SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wyciskanie z za karku

  • trening Arnolda dla 17 latka

    Post
    Trening dla początkujących

    obciążenia treningowe, gdy tylko uda ci się wydusić dwa powtórzenia 8,8,6,6,6)więcej niż powiedziałem. Często stosuję forsowne powtórzenia forsowne w ćwiczeniach takich jak: -wyciskanie na ławce -Wyciskanie na skośnej -wyciskanie zza karku -uginanie ramion ze sztangą Powiedzmy, że utknąłeś na przykład w wyciskaniu na ławeczce 6 powtórzeń z 250 funt

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 481 Data: 2015-04-21 23:12:45 Liczba szacunów: 0
  • pomozcie dopracowac trening :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    brzuch, na początku trudno ci się będzie przyzwyczaić bo trenina np. klatki będzie wypadał w różne dni ale zapewniam cię że jest to b. dobra metoda, a co do ćwiczeń; klatka; wyciskanie sztangi w poziomie 4-5 serii po 12-6 powt. wyciskanie sztangielek gł. w górę 3x10-8 rozpiętki w poziomie 2x15-10, najszerszy grzbietu; podciąganie na drążku do kark

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2031 Data: 2004-05-14 22:44:08 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ocnie miałem czasu do komputera usiąść. Mam jeszcze jedno pytanie ( a raczej prośba o sprawdzenie i wypowiedź na temat tego treningu): PON klatka(góra) i barki(przód i bok) - wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4 serie 12-8pow. (kąt 30stopni) - wyciskanie hantli na ławce skośnej z supinacją 3serie 12/10/8pow w super serii rozpiętki na ławce skośnej

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-14 20:27:24 Liczba szacunów: 0
  • Trening w Domowych Warunkach - dziennik <Marcin95>.

    Post
    Trening w domu

    Trening 9. 19.09.09 r. Dieta: 7.00 - Śniadanie: Owsianka 15.30 - Obiad: Ziemniaki, kotlet z piersi kurczaka, sałata, 17.45 - Posiłek przed treningowy: Ziemniaki, makaron pieść kurczaka na parze, warzywa, 19.00 - trening 21.00 - kolacja: serek wiejski z chlebem Trening: 1) Napinanie mięśni brzucha leżąc (m. brzucha) 14 powtórzeń 2) Wspięcia na palce

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 6002 Data: 2009-09-21 17:59:19 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    15x55kg 12x75kg 12x95kg 8x110kg 2 regresy 15x55kg 12x75kg 10x95kg 6x115kg 2 regresy 15x60kg 12x80kg 10x95kg 8x110kg 5x120kg 2 regresy+ 4. Wyciskanie młotkowe skos dodatni LUB wyciskanie na skosie dodatnim 15x23kg 12x25kg 12x27kg+ 15x25kg 15x27kg 15x31kg 14x35kg+ 15x27kg 15x33kg 12x37kg 8x41kg 15x27kg 12x35kg 11x39kg 8x41kg+ 12x27kg 12x35kg 10x39kg

    Odpowiedzi: 678 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-16 22:22:16 Liczba szacunów: 0
  • I co teraz??? Potrzebuje pomocy specjalistów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    de tu pisal bo nie mam z nimi problemow. 2 miesiace: Tutaj cykl pelen przyrostow, na klate z 68 - 97,5kg Dzieki diecie bez suplemetnow masa kilka kilo ++ poniedzialek: -klata wyciskanie sztangi prosta 4 x 8 wyciskanie sztangi pochyla w dol 4 x 8 wyciskanie na atlasie 4 x 8 -triceps farncuz 4 x 8 sciaganie drazka atlas 4 x 8 pompki na lawce z obc.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1252 Data: 2007-05-22 18:36:06 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] patryx-13 / Strive for greatness

    Post
    Trening dla początkujących

    Niedziela DT Ten pierwszy tydzień redukcji w miarę lajtowy, od następnego już wykluczam z diety suszone owoce, pieczywo max 2-3 x w tygodniu + obcinam mocniej węgle - w dnt bedzie lecial woreczek kaszy/ryzu ew. ekwiwalent w postaci ziemniakow, w dt wyrzucam wegle z pierwszego posilku. Ogólnie rzecz biorąc coraz bardziej zaczyna mi się podobać plan,

    Odpowiedzi: 658 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-10 20:22:30 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    50kg 2. 10x 55kg 3. 12x 55kg R: 12x 40kg, 15x 40kg 1. 10x 50kg 2. 10x 50kg 3. 10x 50kg ---> poprawki techniczne R: 15x 40kg, 12x 55kg 1. 10x 65kg 2. 10x 67kg 3. 6x 67kg 2a. wyciskanie sztangi skos góra 3x 10 R: 15x 25kg 1. 10x 30kg 2. 10x 30kg 3. 8x 32kg R: 15x 25kg 1. 10x 30kg 2. 9x 30kg 3. 5x 32kg R: 15x 25kg 1. 10x 30kg 2. 10x 30kg 3. 8x 32

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-28 08:41:52 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Fit Małżeństwo Nikki & Tygrysekk

    Post
    Ladies SFD

    12.06.2018 Trening B 1. Rack pull 50kg x10 / 80kg x8 / 100kg x6 / 120kg x3 / 130kg x3+3+3 / 130kg x3+3+2 / 110kg x3+3+3 50kg x10 / 80kg x8 / 100kg x6 / 120kg x3 / 130kg x3+3+3 / 140kg x3+3+3 / 140kg x3+3+3 2. Podciąganie na drążku cc x3+3+3 / cc x3+3+3 / cc x3+3+3 cc x3+3+3 / cc x3+3+3 / cc x3+3+3 3. Wiosłowanie sztangą w opadzie 40kg x10 / 60kg x8

    Odpowiedzi: 725 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-14 20:47:05 Liczba szacunów: 0
  • Krata na lato - według - RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    Kopia z dziennika: 09.05.2013 - DT Menu: http://img850.imageshack.us/img850/7808/dieta20130509.png Trening: http://img832.imageshack.us/img832/4971/treningi09052013.png Opis: Menu: Nie ma co pisać. Cheat day, od godziny jakoś 14-22 }:-( Fot brak. Trening: Zrobiony o godzinie 10, siłownia PRO, stolica. Rozgrzewka - 10 minut bieżni w tempie 10km/h Pr

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-11 15:17:10 Liczba szacunów: 0
  • Ogolnie porazka, cos ze mnie bedzie?

    Post
    Trening dla początkujących

    bedzie masa beztluszczowa, ale kto ma na to czas? Szukam roboty... i tak nie utrzymalbym idealnej diety. Zycie... 4. Moj plan: klata + bic: plaska: 5 x 8 rozpietki: 3 x 10-12 wyciskanie sztangielek w skosie: 4 x 8-10 butterfly: 3 x 10 modlitewnik: 5 x 8 unoszenie sztangielek z supinacja stojac - 4 x 10-12 sztangielki mlotkowo - 3 x 10 plecy + tric

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1504 Data: 2008-03-12 11:08:28 Liczba szacunów: 0
  • Chcesz aby ktoś poprawił Twój plan ? Wklej go tutaj

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : M Wiek :18 Waga :92 Wzrost :182 Cel treningowy : glownie siła a po drodze troszke masy miesniowej Staż treningowy na siłowni : teraz 2 miesiace bez przerw Uprawiane inne sporty : pilka nozna, od czasu do czasu basen Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :ławeczka plaska/skos, hantelki, gryfy prosty i lamany, modl

    Odpowiedzi: 1394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-29 13:22:41 Liczba szacunów: 0
  • Chcesz aby ktoś poprawił Twój plan ? Wklej go tutaj

    Post
    Trening dla początkujących

    ruch nic wiecej, cw na wolnych ciezarach sa bardziej efektywne dlatego wszystkie maszyny wypad. co do rozpietek jesli nie masz hantli to zostaw maszyne. dexel17 WT. Klatka - wyciskanie sztangi na lawce prostej 4 serie 12,10,8,8 powt. - wyciskanie sztangi na lawce skosnej glowa w dol 4 serie 12,10,8,8 powt.wywal - wyciskanie hantli na lawce skosnej

    Odpowiedzi: 1394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-11 10:46:09 Liczba szacunów: 0
  • Balsen1 / DZIENNIK - C.U.D.

    Post
    Trening dla początkujących

    --------------------------------------------------------- 1.DZIEŃ (klatka piersiowa + triceps + brzuch) Klatka piersiowa ściganie linek na bramie 3/20 (wstępne zmęczenie) wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 12/8/8 wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 12/8/8 wyciskanie sztangi głową w dół 12/8/8 rozpiętki na ławce skośnej 15/15/15 Tricep

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 10202 Data: 2013-04-18 15:12:19 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] RafalRRRR / Dalsza redukcja IF+CN

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Niedziela - LC W teorii ;-) Tzn węgli weszło ok 70g. Licząc winko wieczorne Poza tym kurczak z rożna, śmietany do kawy, maseło, zupa mrożona, frankfuterki Łącznie (niestety) jakieś 3500kcal. Po winku tak weszło kolejne 1000. Trzeba odstawić te weekendowe odstępstwa. ;-) Poniedziałek - PUSH Trening tzw - czemu jestem taki słaby ;-) No może to przez

    Odpowiedzi: 890 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-12 08:27:18 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    iskanie sztangielek na lawce poziomej 4x10 powt Rozpietki na lawce plaskiej 4x10 powt Za dużo serii, 12 wystarczy w zupełności, za dużo wyciskań, radziłbym totalnie wywalić wyciskanie sztangi na poziomej BICEPS: uginanie przedramian ze sztanga stojac 4x10 powt(progresja ciezaru) unoszenie przedramion na modlitewniku 4x10 powt(staly ciezar) ugi

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1036 Data: 2007-04-09 14:16:30 Liczba szacunów: 0
  • ..,fdjlj;;;;oia

    Post
    Trening dla początkujących

    Za mało cwiczeń na klatę. 5 serii w każdym cwiczeniu to trochę za mało. Wg mnie ten plan powinien wyglądac tak: Pon klatka + triceps 1. Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 2. Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce poziomej 3. Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej-głową w górę 4. Wyciskanie sztangielek w leżeniu n

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1038 Data: 2010-02-05 00:54:00 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Wycinka z podrasowaniem mięsa (T-A-B,NOZ, Red Acid) podsumowanie str.10

    Post
    Odżywki i suplementy

    Aha, zapomniałem o wypisce z wczorajszego treningu Barki wyciskanie zza karku 10*50kg, 8*60, 8*60, 8*65 arnoldki 4 serie 21kg*8 triko wyciskanie francuskie na skosie krata 3 serie 35kg wyciskanie francuskie siedząc sztanga łamana 35*10, 37.5*10, 40*8 prostowanie ramion na wyciągu uchwyt prosty podchwyt 3 serie po 10 ruchów brzuch unoszenie nóg w zw

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 19041 Data: 2006-06-20 18:01:12 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    15.03.2013 - DT Menu: http://img7.imageshack.us/img7/9837/dieta20130315.png Trening: http://img259.imageshack.us/img259/9389/treningi15032013.png Opis: Menu Bilans utrzymany do godziny 21 {{:-( Potem weszły czity, jako początek ładowania przed dzisiejszą wódką %-). W ramach zadośćuczynienia już dzisiaj rano zrobiłem 45 aerobów, ale o tym jutro %-)

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-16 13:48:13 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wioslowanie" (na prostowanie plecow) 3x10 Przyciganie ciezaru do klatki na przyrzadzie 3x8 TRIC Zginanie ramion na przyrzadzie 4x10-12 (1 seria rozgrzewkowa ) Francuskie wyciskanie jednoracz siedzac 3x12 Wyciskanie francuskie lezac dwuracz 3x10 "Pompki" na trica (takie jakies nie znam nazwy :P ) 2x15 BZRUCH DZIEN 4 - odpoczynek + ABS

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-13 16:49:33 Liczba szacunów: 0