w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "wypryski na piersiach"

Strona spośród 19  stron dla zapytania: wypryski na piersiach

włosy na piersiach u dziewczyny :/

mam problem. rosną mi włosy na piersiach a jestem dziewczyną . jestem ciemną blondynką a one są czarne, takie pojedyncze, ale mocne. co moge zrobić lepiej je wyrywać pencetą czy zyletką albo może coś jeszze innego

Data: 2005-07-03 17:51:53 | Dział: Uroda | Autor: karotka2 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2693 |

COŚ NA WYPRYSKI

metronidazol maść na wypryski odmiany trądziku etc wydawana na recepte, kosztuje ok.7zł 15g . wypryski znikaja w ciagu kilu dni.polecam!!!

Data: 2004-06-17 17:00:24 | Dział: Uroda | Autor: | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2683 |

Rozstępy na piersiach... (i inne zmartwienia)

miałam i mam niestety nadal problemy z odżywianiem bulimia . sporo schudłam ostatnimi czasy. rozstępy na piersiach nie pozwalają mi na osiągnięcie satysfakcji w łóżku, nie potrafie się zrelaksować i zapomnieć o dręczącym mnie problemie,

Data: 2008-05-10 16:10:16 | Dział: Uroda | Autor: Afganka | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 2657 |

wypryski po treningu

no to mam taki problem od dosc dawna, po treningu zawsze mam wypryski na lopatkach, zbijam je mascia cynkowa, i tak do kolejnego treningu i koleczko sie powtarza ; mysle ze to pot

Data: 2007-03-14 22:50:13 | Dział: Uroda | Autor: bosco | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2654 |

Wypryski po goleniu

no więc mam taki problem że po goleniu na brodzie wyskakują mi takie wypryski krosty dość twarde i zbiera sie ropa myślałem że to może od piankki, zmieniłem pianke na inną i to samo jest na to jakaś rada

Data: 2005-08-30 17:25:17 | Dział: Uroda | Autor: AnarchistA | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2625 |

nadmiar tłuszczu w piersiach i brzuch

nadzieje ze jest to odpowiedni dzial : . dobra przejdzmy do rzeczy: nie moge pozbyc sie nadmiaru tluszczu w piersiach i brzucha ... cwicze juz dobre 5 miesiecy robiac brzuszki i pompki . jezeli chodzi o pompki to tylko w ramionach bardziej

Data: 2005-11-20 15:53:46 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: migniev1 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2614 |

Solarium,krem nawilzajacy i odwieczny problem-wypryski:)

mam pytanie mam na twarzy wypryski sporo takich sladow, karnacje srednia: w wakacje zawsze moj stan cery sie poprawia jak sie opale itd. i mam

Data: 2006-04-03 07:55:38 | Dział: Uroda | Autor: | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2613 |

Wypryski na ramionach :((

co na to radzicie nie wiem już co zrobić czasem mi wychodzą na ramionach 1 lub 2 wypryski i to wyglada strasznie : prysznic biorę codziennie rano i wieczorem, używam mydła przeciwbakteryjnego protex.

Data: 2006-09-09 09:20:49 | Dział: Uroda | Autor: bukers | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2613 |

Pojawiły mi się wypryski

witam. dzisiaj wstaję, patrze w lustro a tu coś nie tak. otóż na twarzy, szczególnie na szyi widzę jakieś wypryski co ciekawe przed pójściem spać wszystko było ok. okazało się że znajdują się one także na całym ciele; ręce, nogi,

Data: 2006-09-20 18:54:13 | Dział: Zdrowie | Autor: mavs | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2612 |

Panowie czy jest jakaś rada na wypryski na skórze ?

pomocy !! panika w domu , dostałem wyprysków na skórze i wysyłają mnie do lekarza zbadać czy jakiegoś syfa nie złapałem.oczywiscie nikt nie wie o sterydach .czy jest jakaś rada na te wypryski

Data: 2004-08-04 19:52:42 | Dział: Doping | Autor: tomekjim | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2612 |

WYPRYSKI!!!!

ona może byc przyczyna powstania wyprysków na nogach i czesciowo plecach, troche na rękach. wczesniej mialem takie wypryski ale bardzo malo i tylko na nogach, czy kreatyna mogła je nasilic prosze odpiszcie jak to leczyć. bylem u dermatologa i dała

Data: 2005-06-23 19:05:03 | Dział: Uroda | Autor: Onix87 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2611 |

SYFY / WYPRYSKI / WRZODY ? - HORMONY

o wszystkim, normalnie pracowalem i funkcjonowalem ale na moim ciele zaczęły dziać się różne jaja ; te wypryski są głównie na klacie góra, iraz na srodku, od czasu do czasu na brzuchy coś, no i pare wyskakuje na plegarach. teraz

Data: 2012-11-24 08:45:27 | Dział: Doping | Autor: WhoIam_ | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2603 |

nitro 2 - wypryski :)

tego opanowac . tric dostal taka pompe ze nie moglem uwierzyc : ale teraz znow pytanko : czy wy tez miesliscie wypryski na twarzy syfy,pryszcze podczas stosowania nitro2. bo cos mi sie rzucilo na twarz i to denerwuje : jeśli tak to prosze o

Data: 2006-09-27 22:47:22 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: jordanwlkp | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2603 |

wypryski

witam, od jakiś 2 3 tyg wyskakują mi wypryski na kostkach, teraz się znów nasiliło są to takie jakby plamki z żółtym lub bezbarwnym płynem w środku strasznie swędzą, wychodzą tylko i wyłącznie na kostkach, miał ktoś coś podobnego

Data: 2011-08-18 16:51:09 | Dział: Zdrowie | Autor: NoLimit | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2601 |

włosy na piersiach

mam 15 lat i czarne włosy na piersiach pomiędzy nimi i całym brzuchu,co mam zrobić

Data: 2010-07-07 23:13:31 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2597 |

brak owłosienia na nogach i piersiach

do jakiego lekarza sie udac sa rownierz zaburzenia erekcji brak owlosienia na nogach rekach i piersiach jestem juz doroslym meszczyzna iutrudnia mi to moje zycie intymne narazie partnerka jest wyrozumiala ale jak dlugo tak bedzie

Data: 2011-05-22 07:30:52 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2596 |

włosy na piersiach

siemka.nie wiem co robić .włosy na piersiach fak,,,wyrywać nie będzie ich więcej

Data: 2010-08-05 17:14:14 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2596 |

wszystko o trądziku - przyczyny powstawania, zapobieganie, leczenie

postacią trądziku, którego leczenie może trwać nawet kilkanaście lat. ci, którzy zauważyli u siebie niepokojące wypryski w okresie stosowania dopingu, powinny natychmiast przerwać kurację , gdyż jej kontynuacja może przysporzyć skórze niezwykle

Data: 2006-01-16 17:49:12 | Dział: Uroda | Autor: xik | Liczba SOGów: 10 | Trafność: 1721 |

Wyszusz krostki w domu !!

przed tobą wieczorne spotkanie, a na twojej twarzy pojawiły się nagle wypryski nie wpadaj w panikę. istnieją bowiem sposoby,aby szybko o nich zapomniec. do krostek możesz przyłożyc plasterek

Data: 2005-11-27 13:16:55 | Dział: Uroda | Autor: PsG17 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1713 |

'Naturalne' powiekszanie piersi.. ziołami.

za wzrost piersi, ale możesz dostarczyć go za dużo. zbędny estrogen powoduje, iż receptory estrogenowe w piersiach się zamykają co oznacza że nie dostają wiadomości aby by rosnąć. najbezpieczniejszą drogą, do zbalansowania poziomu estrogenu

Data: 2009-08-07 12:03:38 | Dział: Uroda | Autor: kaffior | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1706 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ostatnio wyszukiwane: DicloDuo cena | wypryski na piersiach | jak brac bialko uniwersala | miesni | jak brac prohormon HAVOC | jakie srodki najlepsze na cykl | jaklie warzywa | skrzypi rower | spirulina szkodzi | jak najszybciej zgrubnac | jak dostac sie do marines | jak gotowac ryz brazowy | jak kupowac prezerwatywy | b twin szosa opinie | jak ogolic wlosy lonowe | jak dozowac deca | trening na mase klatki piersiowej | jak mam grac hgh | zapalenie barku | jak leczyc rzybice skury