SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wyprosty ramienia jednoracz z uchwytem wyciagu

  • Trening na czystą siłę z elementami masy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zmieniłem jescze raz :p Ogólny zarys: Poniedziałek: Klatka Triceps Środa: Plecy Biceps Piątek: Barki Przedramię ========================================================= +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ========================================================= TRICEPS Przy treningu wytrzymalosciowym robimy male o

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3464 Data: 2008-02-25 21:45:19 Liczba szacunów: 0
  • Poproszę o ułożenie treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    15 - wspięcia na palce 4*20 - unoszenie nóg w zwisie 3*12 - stojąc, uginanie ramion z hantlami za głowę 3*15 - brzuszki, głową w dół na ławce, na wyprostowanych nogach 4*20 - wyprosty ramienia jednorącz z uchwytem wyciągu (podchwyt) 3*12 - rozpiętki hantlami w siadzie na maszynie 4*10 - rozpiętki w leżeniu na ławce 4*15 - siedząc, wyciskanie poziom

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 846 Data: 2007-04-29 15:41:20 Liczba szacunów: 0
  • BdWiELKi / blog / w drodze po życiową formę

    Post
    Trening dla początkujących

    BAMF... Znamy sie na rzeczy . Trening Plecy 1) Wyprosty tułowia z opadu (lub "babka") - 4x12-15 10kg 2) wiosłowanie sztangielką - 4x12-15 34kg 3) Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia - 4x12-15 60kg 4) Ściąganie drążka wyciągu górnego do karku 4x12-15 70kg 5) Swobodne zwisy na drążku - 3 s - 40 sekund Tricepsy Sciaganie liny wyciagu (uch

    Odpowiedzi: 264 Ilość wyświetleń: 11348 Data: 2009-01-16 18:25:40 Liczba szacunów: 0
  • BdWiELKi / blog / w drodze po życiową formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok dzisiaj mam trochę czasu, więc podsumujmy ten miesiąc. Zacząłem treningi z cyklu artykułów Mawashiego od początku stycznia. Wcześniej byłem na miesięcznej przerwie, która ewidentnie mi służyła, że teraz miałem taki wzrost masy. W sumie przytyłem 9kg, a jeśli chodzi o obwody to najbardziej poszło mi w łapki i nogi z czego się bardzo cieszę. Dieta

    Odpowiedzi: 264 Ilość wyświetleń: 11348 Data: 2009-01-31 10:36:49 Liczba szacunów: 0
  • BdWiELKi / blog / w drodze po życiową formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Oj trochę mnie tu nie było. Miałem problemy z komputerem. Teraz mam z internetem, ale poszedlem do kumpla żeby wypiskę napisac z całego tygodnia. Otóż jak wiecie w tym tygodniu zacząłem siłę. Wszystko było wporządku tylko ten trening pleców... Ale to napiszę szczegółowo za chwilę czas na relacje: Poniedziałek: Klata: 1) Wyciskanie szt. na ławce p

    Odpowiedzi: 264 Ilość wyświetleń: 11348 Data: 2009-02-07 12:14:39 Liczba szacunów: 0
  • BdWiELKi / blog / w drodze po życiową formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 4 treningowy Plecy 1) Wyprosty tułowia z opadu (lub "babka") - 4x12-15 10kg 2) wiosłowanie sztangielką - 4x12-15 27kg 3) Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia - 4x12-15 50kg 4) Ściąganie drążka wyciągu górnego do karku 4x12-15 70kg 5) Swobodne zwisy na drążku - 3 s - 40 sekund Tricepsy Sciaganie liny wyciagu (uchwyt tez lina) 3 x 1

    Odpowiedzi: 264 Ilość wyświetleń: 11348 Data: 2009-01-09 18:24:47 Liczba szacunów: 0
  • BdWiELKi / blog / w drodze po życiową formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Mawashi nie wiem jak dziękowac za trening na nogi . Tylko jest jedno ale. Nie mam ławki smitha na siłowni. Czy mogę zastąpic to hackprzysiadami?? Wczoraj tak sobie dodatkowo zrobiłem łydeczki tym systemem już co ty napisałes... Normalnie masakra . Zakwasy takie ze szok! Nie miałem czasu w tygodniu napisac Wam wypisek treningowych, ale już się za to

    Odpowiedzi: 264 Ilość wyświetleń: 11348 Data: 2009-02-14 17:32:41 Liczba szacunów: 0
  • BdWiELKi / blog / w drodze po życiową formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening 12 Plecy 1) Wyprosty tułowia z opadu - 4x15 10kg 2) wiosłowanie sztangielką - 4x15 30kg 3) Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia - 4x15 60kg 4) Ściąganie drążka wyciągu górnego do karku 4x15 70kg 5) Swobodne zwisy na drążku - 3 s - 40 sekund Tricepsy Sciaganie liny wyciagu (uchwyt tez lina) 3 x15 Wyciskanie francuskie sztangielki siedzac (j

    Odpowiedzi: 264 Ilość wyświetleń: 11348 Data: 2009-01-23 18:18:50 Liczba szacunów: 0
  • BdWiELKi / blog / w drodze po życiową formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening 16 Plecy 1) Wyprosty tułowia z opadu - 4x15 10kg 2) wiosłowanie sztangielką - 4x15 30kg 3) Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia - 4x15 60kg 4) Ściąganie drążka wyciągu górnego do karku 4x15 70kg 5) Swobodne zwisy na drążku - 3 s - 40 sekund Tricepsy Sciaganie liny wyciagu (uchwyt tez lina) 3 x15 Wyciskanie francuskie sztangielki siedzac (j

    Odpowiedzi: 264 Ilość wyświetleń: 11348 Data: 2009-01-30 17:23:43 Liczba szacunów: 0
  • japko7146 - Bodybuilding Life Style

    Post
    Trening dla początkujących

    Cykl 1 - zwiększamy wytrzymałość Czas trwania 4 tyg. -Odpoczynki między seriami i ćwiczeniami 1 min. (w tricepsie 30-45 sek) -Ciężar dobrany tak, żeby w pierwszej serii wykonać swobodnie 15 powt. -W miarę wykonywania kolejnych serii staramy się nie schodzić poniżej 12 powt. Mawashi dziekuje, bo to trening zaczerpniety żywcem z cyklu ‘

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 7096 Data: 2011-09-07 22:08:59 Liczba szacunów: 0
  • Siłka + SW w jednym dniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening na siłce: 30-60sek przerwy pomiedzy seriami. I dzień: Klata + Triceps 1) Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej - 3x12-15 2) Wyciskanie sztangi na ławce skośnej - 4x 12-15 3) Buterfly - 3x12-15 4) Krzyżowanie linek wyciągu stojąc (ręce kierujemy przed siebie) 3x12-15 1)Sciaganie liny wyciagu (uchwyt tez lina) 3 x 12-15 2)Wyciskanie f

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 825 Data: 2010-09-05 22:28:14 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ocene planu( split 3x w tygodniu)

    Post
    Trening dla początkujących

    źle przepisałem:) poniżej jest już wersja poprawiona: Poniedziałek Nogi: (treningi na przemian) TRENING 1 wykroki: 3 serie po 8 powtórzeń przysiady: 3 seria po 6-8 powtórzeń wyprosty nóg na maszynie: 3 seria 8 powtórzeń spięcia łydek stojąc: 3 serie po 12-15 powtórzeń spięcia łydek siedząc: 3 serie po 12-15 powtórzeń TRENING 2 przysiady: 2 serie 6

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 540 Data: 2011-01-25 18:08:20 Liczba szacunów: 0
  • może być ?wszystko był brane z tematów ''porusz swoje...''

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    apokalipsa właśnie kilka dni temu skończyła mi sie rehabilitacja,gdy nie robie tych cwiczeń wszystko jak narazie jest ok,a jeszcze jak sie robi Wyprosty tułowia z opadu, Sciaganie liny wyciagu i to Wyprosty ramienia jednoracz z uchwytem wyciagu ?? Zmieniony przez - bronek66 w dniu 2008-04-28 09:18:57

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1197 Data: 2008-04-28 08:05:18 Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska Masowa...Start Listopad.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No moj głowny cel to MASA.na nogi niemoge wiele wymyslac bo mam nie zaciekawy sprzet .No nogi zawsze wykonuje stalym ciezarem. A rozpiskie na bica wziolem z twoich przykladowych treningow,wlasnie nawet niewiem czy cos nie z seri Porusz. Zamienniki - Wyciskanie sztangi na suwnicy zza karku (lub wolny ciężar)co zamiast suwnicy ? Wyprosty ramienia jed

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1578 Data: 2007-10-30 16:47:50 Liczba szacunów: 0
  • Porusz swoje tricepsy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jakim ćwiczeniem mozna zastąpic wyprosty ramienia jednoracz z uchwytem wyciagu (podchwyt) w pierwszym mezocyklu? Jak robie podchwytem to zawsze mnie bola nadgarstki nawet po dobrej rozgrzewce. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-04-23 22:20:48 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA III str.79 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    fly DZIEŃ 4 plecy(całe) GRZBIET 1.podciąganie na drążku do brody szerokim nachwytem 2.przyciąganie rączki dolnego wyciągu do klatki wąsko w siadzie płaskim "PROG" 3.wyprosty tułowia na ławce rzymskiej 4.szrugsy ze sztangą/lub/drążkiem dolnego wyciągu "PROG" ------------------------------------------------------------------------

    Odpowiedzi: 1559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-25 12:22:13 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA II str.124 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    et+bicepsy+przedramiona GRZBIET 1.podciąganie na drążku do brody szerokim nachwytem 2.przyciąganie rączki dolnego wyciągu do klatki wąsko w siadzie płaskim "PROG" 3.wyprosty tułowia na ławce rzymskiej 4.szrugsy ze sztangą/lub/drążkiem dolnego wyciągu "PROG" BICEPSY 1.Uginanie ramion ze sztangą stojąc "PROG" 2.Uginanie

    Odpowiedzi: 2478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-22 00:01:52 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA II str.124 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    et+bicepsy+przedramiona GRZBIET 1.podciąganie na drążku do brody szerokim nachwytem 2.przyciąganie rączki dolnego wyciągu do klatki wąsko w siadzie płaskim "PROG" 3.wyprosty tułowia na ławce rzymskiej 4.szrugsy ze sztangą/lub/drążkiem dolnego wyciągu "PROG" BICEPSY 1.Uginanie ramion ze sztangą stojąc "PROG" 2.Uginanie

    Odpowiedzi: 2478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-24 12:04:03 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA I str. 62 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    et+bicepsy+przedramiona GRZBIET 1.podciąganie na drążku do brody szerokim nachwytem 2.przyciąganie rączki dolnego wyciągu do klatki wąsko w siadzie płaskim "PROG" 3.wyprosty tułowia na ławce rzymskiej 4.szrugsy ze sztangą/lub/drążkiem dolnego wyciągu "PROG" BICEPSY 1.Uginanie ramion ze sztangą stojąc "PROG" 2.Uginanie

    Odpowiedzi: 1242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-24 01:46:00 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA I str. 62 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    et+bicepsy+przedramiona GRZBIET 1.podciąganie na drążku do brody szerokim nachwytem 2.przyciąganie rączki dolnego wyciągu do klatki wąsko w siadzie płaskim "PROG" 3.wyprosty tułowia na ławce rzymskiej 4.szrugsy ze sztangą/lub/drążkiem dolnego wyciągu "PROG" BICEPSY 1.Uginanie ramion ze sztangą stojąc "PROG" 2.Uginanie

    Odpowiedzi: 1242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-25 12:00:02 Liczba szacunów: 0