Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: wizualizator fryzur

Strona 1 z 4

  • Program do dobierania fryzur.

    czy jest gdzieś w sieci dostępny programik do dobierania fryzur

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 22525 | Data: 2004-11-24 22:07:24 | Liczba SOGów: 0
  • zdjecia fryzur wlosow do ramion

    poprosilabym o zdjęcia fryzur na włosy do ramion i takie bez farbowania. s.o.g dla kazdego pomocnego! jutroide na dyske!

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 45429 | Data: 2004-11-28 15:28:54 | Liczba SOGów: 0
  • program do robienia fryzur

    witam! ma ktos z was moze albo wie skad sciagnac program do robienia fryzur ze wkleja sie swoje zdjecie i tam sa fryzury i wie sie jak by sie wygladalo w jakiejs fryzurze kiedys mialem

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 65230 | Data: 2007-02-10 14:30:48 | Liczba SOGów: 3
  • orgramy do dobierania fryzur:)

    hey: mam pytanie czy zna ktos z was jakis program do dobierania fryzur .. prosze o pomoc bardzo wazne nie wiem jaka fryzure dobrac: : z gory dziekuje: : : :prosze o odpowiedz na to pytanie jak najszybciej dziekuje...pozdrawiam..: : :

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 590 | Data: 2011-04-14 17:10:16 | Liczba SOGów: 0
  • Jak układać włosy?

    włosy ale nie lubię ak są takie rozwichrzone tylko jak się rwno układają. ale większość żeli po prostu robi mokrą fryzurę a pianki sklejają. ja chciałbym taki środek który układa i trzyma fryzurę ale ona pozostaje świeża i luźna. no i oczywiście

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 17687 | Data: 2004-06-12 14:04:03 | Liczba SOGów: 1
  • Makijaż

    swoje gusta 15 proszę o umieszczanie zdjęć ładnych lub ciekawych makijaży twarz, paznokcie... ewentualnie fryzur .. mnie osobiście inspirują niektóre makijaże i często je wykorzystuję w praktyce, czyli na sobie 14 na zdjęciu powyżej podoba

    Odpowiedzi: 1449 | Ilość wyświetleń: 103925 | Data: 2003-06-20 19:11:02 | Liczba SOGów: 38
  • Jak sobie zrobić fryzurę?

    ello dzisiaj sobie stwierdziłem, że dosyć klapniętych włosów, czas się wziąć w garść i je jakoś postawić 14 . nigdy nie stosowałem żadnego żelu itp. więc nie mam doświadczenia 5 . nie chcę mieć efektu mokrych włosów, chciałbym mieć

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 47963 | Data: 2004-06-25 12:50:56 | Liczba SOGów: 2
  • CANDIDA

    &gimnastykować się & jechać na ryby tylko nie w grzybach &grać w hokeja & jeździć konno & kupować kwiaty& zadbać o fryzurę & jeździć na rolkach & łyżwach & biegać & uprawiać judo& karate & puszczać latawce & robić na drutach & wyszywać& śmiać się

    Odpowiedzi: 180 | Ilość wyświetleń: 159098 | Data: 2006-09-05 18:35:36 | Liczba SOGów: 17
  • Żel czy Guma do włosów- co i jakiej firmy wybrać??

    zel czy gume jaki jak gumę to jak się używa :p czego oczekuję: nie chce mieć efektu mokrych włosów chciałbym aby fryzura stała ok 8 10h nie chce aby wyglądało że mam całą masę żelu na włosach, tylko bardziej naturalnie łatwo można było

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 25802 | Data: 2009-06-29 20:17:17 | Liczba SOGów: 0
  • Jaka fryzura? zakola :/

    mam 18 lat i mam problem z włosami.. zrobiły mi się zakola ... nie wiem jaka fryzura pasuje do tego problemu nie chce golić się na łyso... może ktoś ma takie zakola i poleci jak sie strzyc albo

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 22311 | Data: 2009-10-24 18:31:46 | Liczba SOGów: 0
  • >>>KONCEPCJA I REGULAMIN DZIAŁU<<<

    i cierpliwością. 2.jeżeli stwierdziłaś, ze się sobie nie podobasz i pragniesz zmienić coś więcej niż tylko fryzurę w swoim wyglądzie postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania związane z dieta i treningami, jak nie dać się

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 90046 | Data: 2010-11-11 15:36:48 | Liczba SOGów: 22
  • fryzury

    mam taki problem z dobieraniem fryzur mam zaledwie 17 lat a wydałem na fryzjera niewiem nawet ile za kadą wizyte w jean louis david ok 100zł i niemoge

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 17205 | Data: 2005-03-15 21:39:04 | Liczba SOGów: 0
  • odpowiednia fryzura dla mezczyzny

    szukam szukam i nie mogę znaleźć. interesuje mnie jednak taka fryzura, ktorą ma w chwili obecnej maciej żurawski. nie chodzi mi o tą fryzurę: http://gwiazdy2005.republika.pl/zurawski/1 ,

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 9853 | Data: 2005-02-08 01:35:40 | Liczba SOGów: 0
  • Bal mistrzów sportu juz dziś

    mistrz sportu poddał się mistrzyni nożyczek i grzebienia. bez walki! jaga hupało nie miała problemów z fryzurą koronowanej głowy boksu zawodowego bokserski mistrz świata sumiennie się szykował do dzisiejszego balu mistrzów sportu. wczoraj

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 3967 | Data: 2006-01-07 12:11:30 | Liczba SOGów: 0
  • pare porad

    czynnikami, które wpływają na nasz wygląd i samopoczucie. u fryzjera podcinamy włosy, bądź całkowicie zmieniamy fryzurę. osoby, które farbują włosy powinny pamiętać o odświeżeniu koloru, odrosty nie wyglądają najlepiej. możemy również zrobić tak

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 14318 | Data: 2004-04-08 08:46:33 | Liczba SOGów: 0
  • Pierwsze polskie odżywki - Złote Czasy

    wyszedł miesięcznik paker później zwany sport dla wszystkich. fajnie się teraz ogląda te stare pisma brzózka z fryzurą alphaville, budzący się olimp z trzema odżywkami, megabole ze swoimi anabolikami itp. z tamtej epoki najprężniej wyrósł

    Odpowiedzi: 104 | Ilość wyświetleń: 14064 | Data: 2006-12-21 19:49:50 | Liczba SOGów: 44
  • ŻEGNAJ ŁYSINO

    miejscach, gdzie włosy rzedną. kobiety łysieją rzadziej niż mężczyźni, gdyż mają nawyk po sto razy dziennie poprawiać fryzurę. wciąż ciągną, rozczesują, masują swoje włosy, by wyglądały one jak najlepiej. wszystkie te czynności pobudzają skórę

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 13745 | Data: 2005-07-07 15:10:42 | Liczba SOGów: 3
  • *** Wzorki Na Głowie ***

    witam wszystkich 1 no to do rzeczy moze wiece gdzie moge znalesc jakies fotki fryzur z wzrokami na wlosach najlepiej jakies tribale itp 6 jezeli macie jakies foty to wrzucajcie 7 za pomoc sogi poleca 5

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 13680 | Data: 2008-01-14 20:01:14 | Liczba SOGów: 0
  • Jak to ułożyć??:/

    2005/20051013145406 witam. własnie sobie skróciłem włosy i pocieniowałem aby mieć taką fryzurę jak na fotce powyżej. tylko mam problem. nie mogę jej sobie ułozyć tak jak na fotce. doradźcie. co robić najpierw:

    Odpowiedzi: 39 | Ilość wyświetleń: 11870 | Data: 2005-10-13 14:54:06 | Liczba SOGów: 1
  • Jak "naprawić" włosy

    wygląd moich włosów. mam je nie za długie więc na razie obcinanie końcówek nie wchodzi w grę bo przecież jakąś fryzurę trzeba będzie zrobić : moje włosy są wysuszone przez codzienne używanie suszarki i prostownicy oraz przez rozjaśnianie

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 10580 | Data: 2006-01-19 14:39:50 | Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}