SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wysoki step ze sztanga

  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    25.07.2012 Dzień dołu (teraz tak będę pisał) Rozgrzewka ogólna Ćw. przewodniczące : Uginanie podudzi leżąc Uginanie podudzi leżąc 1. Przysiady ze sztangą na barkach + wysoki step ze sztangą na barkach Uginanie podudzi leżąc 2. Uginanie ze sztangielką między stopami na skosie + martwy na sztywnych *uginanie podudzi leżąc 3. Suwnica stopy szeroko na

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-25 16:54:03 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    zac 3x15 -pompki w podporze tylem 3x10 WTOREK 1.nogi -„hack” przysiady 4x10 -wspiecia na palcach 4x15 -wysoki step ze sztanga 3x15 2.brzuch -sklony na lawce prostej 3x30 -skrety tlowia w lezeniu 3x20 PIĄTEK 1.plecy -wioslowanie 4x10 -martwy ciag

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-12-16 19:40:17 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Plan do oceny. Trening tzw. 2x w tygodniu Staż:2 lata z przerwami Wiek;20 lat Cel:Zwiekszenie masy i sily Poniedziałek Klata 1.Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x(8-12) 2.Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 3x(8-12) Barki 3.Wyciskanie sztangi siedząc 3x(8-12) 4.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 2x(8-12) Triceps 5.WYCISKANIE W LE

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-19 09:05:49 Liczba szacunów: 0
  • trening z priorytetem do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Ułożyłem sobie nowy trening moge prosić o sprawdzenie kogoś kto ma duże pojęcie na ten temat kto ma sobą kilku letni staż treningowy i wnieść ewentualne poprawki z góry dziękuje pozdrawiam :) mój stary trening: poniedziałek KLATKA + TRICEPS KLATKA: a) Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 4 serie (20,12,10,8) b) Wyciskanie sztangi w

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 957 Data: 2010-08-07 18:50:21 Liczba szacunów: 0
  • ocena treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ułożyłem sobie nowy trening moge prosić o sprawdzenie kogoś kto ma duże pojęcie na ten temat kto ma sobą kilku letni staż treningowy i wnieść ewentualne poprawki z góry dziękuje pozdrawiam :) mój stary trening: poniedziałek KLATKA + TRICEPS KLATKA: a) Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 4 serie (20,12,10,8) b) Wyciskanie sztangi w

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 993 Data: 2010-08-07 16:30:58 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny(kazda grupa 2x w tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Staż:2 lata z przerwami Wiek;20 lat Cel:Zwiekszenie masy i sily Poniedziałek Klata 1.Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x(8-12) 2.Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 3x(8-12) Barki 3.Wyciskanie sztangi siedząc 3x(8-12) 4.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 2x(8-12) Triceps 5.WYCISKANIE W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ WĄSKIM

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 884 Data: 2008-04-06 17:49:11 Liczba szacunów: 0
  • TEST- Muscle Pharm Assault/ APS creatine creapure / cel: MASA/ by:Sony299

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posiłki, Suplementacja : na czczo – 5g mono I posiłek - płatki kukurydziane + 50g twarogu+ mleko 250ml II posiłek – gainer + zapiekanka III posiłek – 3kanapki+ parówka+ jabłko IV posilek – zupa + mleko 200ml 17:40 – Assault 18;00 – TRENING 19;30 – CARBO 50g V posiłek – zupa+ 50g twarogu +jogurt VI posiłek – twaróg 100g + orzechy 5l wody w

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 19541 Data: 2012-11-22 20:52:15 Liczba szacunów: 0
  • TEST- Muscle Pharm Assault/ APS creatine creapure / cel: MASA/ by:Sony299

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posiłki, Suplementacja : na czczo – 5g mono + carbo 50g I posiłek - płatki + jajko + jabłko II posiłek – gainer III posiłek – kanapki + jabłko IV posilek – makaron z warzywami+ 250ml mleka + 2grzanki z dżemem Assault TRENING CARBO 50g V posiłek – owsianka z owocami + twarog 50g VI posiłek – twaróg 100g + orzechy Plan Treningowy: CZWARTEK -

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 19541 Data: 2012-12-06 21:06:56 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wiek 19lat wzrost 181 waga 90kg staż 2,5 roku cel masa na zimkę Dzien I Klatka+plecy Superseria: 1.Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4*121086 2.Podciąganie na drążku szerokim chwytem 4*8 Superseria: 3.Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową do góry 4*10 4. Ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie szerokim chwytem do klatki 4*10 Superseria:

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-16 09:49:54 Liczba szacunów: 0
  • Barbella Blog.....bo barbella się odchudza

    Post
    Trening dla początkujących

    8211; sama suwnica 4*10 4. unoszenie sztangielek bokiem 4*10 na dobitke i bez sensu bo wszystko było pozajmowane - ławka skos 3*10*30kg - ściągnie szeroko 4 klacki w 4 *10 - wysoki step ze sztangą z miejscem na głowe (jaka to jest?) obciążenie śmieszne bo z tależy 15 kg a i tak kark mnie boli dzisiaj, za wysoko ja kładłam chyba - ministeria na brz

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 17657 Data: 2009-04-24 12:29:49 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu! vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan, z którym ruszam od jutra wygląda następująco: Pull 1 1.Podciąganie na drążku szeroki nachwyt rampa 6 + 2 regresy 2.Wiosłowanie sztangą w pochyleniu rampa 10 + 1x18 3.Żuraw rampa 8 + regres 4.Martwy ciąg 4x12 5.Uginanie stojąc prostym gryfem rampa 12 + regres 6.Uginanie sztangielkami z supinacją nadgarstka 4x15 7.Szrugsy ze sztangielkami 4x

    Odpowiedzi: 1041 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-13 14:43:36 Liczba szacunów: 0
  • TEST- Muscle Pharm Assault/ APS creatine creapure / cel: MASA/ by:Sony299

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posiłki, Suplementacja : na czczo – 5g mono + carbo 50g I posiłek - płatki kukurydziane + twarog +250ml mleka II posiłek – kanapki + jabłko III posiłek – gainer IV posilek – ziemniaki z jajkiem +200ml mleka 17:40 – Assault 18;00 – TRENING 19;30 – CARBO 50g V posiłek – ziemniaki z jajkiem +250ml mleka VI posiłek – 100g twaogu +15g oliwy 5

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 19541 Data: 2012-11-29 20:29:01 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Barki: -podciaganie sztangi wzdłuż tułowia 3x12/10/6 -Wyciskanie sztangi zza głowy 3x/12/10/6 -Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia lub unoszenie ramion ze sztangielkami w leżeniu3x15 Czworoboczny:- szrugusy ze sztangielkami 3x12 Sobota Uda: -przysiady ze sztanga 6x12 -wysoki step ze sztanga 3x12 Łydki: -wspięcia na palce ze sztanga 3x15

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-01 14:17:18 Liczba szacunów: 0
  • TEST- Muscle Pharm Assault/ APS creatine creapure / cel: MASA/ by:Sony299

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posiłki, Suplementacja : na czczo – 5g mono + carbo 50g I posiłek - płatki + 50g twarogu II posiłek – kanapki + jabłko III posiłek – gainer + 2grzanki z dżemem IV posiłek – owsianka z owocami + pierogi Assault TRENING CARBO 50g V posilek – owsianka z owocami + 4zapiekanki z 60g łososia + pomidor VI posiłek – twaróg 100g + orzechy Plan Treni

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 19541 Data: 2012-12-13 20:05:12 Liczba szacunów: 0
  • TEST- Muscle Pharm Assault/ APS creatine creapure / cel: MASA/ by:Sony299

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posiłki, Suplementacja : na czczo – 5g mono I posiłek - sałatka+ 2grzanki z dżemem + owoce II posiłek – jajecznica z pomidorem z 4jaj + 2mielone + krokiet III posiłek – ziemniaki + piers z kurczaka + 2grzanki z dżemem + 1/2pomidora Assault TRENING IV posiłek – owsianka z owocami + 70g piersi kurczaka V posiłek _ 150g ryby-karp + pomidor VI po

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 19541 Data: 2012-12-27 21:25:29 Liczba szacunów: 0
  • TEST- Muscle Pharm Assault/ APS creatine creapure / cel: MASA/ by:Sony299

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posiłki, Suplementacja : na czczo – 5g mono I posiłek - sałatka+ 2grzanki z dżemem + banan II posiłek – białko 30g + pomarancz III posiłek – kanpaki z serem + jabłko IV posiłek – ziemniaki z mięsem + salatka+ jabłko + pół pomaranczy Assault TRENING V posiłek – owsianka + tunczyk w oleju VI posiłek – twaróg 100g Plan Treningowy: CZWARTEK –

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 19541 Data: 2013-01-03 20:11:33 Liczba szacunów: 0
  • TEST- Muscle Pharm Assault/ APS creatine creapure / cel: MASA/ by:Sony299

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posiłki, Suplementacja : na czczo – 5g mono I posiłek - 2grzanki z dżemem + 200ml mleka + jabłko II posiłek – białko 30g III posiłek – kanapki + jabłko IV posiłek – ziemniaki smazone + mielone +200ml mleka V posiłek – jajecznica z pomidorem z 4jaj + 250ml mleka + kiwi TRENING VI posiłek – owsianka + tunczyk 180g VII – ziemniaki z mięsem +

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 19541 Data: 2013-01-10 20:38:22 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ści? uginanie ramienia ze sztangielką w podporze o kolano 12-10-8 II Nogi: przysiady ze sztangą trzymaną z przodu 25-20-12-10-8-6 przysiady ze sztangą na barkach 12-10-8-6 wysoki step ze sztangą 12-10-8-6 - (wchodzenie ze sztangą na ławkę, krzesła itp.) martwy ciąg na prostych nogach 12-10-8-6 wspięcia ze sztangą stojąc 25-20-20-15-15 III Bar

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-04 23:04:10 Liczba szacunów: 0
  • TEST- Muscle Pharm Assault/ APS creatine creapure / cel: MASA/ by:Sony299

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posiłki, Suplementacja : na czczo – 5g mono + carbo I posiłek - płatki + 50g twarogu II posiłek – gainer (podwójna dawka) III posiłek – kanapki +bułka z (ser,szynka) IV posilek – jajecznica z 5jaj (ser,szynka,pomidor)+200ml mleka+2grzanki z dżemem +banan Assault TRENING CARBO 50g V posiłek – zupa + białko z 3jaj + 100ml mleka VI posiłek –

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 19541 Data: 2012-12-20 20:09:14 Liczba szacunów: 0
  • mezocykl - masa > siła

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ak jak miałem w założeniach, zawsze odpowiednio z tym trafiałem i kończąc dany plan automatycznie kończył mi się progres w danym ćwiczeniu na daną liczbę powt, ale jednak dla wysokich powt ciężko tak dokładnie to wszystko obliczyć na pewno chce pobić rekordy siłowe, przypuśćmy w tamtym roku siadałem 8x120kg, więc teraz chciałbym zrobić 16x130kg, po

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1620 Data: 2013-08-10 15:53:31 Liczba szacunów: 0