Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: złamany nos

Strona 1 z 28

  • zlamany nos, a dalsza walka ...???

    siema! jakos 4 miesiace temu mialem zlamany nos ... lekarz mi go nastawil i niby ok ... chce wiedziec co mi sie moze stac gdy bede sie bil i dostane w nos ...czy ten

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 11498| Data: 2005-11-30 10:06:22| Liczba SOGów: 1
  • Złamany nos - odszkodowanie i trening

    witam, pare dni temu zlamalem nos niestety juz po raz 3. mam pare pytan z tym zwiazanych. mial ktos z was tyle czy tez wiecej razy zlamany nos jak

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3409| Data: 2012-08-25 18:09:24| Liczba SOGów: 0
  • nos

    witam jakis miesiac temu mialem zlamany nos w gornej czesci, nie przegroda , mialem zabieg nastawiania i teraz widze, ze lekarz mi zle nastawil. wczesniej mialem

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1671| Data: 2004-11-26 23:47:31| Liczba SOGów: 0
  • zlamany nos

    ostatnio na treningu kb zlamalem nos mam takie pytanie odrazu po kopnieciu nic nie czulem tylko oko mnie bolalo bo akurat dostalem w prawa strone i musialem

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1646| Data: 2011-03-18 12:18:36| Liczba SOGów: 0
  • Złamany nos...komplikacje?

    wczoraj zaczepilo mnei dwoch gosci i doszlo do malej przepychanki w wyniku ktorej mam zlamany nos jest to pierwsze moje uszkodzenia nosa i mam pytana. czy jest duze pradopodobienstwo ze mimo nastawienia nos sie krzywo

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 6580| Data: 2007-02-25 17:09:00| Liczba SOGów: 2
  • wybity palec ... zlamany nos ...

    do teraz jak ruszam palcem to mie boli:/ co robic mam jeszcze jeden problem ... tez kolo 15.lipca dostalem w nos mialem zlamanie z przemieszczeniem ... wszytsko nasatawione i niby ok ... czy np. gdy teraz bym sie z kims bil dostalbym w nos jest

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 4412| Data: 2005-11-29 22:21:37| Liczba SOGów: 0
  • Nos :(

    witam moj problem polega na tym ze mam krzywy nos ..: kiedys mialem zlamany jak blem malutki mialem nastawianie i lekarz jednym slowem mi zje*** czego efekt mam

    Odpowiedzi: 41| Ilość wyświetleń: 14750| Data: 2005-02-03 22:50:06| Liczba SOGów: 1
  • NHL walka na lodzie.

    sie na lodowisku. k. oliwa jest chyba na 4 miejscu. a np. czerkawski w wywiadzie mowil ze mial juz 6 razy zlamany nos podczas meczow nhl. mowil ze nie bedzie operowal bo nawet gdyby mial jescze 10 razy zlamany to lekarze zawsze mu go ladnie

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3807| Data: 2003-01-10 14:36:40| Liczba SOGów: 1
  • Operacja plastyczna nosa na NFZ?

    witam mam pytanie, mialem zlamany nos źle mi sie teraz oddycha, aby to naprawic potrzebna jest operacja plastyczna, bylem dzisiaj u laryngologa to mi

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2917| Data: 2009-11-18 20:53:42| Liczba SOGów: 1
  • jak poradzic sobie z nosem??

    witam mam taki problem ze kiedys mialem zlamany nos ok 3 lata temu wtedy jeszcze nie cwiczyem mt. teraz po jakims czasie znowu dostalem i mialem zlamanie i pekniecie tak

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1506| Data: 2013-06-10 10:33:44| Liczba SOGów: 0
  • No i jak tu przetrwac w tym kraju????

    doskoczylo no i troszke mi sie dostalo.w efekcie jak juz sie nie moglem podniesc to sobie poszli!a teraz mam zlamany nos polamane 3 palce i 3 zebra pekniete!no i telefonu sie pozbylem!ale kobieta i tak mowi ze bylem dzielny!!!!!bylempotam tam pare

    Odpowiedzi: 71| Ilość wyświetleń: 6445| Data: 2004-02-11 23:40:08| Liczba SOGów: 4
  • Kickboxing-podsumowanie.

    miec jakis kontuzjii nie chodzi mi o bol bo to czesc zabawy ale o to ze jak rodzice zobacza poobijana twarz zlamany nos i polamane zebra to koniec z kb.a moze sa w krakowie jakies fajne sekcje gdzie jest mila atmosfera i nie ma dresow ktorzy

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1360| Data: 2003-03-22 21:26:08| Liczba SOGów: 1
  • Prokuratura...sad... co robic?? :/

    siema! jakies 3 miesiace temu pobil mnie pewien gosciu, mialem zlamany nos i zglosilem to na policje... dzis przyszlo do mnie zawiadomienie z prokuratury rejonowej ze mam sie wstawic do

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 2756| Data: 2005-10-18 14:50:06| Liczba SOGów: 2
  • zlamany nos

    prosze mi powiedziec na jakie odszkodowanie moge liczyc przy zlamanym nosie gdy jest obustronne skrzywienie przegrody nosowej. czy musze isc na zabieg operacyiny czy to niema zadnego wplywu na odszkodowanie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1405| Data: 2011-04-17 20:22:36| Liczba SOGów: 0
  • ciagle zapchany nos (i to nie katar)

    siemka. od kilku lat mam wiecznie zapchany nos gile mi nie lecą ale czuje że coś tam tkwi, to w jednej dziurce, to w drugiej. jakies 3 lata temu byłem u lekarza, ten

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 86692| Data: 2004-09-12 22:25:16| Liczba SOGów: 3
  • Zapchany nos. KATASTROFA!

    ale chciałem żebyście odnieśli się idealnie do mojego przypadku. mam jak już napisałem w temacie zapchany nos mam to od kiedy pamiętam. nie mam kataru po prostu jest zapchany. oddycham tylko i wyłącznie z otwartymi ustami. ulgę czuję kiedy

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 7424| Data: 2010-01-31 22:44:24| Liczba SOGów: 0
  • "Kłamstwo ma długi nos, a plaster go nie skróci"

    listopad, grudzień, ale były to wcześniejsze rozliczenia z przemkiem wyjaśnia stanowczo. kłamstwo ma długi nos a plaster go nie skróci nie jestem zaskoczony tym, że najman kłamie wtrąca przemek. kłamstwo ma długi nos a plaster go

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 7566| Data: 2006-02-09 10:09:10| Liczba SOGów: 0
  • maly palec u reki - wybity czy zlamany?

    witam, 2 dni temu w domu spadlam ze schodow z samej gory, upadek byl bardzo niefortunny , poniewaz robilam wszystkoo , zeby nie uderzyc nigdzie kolanem , poniewaz 3 miesiace temu mialam rekonstrukcje wiezadel krzyzowych tylnych. po minucie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1810| Data: 2012-11-04 08:55:14| Liczba SOGów: 0
  • zlamany paliczek kciuka - jak pomoc?

    mam zlamany paliczek prawego kciuka,lapa w gipsie. prosze o pomoc/podpowiedz jakie suplementy pomoga organizmowi w zroscie kosci. codziennie jem multivitamine, multimineraly dodakowo wapn+magnez oraz glukozamine. co jeszcze sugerujecie dzieki z gory

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 5481| Data: 2004-05-31 11:35:26| Liczba SOGów: 0
  • Czerwony nos - porady?

    swoją skrórą, oprócz miejscowych krostek na policzkach, mam jeszcze problemy z zabarwieniem skróry, mianowicie okolice nosa i sam nos są czerwone, nie ważne czy to zima, czy lato, kiedyś tego nie miałem, a teraz mi to zaczęło przeszkadzać. byłem

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 17835| Data: 2006-02-28 19:05:17| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}