SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wyciskanie z za karku

  • Supermasa-Supersiła Weidera, kilka pytań!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. Wyciskanie w leżeniu - barki off 2. Przysiady - prostowniki dostaja swoje 3. Martwy ciąg -prostowniki sa juz wylaczone 4. Wyciskanie sztangi stojąc - bez prostownikow swiezych beda przeprosty, czerwona lampka dla kontuzji. 5. Podciąganie sztangi w opadzie - bez podparcia klatki - pozegnaj sie w tym momencie z dolnym odcinkiem grzbietu 6. Wyciska

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2910 Data: 2009-02-08 02:28:03 Liczba szacunów: 0
  • Supermasa-Supersiła Weidera, kilka pytań!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Program na supersiłe i supemase Joe Weidera Trening 3 x tyg Poniedziałek,Sroda,Piatek Liczba serii 4-5 Liczba powtórzeń 6 1. Wyciskanie w leżeniu 2. Przysiady 3. Martwy ciąg 4. Wyciskanie sztangi stojąc 5. Podciąganie sztangi w opadzie 6. Wyciskanie zza karku 7. Przenoszenie sztangi za głowe leżąc 8. Unoszenie przedramion ze sztangą 9. Wyprosty nóg

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2910 Data: 2009-02-08 11:40:52 Liczba szacunów: 0
  • lunika bedzie szczupła

    Post
    Ladies SFD

    zysiad ze sztanga na karku 2x10 15 kg wiecej nie bylo bo zawroty glowy sie pojawily i balam sie rabnac ze sztanga na podloge 2.przysiad z pilka przy scianie x 30 3.francuskie wyciskanie lezac na pilce 3x8 7,5kg 4.unoszenie bioder lezac na pilce 3x8 10kg (palil pupson)fajnie ale zakwasow brak 5.pompki meskie 4 , 3 6.cwiczenie z kolkiem x 20 7. plank

    Odpowiedzi: 964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-29 08:11:38 Liczba szacunów: 0
  • Trening ACT do oceny - dyskusja

    Post
    Trening dla początkujących

    Mam pytanie: Czemu doradzacie mi wyciskanie sztangi sprzed głowy na naramienne? Wyczytałem gdzieś na forum że zza karku jest lepszy efekt? Z góry thx za odpowiedź

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 2543 Data: 2008-06-01 11:17:43 Liczba szacunów: 0
  • pomoc w terminologii

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    olnego wyciągu, przyciąganie drążka do brzucha w średnim uchwycie (podchwyt) 4 Martwy ciąg na prostych nogach ze sztangielkami - giga seria łączona 3x15 Barki 1 Siedząc, wyciskanie sztangi na prowadnicy sztangi (maszynie Smitha) w średnim uchwycie zza karku 2 Stojąc tyłem do dolnego wyciągu, unoszenie rączki wyciągu przodem (oburącz) 3 Unosz

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1137 Data: 2007-07-26 04:48:48 Liczba szacunów: 0
  • Witam- nowy i prośba o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    bardzo chcesz ćwiczyć ramiona może wyglądać tak. plecy - rdl i podciąganie na drążku szerokim nachwytem 12x10x8 nogi - przysiad ze sztangą trzymaną na karku 12x10x8 klatka - wyciskanie sztangi na płaskiej 12x10x8 barki - wyciskanie hantli siedząc 12x10x8 biceps - uginanie ramion ze sztangą 1s triceps - wyciskanie francuskie 1s łydki + brzuch + prz

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1028 Data: 2009-05-16 11:03:52 Liczba szacunów: 0
  • Co robic?

    Post
    Trening w domu

    t;10? i innych przypadków też się to tyczy, po co ci tyle ułamków? francuz: może być opcja druga ==10tki== w wyciskaniu zza karku daj 3 skoki gryf łamany, też zrób 3 skoki wyciskanie francuskie czym robisz? sztagą czy hantelką? ==5tki== " wyciskanie na plaskiej 51---53,5--56--58--60,50--63,00 ZA DUZY zig zag jak zmienic?? " -- albo zro

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1276 Data: 2005-02-13 18:51:09 Liczba szacunów: 0
  • Jak dobrze przytyć

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rzedniego (też już to gdiześ dzisiaj psiałem ) podam Ci plan ktory wydaje mi się bedize w sam raz dla Ciebie PONIEDZIAŁEK Klatka 1)siedząc na ławce skośnej (kąt 45 stopni) wyciskanie sztangi w górę 4 serie po 7 powtórzeń 2)leżąc na ławce poziomej odchylanie ramion ze sztangielkami (rozpiętki) 4 serie po 7 powtórzeń Triceps 1)siedząc, francuski

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 4155 Data: 2005-04-06 21:14:35 Liczba szacunów: 0
  • po 4 mies siły FBW masa ocena

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ZESTAW 1 Przysiady5s 12-6 nogi 2 Drążek 3s max plecy 3 Wiosło 4s 8 plecy 4 WL 4s 10- 6 klata Tutaj coś na barki, najlepiej wyciskanie zza karku. 5 Wąsko 5s 12-6 triceps Ajaj...za dużo serii. 6 uginanie o kolano 6s 12-8 biceps A tu tym bardziej za dużo serii. II ZESTAW 1 Prostowanie w siadzie 4s 10-6 nogi 2 Unoszenie z opadu 5s 10 plecy Unosz

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 719 Data: 2009-12-08 21:41:42 Liczba szacunów: 0
  • Joe Weider trening video

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Joe Weider vdeo było kręcone w latach 90. 4-dniowy trening wygląda mniej więcej tak: Dzien 1: Klatka 1. Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 4 x 8-10 2. Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej 4 x 8-10 3. Pompki na poręczach 4 x 8-10 4. Rozpiętki w siadzie na maszynie 4 x 8-10 Triceps 1. Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poz

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2254 Data: 2005-10-13 08:16:49 Liczba szacunów: 0
  • trening dla siatkarza na poprawę dynamiki i szybkości

    Post
    Trening dla początkujących

    (4 serie  rozpiętki na ławeczce poziomej (4 serie)  butterfly (4 serie) + brzuch 2) biceps i triceps  modlitewnik (3 serie)  wyciskanie francuskie (3 serie)  przyciąganie ciężaru leżąc na ławeczce poziomej do klatki piersiowej na biceps na wyciągu górnym – leże z nogami zaparty

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3356 Data: 2009-07-21 11:42:25 Liczba szacunów: 0
  • Inny Trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    .Mysle że nie ma w nim rażących błedów .Aha brzuch ćwicze inaczej niż wszystko bo robie przerwy między seriami ok 30-40 sek. a w reszcie ok. 2 -2,5 minuty . Poniedziałek -wyciskanie sztangi 4s 12/10/8/6 -unoszenie hantli bokiem w górę 3s 12/10/8 -przyciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3s 12/10/8 -unoszenie hantli bokiem w opadzie 2s 10/8 -szrugs

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1538 Data: 2004-02-24 14:37:16 Liczba szacunów: 0
  • Jak ćwiczyć? Jaka dieta??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ladam, ze jest jakis instruktor na silce, zeby mogl Ci pomoc. przykladowo dla 3 razy w tygodniu: 1 dzien klata i triceps (4 serie, powtorzen 12/10/8/6) -rozpiętki na skośnej -wyciskanie na skosnej -hamer -rozpietki na poziomej -wyciskanie sztankielek na poziomej -wyciskanie sztangi na ławce płskiej w waskim chwycie -prostowanie oburacz na wyciagu n

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1313 Data: 2009-09-02 14:22:05 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocene planu?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    co do planu to tak: pon Klata: Wyciskanie sztangi na płaskiej: 12,10,8,6 Sztangielki na skosie: 12,10,8,8 Rozpiętki: 3x10 Triceps wyciskanie "francuske" sztangi w lezeniu 4x 12,10,10,8 Prostowanie ramion ze sztangelka w opadzie tulowia 3x 10 +Brzuch sroda Plecy: Przyciaganie linki wyciagu dolnego w siadzie plaskim 3x 10 Sciagani

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 769 Data: 2005-07-11 11:25:23 Liczba szacunów: 0
  • czy moze byc tak rozłozony trening??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ztangi do brody 4x6 2martwy caig 4x6 3szrugsy 4x8 przedramie: 1uginanie nadgarstkow ze sztanga nachwytem 4x8 2uginanie nadgarstkow ze sztanga podchwytem 4x8 wtorek: klata: 1 wyciskanie sztangi plasko 4x6 2 wyciskanie sztangi w skosie 4x6 3 rozpietki 4x6-8 biceps: 1uginanie przedramion ze szatnga nachwytem 4x6 2 tkz. 7-emki sroda WOLNE czwartek: 1

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 845 Data: 2006-11-14 14:22:47 Liczba szacunów: 0
  • zmiana FBW na SPLIT

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek: Klatka: - Wyciskanie sztangi plasko 12<10<6=6 - Wyciskanie sztangielek na lawce skośnej 10=10=10=10 - Rozpietki na lawce skośnej 12=12<10=10 Triceps: - Wyciskanie sztangi wąsko 12<10<8 - Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 12<10<8 - Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 12<10<8 Czwartek: Plecy: -

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 923 Data: 2010-04-12 16:13:54 Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    A przysiady wyciskanie na płaskiej wiosłowanie wyciskanie zza karku uginanie ze sztangą B MC wyciskanie na skosie podciąganie unoszenie hantli w bok+wyciskanie hantli - seria łączona pompki na poręczach King Odin na co bys zamienil te cwiczenia bo z opewnych powodow nie moge ich robic, dodam ze bedzie cykl na mase. Nie za malo tych cwi

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 971 Data: 2007-11-29 13:23:57 Liczba szacunów: 0
  • ACT podstawowy czy rozbudowany

    Post
    Trening dla początkujących

    iednika wyciskania na klatke,czyli jakiejs formy wioslowania. oto twoj poprawiony plan: 1)przysiad 2)martwy na sztywnych(chociaz na poczatek odmiana rumunska bylaby lepsza) 3)wyciskanie sztangi na skosie. 4)wioslowanie sztangi w opadzie 5)wyciskanie sztangi z przodu w staniu(mniej kontuzjogenne,niz wersja zza karku) 6)wyciag pionowy-chwyt szeroki(t

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2726 Data: 2007-12-09 15:11:33 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje fachowej pomocy - trening do Oceny !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ie - 3-4 razy w tygodniu wystarczy, - robisz za duzo serii - zasada 12-16 na duze i 8-12 na male bedzie ok, - nie powtrarzaj bardzo podobnych albo takich samych cwiczen - np. wyciskanie zza karku i z klatki, sztangielki na biceps, - daruj sobie pompki i podciagania - podciaganie tylko przy treningu plecow zostaw, - na barki masz wiekszosc cwiczen

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 636 Data: 2006-04-17 14:38:13 Liczba szacunów: 0
  • Zaczynamy od początku

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Gdzieś przeczytałem, że trening obwodowy jest lepszy, bo "przez długi czas podtrzymujemy odpowiednią intensywność ćwiczeń (pułap skurczów serca)", a z glikogenem pewnie moja wtopa :-) Mój dotychczasowy trening wyglądał następująco: Poniedziałek: Wyciskanie sztangi płasko 2/4/6/8 Sztangielki skos dodatni 2/4/6x8 Rozpiętki (w bramie lub na maszynie)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1559 Data: 2014-10-20 16:13:30 Liczba szacunów: 0