Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: w jakich warzywach i owocach jest potas

Strona 1 z 5000

  • POTAS - artykuł

    źródło potas występuje powszechnie w większości produktów spożywczych, w roślinach strączkowych, orzechach, warzywach i owocach duże jego ilości zawierają owoce cytrusowe, banany, melon kantalupa, pestki słonecznika, liście mięty, zielone

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 31301| Data: 2007-03-17 10:57:55| Liczba SOGów: 2
  • Starzenie się organizmu

    mięso czy orzechy, przyspieszają te niekorzystne procesy. wydaje się, że dieta wegańska oparta na pełnych zbożach, warzywach i owocach jest najlepsza w opóźnianiu procesów starzenia. drugi art: http://www.webmd.com/healthy

    Odpowiedzi: 65| Ilość wyświetleń: 15534| Data: 2012-01-09 16:45:41| Liczba SOGów: 2
  • W jakich produktach spozywczych jest kreatyna

    co jesc zeby zastapic kreatyne, w jakich produktach spozywczych zwarta jest kreatyna

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 16805| Data: 2004-06-27 00:47:38| Liczba SOGów: 1
  • Białko w owocach

    witam uzylem wyszukiwarki ale nic konkretnego nie znalazlem. otóz mam pytanie. w jakich owocach jest najwiecej bialka , wiem ze duzo jest w bananie ale shake bananowe mi za bardzo nie smakuje thx za wszystkie odp i pozdro łukasz

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 4169| Data: 2007-06-14 21:53:53| Liczba SOGów: 1
  • Diety każdego rodzaju

    dieta pozwala bezpiecznie i bez głodzenia się schudnąć około 1 kg w ciągu 10 dni. dzięki dużej ilości błonnika w warzywach a także nowalijkach, dieta jest sycąca i pozwala na obudzenie przemiany materii. produkty zawarte w diecie są łatwo

    Odpowiedzi: 57| Ilość wyświetleń: 71744| Data: 2003-03-12 17:36:42| Liczba SOGów: 21
  • witaminy ich nadmiar,działanie i niedobór

    w większych ilościach w młodszych lub szybko rosnących niż w dojrzałych. biotyna znajduje się głównie w mleku, w warzywach w mięsie, żółtkach jaj, mące sojowej, nie łuskanym ryżu. źródłem biotyny są owoce, orzechy, kalafior. dość dużo biotyny

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 83473| Data: 2008-03-02 10:17:32| Liczba SOGów: 7
  • Kalorie!!!!!!

    5. zawartość błonnika oraz związków pektynowych w tkance roślinnej pobudza ruch robaczkowy jelit. 6. w warzywach i owocach występują enzymy. 7. warzywa i owoce są jedynym źródłem witaminy c. stąd też wynika, że nie może być mowy o prawidłowym

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 84212| Data: 2005-03-05 15:03:27| Liczba SOGów: 13
  • Co jeść, czy warto i dlaczego?

    w warzywach i owocach ukryte są nie tylko witaminy i składniki mineralne, ale także substancje lecznicze. aby jednak mogły one

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 46305| Data: 2007-03-04 14:54:27| Liczba SOGów: 12
  • pamięć, koncentracja, szczęście, a dieta

    stanami lękowymi i rozstrojem nerwowym. codzienna dieta oparta na produktach pełnoziarnistych, zielonych warzywach liściastych i białku przyczynia się do naszego szczęścia. systematyczne zaopatrywanie komórek mózgowych w składniki odżywcze

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 22300| Data: 2006-12-17 21:05:08| Liczba SOGów: 4
  • Miejsce mięsa w diecie

    one również kwasu foliowego witamina z grupy b , flawonoidów, składników mineralnych i błonnika. potas zawarty w warzywach i owocach obniża podwyższone ciśnienie krwi. chude mleko, które można zastąpić jogurtem, kefirem a częściowo także

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 20626| Data: 2006-06-24 15:54:50| Liczba SOGów: 5
  • Likopen-samo zdrowie,po co przepłacać?

    się w grupie produktów rekomendowanych w zdrowym żywieniu. poniżej podano zawartość likopenu w niektórych warzywach i owocach produkty zawierające dużą ilość likopenu. średnia zawartość likopenu w 100g produktu. ketchup pomidorowy 12 mg sos

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 33765| Data: 2005-12-02 02:37:45| Liczba SOGów: 12
  • DIETA - NAJLEPSZA PROFILAKTYKA I DOBRE LEKARSTWO

    leczenie trapiących nas już dolegliwości. antyoksydanty w żywności zdecydowanie najwięcej znajdziemy ich w warzywach i owocach najlepiej jeśli będą to produkty świeże bądź mrożone, a nie konserwowane i gotowane zbyt długo. generalnie najlepsze

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 18153| Data: 2005-05-14 13:02:02| Liczba SOGów: 8
  • Dieta niskocholesterolowa

    niskocholesterolowej jest dowóz witamin antyoksydacyjnych wit. a, c, e znajdujących się głównie w owocach i warzywach ich źródłem jest również czerwone wino wytrawne, które nie zawiera zbyt dużo cukru i w małych ilościach korzystnie wpływa na

    Odpowiedzi: 45| Ilość wyświetleń: 27839| Data: 2006-04-13 11:55:06| Liczba SOGów: 4
  • DIETA - NIEZBĘDNY ELEMENT ZDOBYWANIA SIŁY ORAZ MASY MIESNIOWEJ

    ćwiczący powinien znać odpowiednie proporcje makroskładników, wiedzieć kiedy i jak często spożywać posiłki oraz o jakich porach dane makroskładniki mają największy wpływ na nasz organizm i progres naszego treningu. składniki diety rozkładane są na

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 12046| Data: 2009-06-17 18:23:50| Liczba SOGów: 15
  • niezwykłe właściwości mleka

    200 g serka homogenizowanego + 50 sera topionego dobre połączenia mleko + owoce i warzywa w świeżych warzywach i owocach występują duże ilości witaminy c, której nie ma w mleku, oraz błonnik pokarmowy regulujący pracę przewodu pokarmowego;

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 50300| Data: 2005-03-31 11:33:27| Liczba SOGów: 7
  • [ART] Suplementacja w sportach walki

    w wołowinie oraz w innych mięsach, glutamina ma swoje siedlisko w twarogu a witaminy czy minerały odnajdziemy w warzywach oraz owocach suplement jest zatem swego rodzaju koncentratem substancji otrzymanym w warunkach laboratoryjnych

    Odpowiedzi: 84| Ilość wyświetleń: 21587| Data: 2008-03-30 13:50:59| Liczba SOGów: 41
  • Siłownia i siła fizyczna w sportach walki

    w wołowinie oraz w innych mięsach, glutamina ma swoje siedlisko w twarogu a witaminy czy minerały odnajdziemy w warzywach oraz owocach suplement jest zatem swego rodzaju koncentratem substancji otrzymanym w warunkach laboratoryjnych

    Odpowiedzi: 108| Ilość wyświetleń: 165746| Data: 2008-05-16 08:46:54| Liczba SOGów: 76
  • Błonnik

    błonnik pokarmowy występuje głównie w zewnętrznej warstwie ziaren zbożowych, nasionach strączkowych suchych oraz warzywach i owocach chcąc wzbogacić swoją dietę w większe ilości włókna pokarmowego powinniśmy spożywać takie produkty jak:

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 45809| Data: 2004-09-01 18:42:32| Liczba SOGów: 9
  • Slowniczek-Diety wszystkie ;-)

    i miażdżyca. witamina e ponadto zapobiega zmianom zwyrodniającym. witaminę c i beta karoten możemy znaleźć w warzywach i owocach natomiast witaminę e w olejach roślinnych i margarynach. spośród składników mineralnych zwracajmy uwagę na odpowiednią

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 9634| Data: 2005-03-09 16:46:15| Liczba SOGów: 3
  • " Różnice między witaminami naturalnymi a syntetycznymi"

    znaczenie ma tu nie sam kwas w swej czystej postaci, ale składniki obecne obok niego w świeżych owocach i warzywach te dodatkowe składniki to bioflawonoidy i fenole obecne we wszystkich roślinach zawierających właśnie kwas askorbinowy. związki te,

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 11182| Data: 2005-03-01 22:15:02| Liczba SOGów: 21

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}