SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wyciskanie z za karku

  • HST pytania pomoc plan

    Post
    Trening w domu

    -wyciskanie za karku zakres od poziomu uszu do czubka glowy czy glebsze a jezeli tak to dokad? ZZA KARKU TO TYLKO NAZWA. DZIS JUZ NIKT TAK GLEBOKO NIE ROBI I DOBRZE, BO TO BARDZO RYZYKOWNE DLA STAWOW BARKOWYCH! MIALEM NA MYSLI OD CZUBKA GLOWY DO WYPROSTU RAK! -uginanie mlotkowe czy lokcie maja byc jak by w jednym miejscu "zablowkowane" ?

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 17175 Data: 2006-10-24 22:55:38 Liczba szacunów: 0
  • HST pytania pomoc plan

    Post
    Trening w domu

    z jest ok ;D -przyciaganie jednoracz na wyciagu dolnym na poczatku robie "pelny ruch" na tyle na ile moge a jak juz nie daje rady to bez "martwej strefy" -wyciskanie na skosnej lawce brak pytan -sciaganie z gory bardzo waskim podchwytem bardzo fajne cwiczenie:D odrazu mi sie spdobalo;) -prostowanie do doly na wyciagu(drazek l

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 17175 Data: 2006-10-31 21:14:56 Liczba szacunów: 0
  • DT Porandojin byle do przodu - after acl str. 17

    Post
    Ladies SFD

    /45 30/35/40 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.) 70/70/75 60/70/80 40/50/60 3. wspięcia ze sztangą na barkach (3 x 10, 60 sek. stopy na krążkach), 80/80/80 50/70/80 30/35/40 4. wyciskanie żołnierskie (3 x 10, 60 sek.) 22/23/23x7 20/22/23x7 7/8/9 5. wyciskanie leżąc (3 x 10, 60 sek.) 33/33x7/33x6 32/32x6/32x7 30/32/34x6 6a. podciąganie hantli wzdłuż

    Odpowiedzi: 362 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-29 14:22:06 Liczba szacunów: 0
  • HST do Binia jesli mozna :)

    Post
    Trening w domu

    co do wyciskania zza karku to wiem ze bardzo obciaza cala obrecz barkowa ale chcialem dolaczyc je do tego cyklu bo chcialem zroznicowac troche - nie bylem zadowolony z przyrostow barkow - tzn bylem - ale nie umiejsowily sie one tam gdzie chcialem - - robiac wyciskania z klatki bardziej pracuje przod barku - i bok oczywiscie - ale jak robie zza kark

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 9028 Data: 2002-10-29 09:01:50 Liczba szacunów: 0
  • Robak1984/Dążenie do sylwetki idealnej

    Post
    Trening dla początkujących

    ońca sztangi w opadzie (wąski chwyt) (grzbiet) 6. Martwy ciąg (prostowniki) 7. Wyciskanie sztangi zza karku (naramienne) 8. Unoszenie ramion ze sztangą (biceps) 9. Francuskie wyciskanie sztangi leżąc (triceps) + 40 min aerobów na rowerku stacjonarnym (tętno w granicach 120-130) Ciężar w poszczególnych ćwiczeniach będzie dobrany tak, żeby bez proble

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 6292 Data: 2008-09-28 21:23:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening na cykl

    Post
    Trening dla początkujących

    mała zmiana: Poniedziałek: Klatka i Trceps Klatka: -Wyciskanie sztangi na płasko 10-8-6-4-8 -Rozpiętki na płasko 3x12 Triceps: -Wyciskanie wąsko 3x10-8 -Wyciskanie Francuskie siedząc: 3x8 -Wyciskanie sztangielki za głową 3x10 -Prostowanie na rąk na wyciągu nadchwytem: 3x8 Środa: Motyle i Plecy Plecy: *Lędzwia* -Wiosłowanie w opadzie tułowia ko

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 461 Data: 2011-01-15 13:42:43 Liczba szacunów: 0
  • Łukasz Mizera - droga do mp 2016

    Post
    Dzienniki Treningowe

    robie reset, chyba ze nie wytrzymam i wieczorem polece zrobic treningo, bo to jest chwila gdzie jestem sam dla siebie;) ja sztangi i sztangielki;d Czwartkowy Trening klatka 1 wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 6x 6-10 (ostatnia seria regres na 15pow wolniutkim czuciowym tempem do zalamania) 2 wyciskanie sztangielek na lekkim skosie dodatnim 5x 1

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-11 11:06:35 Liczba szacunów: 0
  • skitelsik / redukcja

    Post
    Ladies SFD

    1.unoszenie nóg w podporze 2.unoszenie tułowia z opadu 3.prostowanie nóg w siadzie 4.uginanie nóg w leżeniu 5.unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu 6.wyciskanie sztangielek zza karku w siadzie 7.wyciskanie sztangielek w leżeniu na skośnej ławce 8.ściąganie drążka do karku w siadzie 9.prostowanie ramion na wyciągu stojąc 10.naprzemienne ugin

    Odpowiedzi: 637 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-03 19:40:29 Liczba szacunów: 0
  • Co lepsze??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ot; 5 3+4=S.ŁĄCZONA 3.podciąganie sztangi do brody wzdłuż tułowia 3 4.unoszenie ramienia bokiem w górę w opadzie ze sztangielką 3 TRICEPSY+BICEPSY 1+2=SUPERSERIA 1.Francuskie wyciskanie za głową sztanga "PROG" 4-5 3.Francuskie wyciskanie jednorącz w leżeniu 4-5 3+4=SUPERSERIA 2.Uginanie ramion ze sztangą stojąc "PROG" 3-4 4.Ugin

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1551 Data: 2005-04-25 20:56:25 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    Cześć.Przedstawie swój plan który obecnie robię Poniedziałek :klata,grzbiet,biceps,brzuch wyciskanie sztangi na ławce skośnej Wyciskanie hantli na ławce skośnej Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej Wiosłowanie sztanga w opadże podciąganie na drążku wiosłowanie hantlą w opadże tułowia unoszenie sztangi stojąc unoszenie hantli na modlitewniku

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-14 10:04:29 Liczba szacunów: 0
  • Wojtek - podejście na luzie :-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    19.5.2018 Barki + Triceps 40min cardio na czczo 1. Odwrotny butterfly - 90x13, 70x19 2. Wyciskanie za karku smith - 60x4 , 45x13 3. Wznosy linki na bok jednorącz - 20x10, 15x15 4a. Unoszenie hantli w przód młotkowo leżąc 4b. Unoszenie hantli na boki leżąc 4c. Wznosy boczne stojąc 3s - 7x12, 7x12, 7x12 5. Wyciskanie sztangi wąsko - 125x7, 107.5x12 6

    Odpowiedzi: 2541 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-19 12:43:17 Liczba szacunów: 0
  • WYBIERZCIE COŚ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Proponuję Ci tak: KLATA 1.Wyciskanie sztangi na ławce poziomej. 4.Wyciskanie sztangielek na ławce skosnej ( góra ) 5.Rozpiętki ze sztangielkami na ławce skośnej BICEPS 1.Uginanie przedramion ze sztangą łamaną , podchwyt - wąsko 3.Uginanie przedramion ze sztangielkami ze skrętem 4.Uginanie przedramienia ze sztangielką siedząc ( o udo ) TRICEPS

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 908 Data: 2002-06-21 07:19:13 Liczba szacunów: 0
  • Program: Masowanie klatki. (plan treningowy)

    Post
    Trening dla początkujących

    sztangi na ławce skośnej - Wyciskanie hantelek na ławce skośnej - Rozpiętki na skosie Triceps : - Francuskie pompki - Wyciskanie hantli zza głowy - Wąskie wyciskanie sztangi / Pompki na poręczach Dzień 2. (Plecy + Barki) Plecy : - Podciąganie się na drążku przodem i tyłem - Martwy ciąg - Wyciskanie sztangielki na

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4945 Data: 2009-04-19 21:17:52 Liczba szacunów: 0
  • plan 5 dniowy ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyciskanie sztangi w górę siedząc(9,6,6) 4) Rozpiętki sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej (9,9,9) 5) Unoszenie sztangielek bokiem w górę stojąc (6,9,9) 6) Francuskie wyciskanie sztangi za głową w siadzie (12,9,9) Dzień II - plecy – bicepsy - przedramię 1) Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia nachwytem (12,9,9) 2) Wiosłowanie szt

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1028 Data: 2009-03-26 00:04:31 Liczba szacunów: 0
  • Pomocy! Porządny trening na masę potrzebny!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    iennie katowałem brzuch. Jeżeli chodzi o przerwę między seriami to trwała ona do 5 minut. A to ćwiczenia jakie robiłem na dane partie mięśniowe: Klatka piersiowa: ·wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową do góry ·wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4 x 8-10] ·wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w dół &

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1863 Data: 2004-03-22 13:31:44 Liczba szacunów: 0
  • JEM / NIE JEM dieta by Biniu - oficjalny watek Q&A - Patrz str 1 ! cz3

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    B Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 3s Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s Barki:Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 3s Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 3s Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 3s C Plecy:Martwy Ciąg 3s Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej/wyciskanie

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-11 07:04:42 Liczba szacunów: 0
  • Tening do oceny!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PONIEDZIAŁEK: TRICEPS: - wyciskanie gryfu za głową 4 serie - sztangielka 3 serie wyciskanie za głową - sztangielka 3 serie prostowanie ręki - wyciąg - 2 serie za duzo, wywal jedno cwiczenie BICEPS: - 4 serie na gryfie łamanym - hantelki(3 serie młotowe) - unoszenie hantelki z opartą ręką o kolana siedząc 3 serie - hantelki (2 serie z obr

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1108 Data: 2007-04-28 17:02:04 Liczba szacunów: 0
  • Stary plan na mase ?? %-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie przetrenujesz sie, plany sa dobre. Wprowadzilem bardzo niewielkie poprawki. TYDZIEŃ PARZYSTY : Pn .Klatka - Biceps - Brzuch Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie głową w gorę 4 x 12-8 Wyciskanie sztangielek na płaskiej ławie 4 x 8-12 Rozpiętki lub wyciąg zbieżny 3 x 12 Biceps: Uginanie ramion na giętej sztandze (szeroki chwyt) 4 x 6-12

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 876 Data: 2007-08-22 17:21:39 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase i siłe - początkujący, proszę o pomoc!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 3s Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s Barki:Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 2/3s Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s C Nogi:Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3s Plecy:Martwy Ciąg 3

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1676 Data: 2011-04-22 12:19:38 Liczba szacunów: 0
  • dlaczego split jest tak popularny?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    enia) 2s/12powt. --martwy ciag 3s/10powt. biceps: --uginanie sztangi w staniu 2s/8-10powt. --uginanie reki w podparciu o kolano 2s/10powt. wtorek \gorna polowa ciala klata: --wyciskanie sztangielek plasko 2s/10-12powt. --wyciskanie sztangielek skos gora 2s/12-10powt. --rozpietki 1s/8powt. triceps --prostowanie ramion drazka gornego 2s/12powt. --fr

    Odpowiedzi: 126 Ilość wyświetleń: 9858 Data: 2008-02-28 16:57:17 Liczba szacunów: 0