Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: wpisz objawy jaka to choroba pocenie bol glowy sennosc bol plecow

Strona 7 z 2467

  • Bol plecow

    po treningu plecow zawsze mnie bola w okolicach miesnia czworobocznego! czy nie jest to jakas powazna kontuzja dodatkowo przy czesci ledzwiowej pojawily mi sie jakies bruzdy i wielki siniak, ktory nie boli! co to moze byc

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 923| Data: 2005-06-08 21:50:51| Liczba SOGów: 0
  • Bolący kaptur:(

    tak jak w temacie, od jakis kilku juz miesięcy strasznie dokucza mi mrowienie i dosc nietypowy bol /b> w okolicach kaptura. myslalem ze to kwestia rozcwiczenia, ale niestety: probowalem masci, cwiczen i nic nie podzialalo.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1109| Data: 2006-02-05 15:09:45| Liczba SOGów: 0
  • bol plecow i klatki

    mam taki owaki problem. jak robie uginanie ramion ze sztangielkami to bola mnie plecy po serii. sadze ze nie mam wystarczajaco prostych plecow i jeszcze jedno. przy pompkach i podciagania

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 892| Data: 2006-11-02 19:13:02| Liczba SOGów: 0
  • Bol glowy

    zazwyczaj lecą 2 dziennie takie 500ml firmy milko. ostatnio jakies 4 jogurty do tylu po wypicu takiego zaczela mnie bolec glowa, czulem sie zamulony i w ogole nic mi sie nie chcialo. dzisiaj rano w szkole tez wypilem taki 500ml i znowu to samo no

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 690| Data: 2008-10-09 21:27:53| Liczba SOGów: 0
  • silny bol glowy - metanabol pmp

    witam jestem juz w 2 tyg. cyklu pierwszy tydzien 10 mg od drugiego zaczalem po 20 mg i od poniedzialku zaczelo sie lekki bol /b> glowy we wtorek silniejszy dodam ze ukazuje sie podczass treningu, we srode silnie juz bolalo, dzis w ciagu dnia

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 282| Data: 2014-05-15 20:15:10| Liczba SOGów: 0
  • jaka to choroba ?

    jaka choroba objawia się sennością, opuchnięciem kończyn, do tego stopnia, że nie można ich zgiąć oraz złym samopoczuciem czy ma to coś wspólnego z choroba nerek podstawowe badania nic nie wykazują, a lekarz twierdzi, że nic złego nie dzieje

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 471| Data: 2011-06-29 16:36:41| Liczba SOGów: 0
  • bole glowy przy cell pump

    witam, we wtorek zaczelem cykl na cell pumpie i od razu na pierwszym treningu wystapily silne bole glowy w czesci potylicznej, te bole wystepuja glownie przy cwiczeniach na klate i triceps. z odzywek biore jeszcze

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 858| Data: 2008-05-17 11:03:13| Liczba SOGów: 0
  • przyczyna mrowienia plecow

    mrowienie i bol /b> plecow przebiegajace od szyii w dol znajwiekszym nasileniem bolowym, mrowieniem pod lopatkami rowniez pojawjaja sie bole miesni konczyn dolnych szczegolnie prawej konczyny miesnie podudzia

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 846| Data: 2011-04-03 10:16:16| Liczba SOGów: 0
  • bol plecow

    witam, w grudniu najprawdopodobniej zerwalem lub naciagnalem sobie miesien i do dzis wystepuje bol /b> podczas dluzszego, ciaglego wysilku np. 2 3km pieszo lub wf . bylem z tym u lekarza i powiedzial mi ze mam odpoczywac,

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 645| Data: 2009-03-26 02:37:39| Liczba SOGów: 0
  • Bol dyni nie do zniesienia.

    tak jest po jednym strzale to boje sie co bedzie za miesiac np... za rady i porady z gory dzieki! btw, gdzie znajde jakas tabele cisnien z ew. opisem od minimalnych agonalnych do hardkorowych smiertelnogennych

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 1416| Data: 2004-04-19 17:47:01| Liczba SOGów: 1
  • Bol glowy po cyklu

    1 16 enan 1 14 deca 12 16 wino odblok hcg + clom. clom wlasciwie odstawilem po 10 dniach jako ze mialem side y bole glowy po odstawieniu cloma libido raczej slabe, samopoczucie w miare ok, podjadam niekiedy provi. dalej mam tyle ze

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 583| Data: 2011-08-16 12:09:23| Liczba SOGów: 0
  • bol plecow

    witam od pewnego czasu mam bole plecow nie pojawiaja sie one codziennie ale roznie . bola mnie plecy jak sie zginam nawet jak chodze. zaznaczam ze nie

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 761| Data: 2006-10-13 14:03:18| Liczba SOGów: 0
  • bol glowy

    panowie problem ma kolega obecnie jedzie testoviorn 750mg week do tego npp 100mg e2d od jakiegos czasu ma silny bol /b> glowy podczas treningu. nie moze zlokalizowac przyczyny . macie jakies pomysly cwiczy prawidlowo , oddycha podczas

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 483| Data: 2012-02-14 19:00:07| Liczba SOGów: 0
  • Bol w dolnej czesci plecow

    panowie mam problem podczas robienia mc cos poszlo nie tak ....a mianowicie zlapal mnie jakby skurcz w dolnej czesci jakby mi sie jakis miesien przykurczyl nie moge sie wyprostowac do konca... czym to moze byc spowodowane czy ten bol /b> minie

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 829| Data: 2013-11-15 18:21:38| Liczba SOGów: 0
  • Bol plecow po lewej stronie dolnej ledzwi....

    witam ,mam potworny bol /b> ktory troche wedruje, raz wchodzi troche w gorny posladek ,potem w kierunku srodka kregoslupa, bol /b> wystepuje w pewnych

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 215| Data: 2016-04-04 13:15:18| Liczba SOGów: 0
  • boldek bol glowy

    mam pytanie natomiast rozpoczelem swoj pierwszy cykl jakies dwa dni temu poszedl pierwszy strzal bolda 300mg strasznie mecza mnie delikatne bole glowy czy to jest normalne czy jakis trefny towar

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 956| Data: 2009-05-15 15:45:21| Liczba SOGów: 0
  • Bol w dolnym odcinku plecow

    wyciagu poziomego do brzucha cos strzelilo mi w plecach. przez dwa dni nie moglem sie komfortowo ruszac bo mnie bolalo. gdy poszedlem do lekarza rodzinnego powiedzial mi on ze to od zbyt duzego ciezaru i zapisal jakies ketonale. miesiac

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 670| Data: 2011-05-04 12:48:27| Liczba SOGów: 0
  • paralizujacy bol plecow

    mnie nikt nie pobije moj bol /b> nie pozwala mi sie swobodnie poruszac nie mam sil , jestem zmeczona i apatyczna masakra . walcze z tym od 5 lat i nikt niewie co to jest.

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 634| Data: 2010-06-11 16:12:36| Liczba SOGów: 0
  • Dzielony trening plecow

    witam. chcialbym zapytac jaka jest wasza opinia na temat dzielonego treningu plecow nie wiem jak to nazwac dokladnie;d . mialby polegac na tym ze na

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 427| Data: 2014-05-29 14:29:01| Liczba SOGów: 0
  • dziwny bol glowy

    moglem wykonac zamierzonej liczby powtorzen to przy ostatnim powtorzeniu cos bardzo mocno ukulo mnie w prawa strone glowy co to moze byc bardzo sie teraz boje o konsekwencje prosze o omoc, dziekuje!

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 730| Data: 2008-06-24 12:25:47| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}