Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: wezly chlonne szyi

Strona 1 z 1

  • Powiekszone wezły chlonne

    kaszel, bol glowy typowe objawy grypy . wykurowalem sie w ok 5 dni i od poczatku choroby az do teraz mam powiekszone wezly chlonne przy szyi z prawej strony. bylem u lekarza i powiedzialem mu ze tak mam i zapisal mi duomox jakas pochodna

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5442| Data: 2007-06-01 17:51:02| Liczba SOGów: 0
  • Powiekszone wezly chlonne i bol kolana

    zaczely mnie dzis swedziec wezly chlonne po lewej stronie szyi i lewe kolano. nie wiem czy ma to zwiazek z lewa reka, ale niecaly miesiac temu dostalem

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 793| Data: 2007-07-25 17:42:33| Liczba SOGów: 0
  • wezly chlonne mutacja - jak wygladaja

    temu, do tego teraz doszedl bol przy pochylaniu. bylam na uzg, ktore nie wykazalo nic sensownego mozliwy torbiel, wezly lub skutki uboczne wypadku samochodowego, ktory przezylam 2 miesiace temu. prosze mi udzielic informacji co moze byc przyczyna.

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 468| Data: 2010-10-03 18:26:19| Liczba SOGów: 0
  • węzły chłonne szyi gdzie się znajdują

    !wczoraj tej kulki nie bylo a dzis rano juz byla! czy mam powody do niepokoju czytalam zapalenie ucha i powiekszone wezly chlonne sa jednym z objawow bialaczki! 10 miesiecy temu urodzilam dziecko wiec mialam robione wszystkie wyniki !dziekuje

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 2967| Data: 2011-01-18 21:59:34| Liczba SOGów: 0
  • pytania do lekarza online

    isc do lekarza i zrobic badania jak tak to jakie badania prosze o pomoc ,przy tym ma jeszcze powiekszajace sie wezly chlonne na szyi i ma zastuj moczu w pecherzu gdzie jest pod stala opieka lekarska teraz wlasnie martwie sie tym jezykiem bo zadnych

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 369| Data: 2011-06-07 10:10:01| Liczba SOGów: 0
  • wezly chlonne na szyi powiekszone

    co jest przyczyna

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 288| Data: 2014-11-03 15:10:56| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}