SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wzniosy kolan

  • plan treningowy na mięśnie brzucha

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    1.Wypychanie nóg w leżeniu 3x15 2. Wzniosy zgiętych kolan w leżeniu na plecach 3x15 3. skłony (spięcia) tułowia w leżeniu ze ugiętymi nogami (położonymi na krześle)3x15 4. skręty tułowia w leżeniu z ugiętymi nogami 3x15

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 848 Data: 2010-11-23 15:59:39 Liczba szacunów: 0
  • Trochę o wyskoku

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    olanach - wnoś się przy maksymalnej szybkości, opuszczaj się powoli Ćwiczenie wykonuj w seriach w kolejności: - obunóż - jedna noga - druga noga - obunóż Na początku treningu wzniosy łydek można wykonywać bez bloczka, na płaskiej podłodze. /// bardzo mało efektywne ćwiczenie w kształtowaniu wyskoku (zresztą jak wszystkie inne ćwiczenia na łydki). W

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-12 19:09:39 Liczba szacunów: 0
  • Trochę o wyskoku

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    olanach - wnoś się przy maksymalnej szybkości, opuszczaj się powoli Ćwiczenie wykonuj w seriach w kolejności: - obunóż - jedna noga - druga noga - obunóż Na początku treningu wzniosy łydek można wykonywać bez bloczka, na płaskiej podłodze. 4. Podskoki z krzesłem To ćwiczenie, podobnie jak niżej opisane "wypady" kształtuje często zaniedbyw

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-09 10:57:07 Liczba szacunów: 0
  • Legendarny ABS II

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Mam pytanko. NIe wiem czy już było ale po przejżeniu 30 stron nic nie znalazłem. Czy wzniosy kolan do klatki na drazku robi sie z prostych wiszących nog? tzn czy pozycją wyjściowa sa nogi wiszące prosto do dolu czy juz lekko ugiete pod katem 90 st? i jak mam drazek w futrunie to nie jestem w stanie wyprostowac calkiem nog. I jak to jest z tym robie

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-06 17:12:43 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witam , czy taka obwodówka bedzie odpowiednia dla osob poczatkujacych ? I OBWÓD 1/WIOSŁOWANIE (MASZYNA) 2/POMPKI NA KLATKĘ TRX (KLATKA PIERSIOWA) 3/WZNIOSY HANTLI BOKIEM *BIEG BOKSERSKI W MIEJSCU 1MIN 4/WZNIOSY BIODER LEŻAC Z NOGAMI NA STEPIE 5/WYKROKI STATYCZNE 6/PROSTOWANIE PRZEDRAMION Z WYCIĄGU GÓRNEGO NACHWYTEM (TRÓJGŁOWY RAMIENIA) 7/B

    Odpowiedzi: 4667 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-10 09:55:28 Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witam , czy taka obwodówka bedzie odpowiednia dla osob poczatkujacych ? I OBWÓD 1/WIOSŁOWANIE (MASZYNA) 2/POMPKI NA KLATKĘ TRX (KLATKA PIERSIOWA) 3/WZNIOSY HANTLI BOKIEM *BIEG BOKSERSKI W MIEJSCU 1MIN 4/WZNIOSY BIODER LEŻAC Z NOGAMI NA STEPIE 5/WYKROKI STATYCZNE 6/PROSTOWANIE PRZEDRAMION Z WYCIĄGU GÓRNEGO NACHWYTEM (TRÓJGŁOWY RAMIENIA) 7/B

    Odpowiedzi: 4667 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-10 07:57:35 Liczba szacunów: 0
  • TRENING na koksie.

    Post
    Doping
    PRO

    ztangielek bokiem 4x12-6 4 odwrotne rozpietki na maszynie/ unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3x12-10 5 SUPERSERIA wyciskanie sztangi sprzed głowy(maszyna)3x10 kaptury 1 wzniosy barkow"szrugsy" na maszynie Shmita 4x10 dwu głowe 1 przysiady na maszynie Shmita z nogami w przodzie 4x12-6 2 uginanie nóg w lezeniu 4x10 3 "nozyce"

    Odpowiedzi: 867 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-07 10:17:50 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA III str.79 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    azac dolnej parti miesni grzbietu) własnie jeszcze jedno:cwicze na domowej siłce w piwnicy wiec za dobrego wyposazenia nie ma do tej pory jako drazka uzywalismy trzepaka i na nim robiłem wzniosy kolan, teraz nie bardzo bo zima idzie wiec czy moge robic sobie jeden trening brzucha w domu na drazku a drugi na siłowni i zamiast drazka dac brzuszki?

    Odpowiedzi: 1559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-01 23:40:35 Liczba szacunów: 0
  • siłówka + spalacze

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ntle - 10/8/8 brzuszki bokserskie MAX/MAX/MAX Sobota: Nogi Przysiady: 10/8/6(lekko) - 5/4/4/3 1/2 Przysiady: 3/2/2/2 Łydki siedząc: 10/10 ss:brzuszki z obciazeniem 15/15/15 + wzniosy kolan na drążku MAX/MAX/MAX (wolno opuszczać) brzuszki bokserskie MAX/MAX/MAX Niedziela: Barki Wyciskanie zza karku 10/8/6(lekko) - 5/4/4/4 Unoszenie sztangi przed sie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1292 Data: 2008-04-27 21:43:45 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    eningu dynamiczne rozciąganie mięśni. Barki: 1. Wyciskanie hantelek siedząc (15,12,10,8) 2. Wzniosy bokiem na dolnym wyciągu (3 x 10) 3. Wzniosy handelek w opadzie tułowia / wzniosy handelek przodem (3 x 12) (w jednym tyg to w drugim tamto) Kaptury: 1. Szrugsy z hantelkami (12,10,8,6) 2. Szrugsy ze sztangą trzymaną z tyłu (12,10,8) Brzuch: 1. Unos

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 4935 Data: 2013-04-08 13:37:15 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    10) 5. Przenoszenie hantelki (3 x 12) Barki: 1. Wyciskanie hantelek siedząc (15,12,10,8) 2. Wzniosy bokiem na dolnym wyciągu (3 x 10) 3. Wzniosy handelek w opadzie tułowia / wzniosy handelek przodem (3 x 12) (w jednym tyg to w drugim tamto) Kaptury: 1. Szrugsy z hantelkami (12,10,8,6) 2. Szrugsy ze sztangą trzymaną z tyłu (12,10,8) Tricepsy: 1. Wy

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 4935 Data: 2013-03-17 23:50:42 Liczba szacunów: 0
  • CZYSTA PASJA

    Post
    Trening dla początkujących

    a na stopniu siedząc (3 x 20) PIĄTEK : Barki: 1. Wyciskanie hantelek siedząc (15,12,10,8) 2. Wzniosy bokiem na dolnym wyciągu (3 x 10) 3. Wzniosy handelek w opadzie tułowia / wzniosy handelek przodem (3 x 12) (w jednym tyg to w drugim tamto) Kaptury: 1. Szrugsy z hantelkami (12,10,8,6) 2. Szrugsy ze sztangą trzymaną z tyłu (12,10,8) Brzuch: 1. Unos

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 4935 Data: 2013-04-08 13:24:56 Liczba szacunów: 0
  • Diary of a madman s4, 144, 187

    Post
    Dzienniki Juniorów

    żołądkowi dać odpocząć. PONIEDZIAŁEK klatka+bok obręczy+tył obręczy+brzuch - dipsy 3s - wycisk ściskający 3s - wyciskanie z supinacją na skosie 3s - rozpiętki na skosie 3s - wzniosy sztangi wzdłuż tułowia szerokim chwytem 4s - wzniosy boczne w opadzie 4s - czymanie sztangy 3s - spięcia tułowia 3s - wzniosy kolan w zwisie 3s ŚRODA plecy+przód obręc

    Odpowiedzi: 2341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-24 16:39:03 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS- Zgarnij suple treca !

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ki ludzie popełniają podczas treningu brzucha jest ich.... oddychanie. Powinieneś zrobić głęboki wdech przed wykonaniem ruchy, a następnie jak wykonasz ruch, np. brzuszka lub wzniosy nóg - wykonać wydech powietrza. To skłoni Twoje mięśnie do współpracy i napięcia. Wielu profesjonalnych trenerów i zawodników nie pisze i nie mówi za wiele na temat i

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 11687 Data: 2016-03-02 16:00:45 Liczba szacunów: 5
  • Ekto plan na masę do skorygowania

    Post
    Trening dla początkujących

    Trochę go zmodyfikowałem pod siebie i ma tak: WTOREK Klatka + biceps + brzuch KLATKA 1. Wyciskanie hantli na ławce skos w górę 4x 10,10,8,6 2. Wyciskanie hantli na ławce skos w dół 4x 10,10,8,6 3. Rozpiętki 4x 10 4. Krzyżowanie linek wyciągu w bramie 3x 10 BICEPS 1. Uginanie ramion z gryfem łamanym stojąc 3x 10,8,6 2. Uginanie ramion z hantelkami

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 621 Data: 2016-01-09 22:34:21 Liczba szacunów: 0
  • Damian_619-Road to MPJ 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    http://liczniki.org/gif2/an-02F2e02F2e2012-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif http://liczniki.org/gif2/an-DietaF20iF20Suplementy-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif I posiłek -Płatki Owsiane (100g) z cynamonem -Mleko (250ml) -Migdały (około 15g) -Jajka (2 sztuki) -ALC (1g) -Iron Horse Series Turbo Creatine (1 miarka) II posiłek

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 19988 Data: 2012-02-02 23:12:51 Liczba szacunów: 0
  • Damian_619-Road to MPJ 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    http://liczniki.org/gif2/an-08F2e03F2e2012-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif http://liczniki.org/gif2/an-DietaF20iF20Suplementacja-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif I posiłek -Płatki Owsiane (120g)+cynamon -Mleko (300ml) -Migdały (około 20g) -Omlet -ALC (1g) -Iron Horse Series Turbo Creatine (1 miarka) II posiłek -Chleb+węd

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 19988 Data: 2012-03-08 23:10:40 Liczba szacunów: 0
  • Nowy plan na mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tak dobrze czy źle zrozumiałem ? :> PONIEDZIAŁEK Nogi 1. Przysiady ze sztangą za głową 4x 12 2. Suwnica przysiady 3x 15 3. Wypychanie nóg na suwnicy 4x 15 4. Prostowanie nóg na maszynie 3x 15 5. Uginanie nóg na maszynie 3x 15 6. Marty na prostych nogach 4x 20 Łydki 1. Wspięcia na palce z hantlami w dłoni 5x 25 2. Wspięcia na palce na maszynie 5x

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1197 Data: 2015-08-02 11:30:28 Liczba szacunów: 0
  • Damian_619-Road to MPJ 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    http://liczniki.org/gif2/an-19F2e01F2e2012-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif http://liczniki.org/gif2/an-Dieta-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif 1.Płatki Owsiane z cynamonem (100g)+Migdały+Omlet 2.Chleb+wędlina+jajko 3.Ryż+mix chiński 4.Białko (200 ml mleka+100ml wody)+Miód (20g) 5.Kasza(100g)+omlet (3jajka) 6.Twaróg Półtłusty+

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 19988 Data: 2012-01-20 13:26:57 Liczba szacunów: 0
  • Damian_619-Road to MPJ 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    http://liczniki.org/gif2/an-16F2e02F2e2012-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif http://liczniki.org/gif2/an-DietaF20iF20suplementacja-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif I posiłek -Płatki Owsiane (100g) z cynamonem -Mleko (250ml) -Migdały (około 15g) -Omlet -ALC (1g) -Iron Horse Series Turbo Creatine (1 miarka) II posiłek -Chleb+w

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 19988 Data: 2012-02-16 22:01:28 Liczba szacunów: 0