Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: wątroba torbiele

Strona 1 z 46

  • Gdy wątroba mówi: "STOP"

    7 tak wiec nie oczekuje jakiś słów uznania czy sogów, myśle po prostu ,ze warto przeczytać 3 gdy wątroba mówi: stop z każdym rokiem rośnie liczba osób zażywających sterydy. no coż, pokusa jest ogromna. jeden konkretny „cykl jest

    Odpowiedzi: 58| Ilość wyświetleń: 27568| Data: 2005-05-17 15:12:25| Liczba SOGów: 38
  • Wątroba - węzeł życia

    orzeł wyrywał ją prometeuszowi, a ona odrastała... w tym micie tkwi wiele prawdy. wątroba ma wprost fenomenalne zdolności regeneracji. a jeśli w pewnym momencie mówi „pas , nie jest to bynajmniej sprawka

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 42191| Data: 2006-08-11 18:53:17| Liczba SOGów: 47
  • Wątroba- budowa, funkcje, schorzenia, regeneracja

    wątroba budowa, funkcje i wybrane choroby wątroba hepar jest największym gruczołem ludzkiego organizmu. przeciętny jej ciężar wynosi ok. 1.5 kg. całość gruczołu jest podzielona i trzema bruzdami w kształcie litery h na cztery płaty: lewy płat,

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 47133| Data: 2004-12-11 21:25:21| Liczba SOGów: 2
  • Problem - uszkodzona wątroba, leukocyty...

    witam, juz pisałem wczesniej, ze mam jakis problem ze zdrowiem lecz nie wiedziałem jaki, obiawy to: ciągłe zmeczenie, sennosc, apatia, brak apetytu i popendu na seksik ;p kłucie/ból w prawym boku watroba , dowiedzialem się od was, na sfd ze tylko

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 73261| Data: 2005-12-27 23:17:38| Liczba SOGów: 1
  • auuu.. Wątroba :(

    witam moim problemem jest wątroba wiem wyszukiwarka.. ale nic dal siebie nie znalazłem otóż boli mnie wątroba .. ostatnio spożyłem małe

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 2744| Data: 2008-05-23 18:31:37| Liczba SOGów: 0
  • dieta+problem z wątrobą!

    w tym, że w skład diety trzeba wliczyć tylko produkty które mogę jeść podczas diety wątrobowej bo to właśnie z wątroba mam problem. chciałbym schudnąć z 10kg. dziękuję za jaką kolwiek pomoc ; płeć : mężczyzna wiek : 19lat waga :

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 3216| Data: 2009-10-18 18:01:01| Liczba SOGów: 0
  • padnieta wątroba

    objawy podobne jak napoczątku. kupiłem wtedy sobie gajnera myslac ze on mi pomoze niestety nie zaczeła ***ac mnie wątroba ulała mi sie żółć.rzuciłem gajnera. trafiłem do innego lekarza zrobił mi testy wątobowe miałem je jak móweił w normie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1847| Data: 2008-12-15 21:43:23| Liczba SOGów: 0
  • watroba / nerki

    witam otóż mam taki problem lecial cykl sporo orali ph czasami polecial do tego alkohol czasami cos szybszego wiadomo watroba ucierpiala czuje sie ciagle zmeczony i chce mi sie spac teraz jestem off i ja regeneruje bola mnie tez nerki bylem

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2228| Data: 2010-05-24 20:21:55| Liczba SOGów: 0
  • watroba ? a moze cos innego ? Prosze o pomoc

    witam. mam taka dolegliwosc ktora ciezko opisac i sam juz nie wime co to moze byc. no to zaczne od poczatku. pierwszy raz zlapalo mnie to cos dzien po moich 17 urodzinach teraz mam 19 wiec ciagnie sie to jakeis 2 lata . objawie sie to bolem w

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1754| Data: 2008-06-12 14:17:28| Liczba SOGów: 1
  • Trzustka, zoładek ? watroba ? pytanie

    witam od dluzszego czasu pobolewała mnie watroba, poszedlem do lekarza do takiej babki i mi powiedziala ze w tak mlodym wieku 22lata nie moze bolec watroba % postanowilem zrobic na wlasna reke badania i wyszlo ze mialem podwyzszone próby

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 5592| Data: 2012-03-22 14:39:20| Liczba SOGów: 0
  • badania w trakcie, problem z wątrobą i lipidami

    3,6 16,3 lipidy: cholesterol 62 140 200 hdl 17 55 90 ldl 36 30 150 triglicerydy 42,3 35 180 wątroba alt 245 [45 ast 88 [45 morfologia: wbc 12,4 4 10 lym 3,7 1 3,5 reszta w normie wins ostatnio leciał w

    Odpowiedzi: 41| Ilość wyświetleń: 1229| Data: 2014-09-25 08:51:16| Liczba SOGów: 1
  • wyniki wątroba i krew -sprawdźcie..

    podaję wyniki kolegi.boli go wątroba po cyklu mety. wiec watroba: tp 7.3 g/dl bilt 0.63 mg/dl alt 98 iu/l ast 36 iu/l krew: wbc 15.3 k/ul rm

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 13979| Data: 2005-11-06 13:10:40| Liczba SOGów: 0
  • spuchnieta watroba po metanabolu?

    witam. moj problem wyglada tak. poltora tygodnia temu zaczolem cykl ruska meta. jest to moj pierwszy cykl. od samego poczatku zaczolem brac 2 tabletki dziennie do tego gainer, carbo i odpowiednio zbilansowana dieta. po kilku dniach bylo

    Odpowiedzi: 49| Ilość wyświetleń: 5883| Data: 2009-05-23 03:20:18| Liczba SOGów: 1
  • wątroba

    skladal sie ze 100 mety 15mg ed nie mialem czegos takiego co najwyzej kilka razy mi zaburczało czy to odzywa się wątroba nie jestem pewien czy to wątroba ale jeśli to ona to znaczy ze mam lipe co proponujecie mi zrobić p.s przepraszam za

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1745| Data: 2006-11-23 21:27:10| Liczba SOGów: 1
  • Problem z watroba

    witam mam ostatnio jakies problemy z watroba i nie bardzo wiem co z tym zrobic, bylem u lekarza zrobilem badania ale mam wrazenie jakby pani doktor sobie to jakos olewala bo wszystko sie tak przeciaga ze powoli mnie szlag trafia no to moze napisze

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 12716| Data: 2004-10-07 12:35:44| Liczba SOGów: 1
  • Watroba - do poczytania

    dwa linki imho warto poczytac http://www.dziennikzachodni.pl/spotkaniamedyczne/94431,chora watroba daje charakterystyczne objawy,id,t.html#material_1 http://www.dziennikzachodni.pl/spotkaniamedyczne/96612,chora watroba daje objawy widoczne na

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1622| Data: 2011-01-30 22:58:30| Liczba SOGów: 0
  • czy to watroba???

    moj maz ma od niedawna bol w lewym boku pod zebrami, nizej serca. kazdy mowi mu ze to watroba, ja mysle ze to nie to, bo watroba jest bardziej z prawej strony. czy to mozliwe prosze o pomoc moze wie ktos cos na ten temat.dalam mu nospe i bol

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2244| Data: 2009-09-22 04:42:24| Liczba SOGów: 0
  • wino - zły strzał co robić wątroba...

    nie był ciekawy ledwo go skonczyłem : zwracam się do was z pytaniami: 1. ile czasu dni trzeba łykać liv52 aby wątroba przestała boleć 2. czy w moim przypadku należy ograniczyć spożywanie białek odżywki 3. czy przerwać podawanie winka

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 4677| Data: 2007-07-28 20:17:55| Liczba SOGów: 2
  • Wątroba-Ile hepatilu ?

    witam od jakiegoś czasu rypie mnie hyba wątroba niedawno skonczyłem cykl i olałem osłony do stanabolu. zakupiłem sobie hepatil i sylimarol. jak długo to łykac by wsystko wruciło do normy

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 21354| Data: 2005-08-04 22:50:26| Liczba SOGów: 3
  • suplementy a wątroba ( alat/asp)

    , odstawiłem wszystkie tabletki i kreatne w capsach i poszłem do lekarza. badania usg jamy brzusznej w normie wątroba nie powiękzona itp alat 46 norma do 41 asp 39 norma do 37 bilirubina 1.1 norma 1.0 po 2 tygodniach po odstawieniu

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 6890| Data: 2007-05-06 20:42:37| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}