Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: warzywa o niskin indeksie glikemicznym

Strona 42 z 251

  • Odbudowa mięśnia czworogłowego - kobieta - modyfikacja treningu i diety

    baton matrix głupio, wiem w międzyczasie latte jakoś nie potrafię się odzwyczaić iii cyc 200g, warzywa ok.500g , ryż/kasza 50g, olej lniany iv cyc/ryba 200g, warzywa v odżywka białkowa lub twaróg 150g suplementy:

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 11497| Data: 2009-08-18 20:00:10| Liczba SOGów: 2
  • Zasady żywienia w sportach drużynowych.

    dla całej drużyny zawierające duże ilości węglowodanów takie jak: pieczywo, płatki owsiane, makaron, ryż, owoce i warzywa oraz chude źródła białka. talerz takiego sportowca powinien składać się w 2/3 z węglowodanów a 1/3 z pełnowartościowego

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 4375| Data: 2006-05-01 21:09:55| Liczba SOGów: 6
  • Vincit qui patitur - zwycięża ten, kto wytrwa - proszę o odpowiedź

    wołowinę, wieprzowinę etc. plus kasza gryczana, więcej białka , ryż biały, nie wiem czy można dołożyć jakieś warzywa czytałem, że tak i że nie . i czy dołożyć kilka gr oliwy z oliwek czy to aby nie za późno ewentualnie oleju lnianego, któren to

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1153| Data: 2012-10-08 23:16:06| Liczba SOGów: 0
  • [Do poprawy] Trening domowy na poprawę kondycji fizycznej i siły

    bardzo słabe plecy oraz ramiona, dlatego tak ukształtowałem swój trening. dieta: staram się jeść ryż, ryby, jajko, warzywa owoce, ale czasem zdarzy mi się coś niezdrowego zjeść. zaznaczam, że chodzi mi o szybkie efekty, tj. wiadomo nie o bica 40

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 23479| Data: 2008-08-22 11:52:37| Liczba SOGów: 3
  • Mi sie udało -12kg w 2,5 miesiąca... [nie wpisywać się!]

    spalac. samodyscyplina : warto tez roznicowac to co w ramach tego limitu zjemy mleko, czekolada, owoce, warzywa nawet te male ilosci w ciagu dnia pomoga nam przetrwac... innych restrykcji zywieniowych poza tymi 20g weglowodanow nie ma!!!

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 8124| Data: 2007-11-02 22:16:14| Liczba SOGów: 5
  • Redukcja by Jeffrey foto str 38,49,57

    najczęściej łosoś źródła tłuszczy: migdały, orzechy, oliwa z oliwek ev, ryba do każdego posiłku oczywiście warzywa węgle: to co wpadnie z warzyw i innych składników. po miesiącu wrzuciłem siłkę + hiit + cardio. dieta nie zmieniła się

    Odpowiedzi: 740| Ilość wyświetleń: 50778| Data: 2012-01-26 23:33:18| Liczba SOGów: 7
  • Nerwusik na redukcji

    jak wygląda twoje odżywianie obecnie zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl warzywa ogórek małosolny do picia: woda, kawa warzywa ogórek małosolny do picia: woda, kawa warzywa roszponka, ogórek do picia:

    Odpowiedzi: 64| Ilość wyświetleń: 1325| Data: 2016-08-01 10:53:10| Liczba SOGów: 1
  • Błonnik

    błonnik pokarmowy występuje głównie w zewnętrznej warstwie ziaren zbożowych, nasionach strączkowych suchych oraz warzywach i owocach. chcąc wzbogacić swoją dietę w większe ilości włókna pokarmowego powinniśmy spożywać takie produkty jak:

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 46005| Data: 2004-09-01 18:42:32| Liczba SOGów: 9
  • mrocznyy-dziennik treningowy Lafay'a + gymnast

    lnianego +cynamon+ 5 ml oliwy lub masła orzechowego 2. 50 g ryżu brązowego + 100g piersi z kurczaka+5 ml oliwy warzywa 3. 50 g kaszy jęczmiennej + 100g piersi z kurczaka +5 ml oliwy+ warzywa 4. 50g kaszy gryczanej + 100g piersi z kurczaka +

    Odpowiedzi: 580| Ilość wyświetleń: 25546| Data: 2011-07-16 19:59:57| Liczba SOGów: 7
  • Shaneeya / Dziennik Redukcji

    na jogurcie naturalnym 2%. co lubisz jeść na obiad : kurczak, indyk, ryby pieczone, wołowina, kasze, brązowy ryż, warzywa wszystkie. co jako przekąskę : orzechy oraz owoce. co jako deser : słabość do słonych przekąsek – obecnie pełna mobilizacja

    Odpowiedzi: 460| Ilość wyświetleń: 18516| Data: 2012-02-09 18:56:23| Liczba SOGów: 9
  • Fala/w drodze po zdrowie

    kilka miesięcy siłownia co lubisz jeść na śniadanie: pieczywo, jajka co lubisz jeść na obiad : makaron, mięso, warzywa co jako przekąskę : nie jadałam, powód zbyt duże objętościowo posiłki główne co jako deser : czekolada, cukierki i inne

    Odpowiedzi: 601| Ilość wyświetleń: 25798| Data: 2012-02-10 13:38:47| Liczba SOGów: 3
  • TEST - Vitalmax(Massacja) by Lypnik pods.str.27

    oliwek 15:00 siłownia 17:00 posiłek potreningowy: 150 g piersi z kurczaka, 100g ryzu białego, warzywa gainer 100g 22:00 4 kromki chleba reazowego 100g twarogu chudego oliwa z oliwek 10g 30g białka b/ 185

    Odpowiedzi: 303| Ilość wyświetleń: 18478| Data: 2006-11-21 15:36:39| Liczba SOGów: 34
  • Artykul na temat odżywiania przy braku czasu:)

    zakupić na cały tydzień. [oczywiście w tygodniu pozostaną ci na pewno do zrobienia zakupy bieżące, jak świeże owoce, warzywa woda itp] 3. zakup odpowiednią liczbę pojemników na posiłki. 4. korzystaj z produktów mrożonych, np. brokuł, owoce

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2466| Data: 2013-05-21 15:04:15| Liczba SOGów: 15
  • Dieta na redukcję - 4 tydzień z 6 - co dalej?

    16:00 16:20 iv posiłek mięso z piersi kurczaka bez skóry 150g olimp gold omega3 sport edition 1kaps warzywa fasolka szparagowa mrożona 200g nie wliczam do bilansu 32gb / 2gt / 0gww / 149kcal 18:00 18:20 iii posiłek

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1165| Data: 2012-06-02 13:30:40| Liczba SOGów: 1
  • makadamia chce sie wylaszczyc :D

    w roznych postaciach ale ogolnie na slodko np. placki bananowo jajeczne co lubisz jeść na obiad : mieso + warzywa + tluszcze, ryba + warzywa + tluszcze, poteningowo + ryz basmati, ziemniaki, slodkie ziemniaki, banany, po kaszy gryczaniej

    Odpowiedzi: 185| Ilość wyświetleń: 9555| Data: 2014-02-08 11:32:27| Liczba SOGów: 4
  • Porada dla wykończonego po diecie

    się, że jest to spowodowane: 1. wcześniejszą dietą, podczas której strasznie rozszerzyłem sobie mój żołądek jedząc warzywa w ilości ponad 1,5kg dziennie. 2. praktycznie brakiem tłuszczy w diecie dietę zakończyłem jakieś 2 miechy temu była

    Odpowiedzi: 231| Ilość wyświetleń: 20153| Data: 2009-12-31 03:00:28| Liczba SOGów: 6
  • Test - Masa & Siła by OwnaGe pods. str.25

    10g oliwa z oliwek 15g 2. ii śniadanie 32g b, 14g tł, 50g ww : chleb farmerski 100g twaróg 200g warzywa 3. posiłek przedtreningowy 38g b, 17,5g tł, 65g ww : ryż paraboliczny 85g pierś z kurczaka 150g oliwa z

    Odpowiedzi: 281| Ilość wyświetleń: 15319| Data: 2007-08-22 14:17:48| Liczba SOGów: 13
  • Codzienna pierś z kurczaka by grrubas

    5 razy w tygodniu i mamy jej już tyle wersji że nadal się nie nudzi. do rzeczy. pierś z kurczaka 500 600g warzywa włoszczyzna, cebula. przyprawy: sos sojowy, papryka, pieprz, koncentrat, zioła i co kto tam lubi woda no i myślę

    Odpowiedzi: 54| Ilość wyświetleń: 42807| Data: 2011-01-26 21:09:19| Liczba SOGów: 32
  • Akodo - dziennik treningowy

    90g ryż paraboliczny/basmati , makaron durum, kaszy 200g mięsa/ 260g ryby łyżka oliwy z oliwek lub olej lniany x2 warzywa 3 posiłek 75g ryż basmati, makaron durum, kaszy 200g mięsa/ 260g ryby łyżka oliwy z oliwek lub olej lniany x2 warzywa

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 5193| Data: 2013-08-22 12:15:42| Liczba SOGów: 1
  • SCHUDNIJ ILE TYLKO CHCESZ - GWARANCJA !

    dodać, bez zadnych ograniczeń co do ilości, godziny spożywania czy sposobów łączenie następujące surowe lub gotowane warzywa pomidory, ogórki, rzodkiewki, szpinak, szparagi, pory, zieloną fasolkę, kapustę, grzyby, seler,fenkuły,wszelkie zielone

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1464| Data: 2010-06-28 17:49:34| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}