Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepiej pasujące tematy

Znalezione artykuły pod frazą: warzywa o niskin indeksie glikemicznym

Strona 42 z 822

  • hgh(art.)

    mają nic wspólnego z zaleceniami dla osób zdrowych czy sportowców, dlatego kierowanie się informacjami podanymi w indeksie leków jest całkowicie nielogiczne. w przypadku niedoczynności przysadki jak i zespole turnera hormon wzrostu stosuje się

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 13647 | Data: 2005-07-03 12:29:00 | Liczba SOGów: 5
  • Rower treningowy - pytania

    żona podetknie pod nos ale nie są to duże porcje potem raczej chude i jak mi sie wydaje dietetyczne rzeczy, owoce, warzywa jogurty. pije prawie wyłącznie 100% soki owocowe, około 2 litry dziennie. cel : szybka redukcja ograniczenia

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 17015 | Data: 2008-03-04 21:05:01 | Liczba SOGów: 1
  • Devi_Devi/Redukcja/Na przegranych, którzy walczą nigdy nie patrz z pogardą

    przykładowy dzien: aero na czczo codziennie 30 do 60min rowerek lub bieganie . ostrowia jajecznica + warzywa + oliva lub orzechy piers z kuraka + warzywa + oliva tu czasem wleci serek wiejski bo to posiłek w pracy piers z kuraka + warzywa

    Odpowiedzi: 465 | Ilość wyświetleń: 14567 | Data: 2009-07-04 20:26:20 | Liczba SOGów: 9
  • Książka Sałatkowa %-)!!!!!

    wymieszać. przygotować sos: olej utrzeć z octem, dodać keczup, przyprawić solą, pieprzem i sosem tabasco. polać tym warzywa dobrze wymieszać, przed podaniem posypać posiekanym szczypiorkiem. 3. sałatka szanghajska kapusta pekińska, 2 kwaśne

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 14150 | Data: 2005-03-10 10:23:24 | Liczba SOGów: 10
  • Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    b: 4 jaja, 600g indyka, 150g twarogu, 40g odzywki ww: 120g platkow owsianych, 300g ryzu t: oliwa z oliwek warzywa 300ml mleka, odrobina miodu/ dzemu. suple: olimp vita min sport hi tec c6 whey protein plany do najblizsze kilka

    Odpowiedzi: 486 | Ilość wyświetleń: 16947 | Data: 2012-07-21 22:51:15 | Liczba SOGów: 2
  • NKA - schodzimy do niskiego bf %-)

    2. przed treningiem 33g wheya wpc+izolat serwatki whey protein 81+ fitmax 3.po treningu 150g piersi + warzywa 4.tuńczyk lub serek wiejski bądź150g wędzonej makreli + warzywa 5.whey 35g system protein 80 olimp jak widać zero

    Odpowiedzi: 555 | Ilość wyświetleń: 15528 | Data: 2009-06-08 22:39:57 | Liczba SOGów: 12
  • Powoli do celu by Slayerek (pod. s.25)

    120g mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 120g orzechy laskowe 50g /wloskie 50g warzywa wafle ryzowe 20g przed treningowy; mięso z piersi kurczaka bez skóry 100g 130g ryż brązowy

    Odpowiedzi: 254 | Ilość wyświetleń: 15515 | Data: 2008-05-28 15:56:57 | Liczba SOGów: 12
  • POZYTYWNY WPŁYW ŻYWIENIA NA NASTRÓJ

    dużo białka, takich jak: mięso, jaja, ryby, mleko, ser oraz w mniejszych ilościach w produktach zbożowych, warzywach i owocach. tryptofan przekształcany jest w serotoninę. serotonina ma działanie hamujące centralny układ nerwowy, przez co

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 13473 | Data: 2005-09-04 18:24:23 | Liczba SOGów: 7
  • Dziennik Trening Kettlebells rożnymi metodami [HS, SF, GS]

    pije jeszcze kazeine na noc wiec jest to moj 6 posilek kurczaki, jajka, ryby ryz, ziemniaki, bialy chleb warzywa owoce co dzien nie stronie tez specjalnie od fastfoofow ;] nie licze kcl i wartosci, staram sie nie chodzic glodny od 1,5 do 3

    Odpowiedzi: 486 | Ilość wyświetleń: 16873 | Data: 2013-09-20 12:43:21 | Liczba SOGów: 2
  • Dieta redukcyjna około 2000 kcal

    lub inne formy aktywności : rower non stop, kosz odżywianie : faworyt wsrod mies drob, szczegolnie piers, warzywa brokuly cel : redukcja rozłożona w czasie ograniczenia żywieniowe : brak stan zdrowia : w porzasiu ;

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 16858 | Data: 2007-05-14 20:12:22 | Liczba SOGów: 0
  • Dziennik treningowy Wampirate - uzyskanie satysfakcjonującej sylwetki

    dzień treningowy posiłek i 6.30 płatki owsiane 100g wołowina/pierś indyka/cielęcina 75g oliwa z oliwek 5g warzywa posiłek ii 9.40 ryż brązowy/makaron razowy/kasza jęczmienna/kasza gryczana 50g wołowina/pierś indyka/cielęcina

    Odpowiedzi: 608 | Ilość wyświetleń: 13839 | Data: 2010-03-06 15:17:37 | Liczba SOGów: 6
  • huda/redukcja/str.28 biuletyn ciążowy

    węgli, ale to już muszę powstrzymać sama, bo 4 woreczki kaszy to zdecydowanie za duzo. myślę, że jak zacznę dopychać warzywami, to samo mi przejdzie . raz na jakiś czas zdarzy się napad – wtedy leci baton muesli z biedronki 2. unormowanie cyklu,

    Odpowiedzi: 461 | Ilość wyświetleń: 16801 | Data: 2012-11-18 19:28:45 | Liczba SOGów: 4
  • Pierś z kurczaka po chińsku

    z patelni, teraz wsypujemy tam całą zawartość miesznki chińskiej. smażymy/dusimy pod przykryciem tak długo, aż warzywa staną się miękkie. 4. następnie do warzyw dodajemu kurczaka i dolewamy trochę wody. dusimy chwilę razem. 5. na koniec dodajemy

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 16752 | Data: 2008-11-11 15:21:57 | Liczba SOGów: 4
  • DT Gosik podsumowanie str 20,21

    co lubisz jeść na śniadanie : od dłuższego czasu różne wariacje owsianki co lubisz jeść na obiad : kasze, warzywa omlety, kurczak, co jako przekąskę : bakalie, co jako deser :owoce, lody ograniczenia żywieniowe : brak stan zdrowia: dobry

    Odpowiedzi: 421 | Ilość wyświetleń: 16751 | Data: 2014-03-31 18:11:38 | Liczba SOGów: 2
  • DUDEK / BLOG - Droga w męce i znoju do bycia w dobrym nastroju %)

    na 10ml oliwy 80g ryżu kiszona kapusta 100g 3 posiłek puszka tuńczyka / ew 4 jajka 10ml oliwy z oliwek warzywa jakieś :d, pomidor, marchewka zaraz po treningu 50g carbo 4 posiłek / taki potreningowy odżywka białkowa 40g+20g carbo

    Odpowiedzi: 435 | Ilość wyświetleń: 16709 | Data: 2007-01-01 23:00:32 | Liczba SOGów: 7
  • Kaszka nie chce być już kaszanką-aktualizacja str. 31

    śniadanie: płatki owsiane z owocami i orzechami, żółty ser co lubisz jeść na obiad : makarony, kasze, ziemniaki, warzywa jaja, żółty ser co jako przekąskę : owoce, żółty ser co jako deser : żółty ser ograniczenia żywieniowe : jak najmniej

    Odpowiedzi: 384 | Ilość wyświetleń: 16943 | Data: 2014-05-13 22:03:13 | Liczba SOGów: 11
  • JAK BUDOWAĆ MASĘ

    pożądane źródła węglowodanów płatki owsiane, ryż, makarony razowe, ziemniaki, chleb pełnoziarnisty, kasze, warzywa pożądane źródła tłuszczów ryby, orzechy, olej lniany. wszystkie produkty powinny być jak najbardziej wartościowe pod

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 14703 | Data: 2008-04-13 17:34:22 | Liczba SOGów: 3
  • Witaminy i Minerały (Wspomaganie organizmu - Artykuł)

    zn : drożdże piwne jaja mięso mleko chude musztarda ziarnista ostrygi pestki dyni ryby warzywa ziarna zbóż fluor f : herbata rośliny kapustne ryby morskie fosfor p : jaja orzechy nasiona

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 16686 | Data: 2009-05-10 15:53:35 | Liczba SOGów: 39
  • Chce byc fitneska! Powrót do dawnej formy - redukcja.

    wartosci. przykladowy jadlospis z wczoraj: 1. mleko 0.5% jajko chleb żytni poledwica z kurczaka miód warzywa pominelam b 22g/t 11g/ ww 57g 2. słonecznik oliwa tuńczyk b 18/t 14/ ww 7 3. tunczyk orzechy wloskie oliwa

    Odpowiedzi: 292 | Ilość wyświetleń: 16631 | Data: 2013-06-11 17:04:15 | Liczba SOGów: 0
  • Walka o mase by Acid

    150g 200g mięsa pierś z kuraka lub wieprz lub mielone własnej produkcji 15g oleju lnianego 20g orzechów warzywa posiłek 3 20 min przed treningiem z bcaa banan ok.200g posiłek 4 po treningu 50g ostrowi banan

    Odpowiedzi: 105 | Ilość wyświetleń: 15217 | Data: 2009-03-06 23:32:27 | Liczba SOGów: 16

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}