w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "wyrwanie zeba"

Strona spośród 7  stron dla zapytania: wyrwanie zeba

bol jezyka

dzien wczesniej bolal mnie zab, nie moglem pujsc do dentysty...zastosowalem domowy sposob plukanie zeba alkocholem a konkretnie spirytusem, po pszespanej noc bol zeba ustal natomiast jezyk z prawej strony jest jakby

Data: 2011-06-05 11:02:53 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1621 |

jak zatruc zeba

oj boli a drogi zasypane sniegiem i nie mam sposobu dostac sie do dentysty. jak zatruc nerw zeby nie bolalo. jak dotykam to boli, jak nie dotykam to pulsuje jak sie tego pozbyc pomocy bo umre tabletki nie pomagaja

Data: 2010-12-14 12:37:41 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1620 |

zab a miesien czworoboczny

po badaniu okazalo sie, ze zab wymaga leczenia kanalowego, oznacza to, ze bakterie prochnicy przedostaly sie do korzeni zeba pokonaly szkliwo i zebine i dostaly sie do unerwionej i ukrwionej miazgi zeba ktora jest polaczona z krwioobiegiem calego

Data: 2013-05-03 09:17:26 | Dział: Zdrowie | Autor: molista | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1620 |

Jak zapobiec zlamaniu nosa w walce :)

nie bede was zanudzal historiami, wiem ze na zeby sa szczeki, dosyc skuteczne i potrafia zapobiec wybiciu zeba lecz ja bylem czesciej swiadkiem zlamiania nosa niz wybicia zeba podobno sa jakies wkladki do nosa, nie wiem

Data: 2003-01-24 18:40:03 | Dział: Uderzane | Autor: ShatteR | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 1616 |

Ulica

sie i stracilem nie tylko te dwa zlote ale tez reszte pieniedzy niewiele tego bylo okolo 10 zl , wybili mi jednego zeba dentysta niepamietam ale ponad 100 zl i zlamali dwa zebra. tak sobie wspomnialem ta sytuacje i teraz mysle ze gdybym mial

Data: 2001-10-04 07:58:16 | Dział: Scena MMA i K-1 | Autor: Siekiera | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1614 |

Pytanie dot. boksu - kask

dnia stracilem dwie przednie jedynki, aktualnie mam wstawione koronki i niby wszystko jest ok, ale wytrzymalosc tego zeba nie jest zbyt zadowalajac a ja bardzo nei chcial bym ich uszkodzic. wiec czy taki kask bokserski

Data: 2008-08-29 01:12:12 | Dział: Uderzane | Autor: Milej | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1611 |

fizique w ataku/ podsumowanie str.24

pomogl mi wkroczyc na wlasciwy trak. idzie mi powoli, treningi mam takie se, raczej rozpoznawcze, co mi pasuje co t zeba wyelimonowac. poki co bolu po treningu nie ma, nerw bywal uwiazany najczesciej przy wolnych ciezarach typu smith,ale i

Data: 2012-12-07 18:12:07 | Dział: Ladies Fit | Autor: fizique | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 1609 |

Narkoza(ząb)??

pozostalosc po nim ale jest on równy z dziąsłem i obok niego pozstałości wiec jak wiem to przy wyrywaniu t zeba będzie rozciac dziąsło 4 mam 13 lat ;/ i eh... bardzo boje się dentysty zawsze gdy do niego chodze to sie

Data: 2009-05-25 21:34:57 | Dział: Zdrowie | Autor: XimCio | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1607 |

Apetyt-Trawienie

imbiru spozyta przed posilkiem moze stymulowac apetyt. spilanthes acmella znana jako roslina bolacego zeba ,te kwitnace ziele zawiera srodek przeciwbolowy i moze byc uzywane podczas boli zebow. roslina ta ma w skladzie substancje

Data: 2007-03-19 20:54:08 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: anabolX | Liczba SOGów: 6 | Trafność: 1607 |

leczenie okostnej

dentystka zrobiła 3 dziury w 3 zebach i je zaborowala i dalej boli , jest czulosc zeba 1, ktora powoduje stale podrażnienie i dyskomfort. byłam zdrowa

Data: 2011-09-30 07:13:38 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1606 |

zab madrosci / pytania

witam mam pytania co do zeba madrosci otoz chyba mi rosna 2 z lewej dolnej i prawej dolnej 1. czy przy przy rosnieciu tego zeba bolą skronie

Data: 2010-01-06 19:46:02 | Dział: Zdrowie | Autor: DGE90 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1606 |

ruszający sie stały ząb

witam serdecznie, 2 lata temu mialam leczonego zeba kanalowo i ostatnio zaczelam odczuwac bol w okolicy tego wlasnie zeba i spostrzeglam ze on mi sie rusza. co robic w tej

Data: 2011-10-05 00:34:58 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1606 |

pulsujący ból zęba - prawa górna 6

korzenia.. ale nie wiem dokładnie pytanie brzmi, czy ból może przejść czy konieczna jest wizyta u dentysty i wyrwanie zęba z góry dzięki.

Data: 2010-07-11 19:30:48 | Dział: Zdrowie | Autor: devonablo | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1605 |

Adrenalina-przyjaciel czy wróg?

wzroście poziomu adrenaliny w ograniźmie wyostrza się nasza zdolność do podejmowania decyzji. ciężką sprawą jest wyrwanie się z chwilowego zastygnięcia po otrzymaniu adrenaliny i podjęcia działania.jest to szczególnie prawdopodobne, jeśli

Data: 2011-04-28 14:27:56 | Dział: Doping | Autor: Dethulus | Liczba SOGów: 8 | Trafność: 1605 |

wynik tk

skosne zlamanie w c2 biegnie przez podstawe zeba oraz bardziej w kierunku przednio prawobocznym trzonu.zlamany zab nieco zswuwa sie do przodu.tarcza c5 c6 jest

Data: 2013-01-24 12:13:23 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1603 |

Dziura w zębie

dziury sa dosyc spore ojciec z mama chca do dentysty ale chcialbym wczesniej wiediec co mnie moze czekac czy wyrwanie tych 2 zebow czy cos moze ktos mial podobny przypadek

Data: 2011-02-06 05:43:45 | Dział: Zdrowie | Autor: pinczus2 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1603 |

Zaczynac depilacje,czy dac se spokoj

i chcialbym se je jakos wydepilowac ale usunac na okres wakacyjny.i nie wiem co zrobic,poniewaz słyszalem ze np.wyrwanie,wydepilownaia wlosow na klacie moze spowodowac ze włosy bede rozły bardziej bojne i trwalsze czy to prawda czydalem

Data: 2006-02-26 10:10:46 | Dział: Uroda | Autor: rebens | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1601 |

wyrwanie zęba

miałem dzis rano wyrywana ósemkę. zero bólu i opuchlizny. jak nie będzie krew leciała do poniedziałku, nic sie nie stanie jak na trening pójdę

Data: 2007-02-18 02:18:00 | Dział: Zdrowie | Autor: booe | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 1598 |

Trening po usunięciu zęba

to 3 lata, staż treningowy ogólnie to około 10 lat uprawiam sztuki walki i biegam . ale to było moje pierwsze wyrwanie zęba i mówię jasno nigdy więcej! pozdro!!!

Data: 2009-12-02 14:59:19 | Dział: Zdrowie | Autor: Shintaro | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1596 |

środki znieczulające :)

witam mam troszkę głupie pytanie ,otóż czeka mnie wizyta u stomatologa : dokładnie chodzi o wyrwanie zęba którego nie ma 7 a dokładnie pisząc to dawniej dostałem tubę na meczu ,wiadomo o co chodzi 12 i ułamał mi

Data: 2009-04-15 14:24:29 | Dział: Doping | Autor: fredy | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1595 |
1 2 3 4 5 6 7

Ostatnio wyszukiwane: 300 ml mleka 200 g twarogu chudeoo 200g bananow | dobre utwory techno | poprawił plan | Kiedy najlepiej jest brać weglowodany w proszku | daniel bukowy | dawkowanie hmb 1250g | bol w lewym boku pod piersia | sok do herbaty | rozciaganie kop | dextro juce | grub nog | weider zell volume plus 2 | bialka wolnowchlaniane | prochem meta | laski wydymane przez zwierzeta | cykl z prolki | podrA3by crosshatch allegro | nalesniki maka zytnia i jogurt naturalny | historia mp3 powtorki do matury | odbijanie się i wzdęcia