Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: wartość odżywcza kuskus

Strona 1 z 19

  • Wartosc Odzywcza

    mam pytanie otoz: jezeli sobie ugotuje kasze/ryz/ziemniaki/makaron dzien wczesniej i sobie wloze do lodowki i zjem po 1 dniu to czy spadnie jakas wartosc odzywcza b/t/w

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1147| Data: 2008-02-04 20:11:26| Liczba SOGów: 2
  • Dieta na dzien nietreningowy do oceny.

    witam! moje dane to: 1. wzrost 172 cm 2. waga 64 kg 3. wiek 22 lata 4. przemiana materii szybka 5. skłonność do tycia w tkankę tłuszczową naprawdę mała moje zapotrzebowania: 1. 313g weglowodanow 2. 96g bialka 3. 96g tluszczu

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2242| Data: 2005-12-01 01:24:57| Liczba SOGów: 0
  • BARDZO WIELKA I DLUUGA PROSBA !!

    czesc sluchajcie mam bardzo wielka prosbe i zarowno duzo pytan. prosba dotyczy glownie tego abyscie w miae mozliwosci mogli mi doradzic jak co kiedy i ile brac. na wstepie mowie ze waze 75 kg !! jestem wlasnie zaopatrzony w: kreatyna

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 2085| Data: 2004-06-28 14:14:40| Liczba SOGów: 2
  • zepsute mięso?

    witam, kupiłem 3 dni temu filet z kurczaka i tak sobie on lezy w tej lodówce bo troszke o nim zapomniałem, dzis odkrywajac go poczułem, że już troche smierdzi i tu pytanie nadaje sie on jeszcze do zjedzenia, nic mi po tym nie bedzie slyszalem

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 55878| Data: 2010-09-23 18:27:41| Liczba SOGów: 0
  • TREC L-GLUTAMINE EXTREME

    dostalem ostatnio od przedsatwiciela nowy produkt firmy trec.szukalen na forum i nie znalazlem nic o nin.z nudow postanowilem przepisac wszystko z opakowania i tym samym przyblizyc wam ten produkt..... wiem takze jakie sa podzielone zdania na

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1676| Data: 2007-01-06 16:42:22| Liczba SOGów: 2
  • Smaczny i pozywny Omlet :) [PLACEK]

    pyszny i pozywny omlet by pitt bull 7 , szczegolnie polecam na sniadanie : skladniki: 3 jaja ~50 mleka z 20g odzywki bialkowej lyzka maki 150g platkow owsianych owoc w zaleznosci od gustu u mnie bedzie to ananas

    Odpowiedzi: 64| Ilość wyświetleń: 55925| Data: 2008-10-08 17:49:26| Liczba SOGów: 17
  • Wafle tortowe suche

    /20030914160904 mam pytanko czy to jest dobre z wartości odzywczych wynika ze jest dobrze zaopatrzone w białko... wartosc odzywcza 100g produktu : wartosc energetyczna : 1545 kj/365 kcal bialko : 9,7g weglowodany : 71,9g tluszcz : 4,4g

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 7528| Data: 2003-09-14 16:09:04| Liczba SOGów: 0
  • Kasza gryczana & inne specyfiki

    czesc 3 sluchajcie, dzisiaj wybieram sie pierwszy raz w zyciu do silowni i chcialbym rowniez od razu ustawic sobie diete. na razie kupilem 5 paczek kaszy graczanej 17 i kilka kg ryzu. zastanawiam sie jednak czy to dobry wybor moglby mi

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1007| Data: 2006-06-05 11:05:31| Liczba SOGów: 1
  • Wafle ryżowe w czekoladzie?

    witam. mam pytanie odnośnie wafli ryżowych: wiele osób chwali je jako zrodlo wegli bezposrednio po treningu dodajac, ze ich przewaga nad bananami jest wysoki ig. zgoda, ale co z waflami ryzowymi w czekoladzie biala lub ciemna czy czekolada

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2001| Data: 2007-05-06 19:18:22| Liczba SOGów: 0
  • Maślanka na śniadanie

    czy wypicie w ramach sniadania 1l maslanki jest dobrym pomyslem na pierwszy posilek wartosc odzywcza 100ml produktu: wartosc energetyczna 385kj/91kcal bialko 3,1g ww 16,3g tluszcz 1,5g

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 3442| Data: 2007-08-17 11:53:09| Liczba SOGów: 0
  • Pytanie o olej z pestek winogron

    mama dala sie nabrac i kupila olej z pestek winogron, stylizowany na oliwe z oliwek nazywa sie goccia d oro , producent: f.lli ruata s.p.a, italy, www.gocciadoro.it wartosc odzywcza w 100ml: tłuszcze: 91,6g nasycone

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 32002| Data: 2005-04-16 18:44:17| Liczba SOGów: 1
  • Krokiety indyczo-chinskie Low Carb

    zgodnie z zaleceniami uprzejmych forumowiczow,zakladam nowy temat i daje jeszcze raz przepis 5 ja ostatnio wymyslilam cos takiego krokieciki indycze po chinsku 3 potrzebujemy 0.5 kg miesa mielonego z indyka moze byc inny drob , 1 spora

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 4788| Data: 2009-03-10 09:26:02| Liczba SOGów: 1
  • Banany - powiedzcie cos o nich

    ktos mi kiedys powiedzial ze banany sa b.d.b. na mase tzn powiedzzmy ze mozna dzieki nim przytyc ! nie wiem ile jest w tym prawdy ale ja je lubie ! chodzi mi glownie o to czy ktos sie orientuje jaka maja wartosc odzywcza i ile tego dziennie mozna

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 15150| Data: 2001-05-30 09:58:30| Liczba SOGów: 4
  • Dieta do oceny.

    wiec tak moje zapotrzebowania to : 2277,6 kalorii 146g białka 126g weglo~ 134g tłuszczu a proponowana dieta to: posiłek 1: mleko 2,0% 1,5 szklanki płatki owsiane 70g~ + garść rodzynek dla smaku posiłek 2: kromka chleba

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 1850| Data: 2008-07-08 15:25:37| Liczba SOGów: 0
  • Żurek z kiełbasą z dzika

    przepis na pyszny żurek, który można np. zabrać ze sobą w słoiku do szkoły. kiełbasa z dzika jest zdrowsza od mięsa drobiowego od kur hodowlanych, bo nie zawiera antybiotyków. przepis prosty, składniki łatwo dostepne: * kielbasa z dzika *

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3514| Data: 2012-04-01 12:30:08| Liczba SOGów: 6
  • Sernik prawie jak domowy ..

    witam chce z wami sie podzielic moim przepisem oto on: składniki: 250g sera białego chudego 200g sera półtłustego lub chudego 3 krotnie mielonego z reguły daje chudy 3 białka 1 płaska łyzka otrębów ~5 10g kilka kropel olejku

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 5495| Data: 2009-06-04 19:43:22| Liczba SOGów: 6
  • taka sobie zapiekanka

    2008/20080805142136 produkty 2008/20080805142227 łączymy wszystko i do piekarnika 2008/20080805142540 po wyjeciu z piekarnika 2008/20080805142046 gotowe polane jeszcze keczupem można szamc 3 makaron z warzywami w sosie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 4891| Data: 2009-05-01 16:54:29| Liczba SOGów: 2
  • makaron ryzowy czy zwykly ?

    mam do wyboru dwa makarony z maki durum tej samej firmy taka sama wartosc odzywcza , taka sama gramtura jednak makaron ryzowy jest o 80 gr tanszy tak wiec czy to ma jaka roznice czy bede jadl makaron ryzowy czy muszelki

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 12631| Data: 2007-08-14 21:07:18| Liczba SOGów: 1
  • Chińskie jedzenie

    mam takie pytanie czy chińskie żarcie jest nieodpowiednie przy diecie na mase , ogolnie pytajac czy jest zdrowe uzylem wyszukarki ale nie znalazlem wyczerpujacej odpowiedzi na to pytanie. np danie kurczak w ciescie panierka , ryż , surówka , i

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 12334| Data: 2008-05-20 22:17:05| Liczba SOGów: 1
  • obrobka termiczna bialka

    mam pytanko czy jak bym zrobil placki na proteinie sojowej tj. smazyl je chwile na rozgrzanej patelni to czy ow proteinka traci swoja wartosc odzywcza

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 2132| Data: 2005-04-01 13:41:05| Liczba SOGów: 10

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}