Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: wiotka przegroda m p serca

Strona 1 z 181

  • PROPOZYCJA TRENINGU DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    przerwa wypoczynkowa od 3 do 5 minut. efekt treningu aerobicznego tlenowego uzyskuje się przez wzomożoną akcję serca która nie wysepuje w tradycyjnym treningu kulturystycznym.tętno w act powinno się wahać w granicach 70 85% tętna maksymalnego

    Odpowiedzi: 816| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2002-02-01 11:24:35| Liczba SOGów: 242
  • NERWICA SERCA [ART]

    cyklu, i w trakcie redukcji podczas której wspomagałem sie clenbuterolem. kilka razy odczułem kłócie w okolicy serca to wzbudziiło we mnie ciągle rosnące obawy o mój stan zdrowia. z czasem zacząłem budzic sie w nocy, sprawdzałem puls, cisnienie,

    Odpowiedzi: 103| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-05-02 23:30:43| Liczba SOGów: 6
  • ODCHUDZANIE "PORADNIK" CIĄGLE UZUPEŁNIAM :)

    tętna maksymalnego obliczmy z wzoru 220 minus nasz wiek=cardio max.czyli maksymalna dla naszego wieku ilość uderzeń serca na minutę jeśli nie trenujemy na maszynie mierzącej tętno najprostszym sposobem jest pomiar 15 sekundowy na nadgarstku

    Odpowiedzi: 442| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-06-06 23:53:16| Liczba SOGów: 193
  • Wstęp do odżywiania

    jest również tłuszcz zawarty w rybach. zawiera on nienasycone kwasy tłuszczowe omega 3.chronią one przed chorobami serca i problemami z układem krążenia.niektóre tłuszcze z ryb tran moga zapobiegać nowotworom ! z tłuszczu nie należy też

    Odpowiedzi: 143| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2002-11-11 18:10:27| Liczba SOGów: 472
  • Odchudzanie Łopatologicznie, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane przez kobiety

    to lepsza postawa i unikniecie problemów z bólami krzyża barków… ćwiczenia na siłowni zmniejszają: ryzyko chorób serca i cukrzycy, oraz kliniczne objawy depresji i wracając do “odchudzania” ćwiczenia anaerobowe, do których nalezą ćwiczenia z

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2010-04-08 13:26:21| Liczba SOGów: 244
  • Dieta zgodna z grupą krwi - podstawowe informacje

    b zazwyczaj potrafią stawiać opór wielu najgroźniejszym chorobom typowym dla współczesnego życia, takim jak choroby serca i rak. a nawet jeśli nabawią tych chorób, istnieje większe prawdopodobieństwo, że je zwyciężą. osoby z grupą krwi b jako że są

    Odpowiedzi: 64| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-03-09 11:57:12| Liczba SOGów: 47
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    trzeba tłumaczyć. wrócimy może jednak do właściwości prozdrowotnych poprawa humoru, regulacja ciśnienia oraz pracy serca to wszystko, czego na redukcji często nam brak, to wszystko co możemy zyskać dzięki suplementacji o3. a jaki wpływ na

    Odpowiedzi: 2107| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2009-02-20 00:58:45| Liczba SOGów: 233
  • Jak obniżyć ciśnienie krwi

    ale w tym czasie wszystkie narządy organizmu muszą ciężej pracować, tak że stopniowo dochodzi do uszkodzenia serca nerek i samych tętnic. dosyć często podwyższone ciśnienie krwi wykrywane jest przypadkowo w czasie wizyty u lekarza, związanej z

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-01-13 20:32:47| Liczba SOGów: 6
  • Efektywne spalanie tłuszczu

    w stanie nadążyć z dostarczaniem tlenu. aby pozbyć się tłuszczy wysiłek musi być tlenowy, tj. do 150 160 skurczów serca na minutę. tłuszcz wchodzi w reakcję tylko w obecności tlenu. ćwiczenia powinny być przeprowadzane długo ok 1 godziny i wbrew

    Odpowiedzi: 240| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-03-05 20:10:15| Liczba SOGów: 89
  • Bsn - NO-Xplode

    kobiety w ciąży lub karmiące. w przypadku wystąpienia drgawek, rozdrażnienia, bezsenności, bólów głowy lub palpitacji serca należy zmniejszyć dawki lub przerwać stosowanie. wyłącznie do stosowania przez zdrowe osoby dorosłe. trzymać z dala od

    Odpowiedzi: 871| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-02-23 12:58:15| Liczba SOGów: 21
  • Kłucie w okolicach SERCA

    guru, co może być przyczyną kłuć w okolicy serca one pojawiają sie nagle, zazwyczaj gdy siedze i nic nie robie np. przed tv . wtedy mam bardzo płytki oddech i

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2002-08-09 21:39:31| Liczba SOGów: 7
  • GŁÓG - dobry dla serca....

    głóg dobry dla serca pospolity krzew, dziko rosnący prawie wszędzie w polsce, wydaje owoce bardzo cenne dla... naszego serca

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-02-27 20:56:14| Liczba SOGów: 1
  • ARYTMIA SERCA prosze o porade

    i waze 85 kg przy wzroscie 188 cm od dwoch miesiecy zaczelem chodzic na silownie i zaczely sie pojawiac dziwne bole serca nie w jednym punkcie tylko ogolnie chwilami bolalo mnie serducho i mimo brania wszelkich magnezow itp nic nie pomoglo wiec

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-12-04 18:39:07| Liczba SOGów: 2
  • TRENING PIŁKARSKI - wszystko co Ci potrzebne by się rozwijać

    odporności na zmęczenie zmiany w narządach wewnętrznych: układ krążenia powiększenie masy mięśniowej serca i jego ciężaru względnego. powiększenie pojemności skurczowej serca w spoczynku z 50 70 ml u osób niewytrenowanych na 100 120 ml u

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-01-07 18:44:37| Liczba SOGów: 63
  • komora serca

    siema, mam takie pytanko czy jak ktos ma powiekszoną lewą komore serca , czy jest to cos powaznego nie wiem z jakiego powodu jest powiekszona pozdrawiam prongo wszystkie baby to chooje z cyckami 29

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-01-25 15:47:03| Liczba SOGów: 1
  • Wyniki Badań - Echo Serca

    byłem na badaniach echa serca opis : osiedzie: bz kurczliwość: symetryczna , dobra ef 65% wnioski: niedomykalność mitralna i .

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-02-23 20:03:07| Liczba SOGów: 2
  • Kłucie w okolicy serca przy wdechu...

    sprobowac jak to jest. wszystko jest dla ludzi... ale mniejsza z tym.. juz ok 10 8 lat wstecz pamietam 1 kłucie serca przy wdechu... zdarzało mi sie to rzadko czasem sporadycznie lecz ostatni czasy ok roku mam coraz szestsze te ataki dzis

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2010-02-12 18:13:19| Liczba SOGów: 0
  • **Koniecznie przeczytaj** BÓLE BRZUCHA

    przełyku bólowi towarzyszy pieczenie/zgaga/, które promieniuje do góry gastrobonisol, gastrobonisan . 4. zawał serca bóle rozpierające, piekące czasami z wymiotami, bólowi towarzyszy lęk, pot na twarzy, duszność, nasilenie bólu po wysiłku.

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-07-02 14:24:41| Liczba SOGów: 4
  • Bóle serca po HYDROXYCUT'cie ???

    i pojawiły się kłucia w pobliżu lewego barku i pod lewą pachą. udałem się do kardiologa zrobiłem sobie echo serca i okazało się że mam nieznaczny przerost lewej komory serca oraz śladowe wypadanie zastawki mitralnej. lekarze powiedzieli że to nic

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 16283| Data: 2002-04-29 23:35:04| Liczba SOGów: 0
  • Budzenie sie w nocy i mocne bicie serca

    minimalne odstepstwa, cokolwiek to znacza, ale wciaz w normie. po zazyciu leku, ktore lekarz mi przepisal, kolatanie serca zaraz ustapilo i tak do dzis pracuje normalnie okolo 70 uderzen . niestety mam podwyzszone cisnienie 160/110, ktore to

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 16960| Data: 2009-01-21 15:38:53| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}