w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "wykrecenie reki objawy leczenie"

Strona spośród 268  stron dla zapytania: wykrecenie reki objawy leczenie

Winstrol oral a dziwne objawy

witam, od 4 tygodni biorę winstrol 30mg ed oral. od półtora tygodnia odczuwam jakieś dziwne objawy czasami dość mocno kłuje mnie po lewej stronie w okolicach żeber, bezpośrednio pod klatką piersiową, szczególnie

Data: 2012-08-13 03:06:23 | Dział: Doping | Autor: Piotrx1 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2536 |

Tren - objawy po strzale

witam ponownie ! wczoraj wbiłem 70 mg trena db pharma i kilka sekund po strzale dopadł mnie atak kaszlu , duszności nie mogłem złapać oddechu trwało to około minuty . czy to normalne objawy czy mam może syf we flakonie

Data: 2010-02-07 14:22:25 | Dział: Doping | Autor: puzonik | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2536 |

Co to jest? Dziwne objawy...

witam, występują u mojego znajomego następujące objawy tak jakby gęsia skórka przechodząca w czerwone plamy lub czerwone kropki, na ramionach, barkach, klatce, brzuchu,

Data: 2008-06-03 08:46:54 | Dział: Zdrowie | Autor: Acidofilny | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2536 |

Objawy naderwania mięśnia łydki

witam serdecznie mam pytanie odnośnie mięśnia łydki a mianowicie jakie są objawy naderwanego/zerwanego mięśnia brzuchatego łydki chcąc wzmocnić ścięgna oraz mięśnie łydki zacząłem intensywnie

Data: 2012-10-03 18:05:59 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2536 |

co na objawy gino

cyklu z tescia prolo 20 ml. i 100 mety i mam pytanie wydaje mi sie ze mam sklonnosci do gino i jak zauwaze jakies objawy to co i ile brac jakby mi sie same sutki powiekszyly to juz objwy gino i jak im zapobiegac z gory za pomoc dziekuje

Data: 2005-03-30 23:42:06 | Dział: Doping | Autor: EL.PABLO | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2536 |

zlamanie reki w lokciu z przemieszczeniem

jaki jest procent za zlamanie reki w lokciu z przemieszczeniem reka byla skladana operacyjnie na druty kirchera

Data: 2013-08-18 17:17:20 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2536 |

sztywniejacy palec u reki

sztywniejacy palec lewej reki

Data: 2013-03-25 12:36:10 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2536 |

Dziwne objawy...

cześć wszystkim.... kumpel z którym ćwicze zaobserwował u siebie dziwne objawy oboje jesteśmy w trakcie cyklu ja z deci 200/tydzień a on z metanabolu i prolo. od rozpoczęcia cyklu minęło dwa i

Data: 2003-12-03 17:12:11 | Dział: Doping | Autor: Overfiend | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2535 |

urazy reki

witam uciełam sobie kciuk ,sciegna u reki 4 dni temu niebyłam na pogotowiu co mam zrobic

Data: 2013-07-05 20:30:42 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2535 |

Nietypowe objawy.

czuje ,nie umiem tego opisac to jest takie dziwne. badania robiłem wszytsko jest w porządku;/ moze macie podobe objawy ,albo cos mi poradzicie.z gory dziekuje.

Data: 2012-10-16 20:59:00 | Dział: Zdrowie | Autor: ZafascYn | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2535 |

zlamanie reki powrot do formy

zalozyli gips chodzilem z polamana reka kolo 3 miech i teraz pytanie jak cwiczyc zeby zniwelowac dysproporcje lewej reki roznica kolo 4 cm w przedramieniu jest to duzo jak na moje wymiary pytanie o konkretne cwiczenia z góry dzieki za

Data: 2014-02-04 22:33:17 | Dział: Zdrowie | Autor: chudy9823 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2535 |

bezwład lewej reki

od 3 dni mam bezwładny nadgarstek lewej reki i nie moge wcale wyprostować palców pomocy moze ktoś mi pomóc

Data: 2013-12-03 23:45:34 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2535 |

objawy szoku termicznego

uchylone okno moze go przewialo otulilam go kocami i po pol godziny juz drgaki ustaly.dzisiaj ma bol glowy]czy tosa objawy szoku termicznego.serdecznie pozdrawiam

Data: 2010-12-18 16:02:30 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2535 |

operacja reki a silownia

reke i pol roku przerwy, od pol roku znow cwicze systematycznie lecz za 2 miesiace mam operacje, wyjmowanie drutow z reki ktorymi byla zespolona kosc dokladnie w ramieniu za tricepsem, moje pytanie czy ktos sie orjetuje kiedy po operacji bede mogl

Data: 2014-01-08 20:42:20 | Dział: Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie | Autor: krogez1989 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2535 |

jakie są objawy?

jakie są objawy dobrze przeprowadzonego treningu na klatke nie wiem po czym poznac, ze dobrze ją cwiczylem. np w tricepsie i

Data: 2006-07-17 22:25:58 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: tamten | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2535 |

wpisz objawy

ood godziny 16 do godziny 19 czeste wymioty.nieustanny bol w lewym boku nadbiodrami.dretwienie palcow u rak.takie objawy ma wlasnie teraz moj tata, a nie chce do siebie lekrza wzywac....czy to cos bardzo powaznego

Data: 2011-09-09 18:59:09 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2535 |

clenbuterol efekty straszne objawy

pierwszy dzien wczoraj zjadlam pol tabletki i myslalam ze serce mi wyskoczym czulam sie bardzo zle nie moglam wstac z lozka myslalam ze umre. czy te objawy minol jesli dalej bede brac te tabletki

Data: 2011-02-08 10:06:48 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2535 |

zlamanie reki z przemieszczeniem

jaki procent mozna dostac za zlamanie reki z przemieszczeniem

Data: 2014-03-22 08:53:28 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2535 |

Obcięcie węgli - dziwne objawy?

dość mocno przyciąć węglowodany, próbując zejść do około 30 g dziennie. dwa dni było dobrze, trzeciego pojawiły się objawy przypominające grypę żołądkową. chciałbym się dowiedzieć, czy był to po prostu zbieg okoliczności i faktycznie ją złapałem,

Data: 2009-08-17 14:12:12 | Dział: Odchudzanie | Autor: draakhul | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2535 |

PCT objawy i next cykl, prosze o wypowiedzi

off temp i bol brzuch pojawia sie od razu. wtedy mi minelo ale lekko nie bylo. ciekaw jestem czy ktos ma podobne objawy czasem. z reg pod koniec cyklow lapie min, temperaturke na tydzien np. jednak mam zamiar cwiczyc z temp nie chce spadkow

Data: 2006-09-14 18:32:16 | Dział: Doping | Autor: DarkX | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2535 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Ostatnio wyszukiwane: silny bol miesni po treningu | deca meta oma prop | ile powtó en w treningu fbw | jak przerobic | acne gel | suple wytrzymalosc | jak wyrobić sobie bicepsy | ryż na przyrost masy ciała | wykrecenie reki objawy leczenie | gdzie sprawdzic paczkę | cartoon network sex filmiki | doxycyklina antybiotyk | eva mendes wzrost | deca 1 10 | cell mas no xplode | sterczace cycki wielki problem | cukry tłuszcz | mieta jak brac | dieta z bilansem 0 | bu brzucha