SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wyciskanie z za karku

  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Unoszenie sztangielek bokiem w górę w opadzie tułowia przodem 3x10 Szrugsy 3x10 Biceps: Uginanie ramion ze sztangą prostą stojąc 15/12/12/10/8/10/10/12 Triceps: francuskie wyciskanie sztangi łamanej leżąc na ławce skośnej głowa w górę 8x10 (progresja ciężaru!) Dziękuje za odpowiedz , ale teraz już nie rozumiem nic :) jak mój plan ma wygladac w

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-09 22:17:49 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    skazania medyczne : brak Zażywane suplementy : animal pump, weider 4000 7kg Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): jak narazie moj trening wyglada tak; dzien 1 trening niemieckich ciezarowcow dzien2 1przysiady ze sztanga 5x10 2prostowanie nog na atlasie 5x10

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-22 18:29:26 Liczba szacunów: 0
  • 8,5 kg mniej :) co dalej - proszę o porady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Możemy zmodyfikować ten trening na 3 dniowy, jak najbardziej jestem za. :) Rozchodzi mi się o to, że nie bardzo pasuje mi martwy ciąg, prosiłbym abyś polecił jakąś zamianę... martwy dołączymy kiedyś :) Z tą klatką i bicepsem to jest tak, że chciałbym je trenować 2x/tydzień, a resztę jak się da porozkładać. Koniecznie chciałbym poszeżyć górę torsu o

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2668 Data: 2008-02-17 19:13:44 Liczba szacunów: 0
  • Muj trening prosze o ocene specjalistuw.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    owy: kiedy miałes ostatnią regeneracje: cel: przeciwskazania: dieta: wymiary: a to trening dla ciebie: 1 propozycja : Klatka triceps: ten trening dolną czesci klatki -wyciskanie sztangi na płaskiej(klatka) 8,6,4 -poręcze 3x6-12 (klatka) -rozpiętki (klatka) 3x7 -wyciskanie francuzkie leżąc (triceps) 2x15 -wyciskanie francuzkie siedząc (t

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 637 Data: 2004-12-30 22:02:05 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Szczęsny (marylinnn) 300 dni z hi-tec

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Powiem szczerze że lekkie zmęczenie już jest odczuwalne, wczoraj udało się chwilę pospać ale to i tak za wiele nie dało. Miejmy nadzieje że wolny weeekend da radę i w poniedziałek będę na chodzie :) TRENING PIĄTEK BARKI+BICEPSY+TRICEPSY 1.Wyciskanie na maszynie 4x12-15 2.Wznosy ramion z hantlami na boki z przed i zza siebie 4x20 3.Wznosy ramie

    Odpowiedzi: 1189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-25 13:38:35 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/ pods,str.179 i 196 new 240

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    demolub i schnapik dzięki za rady i teraz sobie zrobiłem mała lekturke poczytałęm ten temat WODYNA o tym treningu,pozagladąłem do waszych dzienników i coraz bardziej mi sie podoba ten plan teraz małą przerwa od lektury,ale wieczorem do niej wrócę.TYlko będę miał mały problem bo piwnice mam niską i na stojaca nie bede dał rady wyciskac sztangi np. p

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-31 12:25:36 Liczba szacunów: 0
  • rr-28 Walka ze smalcem - podsumowanie str. 26

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    en moze 10dni a ze fotki non stop dawalem wiec ostatnie niech beda podsumowaniem zreszta ta redukcja wyszla jak wyszla wrecz wstyt podsumowywac SOBOTA 21-0.8 TRENING BARKI 1. wyciskanie sztangi zza karku 4seri po 8-6powt rozgrzewka 20*20 , 60*20 85kg*10 , 90kg*8 , 95kg*8 , 100kg*8 2a. wznosy sztangielek bokiem 2b .Unoszenie sztangielek w opadzie

    Odpowiedzi: 554 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-21 20:40:50 Liczba szacunów: 0
  • Luque - POWER! Wytrwałość zapewni mi sukces!

    Post
    Trening dla początkujących

    5kg Słabo czułem Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 4x12 17kg Najlepiej czuję Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 2x20 14,5kg Francuskie wyciskanie ze sztangielką stojąc w pozycji wyk.-zakrocznej 4x10 15,14,12,12kg O pozycji w-z przypomniałem dopiero w 3 serii ... i pomyliłem kolejność ćwiczeń. Odwrotne pom

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 5101 Data: 2013-01-10 22:32:25 Liczba szacunów: 0
  • trening na masę - proszę o ocenę profesjonalistów :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ajmę się potem :D ad.4. Mogę poświęcić około 2 godzin dziennie na siłownię (obecnie było to ok. 1h). Sprzęt: -atlas (taki, jaki można nabyć w hipermarkecie za 700zł)- motyle, wyciskanie, wyciąg, coś na nogi -ławka do sztangi z regulowanym podparciem, modlitewnik -sztanga prosta i łamana ad.5. Raczej brak, lekkie zgarbienie, nad czym cały czas pracu

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 4432 Data: 2005-05-02 11:44:40 Liczba szacunów: 0
  • plan z priorytetem na ramiona

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trenowale,ale jestem tak zdesperowany i ambitny aby osiagnac porzadna sylwetke .Stworzylem normalne FBW , TZN.DELIKATNIE ZMIENIONE PROSZE CIE O OCENE I KOREKTE PONIEDZIALEK wyciskanie sztangi plasko 10-8-8 rozpietki 12-10 Arnoldki 15-12-10 suwnica 10-10-8 wioslo hantla 12-10-8 superserie uginanie przedramion ze sztanga 12-10-8 francuskie w

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1210 Data: 2011-02-01 17:11:13 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    łuż tułowia na wysokość nosa sztangę łapiemy na szerokość barków 2 serie po 10. - Unoszenie sztangielek na przemian przed siebie chwytem młotkowym 2 serie po 10. - Francuskie wyciskanie sztangi lekko łamanej wąskim chwytem na ławce poziomej w ss (super serii) z wyciskaniem sztangi w gorę (tym samym ciężarem) 4 serie 14,12,10,8. - Francuskie wyciska

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 858 Data: 2011-04-13 17:55:13 Liczba szacunów: 0
  • Mój nowy trening na masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok. ---------------------- Skończyłem ACT, chciałbym robić teraz masę. Napisałem trening, proszę o ocenę i ewentualne poprawienie błędów. Wszystko o tym jak trenowałem macie na poprzedniej stronie. I Trening - Poniedziałek Klatka: 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x 12,10 8,8 2. Wyciskanie hantli na skosie w górę 4x 12,10,8,8 3. Seria łą

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2172 Data: 2003-07-27 23:42:42 Liczba szacunów: 0
  • Ocecie moj trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a moze weźmiesz cos takiego??(tylko rozloz sobie na 3 dni) Poniedziałek: klatka, biceps, triceps Klatka: *wyciskanie sztangi/hantli na plaskiej (progresja) 12,10,8,8 *wyciskanie hantli/sztangi skos 30 stopni (progresja) 12,10,8,8 *rozpiętki na płasko 4x10 Biceps: *uginanie ramion z sztanga w staniu (progresja) 12,10,8,8 *uginanie ramienia ze

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1147 Data: 2005-03-17 00:09:35 Liczba szacunów: 0
  • Ostatni atak na mase w tym sezonie: Swolen,Revenge v.2 i Pump Juice :>

    Post
    Odżywki i suplementy

    No to się zaczęło Dziś poleciałem pierwszy trening piętnastek, a wrażenia przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Wyglądało to tak: Klatka wyciskanie sztangi na skośnej ławce 2 serie (60 kg) wyciskanie sztangielek na skośnej ławce 1 seria (21 kg) Barki wyciskanie sztangi zza karku 2 serie (40 kg) wyciskanie sztangi z klatki 2 seria (40 kg) Plecy wi

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 15993 Data: 2006-03-06 19:00:12 Liczba szacunów: 0
  • Ostatni atak na mase w tym sezonie: Swolen,Revenge v.2 i Pump Juice :>

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kolejne dziesiątki Klata wyciskanie sztangi na skośnej ławce 2 serie 75kg wyciskanie sztangielek na skośnej ławce 2 serie 26kg Barki wyciskanie sztangi zza karku 2 serie 55kg wyciskanie sztangi z klatki 2 serie 55kg Plecy wiosłowanie półsztangą wąsko 2 serie 52.5kg wiosłowanie sztangielką 1 seria 31kg przyciąganie drążka wyciągu do klatki 1 seria 6

    Odpowiedzi: 191 Ilość wyświetleń: 15993 Data: 2006-03-20 19:01:28 Liczba szacunów: 0
  • Drugie podejście, proszę o opinie - (dieta) i trening nie wiem jaki...

    Post
    Trening w domu

    góry :P również będę dodawał po 1. 4) Klatka -pompki na 3 krzesłach 20+,10+- no tutaj było ciężko, ale dałem rade -rozpiętki niewygodnie mi się robi, więc rezygnuję. zostaje wyciskanie gaśnicy w leżeniu albo pompki z nogami na krześle (tylko pompki i potem też pompki?). co o tym myślicie? może ekspander? 5) Naramienne -unoszenie cegieł bokiem w g

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 4684 Data: 2009-04-21 13:00:03 Liczba szacunów: 0
  • Chcesz aby ktoś poprawił Twój plan ? Wklej go tutaj

    Post
    Trening dla początkujących

    /10/10 Barki: -wyciąg sztangi z przodu 10/10/8/6 -unoszenie sztangielek do przodu 10/10/10/10 -2 cwiczenia na kaptury nie znam nazw ale bardzo dobre :) Piątek Klatka: -wyciskanie głową w dół (tak jak w pon) -rozpiętki na bramie 10/10/10/10 Plecy: -Wiosłowanie sztangielkami 12/12/10/10 -Sciaganie drazka do karku 12/12 -Sciaganie drazka d

    Odpowiedzi: 1394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-16 17:25:46 Liczba szacunów: 0
  • Experci od robienia rzeźby !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    utaj juz cwiczenia ----> Poniedziałek-> Klatka -> l) Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej 2 s. - 10-12 2) Superseria - rozpiętki na ławce prostej 2 s. 10 - wyciskanie sztangielek siedząc na ławce skośnej 2 s. - 8-10 3) Superseria - przenoszenia hantla 2 s. 10-12 - krzyżowanie linek pod sobą stojąc 2 s. - 10-15 Biceps -> 1)

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 3612 Data: 2003-05-20 23:47:08 Liczba szacunów: 0
  • Trening na MASE do spr.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek (klata,Przedramie) Klata 1. Wyciskanie płasko 12.10.8.6 2 Wyciskanie głowa w góre 10.8.6.6 3. Rozpiętki głową w góre 10-8-6.6 4. Wyciskanie hatnli głową w góre 10.10.8.8.8 przedramie Zginanie nadgarstków ze sztanga prosta podchwyt 15-13-10-8 Zginanie nadgarstków ze sztanga prosta nachwyt 15-13-10-8 Środa(Tric-bic) Tric 1. Wyciskan

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1192 Data: 2006-02-07 19:46:58 Liczba szacunów: 0
  • Ocencie moj Trening- co do poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    KLATKA: -wyciskanie na ławce poziomej /12 /10 /10 /8 -wyciskanie na ławce skośnej /12 /10 /10 /8 -rozpiętki na ławce skośnej /12 /12 /10 /10 -podnoszenie hantli na ławce /12 /10 /10 /8 - wywal TRICEPS: - daj najpierw wyciskanie francuskie lezac 3x 12/10/8 -wyciskanie hantli za głową /15 /15 /15 - mniej powtorzn po 10-12 -wąskie wyciskanie na

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 856 Data: 2006-08-05 18:21:14 Liczba szacunów: 0