Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: wykonać wykres momentów zginających i sił tnących

Strona 1 z 2

  • Trening z hantlami - prośba o ewentualną korektę

    następnie opuszczamy do pozycji wyjściowej. warianty i uwagi: należy prowadzić sztangielki blisko tułowia. można wykonać to samo ćwiczenie w pozycji siedzącej z klatką opartą na udach. 4. leżąc przodem na ławce płaskiej unoszenie

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1125 | Data: 2008-12-06 14:29:58 | Liczba SOGów: 0
  • Wszystko o rozciaganiu... i nie tylko...

    i czworogłowych uda . większa ilość spowoduje zbytnie przemęczenie mięśni. rozciąganie izometryczne można wykonać następująco: 1. rozpoczyna się od przyjęcia pozycji rozciągania statycznego danego mięśnia np. szpagat poprzeczny

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 25642 | Data: 2006-05-04 14:36:38 | Liczba SOGów: 10
  • PLYOMETRIA - KONCEPCJA TRENINGU. ĆWICZENIA. EXPLOZYWNOŚĆ I DYNAMIKA!

    ang. neuromuscular system kiedy mięśnie są rozciągane, rozwija także siłę elastyczności ang. elastic strength aby wykonać głębokie skoki zeskakujesz ze skrzynki, ławki lub innego obiektu prosto w dół. jak tylko uderzysz w podłoże, natychmiast

    Odpowiedzi: 37 | Ilość wyświetleń: 37564 | Data: 2005-06-09 17:03:54 | Liczba SOGów: 25
  • >>> SUPER TRENING NA WYSKOK!! <<<

    wynosić od 3 do 6 min. mięsnie brzucha. tu robimy ćwiczenia bez obciażenia, oto zestwa ćwiczeń, które możesz wykonać w domu: spięcia tzw. brzuszki 4x20 przyciąganie kolan do klatki w leżeniu na plecach 4x20 naprzeciwległe spięcia do kolan

    Odpowiedzi: 54 | Ilość wyświetleń: 59206 | Data: 2008-06-25 18:28:13 | Liczba SOGów: 7
  • Trening plyometryczny dla wszystkich !!!

    nogi na pudle unieś ciało do momentu wyprostowania nogi. nie wybijaj się z nogi na ziemi. pozwól zgiętej nodze wykonać cala pracę. następnie ćwiczenie wykonaj na druga nogę. skok na pudło wyposażenie: pudlo, schodek o wysokości 20 30cm

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 53876 | Data: 2004-01-01 14:17:12 | Liczba SOGów: 2
  • SPECJALNY PROGRAM TRENINGOWY DLA TYCH, KTÓRZY MAJĄ PROBLEMY ZE ZWIĘKSZENIEM MASY MIĘŚ

    potrzebują czegoś więcej niż tylko samej bezczynności. trzeba im odpowiedniego pożywienia, które nie mogło by wykonać swojego zadania jeśli stale poddawał byś swoje mięśnie nadwerężającym je naprężeniom. tak właśnie działa twój organizm. temu

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 9700 | Data: 2003-02-16 09:03:24 | Liczba SOGów: 5
  • Teoria pływania - wszystko o pływaniu

    lewa, wyprostowana w stawie łokciowym, wkładana jest do wody. koordynacja ruchów kończyn górnych z oddechem: aby wykonać wdech, pływak przyjmuje pozycję umożliwiająca swobodne wynurzenie ust z wody, czyli lekko na boku. wdech związany jest z pracą

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2892 | Data: 2013-12-30 12:37:17 | Liczba SOGów: 0
  • Przykładowe plany treningowe

    ale jest dobre także dla szybkich powtarzających się skoków. rozwija ono siłę skoków energicznych i szybkich. aby wykonać to ćwiczenie skacz prosto do góry i tak szybko jak tylko wylądujesz wyskocz ponownie do góry starając się używać tylko mięśni

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 14288 | Data: 2009-04-14 09:37:23 | Liczba SOGów: 2
  • MASZ PROBLEM Z MASĄ<MAM NA TO ANTIDOTUM>

    potrzebują czegoś więcej niż tylko samej bezczynności. trzeba im odpowiedniego pożywienia, które nie mogło by wykonać swojego zadania jeśli stale poddawał byś swoje mięśnie nadwerężającym je naprężeniom. tak właśnie działa twój organizm. temu

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 2622 | Data: 2003-01-19 14:04:59 | Liczba SOGów: 0
  • WYSKOK LEPSZY O 3O% W 5 TyGoDni ! ! !

    nogi na pudle unieś ciało do momentu wyprostowania nogi. nie wybijaj się z nogi na ziemi. pozwól zgiętej nodze wykonać cala pracę. następnie ćwiczenie wykonaj na druga nogę. skok na pudło wyposażenie: pudlo, schodek o wysokości 20 30cm

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 12152 | Data: 2005-01-23 14:24:02 | Liczba SOGów: 2
  • ULUBIONE ĆWICZENIA ARNOLDA

    się pod drążek tak nisko jak tylko to możliwe. kiedy poczujesz maksymalne napięcie w rozciąganych tricepsach użyj ich siły i unoś ciało do pozycji startowej do wyprostowanych, zablokowanych ramion. przenoszenie sztangi przy ugiętych ramionach

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 6689 | Data: 2002-10-29 21:53:45 | Liczba SOGów: 3
  • Podskórne życie mięśni

    najbardziej ci zależy, zachowują się jak elitarne oddziały komandosów nie wchodzą do akcji, jeśli zadanie mogą wykonać inni. biorą się tylko za te, które wymaga ich wyjątkowych umiejętności. jeśli więc chcesz budować mięśnie szybko i sprawnie, od

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 4105 | Data: 2007-09-21 13:06:55 | Liczba SOGów: 6
  • Korzyści i ciekawostki z siłowni

    znać zanim przekroczysz próg siłowni. 1. nie przesadzaj z ciężarami stosuj takie, które pozwolą ci prawidłowo wykonać założona liczbę powtórzeń danego ćwiczenia. 2. technika stosuj małe obciążenia w celu wypróbowania ruchów w

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2936 | Data: 2008-05-04 00:00:29 | Liczba SOGów: 1
  • Ćwiczenia ogólnorozwojowe w treningach bokserskich.

    ruchy w kierunku w górę, w dół; c zataczać ramionami małe kółka; d energicznie łączyć ramiona przed sobą i wykonać powolny wy mach w bok; 4. maszerując długimi krokami wykonywać wyprostowanymi ramionami energiczne wymachy w górę i w dół: a

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 92692 | Data: 2003-04-29 13:22:55 | Liczba SOGów: 57
  • Aerobiczna "szóstka"Weidera-A6W==>Wejdź<==

    tutaj zatrzymanie w momencie maksymalnego napięcia mięśni, lecz cały sens polega na tym żeby wszystkie skrętoskłony wykonać w jak najszybszym czasie tzw. rowerek . 6.ćwiczenie. wykonujemy je analogicznie do drugiego z tą tylko różnicą, że nie

    Odpowiedzi: 639 | Ilość wyświetleń: 165318 | Data: 2006-02-21 10:10:16 | Liczba SOGów: 28
  • a6w :FAQ

    tutaj zatrzymanie w momencie maksymalnego napięcia mięśni, lecz cały sens polega na tym żeby wszystkie skrętoskłony wykonać w jak najszybszym czasie tzw. rowerek . 6.ćwiczenie. wykonujemy je analogicznie do drugiego z tą tylko różnicą, że nie

    Odpowiedzi: 478 | Ilość wyświetleń: 135209 | Data: 2006-06-08 13:06:00 | Liczba SOGów: 53
  • Rozciąganie

    poradzić się lekarza. rysunki zamieszczone przy opisach ćwiczeń przedstawiają tylko pozycje, w jakiej należy wykonać sreching, nie sugerują natomiast rozmiarów rozciągania. uwaga końcowa: nigdy nie sprężynować w pozycji ekstremalnej.

    Odpowiedzi: 31 | Ilość wyświetleń: 53072 | Data: 2005-06-17 15:17:34 | Liczba SOGów: 47
  • Plan treningu dla osób sredniozaawansowanych

    3 x 15 20 ad 1 tak jak wersja przysiadów klasycznych, z tym, że przysiady wykonujemy na jedej nodze. najlepiej wykonać je z taboretu przy stabilnym puncie podparcia np. framuga drzwi . ad 2 stajemy w lekkim rozkroku, baniaki ujmujemy w

    Odpowiedzi: 293 | Ilość wyświetleń: 193365 | Data: 2008-05-14 15:14:42 | Liczba SOGów: 170
  • kurcze łydek

    mięśni, stosując łatwe ćwiczenia rozciągające mięśnie łydek: należy stanąć w odległości około pół metra od ściany i wykonać leżenie podparte przy ścianie. stopy powinny wtedy przylegać do podłoża. taką pozycję, która powoduje lekkie naciągnięcie

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 19526 | Data: 2006-12-18 22:46:23 | Liczba SOGów: 0
  • Bieganie? Testy? Plany treningowe - TYLKO TUTAJ

    ale jest dobre także dla szybkich powtarzających się skoków. rozwija ono siłę skoków energicznych i szybkich. aby wykonać to ćwiczenie skacz prosto do góry i tak szybko jak tylko wylądujesz wyskocz ponownie do góry starając się używać tylko mięśni

    Odpowiedzi: 328 | Ilość wyświetleń: 58318 | Data: 2009-05-16 13:05:33 | Liczba SOGów: 25

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}