Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: wzor na objetosc graniastoslupa o podstawie rombu

Strona 1 z 185

  • Jak zmniejszyc objetosc uda??

    17% wiec nie jestem jakims super grubassssem. moj problem polega na tym iz mam za duze uda. w najszerszym miejscu objetosc mojwego prawego uda wynosi 60 cm ,a przy moim wzroscie to lekka przesada, lewego natomiast 56cm nie dziwcie sie ze mam taka

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 5463 | Data: 2006-04-24 10:46:06 | Liczba SOGów: 0
  • szacowanie % tluszczu w organizmie na podstawie pomiaru walka tluszczu

    stojac wyprostowanemu jakies 3 4cm od pepka z prawej strony boku. wielkosc ta podana w mm wklepywalo sie w jakis wzor i podawalo ile tluszczu. natknal sie moze ktos ostatnio na cos takiego bede bardzo wdzieczny,szukalem juz tego z godzine i za

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 3192 | Data: 2005-12-26 17:40:48 | Liczba SOGów: 6
  • Jem/nie jem - ogólne przedstawienie diety na podstawie własnych doświadczeń.

    mitów, dostajemy o wiele więcej wolności, przekonujemy się, żę nasze ciało to nie skrupulatny matematyk, postępujący wg wzorów, tylko zaradna maszyna radząca sobie doskonale z tym, co dostanie. trzydzieści gram białka na trzy godziny kpina.

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 3819 | Data: 2011-03-08 17:39:44 | Liczba SOGów: 2
  • jaki wzor najlepszy do obliczania zapotrzebowania kcal

    mam pytanko jaki jest najlepszy i najbardziej sprawdzony wzor do obliczania zapotrzebowania na kalorie bo na kazdym wychodzi mi inaczej

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 5006 | Data: 2009-07-17 17:39:32 | Liczba SOGów: 0
  • skad wziasc wzor tatuaz u ?

    witam jak w temacie.. skad wziasc ten wzor chodzi mi o to ze chce sie wydziarac ale nie wiem czy to ma sens na cale zycie.. tzn byla by to moja 1 dziara i

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 3124 | Data: 2009-08-12 19:54:13 | Liczba SOGów: 0
  • Szacowanie siły na podstawie wzrostu i wagi- możliwe?

    czesc moze to dziwne pytanie ale moze zna ktos jakis wzor na oszacowanie sily znajac wzrost i wage danej osoby

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1950 | Data: 2001-12-23 16:22:24 | Liczba SOGów: 0
  • Jak zmniejszy objetosc uda ??

    17% wiec nie jestem jakims super grubassssem. moj problem polega na tym iz mam za duze uda. w najszerszym miejscu objetosc mojwego prawego uda wynosi 60 cm ,a przy moim wzroscie to lekka przesada, lewego natomiast 56cm nie dziwcie sie ze mam taka

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1523 | Data: 2006-04-24 10:52:57 | Liczba SOGów: 0
  • Jak zmniejszy objetosc uda ??

    17% wiec nie jestem jakims super grubassssem. moj problem polega na tym iz mam za duze uda. w najszerszym miejscu objetosc mojwego prawego uda wynosi 60 cm ,a przy moim wzroscie to lekka przesada, lewego natomiast 56cm nie dziwcie sie ze mam taka

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1320 | Data: 2006-04-24 16:14:41 | Liczba SOGów: 0
  • Objetosc płuc a objetośc klatki piersiowej(pytanie)

    duzy wplyw ma objetosc pluc na objetosc klatki jesli tak to co zrobic zeby je powiekszyc, i czy jest to zdrowe

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1755 | Data: 2007-06-21 14:05:15 | Liczba SOGów: 0
  • Jak zwiekszyc objetosc reki w zwisie!! Pomocy??

    mam pytanko dla specjalisty!! w bicu mam 33 a w zwisie reka ma 27 !! czy jest jakos mozliwe zeby objetosc reki w zwisie sie zwiekszyla!! prosze o pomoc!!

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 2464 | Data: 2004-08-16 14:29:01 | Liczba SOGów: 0
  • objetosc treningowa

    hejka mam pytanie, jak to w trojboju wyglada z liczeniem objetosci. wiele razy czytalem gdzies jak wazne jest kontrlowanie objetosci i znajdowalem informacje na ten temat, ze

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1051 | Data: 2009-12-02 12:27:03 | Liczba SOGów: 0
  • Czy jest jakis sposob aby zwiekszyc objetosc chwytu pilki?

    z klejem i gdyby nie on to ciezko by bylo 7 . wiec pytanie mam do was czy sa jakies cwiczenia zeby zwiekszyc objetosc tego chwytu pilki dlugosc palcow : wskazujacy 10 cm, srodkowy 11, ten czwarty xd 11. czy ma to zwiazek z tym ze niektorzy

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 2054 | Data: 2009-08-01 20:03:51 | Liczba SOGów: 1
  • dieta na podstawie badan krwi

    bedzie ile czego mam we krwi za duzo zrobil diete jest jakis sens robic te badania czy poprostu ulozyc na podstawie wagi swojego ciala czekam na jakas odpowiedz pozdrwiam

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 3146 | Data: 2010-01-09 11:37:47 | Liczba SOGów: 0
  • Białko - definicja na podstawie naukowej

    mi nie pomogła. jest mi potrzebny dokładny opis i definicja białka, w tym że musi to być opracowanie na podstawie konkretnej pozycji naukowej nazwa książki, wydawnictwa, autor, rok wydania jeżeli ktoś ma potrzebne mi informację to proszę o

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2846 | Data: 2006-06-04 17:31:44 | Liczba SOGów: 1
  • Objetosc Klatki

    1.witam czy znacie jakies cwiczenia ktore moga zwiekszyc objetosc klatki oprocz przenoszenia hantla i przysiadow 2.znacie jakies cwiczenia w ktorych mocno zaangazowane sa miesnie miedzyzebrowe i skosne i mozna uzyc w nich wiekszego ciezaru

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 629 | Data: 2014-04-21 16:53:43 | Liczba SOGów: 0
  • Sprzedam lancuch srebrny-unikalny wzor

    2006/20060716190626 witam.sprzedam lancuch srebrny o niespotykanym wzorze.kumpla ojciec jest zlotnkiem i zrobil tylko dwa lancuchy o takim wzorze dla niego i dla mnie ale to bylo kilka lat

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1089 | Data: 2006-07-16 19:06:34 | Liczba SOGów: 0
  • OCENA PREDYSPOZYCJI SOMATYCZNYCH DO UPRAWIANIA SPORTÓW SYLWETKOWYCH NA PODSTAWIE ZDJĘ

    temat swojej sylwetki. temat ten przeznaczony jest do oceny sylwetki i predyspozycji do sportów sylwetkowych na podstawie budowy somatycznej cech konstrukcyjnych budowy ciała – jej zalet i wad. po zamieszczeniu kilku zdjęć w postawie

    Odpowiedzi: 54 | Ilość wyświetleń: 2647 | Data: 2014-06-27 18:39:00 | Liczba SOGów: 0
  • ramienie objetosc

    ile powtorzen na triceps i ramie by powiekszyc objetosc i jakie cwiczenia

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 256 | Data: 2013-04-28 10:57:17 | Liczba SOGów: 0
  • Plan na MASĘ ! (na podstawie art. "Krzych666" oraz "Mawashi" proszę o sprawdzeni

    tak jak w temacie proszę o sprawdzenie powyższego planu na masę mięśniową. plan jest napisany na podstawie artykułów takich użytkowników jak krzych666 oraz mawashi . oczywiście powyższy plan pisałem pod siebie. odpoczynki między seriami to 1

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 2236 | Data: 2010-06-01 13:18:14 | Liczba SOGów: 0
  • wzor na rekord

    siema, pamietam ze czytalem tutaj na forum jeden z artow zwiazanych z treningiem silowym i byl tam wzor do obliczenie rekordu np. na klatke, wiedzac ze przykladowo wycisnie sie dany ciezar 6 razy. nie moge znalesc tego

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 443 | Data: 2011-11-13 23:59:05 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}