Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: wybity palec u nogi

Strona 1 z 3131

  • Wybity Palec u nogi - 1.5 miesiąca :((((

    około półtora miesiąca temu podczas gry w piłke wybiłem sobie palec u nogi palec spuchł , zrobił sie siny. po póltora tygodnia palec przybrał normalną barwe , i lekko zeszła opuchlizna

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 11338 | Data: 2005-06-18 23:31:03 | Liczba SOGów: 0
  • Wybity palec u nogi?

    z kolegą,gdy chciałem go z lovkicka,niefortunnie kopnąłem go z czuba mocno,a on zablokował kolanem.palec chyba był wybity nie mogłem wykonywać pełnego zakresu ruchów,i tak zostało bez żadnego opatrzenia,czy też czyjejś pomocy.teraz po tak długim

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1929 | Data: 2011-01-27 19:59:48 | Liczba SOGów: 0
  • wybity palec

    czym można wyleczyć wybity palec bez nastawiania go i innych interwencji lekarza

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 3676 | Data: 2012-05-05 19:43:04 | Liczba SOGów: 0
  • Wybity palec? czy moze gorzej?

    ok, nie bolalo ale zrobil sie siny, teraz jest strasznie spuchniety i prostujac go okropnie boli. mialem kilka razy wybity palec ale nigdy az tak. zalaczam foty, i moje pytanie, powinienem z tym sie udac do lekarza czy samo przejdzie na fotkach

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 590 | Data: 2014-05-12 19:14:21 | Liczba SOGów: 0
  • wybity palec u nogi

    mam problem, wiec : gdy wchodzilem po schodach zle ulozylem prawa noge ze , palec ten duzy mi sie wygial. teraz jest strasznie napuchniety i towarzyszy temu okropny bol przy zginaniu. niewiem czy

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 488 | Data: 2013-07-03 18:32:38 | Liczba SOGów: 0
  • Stłuczony palec u nogi

    witam, a więc sprawa wygląda tak: nie rozpisując się, wczoraj na trenigu upadłem na zgięty duży palec u nogi a raczej był pierwszą częścią ciała która dotknęła ziemi, potem poleciałem na plecy . przez pierwsze kilka

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2656 | Data: 2012-04-28 19:45:40 | Liczba SOGów: 0
  • Złamany palec od nogi, a cykl??

    150 mety. mam zamiar jeść 20mg ed przez cały cykl. mój problem ploega natomiast na tym czy jeśli mam złamany mały palec od nogi i jest w gipskie taki krótki mogę brać tą metkę. nie bedzie mi przeszkadzało to w ćwiczeniach. tylko nie wiem jaki

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 4190 | Data: 2006-10-24 21:56:01 | Liczba SOGów: 0
  • boli palec u nogi

    co zrobic: 4 dni temu bardzo mocno uderzylam sie w drugi palec u nogi ten obok duzego caly czas jest spuchniety i siny, nie moge go zgiac bo bardzo boli moja mama nie ma czasu zeby

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 3077 | Data: 2011-04-07 15:00:30 | Liczba SOGów: 0
  • zwichniety palec u nogi

    wydaje mi się,że zwichnęłam palec u nogi w tańcu kopnęłam w nóżkę od fotela.jako,że byłam znieczulona stopa rozbolała mnie następnego dnia.jest w okolicach tego palca sina.palcem moge poruszać ale czuję wówczas ból.co robić

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2571 | Data: 2011-01-02 16:25:09 | Liczba SOGów: 0
  • palec u nogi

    hej wszystkim . mam problem wczoraj na imprezie mocno uderzyłam sie w drugi palec u nogi ten koło dużego boli tylko jak zginam go w doł a jak próbuje zgiąć je stojąc to juz wogóle nie ma szans na to

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 242 | Data: 2014-09-06 13:50:55 | Liczba SOGów: 0
  • zwichnięty palec u nogi

    witam mam pytanko: w pracy zwichnęłam sobie mały palec u nogi jestem ubezpiczona w zusie czy nalezy mi się jakieś odszkodowanie jeśli tak to gdzie i jakie dokumenty musze złozyć dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1054 | Data: 2011-08-24 14:13:46 | Liczba SOGów: 0
  • wybity palec (zdjęcie)

    z nim coś nie tak. zamieszczam fotki i chcę porady najlepiej od fachowców czy nadaje się to do wizyty u lekarza: wybity w prawej ręce to raczej nie opuchlizna http://img230.imageshack.us/my.php image=dsc00038rg6 zdrowy u lewej ręki

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 18973 | Data: 2008-08-01 23:27:56 | Liczba SOGów: 0
  • wybity palec, miesiąć temu %-)

    miesiąc temu na w fie źle złapałem piłke ręczną i wybiłem sobie palec jako że jestem twardy trzeba być twardym, a nie mientkim nie poszedłem do żadnego lekarza może jednak brak

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 12541 | Data: 2006-11-23 22:50:36 | Liczba SOGów: 0
  • Wybity Palec

    no wiec wczoraj na treningu niefortunnie nawinalem sie na lokiec gdy uderzalem haka, i przywalilem kciukiem.jak sie domyslacie palec jest chyba wybity nie pierwszy raz 7 .znacie moze jakies dobre metody szybkiego uzdatnienia go 1

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 11160 | Data: 2007-01-20 13:39:32 | Liczba SOGów: 2
  • Wybity palec

    lekko pol smieszny problem aczkolwiek dosc drazliwy. prawie 2 tyg temu wybilem chyba bo pewnosci w sumie nie mam palec przez 2 3dni go oszczedzalem, ale poprawy specialnie nie bylo no to altacecik polecial, opuchlizna zaczela zchodzic ale w

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 7392 | Data: 2006-08-08 23:47:12 | Liczba SOGów: 0
  • ciągle wybity kciuk... średnio co miesiąc

    prawej ręki. trenuje sw dokładniej kyokushin. nabawiłem się tego dobre 2 lata temu, ale było to dosyć rzadkie. teraz wybity palec mam co jakiś miesiąc. jestem prawo ręczny, lewa ręka służyła mi do lekkiego obijania/obrony a prawą uderzałem

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 6029 | Data: 2007-12-22 18:46:12 | Liczba SOGów: 0
  • Wybity palec? Stłuczony? Złamany? Proszę o pomoc!

    piłkę przypadkiem miałam zgięte palce u lewej ręki ręka złożona w pięść , i owa piłka dość mocno uderzyła mnie w palec środkowy, który spuchł w okolicach kostki nie wiem jak ona fachowo się nazywa, więc powiem tak: jest ta taka jakby zaraz po

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 9147 | Data: 2009-05-04 16:30:36 | Liczba SOGów: 0
  • wybity palec ?

    maly palec i dzisiaj zauwazylem, ze moge go wygiac w odwrotna strone o 90 stopni. mysle, wiec ze mam po prostu wybity maly palec ze stawu. myslicie ze zdjecie i lekarz sa tutaj niezbedne bo bolu to wogole nie czuje, jednak mysle, ze lekarz mnie

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 3418 | Data: 2006-10-26 17:25:00 | Liczba SOGów: 0
  • Złamany czy wybity palec?

    w małego palca u ręki. jest spuchnięty i siny. mogę nim ruszać ale to powoduje dość silny ból. jest złamany czy wybity czy mam iść do lekarza czy sam się zagoi jeżeli potrzeba do mogę podesłać foty :p z góry dzięki za rady.

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 6020 | Data: 2010-10-23 14:47:27 | Liczba SOGów: 0
  • Wybity / Zwichnięty mały palec u nogi ...

    dzisiaj na treningu sparingach zahaczyłem palcem o podłogę. w ten sposób że palec w pewien sposób wygiął się w dół,aż za bardzo. do tej pory ledwo co chodzę. był on już kiedyś złamany,i zrósł się

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1343 | Data: 2011-05-11 23:27:28 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}