilogram to sie za glowe zlapala ,powiedziala ze to znacznie za duzo cutuje tyle to przyjmuja zawodowi sportowcy,ktorzy trening maja kazdego dnia po wiele godzin mi zalecila gora 1,5 g na kilo ,

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 7282| Data: 2006-03-17 22:54:24| Liczba SOGów: 0
  • Twaróg - za dużo to niezdrowo?

    witam, obiło mi się o uszy ze gdy się za dużo spożywa sera białego to nie jest całkiem zdrowo, np. kamienie nerkowe. jest coś w tym prawdy

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 6226| Data: 2006-12-10 20:09:30| Liczba SOGów: 2
  • Za dużo białka za mało tłuszczy

    witajcie,ułożoną mam dietę i mój problem jest takiego typu,że mam za dużo białka a za mało tłuszczy.jak to zmienić wyliczyłam swoje zapotrzebowanie i wyskoczyły kalorie,białko,węgle i tłuszcze.węglowodany i kalorie są oki,ale nie pasują białka i

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 3059| Data: 2009-01-26 13:26:56| Liczba SOGów: 1
  • ujemny bilans azotowy czy za dużo białka w diecie?????

    znalazlem tu na sfd art. który dotyczy tez mnie. najpierw prosze czytajcie: przykładowy test na wchłanianie białka przed snem podajemy od 30 do 50g zależnie od wagi ciała mixa białkowego whey, egg, kazeina, soja na wodzie, jeśli w ciągu nocy

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 3365| Data: 2008-02-29 22:46:48| Liczba SOGów: 3
  • Czy za dużo jem???

    do kibla chodzę 3 razy dziennie. czy to możę byc oznaka, ze za dużo jem. waże 70kg, wzrost 173. może poprostu mój organizm wszystkiego nie trawi i ide potem większość wys... do kibla 1 mo bo kucze 3 razy na dzień a newet się zdaża 4 razy. ti chyba

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2635| Data: 2005-01-23 18:59:42| Liczba SOGów: 0
  • za duzo waze ;)

    zawsze wazylem tyle ile chcialem okolo 85 kg podczas robienia masy dochodzilo do 94 przy 180 cm wzrostu. nie za duzo i nie za malo. bylem zadowolony z sylwetki mozecie zobaczyc w profilu jest z okresu kiedy jeszcze cwiczylem .

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2145| Data: 2007-04-12 14:14:16| Liczba SOGów: 3
  • Rece mi opadaja - ciagle za duzo bialka

    dietka oczywiscie masowa. http://img252.imageshack.us/img252/8606/maladietayh9 ciagle mi cholera wychodzi za duzo bialka. to co ja mam zrobic... jesc mniej cyca pewnie napiszecie, ze skoro za duzo bialka to czemu wpc na noc a dlatego,

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2544| Data: 2007-11-05 17:15:12| Liczba SOGów: 1
  • Fat za dużo fatu

    2006/20060726181556 mam 17 lat 180cm wzrostu 86cm w obwodzie za duzo 70kg wagi diete oczywiscie mam wie ktos jak to skutecznie zgupic

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 3322| Data: 2006-07-26 18:16:08| Liczba SOGów: 1
  • Za dużo

    trenuję6 dni w tygodniu. podobno to dużó za dużo. pon.klata wt.barki i plecy śr. biceps i triceps czw.barki i plecy pt. łapy sob.klata dokładniej na: http://www.sfd.pl/topic.asp topic_id=88258 proszę o radę. i dobry trening na masę. z góry

    Odpowiedzi: 63| Ilość wyświetleń: 2894| Data: 2003-05-18 14:13:49| Liczba SOGów: 2
  • Co za dużo to nie zdrowo ?

    siema , mam w swojej diecie o 20 gram białka za dużo.może tak być czy nie bo nawet nie wiem z czego odjąć.mam diete na masę.130 g białka ww 350 t 100 na 70 kg wagi.

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 3251| Data: 2005-09-04 18:49:25| Liczba SOGów: 0
  • za duzo węglowodanów??

    ulozylem wlasnie diete i zastanawiam sie czy nie mam za duzo węglowodanów dziennie. jestem ektomorfikiem, waze 63 kilo, chce przybrac na masie, cwicze pol roku. wyliczalem dzienne

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2437| Data: 2009-04-19 12:53:41| Liczba SOGów: 1
  • Za dlugi trening i za duzo cwiczen?

    i na triceps i tak w kolko na zmiane robie jak tak patrze ile wy tu cwiczen podajecie to wydaje mi sie ze to za duzo cwiczen. chcialbym, zeby skuypic sie glownei na barkach zeby cos urosly, i zeby przy tym nie rezygnowac z klatki. tym planem

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 2321| Data: 2007-12-09 18:35:24| Liczba SOGów: 0
  • ABS RANO A6W WIECZOREM - NIE ZA DUZO ?

    i chcialem zadac jego zasadnicze pytanko czy jak bede robil abs rano i a6w tak wieczorkiem o 19 czy to nie bedzie za duzo dla mojego organizmu wczesniej cwiczylem juz , skonczylem cale a6w i abs troche robiłem , ale nigdy nie jednego dnia abs

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 2790| Data: 2009-10-14 09:12:32| Liczba SOGów: 0
  • Za dużo węglowodanów?

    stosuje diete na szybki przyrost masy. jednak w mojej diecie jest za dużo węglowodanów. co sie stanie jeśli ilość węglowodanów będzie znacznie przerastała zapotrzebowanie na nie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2758| Data: 2004-09-23 18:55:29| Liczba SOGów: 0
  • czy nie za dużo??

    cześć. wlasnie rozpocząlem cykl.wczesniejsze skladaly się w sumie z ok 500 metki, 20 amp prolki i 5 amp omy. teraz mam pytanko. czy 25 amp prolongatum + 200 bionabolu to nie za dużo chodzi o prolongatum metka przez 6 tyg, prolo przez ok 8 i co 2

    Odpowiedzi: 58| Ilość wyświetleń: 2468| Data: 2004-07-05 17:09:53| Liczba SOGów: 3
  • kofeina - czy nie za duzo

    dzienie 2 litry herbaty zielonej 2 torebki/litr i szklanke czubatolyzeczkowej kawy i sie zastanawiam czy to nie za duzo 18lat . z jakichs prymitywnych obliczen wyszlo ze mam 300 400mg kofeiny dziennie, a zalecana dawka jest 100 300. odstawic

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2602| Data: 2007-09-19 10:54:53| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}