Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: wlasnosci odzywcze

Strona 1 z 25

  • Batonik Corny - wlasciwosci odzywcze.

    witam mam pytanie odnosnie batonika corny ,czy ma on wartosci odzywcze ktore pomagaja po treningu na przyrost masy albo dostarcza on inne potrzebne wartosci odzywcze pomocne podczs lub po treningu

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 6407 | Data: 2008-07-09 22:28:00 | Liczba SOGów: 0
  • czy wszystkie składniko odzywcze które zjadamy sa wchloniete i wkorzystane ?

    technologii sa nie zdenaturowane. jednak wiekszosc odzywek mimo duzej zawartosci białek jest zbyt uboga w subst odzywcze gwarantujace prawidlowe zagospodarowanie tym białkiem podobnie majac nadmiar cegiel a niedoboe zaprawy, wody, piachu ... domu

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 4553 | Data: 2008-04-26 22:50:31 | Liczba SOGów: 15
  • SKLADNIKI ODZYWCZE

    ponizej przedstawiam charakterystyczne składniki odzywcze dostarczane przez poszczegolne grupy produktow: produkty zbozowe maka, kasza, pieczywo, makaron :

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 3366 | Data: 2003-07-16 02:41:46 | Liczba SOGów: 0
  • Niedogotowana kasza gryczana-wartosci odzywcze??

    wlasnie sobie jem niedogotowana kasze, ktora jest dosc twarda ale da sie zjesc 7 mimo to, czy zachowane sa w niej wartosci odzywcze tak jak bym ja normalnie ugotowal gotowalem 10 min, a trzeba 15 20

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 3103 | Data: 2010-04-08 19:12:07 | Liczba SOGów: 1
  • WLASCIWOSCI ODZYWCZE WATROBKI DROBIOWEJ

    jakie sa wlasciwosci odzywcze watrobki drobiowej jak czesto i w jakich ilosciach powinnismy ja spozywac ile powinna wazyc jedna porcja dla doroslej osoby w jaki sposob ja przyzadzic,aby byla najzdrowsza

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2572 | Data: 2011-01-16 14:55:05 | Liczba SOGów: 0
  • Wartosci odzywcze

    jak powinny wygladac wartosci odzywcze , chodzi mi tu o bialko, weglowodany, tluszcze w gramach dla osoby wazacej 110kg planujacej przybrac mase na cyklu sa.......z gory dzieki za odpowiedzi

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 2559 | Data: 2006-01-19 05:49:17 | Liczba SOGów: 0
  • ryz i wart odzywcze

    czy wartosci odzywcze dla 100gram ryzu powinno sie brac pod uwage przed gotowaniem czy po bo jak wiadomo po ugotowaniu jest ciezszy wyliczyc 100gram po ugotowaniu i jesc czy calosc : jako przed

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1633 | Data: 2006-06-05 15:00:31 | Liczba SOGów: 0
  • Batony odzywcze w diecie. %-)

    jestem w trakcie układania diety na mase. mam pewne pytanko.. a mianowicie: czy sa jakies tansze batony odzywcze niz booster, bo chodzi mi o posilek w sql, jestem w niej od 7.00 15.00 a na samym chlebie razowym nie chce jechac cały dzien 7

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1589 | Data: 2008-08-06 17:52:12 | Liczba SOGów: 2
  • tabele odzywcze

    cze! czy ktos zna moze adres str. gdzie znajdziemy wartosci odzywcze roznych produktow chodzi mi nietylko o kcal i tł ale rowbiez o białko i wegle

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1225 | Data: 2004-03-26 18:52:36 | Liczba SOGów: 0
  • jakie to ma wartosci odzywcze?

    wiec robie tak. biore makaron ok 150 gram i podsmażam na masle na patelni. do tego wbijam 4 jaja. po usmazeniu biore na talerz i polewam ketchupem 7 jakie to ma wartosci odzywcze

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1147 | Data: 2008-12-16 15:54:19 | Liczba SOGów: 0
  • Wartosci odzywcze - blad?

    ostatnio zasmakował mi ten chleb i chciałbym go wplątać w dietę. tylko mam watpliwosci czy wartosci odzywcze sa dobrze podane na etykiecie. i jak w 176kcal moze byc 176bialka, 46 wegli i 76g tluszczu

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1064 | Data: 2010-02-01 16:17:17 | Liczba SOGów: 0
  • własciwosci odzywcze

    jakie ma olej ryzowy własciwosci odzywcze

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 549 | Data: 2010-07-26 17:40:25 | Liczba SOGów: 0
  • Stare jedzenie a wartosci odzywcze

    i jakies miecho tak zeby mi starczylo na 2 3 dni. ostatnio jednak zaczalem sie zastanawiac czy wartisci odzywcze takiego posilku spadaja i jesli tak to jak bardzo. staralem sie znalesc odp ale pytan bylo sporo i calkiem podobnych lecz nie bylem w

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 465 | Data: 2011-06-27 12:14:04 | Liczba SOGów: 1
  • wartosci odzywcze

    mam takie pytanko czy w danym posilku np w pierwszym drugim itp sa wyznaczone wartosci odzywcze ktore musze spozyc w danym posiłku bialko wegle tluszcze chodzi mi dokladnie o to czy musze na sniadanie zjesc np

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 307 | Data: 2014-12-04 00:27:04 | Liczba SOGów: 0
  • Charakterystyka wartosci odzywczej grup produktow spozywczych By Makaveli17

    dostarczyc organizmowi koniecznych składników odżywczych. by skomponowac je odpowiednio, trzeba poznac wartości odzywcze rozncyh rodzajow żywności. charakterystyke zywieniowa produktow spożywczych ulatwia ich podzial na grupy. najbardziej ogolnym

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 29482 | Data: 2008-04-19 14:12:47 | Liczba SOGów: 5
  • wszystko o koksach

    aby zminimalizować skutki uboczne , nie powinno się go brac dłużej niż 6 tygodni . clenbuterol clenbuterol ma wlasnosci kataboliczne dla tluszczu w tkankach obwodowych , tzn. ze go spala poprzez podwyzszenie temperatury ciala o 1 stopien.

    Odpowiedzi: 54 | Ilość wyświetleń: 24528 | Data: 2003-12-27 13:02:30 | Liczba SOGów: 13
  • Dieta w kulturystyce - prawie wszystko.... :-)

    przeze mnie z roznych stron internetowych dotyczące odżywiania, właściwej diety, zapotrzebowania na rozne składniki odzywcze itp. itd. po każdym fragmencie podaje linka z której strony dany tekst zostal zaczerpniety polecam odwiedzic podane

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 116768 | Data: 2005-02-15 11:57:50 | Liczba SOGów: 32
  • *** SUPERSIŁA & SUPERMASA ***

    a nawet muzyki na organizm/ wplyw innego rodzaju czynnosci ruchowych na zapotrzebowanie organizmu na skladniki odzywcze .. nie jestem zlosliwy ani sie nie wywyzszam staram sie cos wam uswiadomic... ograniczanie swojej wiedzy do

    Odpowiedzi: 315 | Ilość wyświetleń: 73611 | Data: 2002-10-29 13:03:10 | Liczba SOGów: 353
  • Przepisy kulinarne

    mieszamy. i to wszystko jak widac czas przygotowania to jakies 8 9 minut, wiec bardzo szybko 31 skladniki odzywcze bialko+ww : kaszka kuskus 100g 75g ww, 15g b tunczyk 140g 0g ww, 29g b kukurydza 100g 23g ww, 3g b

    Odpowiedzi: 403 | Ilość wyświetleń: 277133 | Data: 2002-11-23 12:37:55 | Liczba SOGów: 140
  • pełnoziarnisty vs razowy vs graham

    jest wiele wałków z barwieniem karmelem itp. 6 czy wszystkie tabele podaja wartości odzywcze w suchej masie produktu 7 czy jak na serku wiejskim pisze ze ma w 100g produktu 11g białka to znaczy że to wcale nie jest

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 25525 | Data: 2005-09-07 23:16:27 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}