SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wyciskanie z za karku

  • dziennik dla motywacji

    Post
    Trening dla początkujących

    jutro powrot na silke po 2 tygodniach opierdze... chce posprawdzac jak tam z siła aktualnie stoje wiec spróbuje czegos takiego, wiadomo rozgrxzewka porzadna i wyciskanie 60kgx20, 80kgx10, 100kgx5, przeskok na 135 i tak co 2,5kg do maksa martwy ciag 60kgx10, 100kgx5, 150kgx3, a od 180 po 5kg az do maksa wyciskanie za karku 60kg x10, 80x3, 90x2 i poz

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2033 Data: 2009-11-07 21:38:55 Liczba szacunów: 0
  • pomocy xD

    Post
    Trening dla początkujących

    Podstawowe-przysiady-nie masz sztangi,martwy ciąg-to samo,wyciskanie-to samo.Chociaż z podstawowych możesz robić wyciskanie sztangielkami na skosie,wyciskanie sztangielek zza karku i reszte które można robić na sztangielkach. Sam zobaczysz że za kilka tygodni 5 kg już Ci nie będzie starczać.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 809 Data: 2008-01-05 01:32:18 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trenning

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ki mój triceps zawsze był po nich w miarę świeży. Inna sprawa, że dwa wyciskania na barki to za dużo no i triceps tam na pewno dostanie nieco mocniej, więc zostawiłbym jedno wyciskanie+wznosy. Ogólnie ćwiczenia na barki dość kiepsko dobrane. Czy mi się wydaje, czy widzę dwie pary ćwiczeń, gdzie nastepuje zwykłe dublowanie? A może to po prostu błąd

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 824 Data: 2010-03-08 01:23:20 Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzenie treningu i odp na parę pytań.....

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Cwiczenia myślą robić w 4seriach z ilością powtórzeń: 12-10-8-8 lub w 5 seriach z ilością powtórzeń 15-12-10-8-8. Przerwy maja być następujące: ćwiczenia złożone 150-180 sekund izolowane 90-120 sekund. A mnp ćwiczenia na barki: BARKI 1.unoszenie ramion bokiem w góre ze sztangielkami 2.Wyciskanie sztangi zza karku "PROG" 3.Podciąganie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 873 Data: 2005-06-21 14:16:35 Liczba szacunów: 0
  • POMÓŻCIE

    Post
    Odżywki i suplementy

    uż tak bardzo jak kiedyś narazie nie interesuje i chcę w tym czasie prowadzić trening na SIŁĘ, bo ona jest dla Mnie narazie najważniejsza,trening na siłę głównie siady, ława, wyciskanie za karku, biceps itd...Pewnie parę ćwiczeń walnę na rzeźbę. A dieta będzie naprawdę OK! Moje Pytanie jest jedno: CZY JEŻELI BĘDĘ BRAŁ THERMAL PRO I NIE BĘDĘ ROBIŁ A

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1250 Data: 2003-11-12 11:51:02 Liczba szacunów: 0
  • [sprzedam]atlas + ławka do sztangi - SUPER CENA - Kraków

    Post
    Targowisko

    ealnym. Niezbyt intensywnie użytkowany, wygląda prawie jak nówka. Obicia, lakier, linki, zaciski - wszystko w stanie idealnym. Można ćwiczyć na nim mięśnie klatki piersiowej (wyciskanie, rozpiętki), ud (prostowanie nóg), grzbietu (ściąganie drążka wyciągu do karku), tricepsy (prostowanie rąk z drążkiem wyciągu). Oto jego zdjęcia: (poczekaj chwilkę,

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2488 Data: 2005-09-22 15:07:52 Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie mój HIT!

    Post
    Trening w domu

    owia 1x10 * daj jakies bardziej złożone cwiczenie na barki bo to 'dziala' glownie na przednie aktony! przedramiona wyrzuc z planu bo to mała partia i jej nie trzeba cwiczyc izolowanymi cwiczeniami. sugerowałbym na barki dać wyciskanie z klatki/wyciskanie zza karku lub oba naraz. przemysl jeszcze raz układ i ilosc serii pod kątem swoich doswiadczen

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1881 Data: 2005-05-15 19:57:34 Liczba szacunów: 0
  • Zaczynamy redukcję/korektor83

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi,barki 1.Przysiady ze sztanga z przodu 20*/15*/12/10/8/6 20/40/60/70/80/95kg 2min spory zapas sił o dziwo 2.Wypychanie ciężaru na suwnicy skośnej 12/10/8 160/190/220kg 1,5min 3.Unoszenie podudzi leżąc przodem (maszyna) 3x20 4.Prostowanie nóg siedząc 3x15 5.Wyciskanie sztangi zza karku siedząc 20*/15*/12/10/8/6 20/30/40/45/52/57kg 2min 6.Arnoldk

    Odpowiedzi: 265 Ilość wyświetleń: 10634 Data: 2009-04-23 22:01:21 Liczba szacunów: 0
  • Do Michaiła

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    skania na płaskiej , skośnej, rozpiętki, pompki na poręczach.Zazwyczaj wykonuję 3 ćw. na klatkę i 2 na triceps:wyciskania francuskie, wyciąg,prostowanie sztangielki w siadzie,wyciskanie w wąskim chwycie itp.Kolejności nie mogę podać bo co trening to się zmieniało, raz zaczynłem od skośnej raz od płaskiej, często zmieniałem sztangę na sztangielki it

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 752 Data: 2003-06-21 16:10:59 Liczba szacunów: 0
  • Dobry trening na mase??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    4 serie po 16 powtorzen Biceps: -21 3 serie(mysle ze wiecie co to za cwiczenie) -uginanie ramion ze sztanga nachwytem 4 serie po 12, 10, 8, 8 powtorzen SOBOTA: Barki: -wyciskanie sztangi zaa karku 3 serie po 10, 10, 10 powtorzen -unoszenie ramion z hantlami w przód 3 serie po 10, 10, 10 powtorzen -unoszenie ramion z hantlami w bok 3 serie p

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 796 Data: 2005-06-19 12:46:47 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny ....

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wtorek : Plecy: 1.Sciaganie drazka wyciagu gornego w siadze szeroki uchwut 4s 10 2.Wioslowanie sztanga 4s. 12,10,8,6 pow 3.Szrugsy ze sztangielkami 4s . 14 pow Brak czegos konkretnego na prostowniki. Samo wioslo IMO malo Triceps 1.Wyciskanie w waskim uchwycie 4s . 12,10,8,8 pow 2.Pompki odwrotne 4s. 12-14 pow 3.Sciaganie takiego trojkata w

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 633 Data: 2007-09-17 21:22:49 Liczba szacunów: 0
  • Prawdziwe wyzwanie...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mawashi musze sie nie zgodzic nie polecalbym po: "wioslowanie sztanga w opadzie" "wyciag poziomy do brzucha" robienia: "Wyciskanie z klatki" przy wiekszych ciezarach obciazajacych nadmiernie w takim polaczeniu tzw odcinek krzyzowy nastepnego dnia po treningu beda kolege bolaly placy i nie tylko nastepnego Samo polacze

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1794 Data: 2002-07-30 23:51:18 Liczba szacunów: 0
  • Prawdziwe wyzwanie...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mawashi musze sie nie zgodzic nie polecalbym po: "wioslowanie sztanga w opadzie" "wyciag poziomy do brzucha" robienia: "Wyciskanie z klatki" przy wiekszych ciezarach obciazajacych nadmiernie w takim polaczeniu tzw odcinek krzyzowy nastepnego dnia po treningu beda kolege bolaly placy i nie tylko nastepnego -Zau

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1794 Data: 2002-07-31 11:01:53 Liczba szacunów: 0
  • cwiczena

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek barki Wyciskanie sztangi zza karku Wyciskanie sztangi sprzed klatki piersiowej Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia stojąc Unoszenie barków z obciążeniem trzymanym na wyprostowanych rękach Wznosy ramion ze sztangielkami Plecy Martwy ciąg podnoszenie handelki wolna ręka opieram sie o krzesło kręgosłup w -koncie prostym podnoszenie handelk

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1186 Data: 2008-07-05 14:19:45 Liczba szacunów: 0
  • cwiczena

    Post
    Trening dla początkujących

    soryyy pomylilo mi sie Poniedziałek barki Wyciskanie sztangi zza karku Wyciskanie sztangi sprzed klatki piersiowej Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia stojąc Unoszenie barków z obciążeniem trzymanym na wyprostowanych rękach Wznosy ramion ze sztangielkami biceps -podnoszenie sztangi stojąc -styl młotkowy -siedząc ręka opierając sie o kolano -sied

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1186 Data: 2008-07-05 14:23:14 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mienne uginanie przedramion ze sztangielkami x 3 10-12 -uginanie przedramion ze sztangą na modlitewniku x 3 10-12 Barki: Zrób tak... -boczne wzniosy sztangielek x 3 10-12 -wyciskanie sztangi zza karku x 4 8-12 -biczne wzniosy w opadzie tułowia x 3 10-12 Nogi: Niepotrzebnie dwa rodzaje przysiadów, lepiej zamień hack-maszynę na wyprosty nóg króre

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2559 Data: 2003-03-09 17:45:35 Liczba szacunów: 0
  • CZY TAKI TRENING BEDZIE SIE SPISYWAŁ PRZY REDUKCJI ?? PROSZE ZAJRZEC

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1.pompki na poręczach + obciążenie 3x5 (to cwiczenie wykonuje ruchem płynnym nie kłade dużego nacisku na walke przy opadaniu ale nie jest to też ruch kompletnie bezwładny, nie dokonuje kompletnego wyprostu aby miesnie były przez cały czas napięte ) 2.Suplimacje chantlami na skosie 3x 10<8<4 (ruch do góry wykonywany energicznie w miare mozl

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 960 Data: 2010-05-13 18:36:59 Liczba szacunów: 0
  • Pomożecie??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch), 2.Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud), 3.Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud), 4.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na skośnej ławce-(klatka), 5.Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne), 6.Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie-(narami

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1057 Data: 2007-07-04 17:18:59 Liczba szacunów: 0
  • SPrawDzi Ktos Czy ten Plan jEst Dobry ??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cos tu nie gra w atlasie cwiczen pisze ze wyciskanie z przed i za karku działaja przednie i boczne aktony a na unoszenie sztangielek bokiem w gore srodkowe aktony

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 1890 Data: 2006-12-22 22:41:53 Liczba szacunów: 0
  • TRENING!!!!!!

    Post
    Sztuki Walki

    mniejszenie obciazenia i zrobienie dodatkowej serii, powoduje nic innego jak zesztywnienie miesni i zmniejszenie zakresu ruchow w stawach. Moj trening wyglada na ogol tak: 1) wyciskanie z piersi lezac 3 serie po 6-8 powt. 100 kg 2) przysiad pelny ze sztanga (posladki dotykaja piet) 2-3 serie po 10 powtorzen 110 - 120 kg 3) polprzysiady: uginan

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 8908 Data: 2002-08-11 15:53:44 Liczba szacunów: 0