Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: wyciecie kaletki przedrzepkowej

Strona 3 z 5

  • problem z kregoslupem-boli caly i inne stawy

    jak plywam na plecch urzywajac rak jako wiosel to pozniej boli mnie pare tygodni lapa,lewe kolano mialem zapalenie kaletki maziowej i tez je czuje do dzis a to juz ze 3 olata temu bylo.lewa kostka kiedys skrecilem do dzis cieplo czuje, jakies

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1225| Data: 2006-11-01 15:45:14| Liczba SOGów: 0
  • migdalki, co robic?

    cyklik 3x biostymina i dalo sie to odczuc, zero problemow w tym sezonie zimowym, az do teraz. niewiem co robic, bo wyciecie ich wogole mi nie na reke, poza tym niewiem czy to prawda, ale laryngolog cos mowil ze trzeba wyciac bo mam wypadanie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 11493| Data: 2007-04-25 08:50:13| Liczba SOGów: 0
  • KONKURS GRAPPLU SFD

    witam wszystkich fanów grapplu 1 i pragnę zaprosić do kolejnego konkursu w naszym dziale: temat dogłębne przedstawienie pojęcia sprowadzenie walki do parteru regulamin 1 konkurs jest otwarty dla wszystkich forumowiczów którzy

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 2009| Data: 2008-10-04 17:36:18| Liczba SOGów: 0
  • Problem z kolanem pomoc w analizie wyników badań.

    wl. rzepki, wiezadła bez zmian, niewielkie wysuniecie rogu przedniego mm o 3.5 mm, obrzęk niewielkiego stopnia kaletki stopy gęsiej, w dole podkolanowym bez zmian ogniskowych, chrząstka bez zmian 2,4 mm. opis rtg: drobne uwypuklenie śr. ok. 4mm

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1378| Data: 2015-11-16 16:17:13| Liczba SOGów: 0
  • Odbudowa torebki maziowej po operacji i skręceniu stawu skokowego

    maziowa kaletka . czy miał ktoś podobne doświadczenia lub posiada jakieś konkretne informacje na temat stawu, kaletki podobnych przypadków, czegokolwiek co może mi pomóc pozdrawiam. ps: w związku z tą kontuzją zamieściłem już na forum

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3656| Data: 2008-07-28 23:32:40| Liczba SOGów: 0
  • 2 mocne cykle,ktory lepszy?

    mozna dolozyc wiecej kg i zrobic wiecej sily,natomias zaleta drugiego jest to ze tren na rzezbie gwarantuje lepsze wyciecie mam racje ktore polaczenie proponujecie i jak ewentualnie zrobilibyscie czyszczenia a moze wogole sama zmiana srodkow i

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2106| Data: 2008-12-12 23:01:04| Liczba SOGów: 1
  • SAA redukcja dla dziewczyny

    cześć jestem asia, trenuję od 5lat gimnastykę i od 3lat regularnie ćwiczę na siłowni, posiadam rownież zbilansowaną dietę. będę kończyła siłowo masowy nienawidzę tego słowa cykl i przymierzam się powolutku do opracowania cyklu redukcyjnego na saa,

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 1595| Data: 2015-12-08 10:59:15| Liczba SOGów: 5
  • Napinacz powięzi szerokiej.

    ktoś sposób na rozciągnięcie mięśnia napinacza powięzi szerokiej pas biodrowy link albo opis : mam zapalenie kaletki krętarza większego, które jest spowodowane przykurczem mięśnia napinacza powięzi szerokiej. podobno można to wyleczyć

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 6310| Data: 2008-07-29 18:09:09| Liczba SOGów: 0
  • [BLOG]Kenau1993 - redukcja

    witam, postanowiłem założyć dziennik ponieważ myślę, że to fajna sprawa notować swoje postępy i kiedyś tam do tego wrócić. w skrócie, we wrześniu wróciłem z holandii gdzie strasznie się spasłem bo aż 89kg ach te ich frytki z majonezem ;p od 03.09

    Odpowiedzi: 45| Ilość wyświetleń: 2945| Data: 2014-12-22 11:59:46| Liczba SOGów: 0
  • trenadrol wycięcie

    witam! mam kilka pytań odnośnie tego ph. będę wcinał 1 puche, czyli 60 kapsów. 2 kapsy na dzień. 3 1.planuję redukcje na nim. czy dieta low carb bedzie odpowiednia na tym cyklu chcę również ubic masę. 2. na odblok wystarczy mi 1 listek

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 2440| Data: 2008-11-16 01:17:43| Liczba SOGów: 1
  • Wcięcie w Tali - jak zrobic ???

    chce zmniejszyc obwod w tali niejest on duzy ale przez zime troszeczke sie tluszczyku zebrało 2 i z tąd moje pytanie jak zrobic fajne wycięcie w tali i pozbyc sie tego glupiego tluszczyku a i czy przy treningu masowym bez zmnieniania diety

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 17747| Data: 2003-05-04 18:16:30| Liczba SOGów: 1
  • 20 Winstrolu + 15 Propio teścia

    witam, od jakiegoś czasu czytam potrzebuje małych porad planuje cykl na zimę w okresie przygotowawczym rugby.. moim celem jest mega wycięcie sylwetki podkreślenie zalanych mięśni i rzeźba brzucha która chciałbym osiągnąć do wakacji. oczywiście

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3381| Data: 2007-11-29 22:05:44| Liczba SOGów: 0
  • Minotauro vs Henderson

    mówili że to co wyprawia henderson to można porównać do hudiniego 14 w końcu suma sumarum mino obalił przez wyciecie nóg hendersona , zrobił dosiad i załozył balache.ale założył ją tak że zabllokował obie ręce hendersona i ten ni emógł klepać

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1820| Data: 2003-01-20 09:52:36| Liczba SOGów: 3
  • Ciekawy koncept diety + trening / redukcja

    na brzuchu aktualnie pas 87, ma byc 82, do tego zrzucenie troche fatu z bokow, nog, tylka itp. ogolnie lekkie wyciecie sie przed jesienia, zeby zaczac na sucho. kwestia straty 4 6kg. sniadanie: 5 jajek na masle 10g z cebula 20g i boczkiem

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 2599| Data: 2008-05-19 20:46:09| Liczba SOGów: 2
  • burak / Zrzucanie balastu pod okiem Koniu151 - foto str.12

    witam, zakładam wątek tutaj, ponieważ będzie tu mały dziennik z mojej walki z bf em pod okiem wszystkim znanym koniu151 : do rzeczy: wiek: 23 waga: 96 pas: 96 klata: 110 bic: 41 udo: 63 łydka: 41 cel zejście jak najniżej z pasem i

    Odpowiedzi: 144| Ilość wyświetleń: 13458| Data: 2011-06-22 13:30:53| Liczba SOGów: 3
  • Dieta na spalanie tłuszczu

    sytuacja wygląda tak : mam 20 lat, najprawdopodobniej dziedziczną lipomastie, której pozbycie się jest moim celem nr 1. ogólnie trenuje, z przerwami, dość amatorsko, parę lat. bez odżywek, często bez diet, tak hobbystycznie. teraz na studiach

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1547| Data: 2011-07-21 18:06:25| Liczba SOGów: 0
  • Tren + Nandro = co na zejscie?

    tygodniowy: troche tescia, metki i deki rok temu trening : 4 5 x tyg silownia 4x tyg cardio cel cyklu : wyciecie sie odstęp czasowy od ostatniego cyklu : 12mies poziom bf% : n/a tendencja do tycia/chudnięcia typ budowy :

    Odpowiedzi: 52| Ilość wyświetleń: 2677| Data: 2011-04-07 07:40:46| Liczba SOGów: 2
  • Ławeczka, sztangi, obciazenie, pas - SPRZEDAM

    tak jak w temacie. zdjęcia oczywiscie prawdziwe. zapraszam do kupna. mozna w calosci lub z osobna. mozliwość odbioru osobistego w nowym sączu lub okolicach. obciazenie http://img18.imageshack.us/i/43168013/ ławka

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 1634| Data: 2009-10-17 17:21:02| Liczba SOGów: 0
  • Bliznowiec

    elastyny i kolagenu stosowalem contractubex ale nic nie pomogl. po 3 latach zdecydowalem sie na operacje wyciecie niestety zrobilo sie znowu.od tego czasu minely 2 lata. czy spotkal sie ktos moze z takim problemem i jak sobie z nim poradzil

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 13206| Data: 2004-11-05 13:20:29| Liczba SOGów: 1
  • Przepuklina kregoslupa l5-s1

    ortopedy, ktory powiedzial ze przepuklina jest operacyjna i dal mi skierowanie na konsultacje neurochirurgiczna i wyciecie jednak przestraszylem sie dosc mocno wizji operacji kregoslupa w wieku 23 lat i ortopeda dal mi skierowanie do neurologa,

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1989| Data: 2012-08-13 22:18:46| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}