Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: winstrol co ile brac

Strona 19 z 4522

  • Dieta redukcyjna - ile węglowodanów i tłuszczy

    wczoraj w trakcie rozmowy z jednym z dyplomowanych instruktorów fitness, a dotyczy to założeń co do b,t,w. o ile z białkiem nie ma problemu gdyż przyjąłem wartość 2g/kg masy ciała to z resztą tak łatwo nie jest. otóż tenże instruktor zasugerował

    Odpowiedzi: 74 | Ilość wyświetleń: 12153 | Data: 2011-09-20 18:36:26 | Liczba SOGów: 2
  • Ile kefiru dziennie?

    ile dziennie kefiru można max wypić gdy sie ma problemy z jelitami rozwolnienia itp dużo tam tej kazeiny jest bo z tego co czytam to jest niezdrowa.

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 12122 | Data: 2008-08-23 10:52:13 | Liczba SOGów: 1
  • 18 lat - 191cm - 72 kg. Ile powinien ważyc i jesc zeby wygladac?

    skonczyl 18 lat, ma 191 192 cm wzrostu i wazy 71 73kg. nie chce juz rosnąć a podobno jeszcze moze bo do 21 roku... ile powinien chlopak ważyc przy tym wzroscie poziom tłuszczu ma minimalny. cięzko jest mu przytyc, ma chorą przemiane materii

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 11464 | Data: 2008-04-14 23:05:52 | Liczba SOGów: 1
  • Ile kalorii w posiłku?

    ile kalorii powinien dostarczać pojedynczy posiłek, żeby nie dostać brzucha 3 np. moje dzienne zapotrzebowanie 2300kcal, na ile posiłków to rozłożyć, co ile godzin jeść i ile kalorii w jednym posiłku być powinno

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 10852 | Data: 2004-04-27 18:08:04 | Liczba SOGów: 0
  • winstrol info.

    dobra dzieki pomocy m.in. seth a wiem juz co nieco o winstrolu. wiem ze trzeba go brac 1dz 1tab 2dz 2tab itd. tylko do ilu mam dojsc niektorzy pisza ze do 4 inni ze do 6

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1830 | Data: 2003-01-22 07:38:48 | Liczba SOGów: 2
  • Ile przyjmowac bialka, wegli, tluszczy na kg masy ciala ?

    witam, przeczytalem wiele topikow, artykulow na temat tego ile przyjmowac bialka, wegli i tluszczy na kg masy ciala. moge powiedziec ze nikt precyzyjnie sie na ten temat nie

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 12024 | Data: 2009-05-27 11:36:44 | Liczba SOGów: 2
  • wódka czysta i żołądkówka gorzka ile btw ?

    jak w temacie iel ma wódka czysta a ile żołądkówka btw i kalori wie ktoś

    Odpowiedzi: 30 | Ilość wyświetleń: 12018 | Data: 2005-02-10 21:39:48 | Liczba SOGów: 7
  • Ile u Was kosztuje kg piersi z kurczaka

    jak w temacie ile u was kosztuje kg piersi z kurczaka

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 12015 | Data: 2008-10-09 00:52:06 | Liczba SOGów: 0
  • Orzechy wloskie -kiedy , ile ...

    zrodlem tluszczy dla organizmu i tu moje pytania: o jakiej porze dnia najlepiej je jesc i czy jesc je codziennie ile ich mniej wiecej jesc i teraz najwazniejsze ile orzechy wloskie nie obrane ze skorpuki lub obrane moga spokojnie lezec

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 11379 | Data: 2009-06-24 15:37:15 | Liczba SOGów: 2
  • Ile kcal ma taka zwyczajna drożdżówka z serem i obważanek krakowski, wie ktoś?

    ile kcal ma taka zwyczajna drożdżówka z serem i obważanek krakowski, wie ktoś 14

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 11947 | Data: 2006-03-09 20:22:06 | Liczba SOGów: 0
  • stanabol vs. Winstrol British Dragon

    witam chciałbym sie was poradzić,miałem zamiar wziaść winstrol zambonu ale pewnej osobie towaru brakło i namawia mnie na stanabol albo winstrol z british dragon. powiem jeszcze

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 6746 | Data: 2003-11-09 19:05:31 | Liczba SOGów: 0
  • M drol + winstrol?

    aktualnie w trakcie brania m drolu cela 1 10mg ed 2 4 20mg ed. myslalem nad nastepnym cyklem za jakis czas m drol + winstrol moje pytanie brzmi czy warto takie połączenie zrobic ewentualnie w jakich dawkach brac z gory dziek iza pomoc 3 3

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 924 | Data: 2010-05-05 15:33:26 | Liczba SOGów: 0
  • sam winstrol

    mam pytanie: czy opłaca się w moim przypadku brać sam winstrol zależy mi głównie na ile i rzeźbie. to byłby mój 3 cykl 1 10prolo i 200mety; 2 8deki,200winsa tab. 2mg

    Odpowiedzi: 40 | Ilość wyświetleń: 7885 | Data: 2004-07-06 20:27:09 | Liczba SOGów: 3
  • winstrol,deca,clenbuteron

    winstrol 10ml, deca 5*2ml,clenbuteron 90 tabl.czy takie zestawienie cos mi pomoze i oczywiscie jak brac ile czego i jak czesto prosze o porade jak najszybciej płeć : mężczyzna wiek : 26 waga : 94 wzrost : 174 obwód klatki

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 879 | Data: 2009-06-12 03:34:29 | Liczba SOGów: 0
  • bolesnosc uciskowa po stronie prawej winstrol tabl

    wlasnie koncze brac winstrol w tabletkach zosatlo mi 20 tabletek i zaczely mi sie bole w nadbrzuszu bolesnosc u ciskowa wystaepuje po stronie

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 841 | Data: 2004-12-02 08:23:18 | Liczba SOGów: 0
  • kiedy zaczac brac kreatyne

    mam pytanko kolejne juz dzis jak duzy powinnien byc staz na silowni zeby zaczac brac kreatyne

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 10243 | Data: 2003-05-09 12:31:57 | Liczba SOGów: 4
  • 1 cykl deca + winstrol

    witam chce zrobic cykl na dece i winstrolu bedzie to moje pierwsze spotkanie z dopingiem i nie wiem ile czego kupiec i co ile dni brac i kiedy odblok i

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 437 | Data: 2010-05-15 00:01:35 | Liczba SOGów: 0
  • PROP TESTOLIC + WINSTROL DRAGONA

    jak najlepiej brac propa z winem chodzi mi o proponowane dawki oraz dlugosc cyklu.propa mam z firmy testolic apteka winstrol z blue dragon tescia 20 szotow wina 100 tabletek. ogolnie myslalem aby zrobic tak 1 8 prop e2d lub e3d 1 6 wino 30mg ed

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 830 | Data: 2012-06-20 15:47:18 | Liczba SOGów: 0
  • Pytania o WINSTROL

    więc chcę się dowiedzieć kilku rzeczy o winstrolu w zastrzykach.sory jeśli te pytania już były ale przejżałem 5 ostatnich stron archiwum więcej już mi się nie

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 3815 | Data: 2002-11-19 14:40:54 | Liczba SOGów: 4
  • Ćwiczenia z hantlami...tylko jakie i ile serii??

    mega świetnym atlasem super sprawa, dzięki za możliwość ściągnięcia tylko nie wiem które ćwiczenia mógłbym wykonywać, ile razy w tygodniu, jaką ilość powtórzeń i ile serii. generalnie redukuję fat, ale zauważyłem, że od pompek i machania hantlami

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 11216 | Data: 2007-06-27 21:03:47 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}