SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wyciskanie sztangielek barki

  • Wyciskanie sztangielek(barki)

    Temat
    Trening dla początkujących

    wyciskanie sztangi zza głowy robię już od ponad roku i nigdy nie miałem żadnej kontuzji. od 3 tygodni zacząłem robić jeszcze wyciskanie sztangielek(w inny dzień niż wyciskanie sztangi). przeczytałem na forum że arnoldki są bardzo dobre na barki więc postanowiłem to sprawdzić. Technika raczej(albo na pewno) dobra..2 serie bardzo dobrze mi się robiło

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2191 Data: 2008-05-22 21:23:31 Liczba szacunów: 0
  • Wyciskanie sztangielek pionowo w górę - barki

    Temat
    Trening dla początkujących

    Podczas tego ćwiczenia odczuwam ból w dolnych partiach mięśni pleców, ćwiczenie wykonuje poprawni technicznie, prosta sylwetka w siadzie, wypięta klata. Gdzie może leżeć przyczyna ?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 648 Data: 2009-01-13 15:40:22 Liczba szacunów: 0
  • Arnold Schwarzenegger - Wielka Galeria

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    śni) Wiosłowania w opadzie tułowia Martwe ciągi (3 serie * 10, 6, 4) Unoszenie nóg (5 serii po 25 powtórzeń) Wtorek i Piątek BARKI + RAMIONA + PRZEDRAMIONA + BRZUCH Podrzut i wyciskanie Unoszenia ramion bokiem Podciąganie sztangi do brody stojąc, z dużym ciężarem Wyciskania Uginania przedramion ze sztangą Uginania ze sztangielkami w pozycji siedząc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-25 21:23:11 Liczba szacunów: 0
  • TEST - MET-RX - MASA i SIŁA 5 OSÓB podsumowanie str.96

    Post
    Odżywki i suplementy

    zedramion ze sztangielkami na skośnej ławce Uginanie ramion na ławce Scotta Przemienne uginanie ramion ze sztangielkami z suplinacją stojąc Ściąganie linki wyciągu Francuskie wyciskanie Wyprosty ramienia ze sztangielką Uginanie ramion z obciążeniem na poręczach ŚRODA: barki + nogi Wyciskanie sztangi na barki z klatki Wyciskanie sztangi/sztangiele

    Odpowiedzi: 1077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-09 21:55:36 Liczba szacunów: 0
  • Moja kolej

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek : -klata, plecy Rozgrzewka-wyciskanie sztangi na ławce poziomej-1 seria x 15 powt. Serie pojedyńcze: -wyciskanie sztangi na poziomie (10,8,8,6,4 powt.) -podciąganie na drążku szerokim uchwytem(do klatki)-5serii po 10 powt. Superseria(x5) -wyciskanie sztangielek/sztangi na ławce skośnej(głową do góry)(10,8,8,6,4 powt.) -wiosłowa

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2124 Data: 2006-06-13 13:32:50 Liczba szacunów: 0
  • PLAN NA MASE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A oto kilka pierwszych planów: PLAN 1 TRENING INTENSYWNY OKRES - 6 TYGODNI (absolutnie nie dla początkujących) I DZIEŃ - KLATKA + BICEPS 1. wyciskanie sztangi na płaskiej 5s 2. hantle skos 4s 3. rozpiętki 3s 4. przenosy 3s 1. uginanie szeroko ze sztanga 4s 2. sztanga nachwyt 2s 3. modlitewnik wąsko 3s 4. hantle siedząc 3s II DZIEŃ - NOGI

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2820 Data: 2006-12-29 22:53:09 Liczba szacunów: 0
  • TEST : NOZ IV siła w górę By StiX - pods. str.12!

    Post
    Odżywki i suplementy

    kanie sztangi/sztangielek na barki zza karku 3 serie Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3 serie Superseria: - uginania ramion stojąc ze sztanga - 5 serii (10,8,8,6,4 powt.) - wyciskanie francuskie leżąc - 5serii (15,10,8,6,4 powt.) Superseria: - uginanie ramion naprzemienne - 5 serii po 8 powt., - pompki w podporze tyłem - 5 serii po 8 powt., Super

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 13430 Data: 2009-12-25 20:32:18 Liczba szacunów: 0
  • ILE RAZY W TYGODNIU

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A cwiczylem raz w tygodniu takim treningiem. Biorąc reactora i nitrobolon i zauwazyłem ze cwiczac 2 razy lepiej sie buduje sylwetka Poniedziałek: Klatka: 4X6-8 - wyciskanie sztangi płasko - rozpiętki płasko - przenoszenie sztangielki za głowę Triceps: 3X6-8 - wyciskanie francuskie sztangi leżąc - prostowanie przedramion na wyciągu górnym(wycisaknie

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2703 Data: 2005-06-29 07:00:39 Liczba szacunów: 0
  • Ocencie trening

    Post
    Trening dla początkujących

    albo przywal sobie trening arnolda :PPP Poniedziałek : - klatka piersiowa, plecy Rozgrzewka-wyciskanie sztangi na ławce poziomej -1 seria x 15 powt. Serie pojedyńcze: - wyciskanie sztangi poziomo (10,8,8,6,4 powt.) - podciąganie na drążku szerokim uchwytem (do klatki) - 5 serii po 10 powt. Superseria (x5) - wyciskanie sztangielek/sztangi na

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 643 Data: 2007-12-09 00:39:35 Liczba szacunów: 0
  • zmiana planu

    Post
    Trening dla początkujących

    e sądziłem że się uda no ale. Jest to plan HST + modyfikacje Arnoldowego.Może się na coś przyda: Pisownia oryginalna z przed lat :-) Poniedziałek : -klata, plecy Rozgrzewka-wyciskanie sztangi na ławce poziomej-1 seria x 15 powt. Serie pojedyńcze: -wyciskanie sztangi na poziomie (10,8,8,6,4 powt.) -podciąganie na drążku szerokim uchwytem(do kla

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 767 Data: 2011-12-02 16:13:47 Liczba szacunów: 0
  • Podwójna Piramida (progresja+regresja) Trening na Siłe by YaKuZa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mion w przód ze sztangą/sztangielką ->Unoszenie ramion w bok ->Unoszenie ramion w opadzie 2s Superseria: -uginania ramion stojąc ze sztanga-5 serii(10,8,8,6,4 powt.) -wyciskanie francuskie leżąc-5serii(15,10,8,6,4 powt.) Superseria: -uginanie ramion naprzemienne-5 serii po 8 powt., -pompki w podporze tyłem-5serii po 8 powt., Superseria: -ug

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 13010 Data: 2006-06-21 08:37:33 Liczba szacunów: 0
  • Dawne diety

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    stowniki grzbietu Czwartek: klatka piersiowa, plecy Piątek: barki, tricepsy, bicepsy Sobota: wolne Niedziela: wolne Poniedziałek : - klatka piersiowa, plecy Rozgrzewka-wyciskanie sztangi na ławce poziomej -1 seria x 15 powt. Serie pojedyńcze: - wyciskanie sztangi poziomo (10,8,8,6,4 powt.) - podciąganie na drążku szerokim uchwytem (do kla

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3972 Data: 2007-06-08 19:26:29 Liczba szacunów: 0
  • pytanie odnosnie treningu / superserii

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    epsy, bicepsy Sobota: wolne Niedziela: wolne ja od tego tygodnia robie tak i jak dla mnie jest bomba a tu podam ćwiczenia Poniedziałek : - klatka piersiowa, plecy Rozgrzewka-wyciskanie sztangi na ławce poziomej -1 seria x 15 powt. Serie pojedyńcze: - wyciskanie sztangi poziomo (10,8,8,6,4 powt.) - podciąganie na drążku szerokim uchwytem (do klatki

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1465 Data: 2007-06-21 07:58:19 Liczba szacunów: 0
  • trening arnolda

    Post
    Trening dla początkujących

    stowniki grzbietu Czwartek: klatka piersiowa, plecy Piątek: barki, tricepsy, bicepsy Sobota: wolne Niedziela: wolne Poniedziałek : - klatka piersiowa, plecy Rozgrzewka-wyciskanie sztangi na ławce poziomej -1 seria x 15 powt. Serie pojedyńcze: - wyciskanie sztangi poziomo (10,8,8,6,4 powt.) - podciąganie na drążku szerokim uchwytem (do kla

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 731 Data: 2010-10-20 21:59:44 Liczba szacunów: 0
  • Trening 5 dni w tyg. co sadzicie ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i , prostowniki grzbietu Czwartek: klatka piersiowa, plecy Piątek: barki, tricepsy, bicepsy Sobota: wolne Niedziela: wolne Poniedziałek : - klatka piersiowa, plecy Rozgrzewka-wyciskanie sztangi na ławce poziomej -1 seria x 15 powt. Serie pojedyńcze: - wyciskanie sztangi poziomo (10,8,8,6,4 powt.) - podciąganie na drążku szerokim uchwytem (do klatki

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1317 Data: 2010-02-09 17:38:30 Liczba szacunów: 0
  • TRENINGI slawnych kulturystow!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    i , prostowniki grzbietu Czwartek: klatka piersiowa, plecy Piątek: barki, tricepsy, bicepsy Sobota: wolne Niedziela: wolne Poniedziałek : - klatka piersiowa, plecy Rozgrzewka-wyciskanie sztangi na ławce poziomej -1 seria x 15 powt. Serie pojedyńcze: - wyciskanie sztangi poziomo (10,8,8,6,4 powt.) - podciąganie na drążku szerokim uchwytem (do klatki

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 886 Data: 2008-02-19 21:34:51 Liczba szacunów: 0
  • Dobry Plan treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    -Rozpietki 3 lub 4 serie po 12 BICEPS -Unoszenie sztangi łamanej 12/10/8/8 -Unoszenie hantelek chwytem mlotkowym 4x10 TRICEPS -Wyciskanie sztangi wąsko 12/10/8/8 -Francuskie wyciskanie sztangi/sztangielek 4x10 BARKI -Wyciskanie hantelek 12/10/8/8 -Unoszenie sztangielek do góry bokiem 4x10 -Unoszenie sztangielek do góry bokiem w opadzie tułowia 4x1

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 11823 Data: 2005-12-18 00:55:29 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    roda: nogi Czwartek: klatka piersiowa, plecy Piątek: barki, tricepsy, bicepsy Sobota: wolne Niedziela: wolne Poniedziałek : - klatka piersiowa, plecy Super seria: - wyciskanie sztangi poziomo- 4 serii - podciąganie na drążku szerokim uchwytem (do klatki) - 4 serii Super seria (x3) - wyciskanie sztangielek/sztangi na ławce skośnej (głow

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1159 Data: 2010-06-17 22:41:59 Liczba szacunów: 0
  • Kolejny Cykl Proszę o rady

    Post
    Doping

    Poniedziałek : - klatka piersiowa, plecy Rozgrzewka-wyciskanie sztangi na ławce poziomej -1 seria x 15 powt. Serie pojedyńcze: - wyciskanie sztangi poziomo (10,8,8,6,4 powt.) - podciąganie na drążku szerokim uchwytem (do klatki) - 5 serii po 10 powt. Superseria (x5) - wyciskanie sztangielek/sztangi na ławce skośnej (głową do góry) (10,8

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 558 Data: 2013-12-08 16:15:28 Liczba szacunów: 0
  • wkońcu coś ułożyłem pomoc przy planie 3 dniowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja trenuje pare tygodni tak chwale sobie ten trening spróbuj może Ci podpasi : Poniedziałek: klatka piersiowa, plecy Rozgrzewka - wyciskanie sztangi na ławce poziomej - 1 seria x 15 powtórzeń Serie pojedyncze: - wyciskanie sztangi poziomo (10,8,8,6,4 powtórzeń) - podciąganie na drążku szerokim uchwytem (do klatki) - 5 serii po 10 powtórzeń Superser

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 452 Data: 2010-06-09 16:02:48 Liczba szacunów: 0