Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: wrzuty na kolege

Strona 2 z 19

  • Pulsujące kłucie z tyłu głowy

    w potylicy, odczekałem troche i przeszło dokonczylem trening bo ból nie był juz tak nieznośny. dzień później nosiłek kolege na plecach taki fetysz 7 i znowu poczułem ten przeszywający ból. czym może być to spowodowane nigdy wcześniej tego nie

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 9945 | Data: 2008-05-29 16:42:19 | Liczba SOGów: 0
  • 16lat 6miesięcy

    chciałem przedstawić wam mojego kolege ..lol cwiczy 6mc y waży 72kg w bicepsie 38cm wzrost 180cm rekord na płaskiej 82 3x nie probowal na maksa będą 3 zdjęcia...

    Odpowiedzi: 67 | Ilość wyświetleń: 9815 | Data: 2006-12-12 21:30:23 | Liczba SOGów: 9
  • wieksza masa na low carb ?? wyjasnienie

    bedac na low carb mamy mniejsze wrzuty insuliny co rowna sie z mniejsza masa w skrocie jednak mamy wieksza produkcje gh co stymuluje wzrost igf 1... w

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 3388 | Data: 2009-04-07 00:34:18 | Liczba SOGów: 1
  • Rychlak-droga do "Number One"

    nie spotkal starego przyjaciela z innego ymca. franz adler, zawodnik w slusznym już wieku, wzial swojego mlodszego kolege na strone i dal mu pare rad. dal mi do zrozumienia, zebym przestal sie uzalac nad soba i zaczal znowu cos znaczyc w tym

    Odpowiedzi: 32 | Ilość wyświetleń: 9559 | Data: 2005-03-02 17:52:40 | Liczba SOGów: 3
  • alkohol...

    mam kolege ktory wymiotuje po alkoholu... wszystko byloby ok, gdyby pil duzo ale on wymiotuje nawet po niewielkiej ilosci 2

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 9348 | Data: 2004-04-29 20:10:08 | Liczba SOGów: 1
  • Epistane -cykl -pytanie

    przysiad : niewiem a wiec tak zaczyjmy od tego ze nie chodzi o moja osobe czyli wlasciciela tego niku tylko o kolege ktorey chce sie za to wziasc a nie jest obeznany na tym forum i nie zakladal nowego uzytkownika. i teraz pytanie jak

    Odpowiedzi: 35 | Ilość wyświetleń: 8930 | Data: 2009-01-05 17:31:25 | Liczba SOGów: 0
  • Jak zostać piłkarzem

    na podwórku. tak więc co mi poradzicie mam jeszcze pytanie, do piłki nożnej co jest najważniejsze strzały podania wrzuty i może jak je trenować : z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 2645 | Data: 2011-01-10 11:53:13 | Liczba SOGów: 0
  • Dlug Anglia

    witam, otoz mam kolege ktora po roznych zawirowaniach w uk chcialby wkoncu wyjsc na prosta i zyc normalnie i pozamykac pare spraw ktore moga

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 8728 | Data: 2011-04-07 15:48:47 | Liczba SOGów: 3
  • SEX

    pierwsze:czy uprawianie sexu ma jakiś wpływ na osiągane wyniki w kulturystyce pytanie drugie zadane przez mojego kolege cytuje: czy tzn walenie konia ma jakiś negatywny wpływ na osiągane wyniki w kul...... jak ma to jaki prosze o

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 8682 | Data: 2002-10-22 18:41:11 | Liczba SOGów: 2
  • Początkujący na siłowni - potrzebna pomoc

    klopotow zdrowotnych, chcialem was prosic o pomoc przy planie na mase. plan jako taki mam.. zostal zrobiony przez kolege ktory juz jakis czas cwiczy, ale widze i wiem ze jest on zly nie dla poczatkujacego. poczytalem wszystkie chyba mozliwe

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 8335 | Data: 2007-10-27 22:43:35 | Liczba SOGów: 1
  • Wklęsła klata - do Mawashiego i Galla

    2005/20050421170643 od razu pisze że nie chodzi o mnie tylko o kolege ma on wklęsłą klate jest to chyba krzywica. był leczony długo, nie dało to jakiś świetnych efektów. ma 17 lat. czy

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 8277 | Data: 2005-04-21 17:06:43 | Liczba SOGów: 1
  • SILACZE KARKONOSCY - 19.05.2004

    ktore odbyly sie na jednostce wojskowej w jeleniej gorze. bylo bardzo sympatycznie, ostro dopingowalismy naszego kolege micha ktory zawody ukonczyl na bardzo dobrym 3miejscu, wspomne tylko ze jest dopiero na 2sem i byl najmlodszym strongiem na

    Odpowiedzi: 109 | Ilość wyświetleń: 8164 | Data: 2004-05-19 15:08:18 | Liczba SOGów: 23
  • krótki biceps skuteczny sprawdzony trening

    witam wiem że tan temat był poruszany, ale mam kolege co prosi o rade i ma bardzo krótki biceps bo przerwe ma ponad 4cm :/ prosze jak mozna takom przerwe zlikwidować prosze o rade, bo to naprawde tragedia!!

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 7372 | Data: 2006-09-19 22:18:33 | Liczba SOGów: 2
  • Pewne rozbieżności - pytania do elity ;)

    masy dla ektomorfa takiego jak ja 3 za mniejszą ilością posiłków przemawia spowolnienie metabolizmu oraz większe wrzuty insy z tego co wiem, za większą liczbą posilkow przemawia lepsze funkcjonowalnie ukladu trawiennego i lepsze wchlanianie

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 1108 | Data: 2006-07-29 20:34:09 | Liczba SOGów: 0
  • Zeby w czasuie snu nie spadalo.

    w miesniach obeznie przwaza teoria, mowiaca, ze synteze bialka najlepiej jest stymuloac poprzez okresowe duze wrzuty aminokwasow do krwi i utrzymywanie ich przez pozostaly czas. jak to osiagnac tutaj na szczescie mamy pewien wybor. badania

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 1090 | Data: 2005-10-15 20:45:57 | Liczba SOGów: 2
  • Kyokushin Karate - 1987 Japanese Camp

    zamiescic ten filmik. jest na nim mnostwo znanych twarzy z kk na czele z masutatsu. warto rownierz przejrzec inne wrzuty usera mmarzec naprawde nie spotykane materialy. jesli filmik ten juz byl na forum to sorrka, jestem tutaj w miare nowy :

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 763 | Data: 2007-09-01 19:44:16 | Liczba SOGów: 0
  • Bezpieczenstwo w PKP.

    odpowiedzial,ze tak...wiecej nie pamieta.w tym czasie zlodziej podajacy sie za konduktora musial wpuscic gaz.kolege obudzil krzyk dziewczyny w tym czasie napastnicy juz uciekli.zostawili go z przecietymi kieszeniami.a dziewczynie,ktora obudzila sie

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 6649 | Data: 2003-09-20 16:00:05 | Liczba SOGów: 2
  • Bombka;)

    boldo 600mg cweek 14 18 trinex 200mg/1ml c3d 14 18 wino stanex 200tab 30mg cd 14 20 prop 150mg c3d i jak ostre wrzuty na banie dostne

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 448 | Data: 2010-08-16 02:08:20 | Liczba SOGów: 1
  • Siłowy program na wyskok

    w leżeniu : 10 8 6 oraz wznosy łydek : ok 20 powtórzeń na serię ja robiłem wznosy ośle czyli zginałem się i brałem kolege z siłowni na plecy i dawałem rady wykonywać ok 20 powtórzeń plan wykonywałem 2 razy w tygodniu stosując kreatynę jako

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 6603 | Data: 2005-10-01 09:23:57 | Liczba SOGów: 3
  • Zastrzyk domięśniowy.

    mam takie pytanie mianowicie chodzi o to ze bije omke i mam kolege ktory wiele razy dawal zastrzyki ale po pierwszym zastrzyku ktory byl bity w prawy posladek zrobilo mi sie cos

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 6581 | Data: 2009-12-01 14:29:45 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}