SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

wyciskanie sztangi do szyi

  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    dół (kat 30 %) 12,12,10,8 wersja 2 1.Wyciskanie hantli na ławce poziomej. 15,12,10,6,7 2.Pompki na poręczach 15,12,12,8 (jeśli nie masz siły to odpowiednik na maszynie albo wyciskanie hantli głowa w dół pod dużym skosem) 3 Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową do góry(kat 30,45 st. szerokim uchwytem) Triceps: wersja 1 1. Prostowanie reki

    Odpowiedzi: 481 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-07 21:26:47 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA - HI TEC RÓB FORMĘ NA LATO - Men

    Post
    Odżywki i suplementy

    łowie się kręci, gardło boli, zaczynam robić sobię drzemki, wzrok zamglony, czuje takie ciepło na japie, no i ból szyi odczuwam, do jutra powinno przejść :-) Trening: Barki 1.wyciskanie hantli siedząc 16kg x 29p/18kg x 13p/20kg x 10p 18kg x 25p/20kg x 14p/22kg x 10p 20kg x 22p/22kg x 12p/25kg x 7p 22kg x 19p/25kg x 8p/27kg x 5p 25kg x 14p/28kg x 8p

    Odpowiedzi: 703 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-20 21:44:24 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    e nieruchome) 12.12.10 8 2. Prostowanie rak z hantelka (z jedna oburacz lapiac za talerze) na lawce skosnej 12.12.8 SRODA Bary: (1) Unoszenie hantelek bokiem 15,12,10,10 wyciskanie sztangi zaa karku 12,10,8 Podciaganie linki wyciagu dolnego do szyi 12.12.8 kaptury -wniosy sztangi przodem na prostych rekach 15,12,10,10 (2) Unoszenie ramion

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-07-24 11:01:42 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    e nieruchome) 12.12.10 8 2. Prostowanie rak z hantelka (z jedna oburacz lapiac za talerze) na lawce skosnej 12.12.8 SRODA Bary: (1) Unoszenie hantelek bokiem 15,12,10,10 wyciskanie sztangi zaa karku 12,10,8 Podciaganie linki wyciagu dolnego do szyi 12.12.8 kaptury -wniosy sztangi przodem na prostych rekach 15,12,10,10 (2) Unoszenie ramion

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-05-19 20:46:32 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Demon i tak mozna tylko jeden w dziale dac jednej osobie . Ale akurat mam jakis pod reka Oczywiscie jest to plan pod warunkiem ze masz juz conajmniej 4-5 miesiecy doswiadczenia . Sa tu cwiczenia na kazda partie na jeden trening . Teraz wystarczy ze ulozysz je w ten sposob pon klata+bic wt nogi+brzuch czw barki+ tric pt plecy albo 3 razy w tyg (P

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-11-21 22:05:50 Liczba szacunów: 0
  • SFD Team: Łukasz Modzelewski i Przemek Górynowicz

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Proszę bardzo ;-) CZWÓRKI + BRZUCH 1 1. SQ R10 2. SQ wąsko smith 15/12/10/10/10 3. Odpychanie średnio 15/12/10/10/10 4a. Wyciskanie suwnica 5x10 4b. Prostowanie siedząc 5x12 CZWÓRKI + BRZUCH 2 1. Hack-SQ R12 2. Wykroki z hantlami 20/15/12/12/12 3a. Hack SQ wąsko 4x12 3s faza neg 3b. Odpychanie suwnica 4x15 3s faza neg 3c. Prostowanie siedząc 4x20

    Odpowiedzi: 6642 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-23 11:55:15 Liczba szacunów: 1
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    P.O.N.I.E.D.Z.I.A.L.E.K Klatka (1) 1.Wyciskanie sztangi na ławce poziomej. 15-,18 ,12 ,12 ,8 2.Wyciskanie sztangielek na ławce skosnej (glowa do gory kat 45% ) 15,12,10,8 3 Rozpietki glowa w dol (kat 30 %) (2) 1.Wyciskanie hantelek na ławce poziomej. 15,12,10,8 2.Pompki na poreczach 4x15,12,12,8 (jesl

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-10-26 23:06:12 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    31/12/2015 DNT Jestem, jestem gdyby się ktoś zastanawiał co się ze mną dzieje :-> Uzupełniam wypiski staro/nowo roczne :-) Siłownia w sylwestra była czynna krótko i nie zdążyłam na nią dotrzeć, dlatego będzie sama micha ciut rozjechana, czasem się tak może zdarzyć czym się jakoś specjalnie nie przejmuję ;-) Miska: suplementy: wit. A+E, wit. D, krea

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-02 23:49:02 Liczba szacunów: 0
  • [art] Split - partia 2x/tydzien. Dla początkujących i nie tylko...

    Post
    Trening dla początkujących

    3x 12,10,8. unoszenie hantli bokiem 3x 12,10,8. triceps: rozciąganie francuskie stojąc hantlem 3x 10,10,8. prostowanie ręki do tyłu w opadzie 3x 10,10,8. Wtorek(lekko) nogi: wyciskanie do góry leżąc na maszynie 2x szeroko 12,10 wąsko 12,10. prostowanie kolan w górę na maszynie 3x12,10,8 wspięcia na palce 2x max. plecy: ściąganie linki wyciągu górn

    Odpowiedzi: 531 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-10 14:29:33 Liczba szacunów: 0
  • Lasican1 - Dreams comes true - ROAD TO 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    https://i.imgur.com/EDg5Z3g.jpg Emaneczko :-) Dzień bez większych wydarzeń jak i emocji :-) Wstałem koło godziny 11 :-) pokrzątałem się trochę po mieszkaniu a potem wyruszyłem na miasto, miałem kilka paczek do wysłania i odebrania z poczty więc wszystko sobie załatwiłem. Potem wskoczyłem do sklepu SFD na otwarcie x) gdzie zrobiłem drobne zakupy i c

    Odpowiedzi: 2226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-12 22:25:16 Liczba szacunów: 3
  • The worst thing is to be nobody, for someone - who is everything for you. DT by Rober

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    no to niezle po grze w tenisa trening nog ... Jednak nie było tenisa :P Za to cieżki trening nóg :) Czwartek, 19 lipca Piątek, 20 lipca Dieta w te 2 dni taka sama, oprócz tego co już napisałem wcześniej :) Dieta w dzień treningowy : Posiłek ( kcal, B, W, T ) Posiłek 1 Shake (150g płatków owsianych, 40g Hi-Tec Hi-Anabol Protein) ( 717, 34, 95,

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 4331 Data: 2012-07-21 01:58:55 Liczba szacunów: 0
  • 75kg do maja - Dziennik treningowy - szepke

    Post
    Trening w domu

    iskanie na ławce płaskiej wąskim chwytem (30 cm), łokcie blisko tułowia 8-5-3-8-5-3, odpoczynki 2 min, tempo 301 -Wyprosty ramienia w tył jednorącz, na zmianę ręka za ręką + wyciskanie francuskie jednorącz siedząc 3x 15, tempo 201, odpoczynki 60 sek Wyprosty w tył w opadzie? I tak samo jak z siódemkami uginania, zrobić 1 serię wyprostów a po tym

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-05 11:21:17 Liczba szacunów: 0
  • 75kg do maja - Dziennik treningowy - szepke

    Post
    Trening w domu

    ciskanie na ławce płaskiej wąskim chwytem (30 cm), łokcie blisko tułowia 8-5-3-8-5-3, odpoczynki 2 min, tempo 301 -Wyprosty ramienia w tył jednorącz, na zmianę ręka za ręką + wyciskanie francuskie jednorącz siedząc 3x 15, tempo 201, odpoczynki 60 sek - Pompki w podporze tyłem, 1x max tempo 101 3.Nogi -Przysiady ze sztangą na barkach, czmu max? Nie

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-04 11:26:32 Liczba szacunów: 0
  • Vacerrosa DT str. 16

    Post
    Ladies SFD

    18 kg x 10 na obie nogi 18 kg x 10 na obie nogi, 18 kg x 10 na obie nogi, 20 kg x 10 na obie nogi 18 kg x 10 na obie nogi, 18 kg x 10 na obie nogi, 20 kg x 10 na obie nogi 4. wyciskanie żołnierskie (3 x 10, 60 sek.) 10 kg x 10, 10 kg x 10, 15 kg x 10 - trochę sobie pomagałam, wybijając się z lekko ugiętych nóg 6 kg x 10, 8,5 kg x 10, 11 kg x 10 8,

    Odpowiedzi: 206 Ilość wyświetleń: 16223 Data: 2014-12-27 12:55:33 Liczba szacunów: 0
  • Lepiej późno niż wcale

    Post
    Trening dla początkujących

    lokcie nieruchome) 12.12.10 8 2. Prostowanie rak z hantelka (z jedna oburacz lapiac za talerze) na lawce skosnej 12.12.8 SRODA Bary: (1) Unoszenie hantelek bokiem 15,12,10,10 wyciskanie sztangi zaa karku 12,10,8 Podciaganie linki wyciagu dolnego do szyi 12.12.8 kaptury -wniosy sztangi przodem na prostych rekach 15,12,10,10 (2) Unoszenie ramion boki

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 578 Data: 2012-05-31 11:42:11 Liczba szacunów: 0
  • Mocne FBW na początek

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wow - unilateralne i bilateralnych - nie mam pojęcia o co chodzi :) W każdym bądź razie przez pierwsze 2 miesiące olewałem jakiś konretny plan, ale nie odpowiednie wykonywanie ćwiczeń - dzięki temu sądzę, że z techniką nie jestem na bakier - choć jak wiadomo zawsze jest co poprawiać. Podsumowując sądzę, że wybrane ćwiczenia potrafię wykonać w odpow

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1136 Data: 2012-03-31 23:53:36 Liczba szacunów: 0
  • Split do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za odpowiedzi Trochę mi się namieszało. Wolałbym nie zmieniać zupełnie całego planu dopóki nie skończę tego cyklu na kreatynie (kwiecień). Pewnie powiecie że za wcześnie wrzucona, ale stało się Dieta jest w porządku, długo pracowałem nad tym żeby zmusić organizm do progresji wagi i w końcu się udało Własnie dzięki podbiciu tłuszczy. Teraz

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 846 Data: 2011-03-09 22:39:31 Liczba szacunów: 0
  • marceliono// masa i sila// chudzi mogą isc na ryby %-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    8.01.10 (piatek) trening( barki + kark) wyciskanie sztangi nad glowe (wolny ciezar): 10x40kg 8x50kg 8x60kg podrzut hantli: 8x21kg 8x23kg 6x25kg wznosy barkow na boki (bramka): 8x2ob 8x3ob 8x3ob wznosy szyi do tylu: 10x5kg 10x7,5kg 10x7,5kg 10x7,5kh wypchniecia szyi z ciezarem na czole: 10x10kg 10x10kg 10x12,5kg 8x12,5kg szrugsy hantalmi: 12x41kg/3s

    Odpowiedzi: 331 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-08 14:34:57 Liczba szacunów: 0
  • unknovvn/DT (str.17,34)

    Post
    Ladies SFD

    rko, banan chleb żytni, mięso z uda bez skóry 3 jajka, boczek %-) przez tą naukę to ja głodna się robię - upiekłam swój pierwszy w życiu chleb razowy z zakwasu:-D TRENING 1a wyciskanie na płaskiej szeroko do szyi 4x8-10 10x 23/25,5/28 6x 30,5 10x 15,5/18/20,5/23 1b.rozpietki na plaskiej 4x15-20 2min 20x 3/3 11x 5 7x 5 (x2hantle) 20x 3kg/3kg 18x 3k

    Odpowiedzi: 513 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-06 14:02:45 Liczba szacunów: 0
  • PUSHhard DT

    Post
    Ladies SFD

    1b. suwnica nogi wysoko 3x12-15 +2x drop 2min przerwy 2b. wznosy bioder ze sztangą z plecami na ławce 3x 15 2b. uginanie nóg na maszynie 3x12-15 +2x drop 2min przerwy 3a. wyciskanie sztangielek siedząc 3x12-15 3b. wznosy ramion bokiem 3x12-15 + 2x drop Dzień 3 1. ściąganie drążka wyciągu górnego 6x5/4/3/5/4/3 2. podciąganie/ opuszczanie 5x6

    Odpowiedzi: 381 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-09 12:32:45 Liczba szacunów: 0